Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Hiç motosiklet tecrübesi olmayan birine ne önerirsiniz?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    emiliosantos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Eski:Piaggio xevo 250 ie Yeni: Daelim s3 Advance
    2. el ile başlamanı öneririm.
    çünkü ister istemez yan yatacak bi yerlere sürtecek bir sürü acı maddi tecrübe yaşayıp sonra akıllanacaksın.

    motosiklet piyasasında 3.000 ile 300.000 lira arasında opsiyonların olduğu için fikir beklerken max. bütçeni de söylersen buradaki insanlar ona göre yardımcı olabilirler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Nasıl başlanırsa öyle gider mantığına katılmıyorum. Bursa gibi trafiği son derece tehlikeli bir şehirde scooter ile trafiğe alışıp sonrasında düz vites ile devam edebilirsiniz. Eğer böyle yapmaya karar verirseniz ve bütçeniz de el veriyorsa kolay satılan PCX 125 gibi bir modeli "ikinci el" alıp alıştıktan sonra kolayca satabilirsiniz. Sonrası size kalmış, belki de scooter güzel gelecek ve öyle devam edeceksiniz. Kalırım diye düşünüyorsanız SYM Jet14 de düşünün derim. Ne alırsanız alın, mümkünse ABS'li alın.

    O ağır gelen motor neydi merak ettim ? Muhtemelen acemilikten ağır gelmiştir.

  3. #43
    Nicksizabla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2020
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Çok pahalı, zam da gelmiş...
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biraz sert yazacağım, fakat her insanın aynı olmadığı gibi ortalamada kadınların fiziki motor becerilerinin, el göz koordinasyonunun erkekler kadar gelişmiş olmadığı bir gerçek.

    umarım hayallerinizde muktedir olursunuz. malum coğrafyamızın gerçekleri ile trafikte yüzleşmek zorunda kalmazsınız.

    şahsi görüşüm rahmetli saygıdeğer aea'nın dediği gibi; motosiklete skutır ile başlanır. denge, trafik okuma ve diğer yetenekler geliştirilir. daha sonra hata affeden bir vitesli ile yola devam edilir. muhtemelen ybr, cbf, apache gibi bir motor ile vitesli motorların dinamikleri daha kolay kavranabilir.

    ilaveten benim doktrinim ise; motorcunun pantolonu ıslak, elleri yağlı olur
    Sert değildi sorun yok anlıyorum sizi ama biraz da yetenek işi esasında. Zaten şu kadar tavsiyede sonra scooter alırım büyük ihtimalle. Sonuçta motora hakim olmakla bitmiyor dediğiniz gibi. Trafiği okumak, anlamak da tecrübe işi ve zamanla olur. Genç yaşta olmeyelim sonra ve motosiklet takibinden de anlarım biraz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

    Alıntı mehmetyasin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ayak koymanın güçle bir ilgisi yok, tahminen boy yetmiyor (bacak uzunluğu) motor daha çok yatıyor ve tutamıyorsunuz. Motor dikse ayağa gelen kuvvet çok az zaten.

    En net cevap şu: ehliyet kursuna başlayın, zaten direksiyon dersleri alacaksınız, orada tahminen bir commuter üzerinde başlatırlar, kıyaslama şansınız olur. Daha sonra boyunuza göre motor bakarsınız, sele yüksekliği azaltma, süspansiyon aşağıya çekme seçenekleri de var.
    Tamam teşekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------

    Ağır gelen motosiklet Yuki marka bi motosikleti 150 cc.
    Ve zaten scooter ile başlamaya karar verdim çünkü hem trafik hem de daha iyi sürdüğüm için benim açımdan daha faydalı olacak. Amaç zaten 2 teker üstünde olmak değil mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:15 ----------

    Teşekkürler. Max 10.000

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------

    Alıntı oktay33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vazgeç bu sevdadan..
    Pişman olursun..
    Ocağına incir ağacı dikmiş olursun.
    Metres gibi bu alet
    ha bire masraf.
    Ve harcarken zoruna gitmiyor.
    Biliyorum ama artık kana karıştı çok geç

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:19 ----------

    Teşekkürler efendim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------

    Alıntı oktayakgoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yapacağın basit abla. hangi modeli almak istiyorsan git bi tane ikinci el al. sonrasında başla hafif hafif denemelere. ehliyet yoksa onada yazıl bir ay sonra gayet iyi bir sürücü olursun. cb250r tavsiye ederim. sağına soluna korumalık taktırdın mı Allahın izni ile hiç bir şey olmaz. ben böyle yaptım.

    ben 38 yaşımda motora başlayacam dedim gittim 250 cc lik motor aldım. yavaş yavaş öğrendim. bisiklet zaten sürüyordum çok zor olmadı. Allaha şükür hiç kazam ve düşmem olmadı. seninda olmaz inşallah

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:52 ----------



    Allah rahmet eylesin ama aea ortalama bi sürücü idi. şimdiye kadar gördüğüm en saçma öneri bu scooter ile başla düşük cc motor ile başla. kursta bile mt07 ile eğitim aldık. öyle bi konuşuyorsunuz ki görende sanacak motor uçmak için hazır bekliyor.
    Motosikleti sürücü tehlikeli yapar motosiklet kaza yapmamak için çabalıyor teknolojik olarak zaten. Ya bilmiyorum herkes scooter dedi scooter düşünüyorum ama alternatif olarak 2.el bi msx önerisi var ama msx bana pahalı geliyor piyasasını bilmiyorum parça fiyatını da satarken de sorun olur mu hiç bilmem.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------

    Alıntı tarikcapar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladığım kadarıyla durmada problem yaşıyorsunuz ve bu motoru yatıracaksınız..Kırılınca az masraf çıkarması açısından, baştan Mondial drift 125 yada 150 alın. 50-60 kg aralığındasınız gibi görünüyor, bu iki motorda sizi istediğiniz her yere sorunsuz taşır. Denge olayı zamanla oturur, korkmayıp üstüne gitmek lazım sadece. Drift gayet hafif bir motor ve selesi alçak bir motor, ayağınız yere tam basacaktır.
    Bakacağım teşekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------

    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iç bacak iç bacak! bacak arası ne aga
    Hahhahdhshz güldüm. Neyse aynı mantık bosver

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------

    Alıntı AleniDesais adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motosikletin sele yüksekliğine internetten bakarak, bacak boyuna yetip yetmeyeceğine bakabilirsin. imkanın varsa gördüğün yerde bir oturabilir miyim de genellikle müsaade ederler. oturunca da sağa sola salla bacakların ile. dengesini görmüş olursun ama her motorun dengesine 1-2 günde rahatlıkla alışabilirsin bence düşük ccde. bence de kendinden emin ol ve mutlaka ileri sürüş eğitimi al, eğitimli olduğun zaman tedirginliğin azalacak ve motordan keyif alma oranın fazlası ile artacak, kendine güveninde yeterli donanımda olduğun için fazlası ile artacaktır. bazı şahısların dediği gibi yok kadın binemez şöyle yapar böyle yapar, şurası yetersizdir beceremezlere takılma. her iki cinsiyette motor sürebilir, sürüyor da. sizde gayet bilinçli ve durumun fakrındasınız. eğitiminizi alın, motorun tadına varın

    Teşekkürler desteğiniz için. Bence de yapabilirim. Hatta videolar çekip size göstereceğim :D

  4. #44
    ersoyb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2019
    Dünyayı gezen bu Hollandalı kadın motorcu, bu videoda diyor ki boyu 1,68 ve bacakları da (inseam) normale göre kısa imiş. Bu nedenle daha önce Royal Enfield Himalayan kullanıyordu. Motoru Peru'da kalınca şimdi Honda CV 500X aldı.

    https://www.youtube.com/watch?v=X76p4dnagX4&t=573s


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)