Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Hiç motosiklet tecrübesi olmayan birine ne önerirsiniz?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Korkma, eğitim al, özgüvenin yüksek olsun, gerisi çorap söküğü gibi gelir


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Olcay Demirc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    PCX125
    şunu söyleyeyim, bir arkadaşım sıfır tecrübe ile başladı ve cbr125r aldı...

    sonuç ise ; ışıklarda vs dakikalarca motoru kaldıramadığını bir kenara bırakalım ara sokaklarda dahil defalarca motoru düşürmesi hiç hoş olmadı

  3. #23
    Nicksizabla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2020
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Çok pahalı, zam da gelmiş...
    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıfır sürüş bilgisi ve motorun ağırlığını kontrol etme sorunu olan bir kişi için skuter en ideal başlangıç motorudur.

    Skuterle başlanır, denge sorunu çözülür, trafiği okuma, motorun trafikteki yeri konusunda yeterli tecrübe oluşunca vitesliye geçilir. Bu en güvenli yol ama illa ki ben vitesliyle başlamak istiyorum, kafama bu fikri koydum vazgeçmeyeceğim derseniz;

    2. el bir Ybr125, cbf150, veya bunlara muadil sayılabilen uygun fiyatlı 125-150cc çinli veya hintli commuter tarzı motorlar başlangıç için ideal olacaktır. Bu motorlara koruma demiri takıldığı için motoru yana yatırırsanız size masraf çıkarmaz, ayağınız motorun altında kalmaz. Ayrıca yedek parça fiyatları da uygun olacağı için kırılan çizilen parçaları çok uygun fiyata değiştirebilirsiniz.

    Bu arada ilk iş olarak motosiklet ehliyeti almanızı da öneririm.

    Ardından da bütçenizin elverdiği en iyi koruyucu ekipmanları alın. Kask+mont+eldiven vs gibi.

    Gerisi kolay, acele etmeden yavaş yavaş deneyim kazanarak ileride yüksek cc motorlara geçersiniz.

    Kazasız günler dilerim...
    Teşekkürler. En fazla 10000 tl ayirabilirim motor için. Ekipman olarak da kask ve eldiven yeniden aldığımda eksik kalmıyor. Ehliyet işinin ustundeyim bu ara. Motosiklet gerçekten başka bir dünya

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------

    Alıntı Olcay Demirc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şunu söyleyeyim, bir arkadaşım sıfır tecrübe ile başladı ve cbr125r aldı...

    sonuç ise ; ışıklarda vs dakikalarca motoru kaldıramadığını bir kenara bırakalım ara sokaklarda dahil defalarca motoru düşürmesi hiç hoş olmadı
    Ne demek istediğini anlıyorum. Ben de bu sorundan bahsediyorum. Tabii ki racing 125 cc olsa bile düşünmedim hiç.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:20 ----------

    Alıntı E.Yzr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Korkma, eğitim al, özgüvenin yüksek olsun, gerisi çorap söküğü gibi gelir
    İnşallah , teşekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında eğitimi bir kereye mahsus birşeymiş gibi değerlendirmemek gerek. Ben mesela kapalı alan hakimiyet eğitimini her yeni motor alışımda 1 kere ya da aynı motoru sürmekteysem de senede bir muhakkak tekrarlarım. Bunun dışında trafiğe kapalı alanlarda bu eğitimi ara ara pekiştirmek, antrenman yapmak faydalıdır. Bu eğitimlerde motosikleti sabah ilk çalıştırmadan önce yapmanız gereken rutin kontrollerden bakış kavramına, frenlemeden, slaloma, engelden kaçmadan dar dönüşlere pekçok konuyu öğrenir, becerinizi arttırırsınız. Kapalı alan eğitimi iyidir,hoştur ama trafik dediğimiz gerçek dünya daha farklıdır. O nedenle adı yol eğitimi olur, güvenli sürüş eğitimi olur, ileri sürüş eğitimi vs olur mutlaka iyi bir eğitmen nezaretinde birebir çalışın. İnanın daha iyi kullanmaya başlayınca motosikletten aldığınız zevk de artıyor. Başlangıç motoru olarak da bütçenizi bilmiyorum, ben 2016'da 4500 TL.ye aldığım sıfır çinli motosikletle başlamıştım. (Rks Tİtanic 150-S). Bunu tercih etmemdeki sebepler; fiyat avantajı, hafif ve güçsüz olması, vursam kırsam parçalasam bile parçasının o dönem için bol ve ucuz olması, motoru çalsalar bile çok da önemsemeyecek olmam vs.
    Dikkate alıyorum teşekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------

    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütçe ne kadar ? Ayrıca bahsettiğiniz kadarıyla hiç tecrübesiz değilsiniz, sadece kendinize güvenmediğinizden dolayı denge sorunu yaşıyorsunuz.
    Bütçe max 10.000
    Tecrübesiz derken yani motosiklet yağ değişimi hava filtresi değiştirmek scooter kayış değiştirmeyi vs biliyorum bir ara tamircisi çırak olarak çalıştım :D oradan aşinalık var motorlara vs ve daha eskiden de seviyordum vs. Nasip olsa da sürse bir de.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------

    Alıntı ahmetmert58 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili kardeşim, bu illete aşağı yukarı 11-12'li yaşlarında vuruldum. 13-14'lü yaşlarda da kullanmaya başladım. karım " ya beni bırakırsın yada motosikleti " dese avukatımı ararım. o derece bağımlısıyım. öncelikle bu illetin uyuşturucudan daha lanet bir bağımlılık yaptığını bilin ve ona göre kararınızı verin.

    illa başliyacağım diyorsanız öncelikle ufak 125-150 cc civarında bir scooter alın ve arkadaşların dediği gibi iki tekerli bir aracın trafikte ki konumunu öğrenin. trafiği okumayı, motosiklet kullanmanın inceliklerini öğrenin. daha sonra vitesli modellere geçersiniz.

    ha illaki ben vitesli ile başlamak istiyorum diyorsanız da, yine aynı hacimde ki honda ya da yamahanın modellerine (ybr 125 esd, cbf 150, cb125e vb.) bir bakın. hem uygun fiyatlılar hemde ustası bol ve parçası ucuz. sağı solu kırılınca da içiniz çok yanmaz.

    ve kesinlikle ehliyetsiz ve tam ekipmansız yollara çıkmayın. bu tavsiyelerimin hepsi tecrübeyle sabittir.
    Öğüt alındı dikkate alacağım teşekkürler :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:28 ----------

    Alıntı mavzer-i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şöyle tıfıl bişey de alabilirsin

    https://www.youtube.com/watch?v=j6_v-N2RHlQ
    O ne kadar pahalı biliyor musun sen :D onun yerine lifan pony 100 alayım

  4. #24
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Ehliyet sınavı olan eğitim ne kadar iyi olurs aolsun sınavı geçmeye yönelik oluyor. Sonrasında kapalı alanda hakimiyet eğitimi almadan trafiğe çıkmayın.

    Ekipmanı da yalnızca kask, mont ve eldiven üçlüsü olarak düşünmeyin, korumalı pantalon ve korumalı bot da şart. Yaz, çok sıcak falan demeden ayak bileğini korumak gerek, kırıldı mı tamiri zor.

    Scooter alayım bir de yarım kask takayım normal kıyafetlerle fıtı fıtı gideyim demeyin sakın, bunlar sadece scooter reklamlarında olur. Scooter da alsanız bütün korumaları giymek zorundasınız, en güçsüz scooter bile 50km hızla gidiyor, ki insanın koşma hız en fazla 20km falan, var gücünüzle koşarken duvara çarptığınızı düşünün, 50km hızla kaza yaparsanız çok daha fazla hasar olacaktır. Küçümsemeyin.

  5. #25

    Üyelik
    24 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX-125 & X-Pulse 200 & 790 Adv
    Boyunuz kaç cm? Daha önemlisi bacak arası boyu (inseam) kaç cm? Ona göre belki spesifik öneride bulunabiliriz.

    Motosikletin sele yüksekliği kadar, ağırlığı ve selenin ve bacağınızı uzattığınız noktada motosikletin şekli de çok önemli. Mesela motosiklet bacağınızı yere uzattığınız noktada geniş ise yere ulaşmak zor olur. Yani motosikletten motosiklete çok fark olabiliyor. Ben eğitim sırasında MT-25'i (sele 78cm) defalarca yere düşürdüm, eğitimden çıktım gittim. Ertesi hafta selesi 3cm daha yüksek mt-07'ye bindim. Onu sadece 2 kere (belki 3 yalan olmasın) yere düşürdüm (1. yorgundum, 2. yokuşta). Çünkü MT-07'nin daha dar bir selesi vardı ve ağırlık merkezi daha aşağıdaydı. Şuan 1,65 boyumla (72cm inseam) CRF 250 rally sürüyorum. Ama güven kazanmak için MSX-125 ile başladım.

    Öğrenme aşamasında motosikleti düşürebileceğinizi kabul edip, ona göre düşüp kalkmaya gelecek bir model alıp koruma demiri vs ile koruyacak hale getirirseniz kendinize güveniniz otomatik olarak artacaktır. Motosikleti ancak dur kalk sırasında (genelde durma) düşürürsünüz, hareket halinde ayaklarınız yere ulaşmıyor diye motosiklet düşmez. Düşük hızda hareket ve manevra kabiliyetinizi de arttırmanız çok önemli.

    Diğer bir faktör, kondisyonunuz. Bacaklarınız ve beliniz güçlü değilse, hızlı bir şekilde selede sağa sola kayamıyorsanız, yere sağlam basamıyorsanız tedirginliğiniz artacak ve dengenizi bulmakta zorlanacaksınız. Bunun çözümü spor yapmak. Ben çok faydasını gördüm.

  6. #26
    mustafaat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Aprilia RST1000 Futura (şu an motosikleti yok)
    "Acemisi olduğunuz tekniği önce kapalı alanda, tedirginlik geçtikten, tekniğe hakim olduktan sonra yolda deneyin ve yavaş yavaş yol sürüşüne aktarın." motorhikayesi.com | "Motosiklete Binmeyin, Motosikleti Sürün"

  7. #27
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence vazgeç.

    trafik, caddede ilerlerken indirim mağazası görüp, mağazaya bakarken kaza yapan kadınlarla dolu.
    Bu tip seksist ve stereotipleme içeren ibarelerden kaçınmalıyız forumda...
    espresso ve AleniDesais bunu beğendiler.

  8. #28

    Üyelik
    08 Nisan 2020
    Ben kuba blueberry 50 ile başladım tavsiye ederim. Yeni başlayanlar için ideal. İlla vitesli olacaksa rks rnx tip ve ebat olarak güzel bence huyunu suyunu bilmem

  9. #29
    Nicksizabla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2020
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Çok pahalı, zam da gelmiş...
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ehliyet sınavı olan eğitim ne kadar iyi olurs aolsun sınavı geçmeye yönelik oluyor. Sonrasında kapalı alanda hakimiyet eğitimi almadan trafiğe çıkmayın.

    Ekipmanı da yalnızca kask, mont ve eldiven üçlüsü olarak düşünmeyin, korumalı pantalon ve korumalı bot da şart. Yaz, çok sıcak falan demeden ayak bileğini korumak gerek, kırıldı mı tamiri zor.

    Scooter alayım bir de yarım kask takayım normal kıyafetlerle fıtı fıtı gideyim demeyin sakın, bunlar sadece scooter reklamlarında olur. Scooter da alsanız bütün korumaları giymek zorundasınız, en güçsüz scooter bile 50km hızla gidiyor, ki insanın koşma hız en fazla 20km falan, var gücünüzle koşarken duvara çarptığınızı düşünün, 50km hızla kaza yaparsanız çok daha fazla hasar olacaktır. Küçümsemeyin.
    Hepsinin bilincindeyim çok teşekkürler dikkate alıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------

    Alıntı KırmızıGrom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boyunuz kaç cm? Daha önemlisi bacak arası boyu (inseam) kaç cm? Ona göre belki spesifik öneride bulunabiliriz.

    Motosikletin sele yüksekliği kadar, ağırlığı ve selenin ve bacağınızı uzattığınız noktada motosikletin şekli de çok önemli. Mesela motosiklet bacağınızı yere uzattığınız noktada geniş ise yere ulaşmak zor olur. Yani motosikletten motosiklete çok fark olabiliyor. Ben eğitim sırasında MT-25'i (sele 78cm) defalarca yere düşürdüm, eğitimden çıktım gittim. Ertesi hafta selesi 3cm daha yüksek mt-07'ye bindim. Onu sadece 2 kere (belki 3 yalan olmasın) yere düşürdüm (1. yorgundum, 2. yokuşta). Çünkü MT-07'nin daha dar bir selesi vardı ve ağırlık merkezi daha aşağıdaydı. Şuan 1,65 boyumla (72cm inseam) CRF 250 rally sürüyorum. Ama güven kazanmak için MSX-125 ile başladım.

    Öğrenme aşamasında motosikleti düşürebileceğinizi kabul edip, ona göre düşüp kalkmaya gelecek bir model alıp koruma demiri vs ile koruyacak hale getirirseniz kendinize güveniniz otomatik olarak artacaktır. Motosikleti ancak dur kalk sırasında (genelde durma) düşürürsünüz, hareket halinde ayaklarınız yere ulaşmıyor diye motosiklet düşmez. Düşük hızda hareket ve manevra kabiliyetinizi de arttırmanız çok önemli.

    Diğer bir faktör, kondisyonunuz. Bacaklarınız ve beliniz güçlü değilse, hızlı bir şekilde selede sağa sola kayamıyorsanız, yere sağlam basamıyorsanız tedirginliğiniz artacak ve dengenizi bulmakta zorlanacaksınız. Bunun çözümü spor yapmak. Ben çok faydasını gördüm.
    Hiç bu açıdan düşünmemiştim teşekkürler. Boyum 163 ama inseam dediğiniz şeyi bilmiyorum olcmedim. En iyisi küçük bir motor ya da scooter ile başlamak sanırım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------

    Alıntı Selami27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben kuba blueberry 50 ile başladım tavsiye ederim. Yeni başlayanlar için ideal. İlla vitesli olacaksa rks rnx tip ve ebat olarak güzel bence huyunu suyunu bilmem
    Teşekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:20 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu tip seksist ve stereotipleme içeren ibarelerden kaçınmalıyız forumda...
    KESINLIKLE. Düşünce yapısı biraz şey...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------

    Alıntı mustafaat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler faydası olacak

  10. #30

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı Nicksizabla adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her erkeğin aynı olmadığı gibi her kadının aynı olduğunu da düşünmüyorum. Hayat bu kadar ucuz değil ve bunun farkındayım. Bence vazgeç diyerek heves kırmak yerine motosiklet sürerken ilginin yol dışına kaymamasi gerektiğine daha ılımlı bir yorum yapabilirsin.
    biraz sert yazacağım, fakat her insanın aynı olmadığı gibi ortalamada kadınların fiziki motor becerilerinin, el göz koordinasyonunun erkekler kadar gelişmiş olmadığı bir gerçek.

    umarım hayallerinizde muktedir olursunuz. malum coğrafyamızın gerçekleri ile trafikte yüzleşmek zorunda kalmazsınız.

    şahsi görüşüm rahmetli saygıdeğer aea'nın dediği gibi; motosiklete skutır ile başlanır. denge, trafik okuma ve diğer yetenekler geliştirilir. daha sonra hata affeden bir vitesli ile yola devam edilir. muhtemelen ybr, cbf, apache gibi bir motor ile vitesli motorların dinamikleri daha kolay kavranabilir.

    ilaveten benim doktrinim ise; motorcunun pantolonu ıslak, elleri yağlı olur

  11. #31

    Üyelik
    19 Şubat 2016
    Evvela çok sabır diliyorum, bol şanslar diliyorum vazgeç bu sevdadan.😁

  12. #32

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    Alıntı Nicksizabla adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet tecrübem sadece artçı olarak var. Bir kez de vitesli bir motosiklet sürmeyi denedim ama bana çok ağır geliyor. Durma esnasında ayağımı yere koyduğum an yan devriliyorum. Gücüm yetmiyor.

    Scooter sürmeyi de denedim bir sorun yaşamadım düşmedim 25 dakika boyunca da sürdüm ama scooter sürmek istemediğim için vitesli bir motosiklet sürmeye kafayı taktım.


    Hata mı yapıyorum? Ne önerirsiniz?
    Marka model önerisi de alabilirim.
    Fiyatlar uçmuş bulunmakta. Çok para veremem çünkü zaten motosikletin içinden geçeceğim içim acisin istemiyorum.
    Teşekkürler şimdiden.
    yapacağın basit abla. hangi modeli almak istiyorsan git bi tane ikinci el al. sonrasında başla hafif hafif denemelere. ehliyet yoksa onada yazıl bir ay sonra gayet iyi bir sürücü olursun. cb250r tavsiye ederim. sağına soluna korumalık taktırdın mı Allahın izni ile hiç bir şey olmaz. ben böyle yaptım.

    ben 38 yaşımda motora başlayacam dedim gittim 250 cc lik motor aldım. yavaş yavaş öğrendim. bisiklet zaten sürüyordum çok zor olmadı. Allaha şükür hiç kazam ve düşmem olmadı. seninda olmaz inşallah

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:52 ----------

    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biraz sert yazacağım, fakat her insanın aynı olmadığı gibi ortalamada kadınların fiziki motor becerilerinin, el göz koordinasyonunun erkekler kadar gelişmiş olmadığı bir gerçek.

    umarım hayallerinizde muktedir olursunuz. malum coğrafyamızın gerçekleri ile trafikte yüzleşmek zorunda kalmazsınız.

    şahsi görüşüm rahmetli saygıdeğer aea'nın dediği gibi; motosiklete skutır ile başlanır. denge, trafik okuma ve diğer yetenekler geliştirilir. daha sonra hata affeden bir vitesli ile yola devam edilir. muhtemelen ybr, cbf, apache gibi bir motor ile vitesli motorların dinamikleri daha kolay kavranabilir.

    ilaveten benim doktrinim ise; motorcunun pantolonu ıslak, elleri yağlı olur
    Allah rahmet eylesin ama aea ortalama bi sürücü idi. şimdiye kadar gördüğüm en saçma öneri bu scooter ile başla düşük cc motor ile başla. kursta bile mt07 ile eğitim aldık. öyle bi konuşuyorsunuz ki görende sanacak motor uçmak için hazır bekliyor.

  13. #33

    Üyelik
    13 Aralık 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    R1200GS
    ayak koymanın güçle bir ilgisi yok, tahminen boy yetmiyor (bacak uzunluğu) motor daha çok yatıyor ve tutamıyorsunuz. Motor dikse ayağa gelen kuvvet çok az zaten.

    En net cevap şu: ehliyet kursuna başlayın, zaten direksiyon dersleri alacaksınız, orada tahminen bir commuter üzerinde başlatırlar, kıyaslama şansınız olur. Daha sonra boyunuza göre motor bakarsınız, sele yüksekliği azaltma, süspansiyon aşağıya çekme seçenekleri de var.

  14. #34
    oktay33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    BMW 1600 GTL
    Vazgeç bu sevdadan..
    Pişman olursun..
    Ocağına incir ağacı dikmiş olursun.
    Metres gibi bu alet
    ha bire masraf.
    Ve harcarken zoruna gitmiyor.

  15. #35
    Scrambler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2019
    Motosikleti
    Honda CB250R '20 / Brixton BX125X '18
    Vitesli konusunda ısrarcı iseniz msx125ten başka modele bakmayın derim. Sanki bunu düşünerek üretmişler gibi.
    Bunun dışında ufak cc bir scooter başlangıç için idealdir. Motosikletin dengesini anlamak ve trafiğe odaklanıp trafiği okumak açısından.

  16. #36
    tarikcapar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 250
    Anladığım kadarıyla durmada problem yaşıyorsunuz ve bu motoru yatıracaksınız..Kırılınca az masraf çıkarması açısından, baştan Mondial drift 125 yada 150 alın. 50-60 kg aralığındasınız gibi görünüyor, bu iki motorda sizi istediğiniz her yere sorunsuz taşır. Denge olayı zamanla oturur, korkmayıp üstüne gitmek lazım sadece. Drift gayet hafif bir motor ve selesi alçak bir motor, ayağınız yere tam basacaktır.
    Yalnız ama Kafası Rahat Adam...

  17. #37
    enes_ayx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2019
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2022
    Msx sizin için en uygun model gibi duruyor 2.elde belki uygun fiyata denk getirebilirsiniz ama arkadaşlarında dediği gibi ilk önce eğitim işini halletmen gerekebilir gerçi ben kendim boş pazar yerinde öğrendim kendine biraz güven kazandırırsan bilir kişiyle beraber yardımcı olcak şekilde de sıkıntılarını çözebilirsin

  18. #38
    MaryJane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2018
    Şehir
    Balıkesir/Erdek
    Motosikleti
    Honda Cbr 600 Rr Movistar
    Kardeşim Sana Tek Diyeceğim Şey Eğitim Eğitim Eğitim.

  19. #39
    AleniDesais - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Primavera150 - CBR650R
    motosikletin sele yüksekliğine internetten bakarak, bacak boyuna yetip yetmeyeceğine bakabilirsin. imkanın varsa gördüğün yerde bir oturabilir miyim de genellikle müsaade ederler. oturunca da sağa sola salla bacakların ile. dengesini görmüş olursun ama her motorun dengesine 1-2 günde rahatlıkla alışabilirsin bence düşük ccde. bence de kendinden emin ol ve mutlaka ileri sürüş eğitimi al, eğitimli olduğun zaman tedirginliğin azalacak ve motordan keyif alma oranın fazlası ile artacak, kendine güveninde yeterli donanımda olduğun için fazlası ile artacaktır. bazı şahısların dediği gibi yok kadın binemez şöyle yapar böyle yapar, şurası yetersizdir beceremezlere takılma. her iki cinsiyette motor sürebilir, sürüyor da. sizde gayet bilinçli ve durumun fakrındasınız. eğitiminizi alın, motorun tadına varın

  20. #40
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı KırmızıGrom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha önemlisi bacak arası boyu (inseam) kaç cm?
    iç bacak iç bacak! bacak arası ne aga
    mıymıntı musa suşi yerken halıya ispirto döktü


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)