İlk 600'lük 4 Silindirli Makinem. Artı ve Eksileriyle Kısa Ön İnceleme.
Reklamlar
-
28 Haziran 2020, 10:41
#21
Kazasız belasız binmeniz dişeğiyle. Aynı motorun 2013 naked modeline sahibim. Benimde dört silindir ilk motorum oldu. Uzun yıllar da öyle olacak
gibi duruyor. Açıklamanızı okudum dedim eksik gedikte hemen müdehale edeyim ama maşallah her şeyi çok güzel anlatmışsınız.
Sadece uzun yolda sele çok rahat değil bence. Totonuz benim ki gibi kuruysa o da. Motorda herhangi bir üretimten kaynaklanan sorun yok. Aynen söylenen
lere katılıyorum şu maşayı tasarlayan japon arkadaşla tanışmayı bir sake içmeyi çok isterdim doğrusu.
Reklamlar
-
28 Haziran 2020, 23:20
#22
Kocaeli İl Temsilcisi
hokahey adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun.
Teşekkür ederim hocam sağ olun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------
Memcoş48 adlı üyeden alıntı
Güle güle kullanın, güzel bir inceleme yazısı olmuş.
Teşekkürler hocam. Bilebildiğim kadarıyla ufak tefek anlatmaya çalıştım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:33 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
Ikinci motosikletim 32bin km'de CB900F Hornet'ti. Iki kez dustum. Depo yamuldu. Zincir degistirdim, lastik degistirdim, akuyu ilk aldigimda degistirdim. Zerre sorun yasamadim. Sattigimda, motorun sesi, sifiriyla ayniydi (karsilastirdim). Japonlar iyi ki varlar
Japonlar olmasaydı, İtalyanlara talip olacaktık sanırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------
bajajpulsar2 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun. bu motosiklet bana görsel olarak hiç cezbedici gelmiyor. sanki bütün parçalarında en ucuza kaçmaya çalışmış gibi yamaha. arka maşayı profil demirden yapmışlar gibi duruyor
Teşekkür ederim hocam sağ olun. Zevkler ve renkler farklıdır ama haklı olduğunuz konular var. Arka maşanın balkon demiri olması ve arka tekerin 160'lık olması gibi durumlar biraz maliyetten kıstıklarını gösteriyor. Zaten Yamaha'nın orta segment bir motoru o yüzden her şeyini güzel yapmamışlar. Motor bloğu önemli olan. Zaten bloğun ömrü en uzun ve sağlam olan bloklardan birisine sahip. Bu avantajını bilerek aldım zaten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------
E.Yzr adlı üyeden alıntı
Motorda titreşim durumu nasıl? En son kaç model geldi?
Her motorda titreşim var hocam, sonuçta metal parçalarının birbirine sürterek çalıştığı bir makine. Ama tabi XJ6'da rahatsız edecek kadar titreşim yok. Alt devirleri ve yüksek devirleri, neredeyse titreşimsiz denilebilir. 6-7 bin devir aralığında ayak peglerinde biraz titreşim artıyor özellikle. 6. Viteste en aza iniyor titreşimi. Genel olarak gidonda ve depoda hissetmiyorsunuz neredeyse. En son 2016 modeli geldi. 2017'den itibaren Euro4 normlarına geçtikleri için Avrupa'da üretimi durdu. Brezilya'da hala 2020 modeli üretiliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------
dragstar72 adlı üyeden alıntı
Kazasız belasız binmeniz dişeğiyle. Aynı motorun 2013 naked modeline sahibim. Benimde dört silindir ilk motorum oldu. Uzun yıllar da öyle olacak
gibi duruyor. Açıklamanızı okudum dedim eksik gedikte hemen müdehale edeyim ama maşallah her şeyi çok güzel anlatmışsınız.
Sadece uzun yolda sele çok rahat değil bence. Totonuz benim ki gibi kuruysa o da. Motorda herhangi bir üretimten kaynaklanan sorun yok. Aynen söylenen
lere katılıyorum şu maşayı tasarlayan japon arkadaşla tanışmayı bir sake içmeyi çok isterdim doğrusu.
Teşekkürler hocam sağ olun. Görünüş olarak biraz daha özen gösterselerdi harika olacaktı ama yapacak bir şey yok. Bu şekilde kullanıp, elimizdekine sahip çıkmamız gerekiyor bu piyasada.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
28 Haziran 2020, 23:49
#23
Hayırlı olsun. Bir arkadaşımda kullanıyor. 600CC içinde en uysal motor diyebilirim heralde.
-
29 Haziran 2020, 00:11
#24
aynı motor barodi orhan da vardı. egsozt değiştirerek dehşet bi ses çıkartabiliyor.
gücü çok değil ama sesi çok çıkabiliyor
uzun yolda rahatmış
hayırlı olsun
-
29 Haziran 2020, 05:51
#25
Maşaya bu kadar takmayın bence... Görüntü sonuçta. Eminim fonskiyonel olarak yeterlidir...
Şöyle düşünün? Daha alengirli bir maşa takip yerine nereden kısmasını isterdiniz mesela?
On çift disk? ABS?
-
29 Haziran 2020, 10:10
#26
Kazasız belasız kurallı güle güle kullanın ,4 silindirin keyfi başkadır. Bence birisi bişey alınca eleştirilmez ,hayr duası edilir.
-
29 Haziran 2020, 10:51
#27
Moderatör
Bu motosikletlerin zamanında tutulmamasının sadece tip ile alakalı olmadığını hatırlıyorum. Diversion F, Xj6 gibi 3 farklı tipte çıkmış ama bir önceki abileri 98 bunlar ise 78 beygir oldukları için tutmamışlardı.
Kazasız belasız...
-
29 Haziran 2020, 13:19
#28
Kocaeli İl Temsilcisi
elessartt adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Bir arkadaşımda kullanıyor. 600CC içinde en uysal motor diyebilirim heralde.
Teşekkür ederim hocam sağ olun. 600'lükler içerisinde hem en uysalı hem de en az yakanı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------
mavzer-i adlı üyeden alıntı
aynı motor barodi orhan da vardı. egsozt değiştirerek dehşet bi ses çıkartabiliyor.
gücü çok değil ama sesi çok çıkabiliyor
uzun yolda rahatmış
hayırlı olsun
Teşekkür ederim hocam. Barodi Orhan abimiz az trollemedi milleti bu motorlar. Şimdi kendisi Suzuki 125'liğe geçti. Bıraktı buraları. Güzel bir full sistem takıldığında, sesi bir çok 4 silindirli makineden daha iyi çıkıyor ama gitmiyor tabi alet. Sele kısmı commuter tarzında olduğu için hem sürücü hem de artçı rahat ediyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:41 ----------
hasmet adlı üyeden alıntı
Maşaya bu kadar takmayın bence... Görüntü sonuçta. Eminim fonskiyonel olarak yeterlidir...
Şöyle düşünün? Daha alengirli bir maşa takip yerine nereden kısmasını isterdiniz mesela?
On çift disk? ABS?
Maşanın tipine takılsaydım almazdım zaten hocam. ABS önceliğim olduğu için ve bu motoru sevdiğimden dolayı tercih edip aldım. Rakiplerine göre en uygunu bu motor şu an için. Honda Cb650f ve Cbr650f'ler ortalama 10-20 bin tl daha pahalı. Arada 10 hp fark, biraz daha şekil ve papatya diskler mevcut. Ön çatallar da aynı. Bu yüzden o fiyat farkına değeceğini sanmıyorum.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
29 Haziran 2020, 13:32
#29
orhan abilerle gezerken bende ducati vardı. bi ara kalkış yapıyorduk. orhan abi önden başlıyordu ben arkadan başlayıp geçiyordum onu.
ne biçim makina lan bu diyordu ducati için :D
şimdi neler yapıyor bilmiyorum pek göremiyorum piyasada
-
29 Haziran 2020, 14:45
#30
Kocaeli İl Temsilcisi
siyanoz adlı üyeden alıntı
Kazasız belasız kurallı güle güle kullanın ,4 silindirin keyfi başkadır. Bence birisi bişey alınca eleştirilmez ,hayr duası edilir.
Çok teşekkürler sağ olun hocam güzel dilekleriniz için. Hepimize kazasız belasız inşaallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------
Lucas adlı üyeden alıntı
Bu motosikletlerin zamanında tutulmamasının sadece tip ile alakalı olmadığını hatırlıyorum. Diversion F, Xj6 gibi 3 farklı tipte çıkmış ama bir önceki abileri 98 bunlar ise 78 beygir oldukları için tutmamışlardı.
Kazasız belasız...
Teşekkür ederim Erdem abi sağ olasın. Fazer 6 daha güçlü olunca XJ6'lar pek tutulmadı maalesef. Müsait olduğun bir gün Yalova'ya geleyim abi çay içmeye.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------
mavzer-i adlı üyeden alıntı
orhan abilerle gezerken bende ducati vardı. bi ara kalkış yapıyorduk. orhan abi önden başlıyordu ben arkadan başlayıp geçiyordum onu.
ne biçim makina lan bu diyordu ducati için :D
şimdi neler yapıyor bilmiyorum pek göremiyorum piyasada
Eski kanalı silinmiş. Yeni kanal açtı şimdi. 125'likle fıtı fıtı takılıyor.
https://www.youtube.com/c/orhan%C3%B6zen/videos
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
29 Haziran 2020, 15:36
#31
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Çok teşekkürler sağ olun hocam güzel dilekleriniz için. Hepimize kazasız belasız inşaallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------
Teşekkür ederim Erdem abi sağ olasın.
Fazer 6 daha güçlü olunca XJ6'lar pek tutulmadı maalesef. Müsait olduğun bir gün Yalova'ya geleyim abi çay içmeye.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------
Eski kanalı silinmiş. Yeni kanal açtı şimdi. 125'likle fıtı fıtı takılıyor.
https://www.youtube.com/c/orhan%C3%B6zen/videos
orhan abi kafadan kırık ya çok ilginç bi karakter :D
https://www.instagram.com/besafes1kr/
-
29 Haziran 2020, 15:36
#32
Moderatör
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim Erdem abi sağ olasın.
Fazer 6 daha güçlü olunca XJ6'lar pek tutulmadı maalesef. Müsait olduğun bir gün Yalova'ya geleyim abi çay içmeye.
Ne zaman istersen müsaitim
Özelden yazıyorum numaramı.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
29 Haziran 2020, 17:13
#33
Kocaeli İl Temsilcisi
caglar48 adlı üyeden alıntı
orhan abi kafadan kırık ya çok ilginç bi karakter :D
Troller konusunda üstüne tanımam Orhan abiyi ama buradan da ban yemiş sanırım. Hesabı kapanmış.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
06 Ağustos 2020, 13:12
#34
Kocaeli İl Temsilcisi
-
06 Ağustos 2020, 13:22
#35
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Biraz canlandırayım konuyu.
Motoruma topcase de ekledim, artık eşyalarımı sırtımda taşımak durumunda kalmıyorum. Çok rahatladım, büyük bir yük kalktı sırtımdan.
Eşyaları sırtta veya elde taşımak büyük işkence gerçekten. Topcase görüntüyü bozsa da yapacak bir şey yok.
http://<a href="https://hizliresim.c...cL.jpg</a></a>
Motorumla 2 bin km oldu yol yapalı. Şu ana kadar son derece memnunum. Hızlanışı, frenleri, virajları, dengesi ve yakıtı son derece tatminkar. Daha iyisi tabi ki olabilirdi ama segmentine göre çoğu ihtiyacı karşılayabilecek düzeyde.
Delici R25 düşünen arkadaşlarım, 250 cc yerine böyle bir segmente de bakabilirler.
dostum ben de bakıyorum bu segmente. gel r25'le takas edek. temiz motor yok piyasada
-
06 Ağustos 2020, 15:42
#36
hayırlı olsun. sorması ayıp kaça aldınız motoru ? bir de bunların vites göstergeli olanları yokmu sonraki modellerde
-
06 Ağustos 2020, 16:01
#37
Allah nazardan saklasın, sağlıkla kullanın hayırlı olsun...
-
06 Ağustos 2020, 18:42
#38
Kocaeli İl Temsilcisi
-ZERO- adlı üyeden alıntı
dostum ben de bakıyorum bu segmente. gel r25'le takas edek. temiz motor yok piyasada
R25'i daha yeni almadın mı hocam? Tatmin etmedi mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------
ilhan5757 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun. sorması ayıp kaça aldınız motoru ? bir de bunların vites göstergeli olanları yokmu sonraki modellerde
Sağ olun hocam. 47 bin Tl'ye aldım ben. Biraz tuzlu oldu maalesef ama piyasada bu fiyata ve bu temizlikte alınabilecek olan en güzel motoru aldım. Vites göstergesi yok maalesef, biraz gariban kalıyor gösterge kısmı. Fazer 8'de bile vites göstergesi yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:40 ----------
ibrahim982 adlı üyeden alıntı
Allah nazardan saklasın, sağlıkla kullanın hayırlı olsun...
Amin hocam sağ olun. Hepimize kazasız belasız inşallah.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
06 Ağustos 2020, 20:52
#39
Ezio41 adlı üyeden alıntı
R25'i daha yeni almadın mı hocam?
Tatmin etmedi mi?
[COLOR="Silver"])
yok yav amacım hız olsa napayım 250'lik makineyi. sen dedin ya böyle bir segmente bakabilirler diye. baktık bulamadık sen sat bari onu diyom
-
06 Ağustos 2020, 21:59
#40
Kocaeli İl Temsilcisi
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)