Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

İlk 600'lük 4 Silindirli Makinem. Artı ve Eksileriyle Kısa Ön İnceleme.

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Herkese merhaba. Bugün sizlere ilk 600'lük 4 silindirli motorumun olan Yamaha XJ6 Diversin F modelinin ufak bir incelemesini yapacağım. Aynı zamanda 2. ele güvenip aldığım da ilk büyük motordur kendisi. Öncelikle neden XJ6'yı tercih ettim? Uzun yıllardan beri beni cezbeden ve isteklerime hitap eden bir motordu. Fazla güçlü olmayışı, orta segmente hitap etmesi ve motor bloğunun da uzun ömürlü olması benim için bir avantajdı. Bundan önce çok fazla motosiklet geçmişim olmasa da yaklaşık 7 yıl önce 2 teker sevdasına ayak basmıştım ve CBF 150 ile 15 bin km, Z 250 SL ile 10 bin km ve MT-25 ile de bin km yaptıktan sonra, artık hayallerimi gerçekleştirme zamanı geldiğini düşündüm ve gidip 2. el 14 bin km'de ilk sahibinden gidip aldım motoru.

    [IMG][/IMG]

    Motor saf Japonya üretimi. 10.000 devirde 78 HP ve 8.500 devirde de 59.7 NM üreten, 4 zamanlı, su soğutmalı, enjeksiyonlu, hafif öne eğimli sıralı 4 silindirli ve 16 valfli DOHC bir bloğa sahip. R6 bloğunun kırpılmış hali ve toplamda 13 bin devir çevirip, yaklaşık 12 bin devirde kesiciye giriyor.

    [IMG][/IMG]

    Motorun ıslak ağırlığı 220 KG. 17.3 litre yakıt deposu var. Şehir içinde 100 km'de ortalama 5.5 litre, uzun yoldaysa 4-5 litre arasına kadar düşüyor. 600'lük 4 silindirli motorlar arasında en ekonomik olanlardan birisi.




    [IMG][/IMG]

    Motor dik bir oturuş pozisyonuna sahip. Sport Touring bir model olduğu için de sizi hem uzun yolda hem de şehir içinde yormamış oluyor. Gidon genişliği yeterli ölçüde ve şehir içi sıkış trafikte, yanlarda çantanız yoksa şayet, rahat bir şekilde aralara girerek trafikten sıyrılabiliyorsunuz.

    [IMG][/IMG]

    Motorun ön tekerinde ABS'li, çift piston kaliperli 2*298 mm disk frenleri mevcut. Frenleri başarılı ve yeterli ölçüde durduruyor. Ön tekerin ölçüsü 120/70 ZR17M/C.

    [IMG][/IMG]

    Arka tekerdeyse yine ABS'li tek piston kaliperli 245 mm disk fren mevcut. ABS'den dolayı teker kilitlenmiyor ve motoru yavaşlatmak için yeterli seviyede gibi. Arka tekerin ölçüsü 160/60 ZR17M/C.

    [IMG][/IMG]

    Motorun selesi son derece rahat ve alçak. 785 mm yüksekliğe sahip. Ben 1.73 boyumla rahat bir şekilde ayaklarım yere basarak binebiliyorum. Selesinin rahatlığı commuter sınıfında olan CBF 150 ve İnazuma gibi motorlarla neredeyse aynı gibi. Totoya yumuşaklık hissi veren ve artçının rahat ettiği bir seleye sahip. Uzun yolculuklarda totonuzun fazla ağrıtmadan yolculuk yapabilmenize imkan sağlıyor.

    [IMG][/IMG]

    Depoyu kavraması kolay ama bir stomp grip istiyor yine de. Kontrol tuşlarının konuda son derece güzel. Korna, sinyal, selektör ve 4'lü düğmeleri, eski alıştığımız sistemde. Sağ taraftayda kill switch ve marş düğmesi mevcut.

    [IMG][/IMG]

    Motor tek farlı, çift farlı motorlara göre cılız kalabilir ama aydınlatması normal düzeyde. Kafanın sabit olmasından dolayı, virajlarda ve dönüşlerde baktığınız yeri aydınlatmıyor tam olarak. Bunun önüne geçmek için de ön çamurluğa sis farı takmayı düşünüyorum. Aynalar katlanabilir cinsten ve görüş açısı güzel. Dirsekleri fazla göstermiyor.

    [IMG][/IMG]

    Motorun şasesi Diomond Tipi çelik şaseye sahip. Ön süspansiyonlar 43 mm Teleskopik çatallı 130 mm dönüş açısına sahip. Arka süspansiyonsa ortadan tek amortisörlü sertliği ayarlanabilir Monokros bir sisteme sahip. Süspansiyonlar genel olarak başarılı ve konforlu bir sürüş yapmanıza olanak sağlıyor. Çukurları çok fazla hissetmiyorsunuz arka tarafta özellikle. Yaylanması ve totoya verdiği yumuşaklık hissi çok güzel.

    [IMG][/IMG]

    Göstergesi biraz fakir düzeyde. Vites göstergesi ve yol bilgisayarı yok. Sağ tarafta analog devir saati, sol taraftaysa hızınızı, harareti, saati, yakıtı ve odometreniz mevcut. Odometrede Trip A ve Trip B tuşları da mevcut.

    Motorumdan şu an için son derece memnunum. İsteklerime cevap verebilen rahat ve hızlı giden bir motor. Acemi birisi için son derece tehlikeli olabilir çünkü 0'dan 100'e 4 saniyede ulaşıyor. Gaz tepkisi korkutucu değil. Stabil ve istikrarlı bir şekilde yükseliyor. MT-07'ye nazaran ağır bir motor olduğu için de tekere gelmiyor gaz ile. Motorun eksileri biraz mevcut olsa da sağlamlığı ve verdiği konfor hissi ile yeterli düzeyde. Dezavantajları olarak, arka maşanın balkon demirinden olması, göstergenin fakir kalması, şehiriçi sıkışık trafikte biraz hararetten dolayı sıcaklık hissetmeniz olabilir. 220 kilo olduğu için de durduğu yerde motoru çalıştırmadan haraket ettirmek de biraz efor isteyen bir motor. 125-250 cc kadar hafif olmadığı için pratikliği daha az şehir içinde ama hantal bir motor değil kesinlikle. Gaz vermeye başladığınız anda dengeli ve viraja güzel giren bir motosiklet.

    Avrupa'da Euro4 normalarından dolayı artık üretilmiyor ama Brezilya gibi ülkelerde 2020 modelleri hala mevcut. 2. el piyasası cansız durumda ve yedek parça için de Japonya'dan 1 ay süre içinde parça gelmesini beklemek gerekiyor. Ülkemizde pek tutulmayan ve bilinmeyen bir model olduğu için de aksesuarları son derece kısıtlı. Bunun için Aliexpress gibi yerlerden alışveriş yapmak gerekiyor. Şimdilik aklıma gelenler bu şekilde. İlerleyen zamanlarda ufak tefek detayları bu başlık altında eklerim belki.

    Sormak istediğiniz bir şeyler varsa bu motor hakkında, şu anlık bilebildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim. Okuduğunuz için teşekkürler. :
    SuleymanE, Gietti17, computeus ve 16 diğerleri bunu beğendiler..
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ojo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2017
    maşallah .
    Ezio41 bunu beğendi.

  3. #3
    gitaristgkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2016
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha xt 600 e
    Güle güle kullanın.Test yazısı da çok güzel olmus
    Ezio41 bunu beğendi.

  4. #4
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Motorunuz çok temizmiş, kazasız belasız iyi günlerde kullanın.

    Bu arada harika bir inceleme olmuş, elinize sağlık.

    Abssiz modelini 300km kadar sürme şansım oldu, 250den 600cc 4 silindire geçmek isteyenler için aslında en iyi alternatiflerden biri.
    Hızlanması, gaz tepkisi çok linner ve dengeli, motorun dengesi harika.

    Tutmamasının en büyük sebebini ben tasarımına bağlıyorum. Biraz daha agrasif ve albenili bir tasarımı olsaydı (örneğin fazer gibi), bence çok daha fazla satardı.

    Bu arada çok ilginç bir bilgi vereyim, benim sürdüğüm (arkadaşımın) motorunda kat. iptali yapılıp slip on egzoz takılmıştı ve birçok 4 silindir SS den daha dolu ver gür bir ses veriyordu

    Ancak kesinlikle bu işlemi tavsiye etmem, bu aralar egzoz cezaları baya artmış diye duydum.

    Yeniden hayırlı uğurlu olsun, tekerinize taş değmesin....
    Ezio41 bunu beğendi.

  5. #5
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Piyasası az olan motorları 2. elde uygun fiyatlara almak mümkün. Çok iyi bir karar vermişsiniz bence.
    Ezio41 bunu beğendi.

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Gule gule kullanin. Sifir gibi gorunuyor yahu... Benimkinin "ahı gitmiş vahı kalmış" bunun yaninda...

    Oturus tarzi naked'a cok yakinmis.

    Tek far olmasi sorun degil bence. Bazi Honda'lar cift far ama biri uzun biri kisa. Korsan gibi geziyorlar
    Ezio41 bunu beğendi.

  7. #7
    Kursad55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Hero Xpulse 200 4v
    Taş gibi motor hem de 4 silindir mutlaka uzun ömürlü olacaktır güle güle pinin 😂😂
    Ezio41 bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    27 Kasım 2018
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    Yok
    Hayırlı uğurlu olsun..sizde bahset mişsiniz arka salıncak eski sanayi tipi balkon demiri ..gayet temiz güzel makine güle güle kullanın .
    Ezio41 bunu beğendi.

  9. #9
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Benim sifir aldigim 2019 scooterim bu kadar temiz gorunmuyor Gule gule kullanin, guvenle ve keyifle.
    Ezio41 bunu beğendi.

  10. #10
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Kazasız belasız kullanmanızı temenni ederim.
    Doğru bir karar gibi görünüyor...
    Ezio41 bunu beğendi.

  11. #11
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    maşallah baya temiz duruyor sanki bayiden yeni çıkmış gibi.
    bu xj6 ilk çıktığı zaman 3 versiyonu geldi. naked, yarım grenaj ve tam grenajlı. bu kadar farklı kasada aynı anda gelen nadir motorlardandır.
    ilk çıktığında malum öğrenciyiz. para pul yok. internetten sürekli bakardım ulen ne f/p motor diye. fakat bu motor piyasadayken türkiye'de para ve mal bolluğu olduğundan dolayı bu XJ6'ların yüzüne bakan olmadı.
    şimdi değere bindi çünkü uygun fiyata yeni model 4 silindir yok. tek opsiyon var cb650 o da alabilirsen artık.
    şu an yamaha bu motoru getirip 50 55 bine satıyorum dese piyasada karaborsaya düşer. ilk çıktığı zamanlarda 25 bindi 27500'e de abs'lisi vardı.

    o güzel motorlar dolarlarına binip gittiler.... motorun çift silindirlisine ekonominin insafsızlığına kaldık.

    güzel günlerde kullanın ezio bey.
    Ezio41 ve nanis61 bunu beğendiler.

  12. #12
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    Çok güzel bilgilendirme ve anlatım.Tekrar hayırlı olsun,güle güle,kazasız,belasız kullanman dileklerimle.Adana'dan selam olsun.
    Ezio41 bunu beğendi.

  13. #13
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı gitaristgkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güle güle kullanın.Test yazısı da çok güzel olmus
    Çok teşekkürler sağ olun. Elimden geldiğince bir şeylet anlatmaya çalıştım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunuz çok temizmiş, kazasız belasız iyi günlerde kullanın.

    Bu arada harika bir inceleme olmuş, elinize sağlık.

    Abssiz modelini 300km kadar sürme şansım oldu, 250den 600cc 4 silindire geçmek isteyenler için aslında en iyi alternatiflerden biri.
    Hızlanması, gaz tepkisi çok linner ve dengeli, motorun dengesi harika.

    Tutmamasının en büyük sebebini ben tasarımına bağlıyorum. Biraz daha agrasif ve albenili bir tasarımı olsaydı (örneğin fazer gibi), bence çok daha fazla satardı.

    Bu arada çok ilginç bir bilgi vereyim, benim sürdüğüm (arkadaşımın) motorunda kat. iptali yapılıp slip on egzoz takılmıştı ve birçok 4 silindir SS den daha dolu ver gür bir ses veriyordu

    Ancak kesinlikle bu işlemi tavsiye etmem, bu aralar egzoz cezaları baya artmış diye duydum.

    Yeniden hayırlı uğurlu olsun, tekerinize taş değmesin....
    Teşekkürler hocam sağ olun. Aynı şekilde siz de kazasız belasız. Motor sıfır gibiydi. Bu kadar temizini de bulunca alayım dedim artık. Egzoz konusunu biliyorum evet. Güzel bir egzoz takılırsa çoğu 4 silindirden güzel ses veriyor namussuz. Ülkemizde cezalardan dolayı şu anlık orjinal egzozdan devam edeceğim maalesef.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Piyasası az olan motorları 2. elde uygun fiyatlara almak mümkün. Çok iyi bir karar vermişsiniz bence.
    Piyasa az ve temiz olanları pek uygun olmasa da denk geliyor elbet. Bu motor da bize kısmetmiş. Normal piyasından bir tık fazlaya mal oldu bana ama çok temiz bir motor. Gören çoğu kişi sıfır mı bu diye söylüyor. Kazasız belasız binmek nasip olur inşaallah hepimize.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gule gule kullanin. Sifir gibi gorunuyor yahu... Benimkinin "ahı gitmiş vahı kalmış" bunun yaninda...

    Oturus tarzi naked'a cok yakinmis.

    Tek far olmasi sorun degil bence. Bazi Honda'lar cift far ama biri uzun biri kisa. Korsan gibi geziyorlar
    Teşekkür ederim hocam sağ olun. Dış kondisyonu son derece temiz. İlk sahibinden kazasız bulunca aldım hemen. Yoksa sürekli sarı site ilanlarına bakmaktan gıba gelmişti artık. 2016 model 14.400 km'de şu an. Uzun yıllar sorunsuz bir şekilde kullanmak nasip olur umarım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

    Alıntı Kursad55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Taş gibi motor hem de 4 silindir mutlaka uzun ömürlü olacaktır güle güle pinin ����
    Araştırdığım yabancı forumlara göre 300 bin km'leri görenler varmış bu motorla. Fazla devir çevirmediği için de dayanıklı bir alet. Brezilya'da bu motorun canına okuyorlar, yine de sapa sağlam motor.
    tommygun bunu beğendi.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  14. #14
    Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Kazasız belasız.
    Ezio41 bunu beğendi.

  15. #15
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    Alıntı Ercü5259 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı uğurlu olsun..sizde bahset mişsiniz arka salıncak eski sanayi tipi balkon demiri ..gayet temiz güzel makine güle güle kullanın .
    Teşekkür ederim hocam sağ olun. Bir iki ufak eksiği dışında çok güzel motor aslında ama maliyetten kısıp orta segment bir motor olduğu için balkon demiri koymuşlar arka maşaya. Biraz daha spor tarzı bir maşa olabilirdi tabi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------

    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim sifir aldigim 2019 scooterim bu kadar temiz gorunmuyor Gule gule kullanin, guvenle ve keyifle.
    Çok teşekkürler hocam sağ olun. Motor çok temiz gerçekten de. Geçenlerde de komple grenajlarını söküp temizledim. Sıfıra yakın temizlikte diyebiliriz. :

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------

    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kazasız belasız kullanmanızı temenni ederim.
    Doğru bir karar gibi görünüyor...
    Teşekkür ederim hocam hepimize inşaallah. Bu kararı verebilmek için yıllarca bekledim. Umarım doğru karardır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------

    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    maşallah baya temiz duruyor sanki bayiden yeni çıkmış gibi.
    bu xj6 ilk çıktığı zaman 3 versiyonu geldi. naked, yarım grenaj ve tam grenajlı. bu kadar farklı kasada aynı anda gelen nadir motorlardandır.
    ilk çıktığında malum öğrenciyiz. para pul yok. internetten sürekli bakardım ulen ne f/p motor diye. fakat bu motor piyasadayken türkiye'de para ve mal bolluğu olduğundan dolayı bu XJ6'ların yüzüne bakan olmadı.
    şimdi değere bindi çünkü uygun fiyata yeni model 4 silindir yok. tek opsiyon var cb650 o da alabilirsen artık.
    şu an yamaha bu motoru getirip 50 55 bine satıyorum dese piyasada karaborsaya düşer. ilk çıktığı zamanlarda 25 bindi 27500'e de abs'lisi vardı.

    o güzel motorlar dolarlarına binip gittiler.... motorun çift silindirlisine ekonominin insafsızlığına kaldık.

    güzel günlerde kullanın ezio bey.
    Teşekkür ederim hocam sağ olun. Siz de yeni motorunuzu kazasız belanın kullanın. Keşke 2020 modeli ve daha elektronik donanımlı bir modeli olsaydı da onu alabilseydik ama maalesef tutulmadı ülkemizde. Sıfırına yakın bir temizlikte makine bulunca da alayım dedim hemen. Başka motorda gözüm yok zaten. Bana yeter bu fazlasıyla umarım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:43 ----------

    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel bilgilendirme ve anlatım.Tekrar hayırlı olsun,güle güle,kazasız,belasız kullanman dileklerimle.Adana'dan selam olsun.
    Teşekkür ederim Bora abi sağ olasın. Kocaeli'den de size selam olsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------

    Alıntı Levent adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kazasız belasız.
    Teşekkür ederim başkanım.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  16. #16
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Hayırlı olsun.
    Ezio41 bunu beğendi.

  17. #17
    Memcoş48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir Seferihisar Ürkmez
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XRx
    Güle güle kullanın, güzel bir inceleme yazısı olmuş.
    Ezio41 bunu beğendi.

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim hocam sağ olun. Dış kondisyonu son derece temiz. İlk sahibinden kazasız bulunca aldım hemen. Yoksa sürekli sarı site ilanlarına bakmaktan gıba gelmişti artık. 2016 model 14.400 km'de şu an. Uzun yıllar sorunsuz bir şekilde kullanmak nasip olur umarım.
    Ikinci motosikletim 32bin km'de CB900F Hornet'ti. Iki kez dustum. Depo yamuldu. Zincir degistirdim, lastik degistirdim, akuyu ilk aldigimda degistirdim. Zerre sorun yasamadim. Sattigimda, motorun sesi, sifiriyla ayniydi (karsilastirdim). Japonlar iyi ki varlar
    Ezio41 bunu beğendi.

  19. #19
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)
    hayırlı olsun. bu motosiklet bana görsel olarak hiç cezbedici gelmiyor. sanki bütün parçalarında en ucuza kaçmaya çalışmış gibi yamaha. arka maşayı profil demirden yapmışlar gibi duruyor
    Ezio41 bunu beğendi.

  20. #20
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Motorda titreşim durumu nasıl? En son kaç model geldi?


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)