Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Sizce hangisiyle daga rahat yol alirimmm

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Aralık 2012
    Şehir
    GB
    Motosikleti
    misonXD
    Merhaba arkadaslar 150 cc motor almayi dusunuyorum uzun yol yapicam cogunlukla 5000tl butcem var aklimda bir iki motor var oncelikle en az titresimle 110 120 arasi yol ala bilcegim az yakan ve parca sorunu yasamiyacan motor sizce hangisi ola bilir
    1.mondial 150 dift
    2.tvs apaci 150
    3.bajaj 150 ( discovariy vs ns )
    4.mondial 150 ultre dusunuyorum
    5.sizin onericeniz olursa 150 - 200 cc arasi da ola bilir max mutcem 6000tl abilerim arkadaslarim. Herkeze iyi gunler tekeriniz duz bassjn yorumlarinizi deniyimlerinizi bekliyorum. Saglicakla kalin....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suzuki V-Strom DL650
    bu seçenekler arasında bence bajaj.
    Hayalisst bunu beğendi.

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Aralık 2012
    Şehir
    GB
    Motosikleti
    misonXD
    Neden sizce bajaj ?

  4. #4

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    falcon flash 100
    Bence de bajaj. O bütçeye göre alınabilecek en iyi durumda ki motosiklet bence o.

  5. #5
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Beğendiğim motorları sıralamakla beraber, o hızda ve titreşimsiz şerhini koyduğunuz için; hiçbiri..
    En makulu ise vulture..
    Neden?
    Parça ve güç konusunda f/p

  6. #6

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    tartışmasız apache 150.

    dayanıklılık var, kronik sorun yok, şekil fena değil.
    yürekçe ve karayel90 bunu beğendiler.

  7. #7
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tartışmasız apache 150.

    dayanıklılık var, kronik sorun yok, şekil fena değil.
    Titreşim diyor..
    En çok titreyenlerden birini önerdiniz..
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  8. #8
    AleniDesais - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Primavera150 - CBR650R
    bencede bajaj ama discoveryi önermem imkanınız varsa ns alın
    tekeriniz yere sağlam bassın...

  9. #9
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    150 cc'de 120 km hız ile rahat bir yolculuğu unutun öncelikle. Çoğu 150 cc'nin son hızı 120 zaten. Titreşim istemiyorsanız eğer, bu kılasmanda alınabilecek bir commuter vardır o da: Honda CBF 150. 110-120 ile değil ama 90-110 arasında fıtı fıtı gidersiniz istediğiniz yere. Rahmetli Barkın reisin de dediği gibi; bulgur pilavı gibi karnını doyurur ama sana ultra lezzetler sunmaz. A noktasından B noktasına en uygun ve ekonomik şekilde ulaşmanı sağlar.
    espresso bunu beğendi.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F

  10. #10
    karayel90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2013
    Şehir
    Burdur/Antalya
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    TVS iyidir az sorun çıkarır,dayanıklıdır,çok fazla kronik sorunu yoktur

  11. #11

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Titreşim diyor..
    En çok titreyenlerden birini önerdiniz..
    hocam yalan yok it gibi titriyor

    vulture'de ise arka maşa pimaş borudan yapılmış gibi. kaynak işçiliği pek iyi değil sanki.

    bütçe 6000 olunca insan zorlanıyor. az daha koy ybr al diyeceğim taşlayacaksınız

    150 cc ile 110-120 hız ile ilerlemek pek konforlu değil zaten.

    pulsar 200 bile 140 hızı görebiliyor, fakat bunu ne kadar koruyabiliyor? yeri geliyor pulsar 200 bile 110 u korumakta zorlanıyor.

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Titreşim sıkıntısı olmasaydı Hunk 150 derdim.

  13. #13
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    eski bir vulture kullancısı olarak öneririm.

    Drift ile vulture arasında fark yok desek yeridir.

    o paraya alacagınız apache zaten ölmek üzeredir.

    bajaj ı bilmiyorum ancak o modeli o paraya varsa da düzgün birşey olacağını sanmıyorum

  14. #14
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Bajaj discover 150 kullandım ve maksimum hızı düz yolda gps ölçümü ile 108 km falan. 90-100 aralığında kullanırsın. Çok ekonomik motor. 1 depo ile 400 km gidiliyor 2.1 lt ile 2.3 lt arası yakıyor düz yolda. Bakım aralığı 5 bin km. nispeten kalıplı sayılır.

  15. #15

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    150 mr vulture kesinlikle hem dayanıklı ve sorunsuz hem de diğerlerinden daha iyi gidiyor, uzun yolda nispeten daha rahat edersiniz, güçlü bir makine

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Aralık 2012
    Şehir
    GB
    Motosikleti
    misonXD
    Arkadaslar ve buyuklerim tesekkur ederim bilgileriniz icin ben 120 civari hiz dediysem surkeli degil ben motora binip bi carsiya ineyim gezeyim demem 50km gitmem 50 de geri gelmem icerde gezmeyi saymiyorum o yuzden ve kamp kurmayi severim hafta sonlari kapa gidiyorum kendimce canta falan termus baglayip 1 kisi yeri geldi 2 kisi yol yapicam HONDA CBF 150 DE BILIYORUM AMA BUTCEME UYMUYOR
    BU YUZDEN YERI GELDI 110 120 YERI GELDIMI TEK HIZ 90-100 ARASI SEHIR EDE BILECEGIM MOTOR BAKIYORUM O YUZDEN ESKI MOTORUMDA TITREME DEN DOLAYI MOLA VERIYORDUM O YUZDEN EN AZ TITRESIMI OLAN MOTOR ONERINIZi BEKLEMEKTEYIM S
    SIMDILIK VULTRE DIYORSUNUZ SANIRIM YADA BAJAJ 150 NS 200 NS PARA CIKMIYOR :( :( :(
    NACIZANE BILGILERINIZ VE YORUMLARINIZ ICIN TESEKKUR EDERIM

  17. #17
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    içlerinde en sağlamı en sorunsuzu apache bence ve kullanması en keyifli olanıda o emin olun lakin titreşime alışmalı bunu alan istanbuldan edirneye vardığımda parmaklarımın uyuştuğunu kıpırdatamadığımı hatırlatıyorum yani uzun yola gelmez şehiriçi güzel

  18. #18
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    150'lik motorla 110-120 mi?
    espresso bunu beğendi.

  19. #19
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150'lik motorla 110-120 mi?
    apache ile 120 ile zor değl 136 filan gördüm 110 120 arası gayet iyi gidiyor
    Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..

  20. #20
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Listenizdeki hangi motoru seçerseniz seçin gidon denge topuzlarının daha ağır olanıyla değişimlerini ve de elcikler üzerine sünger elcik kılıfı takmanızı öneririm. Böylelikle uzun yolda, 110-120 hız aralığında gidebilmeniz için yüksek devirlerde ellerinizin uyuşması ve aynadaki titreşim nedeniyle arkanızı görmenizin zorlaşması sıkıntılarını birazcık da olsa kesersiniz. Eskiden bazı endurocular gidon içine kum doldururlarmış, kendim deneyimlemedim ama gidondaki titreşimi bir nebze azalttığını okumuştum. Motosiklet botu güvenliğiniz için şart ama aynı zamanda tabanları spor ayakkabıya göre daha kalın olduğundan peglerdeki titreşimin de daha az hissedilmesine sebep oluyor. Yine abartı yükseklikte olmayan bir tur camının da kulak tıkacı kullanmanın da yararını görürsünüz. Uzun yol öncesi motosikletinizin civatalarını da uygun tork değerinde sıkmanız hatta Locktite kullanmanız iyi olur. Benim Rks ile yaptığım İst-bodrum yolculuğunda Aydın'dan geçerken egzoz koruma plastiğimin civatası düşmüştü titreşimden.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)