bu arada yanlislikla bu tur sebeklik videolarini filan izlemedin degil mi kardesim
https://youtu.be/ShaD6sGxEXE
bu arada yanlislikla bu tur sebeklik videolarini filan izlemedin degil mi kardesim
https://youtu.be/ShaD6sGxEXE
Hocam standart konusuyoruz bakın ekstra durumlardan bahsedersek zaten işler çok karışır
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------
Hayır da konumuz ile ne alakası var onu çözemedim?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------
Ben sana kullandım direk tecrube ile soyluyorum diyorum sen hala su video'ya bakarakmi soyledin diyorsun,su yeni uyeler beni cidden yoruyor
this is also interesting video bro
https://youtu.be/PHYZJ0_VtPE
Konudan biraz alakasız olarak; kim "o hızlı bu hızlı " demiş, okudum okudum göremedim?
Bir arkadaş "piyasası hızlı" demiş - ki doğru.
Diğerbir arkadaş da "amaç hızlı gitmek ise cb650r daha istekli olucak 4 silindir farkı burada devreye giricek... " demiş- ki bu da doğru.
Sizden önce kimse top speed'den bahsetmemiş, "o çok daha hızlı, son hızı şu bu" dememiş.
O "Herkes" dediğiniz kimler merak ettim
Konuyu ve yazılanları okuyunca Youtube'da birkaç video izledim. Enteresandır ki eski Cb650F , yeni Cb650R'dan hem daha ağır, hem de beygir gücü daha düşük. Buna rağmen Cb650F'in son sürati Cb650R'dan daha yüksek izlediğim videolarda. Videoyu çekenler eğimdi, rüzgarın yönüydü kurnazlık yapmış da olabilirler. Konuya dönersek; Mt07 de Cb650R da çok tatlı motorlar, imkanınız varsa 2'sini de aynı anda alın.
2 motoruda kaldırın yan yana 140a kadar mt7 geliyor sonrasına honda geçiyor devam ediyor.4 silindir,extra güç ve çevirdiği devir farkı.adam hangisi hızlı diye sormamış zaten.motorları kıyaslama olasılığımız bile yok.alıcısı 4 silindirmi istiyorum 2 silindirmi buna karar vericek.2 motorunda bir birine üstünlükleri eksiklikleri var zevk meselesi yani.
tercih sadece ikisi arasındaysa ben tercihimi mt07 den yana kullanıyorum.
çünkü ben tork seviyorum. kalkışta ya da ara hızlanmada trafikte aralardan ani kaçışta çok güzel oluyor.
600+cc sınıf SS'te kesinlikle 4 silindir...
600+cc sınıf naked'ta kesinlikle 2 silindir...
900+cc 4 silindirler naked için kullanılabiliyor ama 600+cc naked'ların alt devirleri ölü oluyor genelde...
MT07 daha hafiftir diye de tahmin ediyorum...
CB650R arka tekerde 4000dd 51,5Nm/28hp, 8160dd 57Nm/64hp, 11000dd 51,5Nm/80hp. Min/max arasındaki tork farkı %10. Tork grafiği oldukça düz sayılır, güç grafiği de çok lineer.
Bence başarılı. Ben CB650R tercih ederdim, üst tarafta çok daha eğlenceli görünüyor...
Ekleme, MT-07 grafiği:
Torkta 7Nm (%10) daha iyi (min/max arası %15), güçte 12hp (%16) daha kötü.
Dyno'lar arasi varyasyon cok yuksek. O yuzden ayni cihazda olcum yapilmasi lazim. Ayni dyno'da yapilmis anca asagidaki ciktiyi buldum:
Burada da aradaki rakamsal fark kucuk gozukuyor ama tork egrisine bakarsaniz pratikte fark az degil. Ozellikle agirlik farkini da goz onune alinca fark ciddi aslinda...
honda hem 4 silindir, hem de servisi, bakımı ucuz. bi de yakışıklı makine yapmışlar, ben olsam honda alırdım.
İki motor arasında güzel bir karşılaştırma videosu mevcut.
https://youtu.be/zhxQKbtjWPk
her iki motoru kullanmis biri olarak sanirim yorum yapmak biraz hakkimdir
sakin kullanan biri olarak deneyimlerim asagidaki gibidir, kullanim tarzina göre motorun surucusune yasattigi his verdigi deneyim mutlaka farkli olacaktir.
mt07 gercekten cok guzel bir makina kivrak, atik ve hafif.
2. viteste istedigin kadar uzar gidersin, her viteste her hizda guc ve tork var (en azindan benim kullanimima göre )
özellikle sehir ici kullanmasi inanilmaz rahat ve keyifli ama otobana cikildiginda ruzgar varsa yada hizli sekilde kamyon sollanacaksa o durumda hemen kendini belli ediyor
tehklikeli degil ama ben buralarin motoru degilim diyor (sahsi görusumdur)
malzeme kalitesi guzeldir, anahtarin konumlandirilmasindan dolayi, anahtari uzerinde unutmak olasi
vites gecisleri ve frenler guzeldir, abs devreye erken girdigi oldu bir kac frenlemede (50km sert ama panik olmayan fren)
hondaya gelince, malzeme kalitesi bence daha iyi
mt kadar kivrak olmasa bile yine öyle hantal motor falan degil, hizlanmasi iyi ama her vites her duruma mt gibi uyumlu degil
daha sakin gibi duruyor motor
frenleri bence kesinlikle mt serisinden daha iyi (en azindan abs devreye hemen girmesini gerektirecek bir durum olmuyor herzaman)
sehir ici kullanimi guzel motor, otobanda da öyle.
vites gecisleri benim icin bariz daha iyidi. tatli tatli vites gecisleri vardi
eger derdim deli gibi kullanmak olsaydi mt serisi alirdim
ama genelde sakin kullanirim ama arada bir gazlarim ise honda
CB650R daha iyi gibi hocam. Ben onu seçerdim.
Yamaha XJ6 N veya Diversion F de bakabilirsiniz 2. El alacaksanız eğer. Cb 650R'a nazaran daha uygun hem.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)