Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hero X pulse 200 dişli değişimi

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Arkadaşlar hero xpulse um yok ama merak edenler adına da bunu sormak istiyorum videolarda gördüğüm kadarıyla 90-95 ideal seyir hızı, 125 gibi de son hızı var bana çok düşük geldi , dişli değişimi ile 100-110 sürekli rahat, motor bağırmadan gitse son hız olarak da 130-135 görse ? yani bu mümkün müdür çünkü yorumlara göre torku gayet yeterli gibi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı buteo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hero xpulse um yok ama merak edenler adına da bunu sormak istiyorum videolarda gördüğüm kadarıyla 90-95 ideal seyir hızı, 125 gibi de son hızı var bana çok düşük geldi , dişli değişimi ile 100-110 sürekli rahat, motor bağırmadan gitse son hız olarak da 130-135 görse ? yani bu mümkün müdür çünkü yorumlara göre torku gayet yeterli gibi
    Aerodinamiği uygun mudur diye sormak gerek.
    Çünkü ön maşa yüksek, teker yapısı uuygun mu?
    Belli hızdan sonrasında kafa sallar mı?

    Bunları da inceleyiniz..

    Hiç, bisikletşe kamyona asılıp gittiniz mi?
    Gittiyseniz, ne dwmek istediğimi anlardınız
    BOO_74 bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    28 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Suzuki Inazuma - 2013 Honda CB125ACE
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç, bisikletşe kamyona asılıp gittiniz mi?
    Gittiyseniz, ne dwmek istediğimi anlardınız
    Ben çok gittim ama anlayamadım 🤔

  4. #4
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Benim inazuma vardı 2014 sıfır almıştım, orjinal arka disliyi kuculttum normali 48 di herhalde 37 ye yanlis hatirlamiyorsam, son hızı hiç değişmedi sadece en çok etkiyi 1. Viteste Aralık uzayarak hissettim birde son hıza daha düşük devirde ulaştı en hoşuma giden ise yakıt azaldı devir düştüğü için mesela uzun yolda stabil 110 ile orjinal büyük dislide 8000 devirde giderken kucukdislide 110 km yol 6500 devirde gitti

  5. #5
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı zeynelhazan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben çok gittim ama anlayamadım 🤔
    Stabil miydiniz giderken yoksa kamyon 60-70 yaparken zıplamaya başlamadınız mı?

  6. #6

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Stabil miydiniz giderken yoksa kamyon 60-70 yaparken zıplamaya başlamadınız mı?
    Bisikletle yokuş aşağı 85-90 yapmışlığım vardır. Jantın akordu düzgün ise, lastik balon falan yapmamışsa ve önde amortisör varsa zıplama falan yapmaz yani, niye yapsın ki?

  7. #7
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bisikletle yokuş aşağı 85-90 yapmışlığım vardır. Jantın akordu düzgün ise, lastik balon falan yapmamışsa ve önde amortisör varsa zıplama falan yapmaz yani, niye yapsın ki?
    Yapmayın, 40 yıldır bisikletin de, motosikletin de , bilyalıdan yapılmışın da üstündeyim.
    Bildiğin 125 cc yi bırakın, cbf250 bile 135+ yokuş aşağında zıplamaya başlıyor.
    Şöyle bir örnek saha vereyim:
    Bmw f800s ile 245km hıza çıkabildim.
    Aynı motor bloğuna sahip gs700ler 185 ten sonra ( kullanıcıların dediği ) kafa sallıyor. Çünkü, lastik, amortisör dahil her şey ona göre tasarlanmış.
    Çifteli mobylette yaptığımız zamanlar 87-92 ler filan bile belli hıza erişsin diye amortisör dahil söküyorduk. Çünkü sizin bidiklette amortisör dediğiniz o hafiflik ve hızda pinpon topu gibi zıplatır.
    Belki ilkay abi ve samet de burada olsa fikrini söylerdi.
    Mersin de mersin - adana yolunda bisikletle 70-80 hızlarda zıplayıp hoplamadan gidebilecek bisikletin lastiği olurum.

  8. #8
    mavzer-i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hypermotard 796 / vulcan s / versys 650
    bisikletten bisiklete vark var.
    4 yıllık bisiklet hayatımda 2 tane bisikletim oldu
    corratec xvert 0.2
    cannondale xcaad

    mtb yi geçtim onun kullanım amacı zaten belli
    cyclocross bisikletle yokuşta 80 km leri buluyorum ve çok stabil gidiyor.
    aynı yolu market bisikleti dediğimiz normal bisikletler 50 den sonra sağı solu oynamaya başlıyor.

    konu başlığına gelicek olursak bence dişli değişirse üst hızlara çıkamaz. torku olsada son hızı beygir belirliyor.
    son hız da düşüş olabilir. ama şehir için orta hızlarda benzin sarfiyatı iyileşir bence.

  9. #9

    Üyelik
    28 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Suzuki Inazuma - 2013 Honda CB125ACE
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Stabil miydiniz giderken yoksa kamyon 60-70 yaparken zıplamaya başlamadınız mı?
    Çocukken çift amortisörlü çelik kadro eşek ağırlığında bisikletim vardı onunla hiç yaşamadım ama şöyle 4 sene önce güzel bir MTB almıştım onunla başıma gelmişti anlam verememiştim...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)