Sahibinden.com batağı ! Acayip fiyatlar ve umutsuz fiyat kırmalar
Reklamlar
-
01 Haziran 2020, 14:33
#21
Thracian adlı üyeden alıntı
0 km fiyatlar ne kadar yükselirse yükselin 2.el bir aracın fiyatı 0 km den yüksek olmamalı.
Şu durumda olabilir belki:
Mesela bir firma önümüzdeki ay için milletin alım gücünü de hesaba katarak fiyatlarını belirliyor. Derken hooop neredeyse negatif faizli bir kredi geliyor, daha doğrusu devlet "sen borçlanıp araç al, bir kısmını benden" diyor. Yeni araçlar tükeniyor.
Bu durumda ikinci el fiyatlar piyasada olmayan yeni araçları geçebilir herhalde...
Reklamlar
-
01 Haziran 2020, 14:40
#22
Eskiden zenginin malı züğürdün çenesini yorardı , artık züğürdün malıda züğürte dert oldu aklınız fikriniz yokmu be arkadaş 5 liralık mala 10 lira isteyen için konumu açılır , alacak başka motor kalmadıysa demek ki adam o fiyatı çekmekte haklı , e daha uygunu varsa git o na bak , sıfırı daha ucuzsa git al..
-
01 Haziran 2020, 15:13
#23
Thracian adlı üyeden alıntı
Tek sebebini bu fırsatçı arkadaşlar olduğunu kimse etmiyor.Ekonominin kötü gidişinin üstüne bu adamların yaptıkları 2.el fiyatlara tuz biber oldu.0 km fiyatlar ne kadar yükselirse yükselin 2.el bir aracın fiyatı 0 km den yüksek olmamalı.Yada 0 kmsi 70 bin TL olan motorun ağır hasar kayıtlı 4 yaşındaki 2.eli 50 bin olmamalı.Anlatmaya çalıştığım şey 2.el fiyatları şu ekonomik duruma göre bile abartı derecede şişmiş durumda.
Evet, verdiğiniz örnek saçma. Fakat dediğim gibi kendi malı, kendi düşüncesi. Almayalım, sonuçlarına satamamakla katlansın. Bu ekonomik duruma göre şişmiş fiyatlar var evet, haklısınız ama hepsi şişmiş gibi yazıyorsunuz. Verdiğiniz örnek hangisi bilmiyorum ama her modelde uygun satıcı ve fırsatçı satıcı var.
Bence 2.el fiyatları 0km lere göre mantıklı. Yani 0kmler çok şişmiş durumda,şimdiye kadar hiç görmediğimiz fiyatlar. Araba alınıyordu bu fiyatlara. Gerçekten merak ediyorum düşüncenizi 3-4 yıllık bir mt07 veya mt09 kaç tl olmalı. Mesela 5 yıllık mt09 40binde hasar kayıtsız 52bintl. Africa twin 2 yıllık 8binde 106bintl. Bana bunlar çok mantıklı, uygun geliyor açıkçası. Çünkü mt09 olmuş 84bin tl, africa olmuş 128bin tl.
2 yıllık 2binde 123 bin tl africa da var mesela. Bu satamayacak işte. Demek istediğim böyle aptalları kendi haline bırakmak, sessiz sedasız gidip 106bin tl olanı almak.
-
01 Haziran 2020, 15:31
#24
-
01 Haziran 2020, 15:33
#25
yavuuuuzz adlı üyeden alıntı
Bence müziğe yönel kardeşim boşver.
10 yıldır elim enstrüman tutuyor. 13 yaşında aldığım 500 liralık gitar bugun 2.700 liraya satılıyor :D Motor piyasası gibi aynı ama tek farkı devlet ekstra vergi bindirmesi yapmıyor ve fiyatlar zıplayacaksa imkansız fiyatlara çıkmıyorlar. Geçen sene 1500 olan enstrüman şu an 2200 oluyor vs gibi.
-
01 Haziran 2020, 15:37
#26
cıbılduck adlı üyeden alıntı
10 yıldır elim enstrüman tutuyor. 13 yaşında aldığım 500 liralık gitar bugun 2.700 liraya satılıyor :D Motor piyasası gibi aynı ama tek farkı devlet ekstra vergi bindirmesi yapmıyor ve fiyatlar zıplayacaksa imkansız fiyatlara çıkmıyorlar. Geçen sene 1500 olan enstrüman şu an 2200 oluyor vs gibi.
aynen öyle zam gelsede en azından ulaşılabilir. öğrendikten sonra ilk olarak ibanez, fender veya gibson üçlüsünden birisini almayı planlıyorum. fender'in 1700-1800 civarında sıfır giriş seviyesi güzel gitarları var.
-
01 Haziran 2020, 16:51
#27
dur la şu 3 ay önce 9 küsüre aldıgım pulsarı 15 den koyayım da izmir piyasasının anasını belleyim bi
-
01 Haziran 2020, 16:56
#28
Gietti17 adlı üyeden alıntı
Gerçekten merak ediyorum düşüncenizi 3-4 yıllık bir mt07 veya mt09 kaç tl olmalı.
En azından kasko bedeline yakın olmalı.
-
01 Haziran 2020, 17:02
#29
Piyasa arz talebe göre şekilleniyorsa, alan da varsa biz ne diyebiliriz ki?
-
01 Haziran 2020, 17:36
#30
sallami adlı üyeden alıntı
Piyasa arz talebe göre şekilleniyorsa, alan da varsa biz ne diyebiliriz ki?
Alan var ama piyasa krediyle dönüyor. Kredi muslukları bir kesilirse hepimiz bu enkazın altında kalacağız.
-
01 Haziran 2020, 18:26
#31
"Kamu bankaları normalleşme sürecine geçiş döneminde temel ihtiyaçlar dışında büyük ölçüde daralan tüketim harcamasını teşvik amacıyla dört yeni kredi paketi hazırladı
İKİNCİ EL OTO KREDİSİ: İkinci el binek araç veya ticari araç satın alacak bireysel/kurumsal müşterilere yüzde 0,82 faiz oranı ile taşıt kredisi imkanı sunulacak.
SIFIR ARAÇ KREDİSİ: Yerli üretim yapan anlaşmalı firmalardan sıfır binek araç veya ticari araç satın alacak müşterilere firmalar ile yapılan anlaşmalar bazında değişmek üzere aylık yüzde 0,49-0,69 faiz oranı ile taşıt kredisi imkanı sunulacak."
-
01 Haziran 2020, 18:43
#32
ojo adlı üyeden alıntı
"Kamu bankaları normalleşme sürecine geçiş döneminde temel ihtiyaçlar dışında büyük ölçüde daralan tüketim harcamasını teşvik amacıyla dört yeni kredi paketi hazırladı
İKİNCİ EL OTO KREDİSİ: İkinci el binek araç veya ticari araç satın alacak bireysel/kurumsal müşterilere yüzde 0,82 faiz oranı ile taşıt kredisi imkanı sunulacak.
SIFIR ARAÇ KREDİSİ: Yerli üretim yapan anlaşmalı firmalardan sıfır binek araç veya ticari araç satın alacak müşterilere firmalar ile yapılan anlaşmalar bazında değişmek üzere aylık yüzde 0,49-0,69 faiz oranı ile taşıt kredisi imkanı sunulacak."
Resmen ateşe bir kova su ile müdahale ediliyor. İnanılır gibi değil. Müteahhitler, galericiler, turizmciler batmasın diye para dağıtılıyor.
-
01 Haziran 2020, 19:10
#33
Dün gördüğüm motorun 4000 tl den 4750 ye çıktığını görünce ulan mobiletlerde güzel ha ilk motorum o olsun dediğim değişik konudur motorlubisikletlerin de trafikde yaşadığı sorunları düşününce mobiletlerde düşündürür insanı sonra bol bol güzel sözler söylerim rahatlarım İnşallah bankalardaki kredi teşfik müjdesi pazarda rahatlama yaratır yoksa ilk motoru için bekleyen benim gibi acemi tayfa daha çok hayal kuracak gerçi bankalardaki kredilerde kesilirse ekonomiyi kefenleriz ama neyse
-
01 Haziran 2020, 19:28
#34
İlanlarda beğendiğiniz bir motor için telefonda pazarlık yapmayıp "fiyatta bir ikramın olur mu?" cümlesine kesin net bir rakam aldıktan sonra motorun başına gittiğinizde yaptığınız incelemeler ve ekspertiz sonucunda motor sizin beklentilerinizi karşılıyorsa, sahibiyle de iyi anlaşmışsanız ikramlı fiyat üzerinden abartmadan koyun pazarlığı yapmak mantıklı olabilir. Çünkü gerçekten satmak isteyen birçok kişi ilan açarken belirli bir pazarlık marjını fiyata zaten ekliyor. 3 ay önce aldığı motorun üzerine 5-10.000 TL ekleyip ilan açan adama da kızmıyorum. En nihayetinde bu bir ticaret. Verebileceğim en büyük bireysel tepki de almamak oluyor.Lakin ben almazsam da illa ki biri gelip alacak.
-
01 Haziran 2020, 19:40
#35
tommygun adlı üyeden alıntı
İlanlarda beğendiğiniz bir motor için telefonda pazarlık yapmayıp "fiyatta bir ikramın olur mu?" cümlesine kesin net bir rakam aldıktan sonra motorun başına gittiğinizde yaptığınız incelemeler ve ekspertiz sonucunda motor sizin beklentilerinizi karşılıyorsa, sahibiyle de iyi anlaşmışsanız ikramlı fiyat üzerinden abartmadan koyun pazarlığı yapmak mantıklı olabilir. Çünkü gerçekten satmak isteyen birçok kişi ilan açarken belirli bir pazarlık marjını fiyata zaten ekliyor. 3 ay önce aldığı motorun üzerine 5-10.000 TL ekleyip ilan açan adama da kızmıyorum. En nihayetinde bu bir ticaret. Verebileceğim en büyük bireysel tepki de almamak oluyor.Lakin ben almazsam da illa ki biri gelip alacak.
Aslında bugün bir ilan buldum abi 2006 model mondial scooter aküsü zayıf kaportada belli yerlerde kırıklar var fiyatı uygun ama terettut ettim abi ama merceğimde
Spirit, like body, needs to be trained. So I think it's necessary to make your spirit stronger. And for he who believes, anything is possible.
Fedor Emelianenko
-
01 Haziran 2020, 19:46
#36
MotoWrestler adlı üyeden alıntı
Aslında bugün bir ilan buldum abi 2006 model mondial scooter aküsü zayıf kaportada belli yerlerde kırıklar var fiyatı uygun ama terettut ettim abi ama merceğimde
Dostum tereddüt etmekte de haklısın, almak çok önemli değil bir şekilde alıyorsun ama yürütmek önemli. Aldığın motor ki 2006 Çinli diyorsun başına iş açtığında belki aldığın rakam kadar üzerine para koyup tamir işine gireceksin. Hele ki tanıdığın,güvendiğin usta yoksa tam kucaktasın. Ben mesela 6 ay önce satın aldığım 2008 model tertemiz motorun tesadüfen 2-2,5 sene önceki sahibine ulaştım bu hafta. Adam motorun 2 defa yatak sardığını 1 defa da krank kırdığını söyledi. Şok oldum haliyle. Şu an her ne kadar motorun çalışmasında bir anormallik olmasa da "acaba bir gün benim başıma gelir mi?" tedirginliği maalesef çok kötü.
-
01 Haziran 2020, 20:13
#37
tommygun adlı üyeden alıntı
Dostum tereddüt etmekte de haklısın, almak çok önemli değil bir şekilde alıyorsun ama yürütmek önemli. Aldığın motor ki 2006 Çinli diyorsun başına iş açtığında belki aldığın rakam kadar üzerine para koyup tamir işine gireceksin. Hele ki tanıdığın,güvendiğin usta yoksa tam kucaktasın. Ben mesela 6 ay önce satın aldığım 2008 model tertemiz motorun tesadüfen 2-2,5 sene önceki sahibine ulaştım bu hafta. Adam motorun 2 defa yatak sardığını 1 defa da krank kırdığını söyledi. Şok oldum haliyle. Şu an her ne kadar motorun çalışmasında bir anormallik olmasa da "acaba bir gün benim başıma gelir mi?" tedirginliği maalesef çok kötü.
Abi aslında güvendiğim bir usta var büyük ihtimal ilk motoruda onla beraber alacağız ama dediğin gibi abi ustanında yapacakları bir yere kadar sonuçta 14 yaşında çinli bir makine o yüzden ekim yada kasım gibi fiyatlar düşünce gider motorumu o zaman alırım o zamana kadar belki bir mobilet bulur kendimi motora hazırlarım ama aileden gizli çok zor
Spirit, like body, needs to be trained. So I think it's necessary to make your spirit stronger. And for he who believes, anything is possible.
Fedor Emelianenko
-
01 Haziran 2020, 20:27
#38
MotoWrestler adlı üyeden alıntı
Abi aslında güvendiğim bir usta var büyük ihtimal ilk motoruda onla beraber alacağız ama dediğin gibi abi ustanında yapacakları bir yere kadar sonuçta 14 yaşında çinli bir makine o yüzden ekim yada kasım gibi fiyatlar düşünce gider motorumu o zaman alırım o zamana kadar belki bir mobilet bulur kendimi motora hazırlarım ama aileden gizli çok zor
Ben 3 motor ve 1 arabayı krediyle aldım. Eğer birikmişinin üzerine kredi çekip/çektirip az bir şey koyma imkanın varsa düşük cc, daha güncel bir model tavsiye ederim sana.
-
01 Haziran 2020, 21:22
#39
tommygun adlı üyeden alıntı
Ben 3 motor ve 1 arabayı krediyle aldım. Eğer birikmişinin üzerine kredi çekip/çektirip az bir şey koyma imkanın varsa düşük cc, daha güncel bir model tavsiye ederim sana.
Abi krediye hiç girmek istemiyorum sonuçta ne olacağımız belli değil dandikde olsa benim paramla olsun
Spirit, like body, needs to be trained. So I think it's necessary to make your spirit stronger. And for he who believes, anything is possible.
Fedor Emelianenko
-
01 Haziran 2020, 21:27
#40
Pazarlık olayı da cok garip.
NS200 alacağım dönem adamın birisi izmir'in bir ilçesinde (merkeze 1.5 saat mesafede) , motorda gerekli gereksiz ıvır zıvır var. bayrak bile takmış.
Km düşük diye adamla konusmaya başladım, adam toplasan 500 tl aksesuarı 2 bin Tl gibiymiş gibi itelemeye çalışıyor. En son dedim ki aksesuarlar sende kalsın, motoru alayım uyar mı diye.
adam uyar dedi.
Aksesuarsız fiyatı nedir diyorum gel motor başında konusalım diyor. Dİyorum ki hocam pazarlık yapmıyorum aksesuarsıza ok dedin o zaman fiyatın kac diyorum adam inatla pazarlık motor basında olur diyor.
kestim konusmayı sonra.
sığır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)