Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

cb250r'dan duke 390 a geçmeye değer mi?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    29 Aralık 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    herkese iyi forumlar bir süredir kafamı kurcalayan başlıkta da yazdığım soru var cb250r'dan duke 390'a geçmeyi düşünüyorum benim için ufak bir cc yükseltmek olacak biraz daha güçlü daha atik bir araç istediğimden düşünüyorum sizce geçmeli miyim?2.el piyasası nasıldır konforu nasıldır kullananlar varsa yardımcı olabilirler mi acaba?Bir ihtimal memlekete gitmek gibi bir durumum da var yaklaşık 900 km civarı duke mesela çok yorar mı giderken cb250r'a göre?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Nisan 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200ns - Yamaha mt-25abs
    merhaba, güç ve atiklik olarak elbette farkı olacaktır. kullanan arkadaşlarımdan bu konuda iyi şeyler söyledi. fakat konfor konusunda birşey diyemeyeceğim. tek silindir olduğu için titreşim konusunda off yağ gibin kaymak gibin makina dedirtmeyecektir. güç ve atiklik açısından memnun kalırsınız fakat konfor titreşimsizlik konusunda memnun kalır mısınız bilemem. bir de naked olduğu için uzuk yolda sağlam rüzgar da yoracak sizi.
    captürk bunu beğendi.

  3. #3
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı captürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese iyi forumlar bir süredir kafamı kurcalayan başlıkta da yazdığım soru var cb250r'dan duke 390'a geçmeyi düşünüyorum benim için ufak bir cc yükseltmek olacak biraz daha güçlü daha atik bir araç istediğimden düşünüyorum sizce geçmeli miyim?2.el piyasası nasıldır konforu nasıldır kullananlar varsa yardımcı olabilirler mi acaba?Bir ihtimal memlekete gitmek gibi bir durumum da var yaklaşık 900 km civarı duke mesela çok yorar mı giderken cb250r'a göre?
    140 kg 44 beygir makine değer tabi değmez mi Yürür aksam olarak daha ileri 390' ın ön takımı, arka süspansiyonu ve frenleri. İkisi de çıplak makine zaten aynı oradan yorulacaksın o yolu yaparken. 390 çok keyifli bir makine. Hem gidiyor hem duruyor hemde acayip dönüyor. Utanmadan bunları yaparken az yakıyor.
    captürk, BOO_74 ve 4strings bunu beğendiler.

  4. #4
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    bakım ve yedek parça fiyatlarını düşün ilk önce. bir de piyasası yavaş ama hafif ve tork manyağı makine. şehir içinde ciddi eğlenirsin. yani ufak ufak yanlamalar, stoppieler vs tabi eğer yapıyorsan. üzerindeki ekipmanlar da efsane; tft ekran, ters maşa wp süspansiyon.
    ilk alım fiyatı da r25 38 39, cb250r da 30 35 civarındayken, duke 390 2019 modeli 40 bin lira şu an. cidden baya düşük fiyat.

    ama çok atlanılan bir konu var ki makine ciddi anlamda küçük, küçücük ufacık birşey. ben 183 boyunda 120 kiloyum. üzerine oturduğumda motor bana saplanmış gibi kaldı.
    benim gariban pulsar 200 bile daha iri görünüyordu altımda.

  5. #5

    Üyelik
    29 Aralık 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    genellikle şehir içi kullanıyorum senede taş çatlasa 2 kere uzun yol yaparım atikliği ile şehir içinde cidden çok cezbediyor beni dediğiniz gibi bakım ve yedek parça fiyatları yüksekmiş ama şöyle de bir durum var cb250r 4000 de bir bakıma giriyor yanlış hatırlamıyorsam duke 390 7500 de bir bakıma giriyor tek silindir olacağı için titreşim yapacak tabi ki ama hemen hemen cb250r kadar yapar diye düşünüyorum boyum 174 78 kilo civarıdnayım altımda küçük kalacağını pek düşünmüyorum cb250r da ufak bir makine hemen hemen aynı boyutlardadır bence hatta duke daha ağır 5 kilo kadar

  6. #6
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    Alıntı captürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    genellikle şehir içi kullanıyorum senede taş çatlasa 2 kere uzun yol yaparım atikliği ile şehir içinde cidden çok cezbediyor beni dediğiniz gibi bakım ve yedek parça fiyatları yüksekmiş ama şöyle de bir durum var cb250r 4000 de bir bakıma giriyor yanlış hatırlamıyorsam duke 390 7500 de bir bakıma giriyor tek silindir olacağı için titreşim yapacak tabi ki ama hemen hemen cb250r kadar yapar diye düşünüyorum boyum 174 78 kilo civarıdnayım altımda küçük kalacağını pek düşünmüyorum cb250r da ufak bir makine hemen hemen aynı boyutlardadır bence hatta duke daha ağır 5 kilo kadar
    cb250r da küçük makine ve duke 390 ile boyutları neredeyse aynı demek çok yanlış olmaz. cb 250r ile ergonomik bir sıkıntınız yoksa fiyatlar artmadan şu an bayilerde kalan 2019'lardan bir tanesini bir an önce alın bence.

    edit: azıcık zayıf olsam hazır faizler de düşükken krediyle alacam bir tane de ben bu cüsseyle o motora binince çarşı karışıyor.

  7. #7

    Üyelik
    29 Aralık 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cb250r da küçük makine ve duke 390 ile boyutları neredeyse aynı demek çok yanlış olmaz bence. cb 250r ile ergonomik bir sıkıntınız yoksa fiyatlar artmadan şu an bayilerde kalan 2019'lardan bir tanesini bir an önce alın bence.
    bayisi iş yerime çok yakın yaklaşık yarım saat sonra gideceğim tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim gidip yerinde görmek lazım bir de

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------

    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    140 kg 44 beygir makine değer tabi değmez mi Yürür aksam olarak daha ileri 390' ın ön takımı, arka süspansiyonu ve frenleri. İkisi de çıplak makine zaten aynı oradan yorulacaksın o yolu yaparken. 390 çok keyifli bir makine. Hem gidiyor hem duruyor hemde acayip dönüyor. Utanmadan bunları yaparken az yakıyor.
    kesinlikle öyle beni kendine çağırıyor resmen

  8. #8
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Uzun yolda yorar ama üstesinden gelinir. İyi bir kullanıcının altında Duke 390'nun Şile-Ağva virajlarında daha kuvvetli bir çok motosikleti parça parça ettiğini kendi gözlerimle gördüm.
    captürk bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    900km tek silindir ile yol yapmak sabır ister dayanıklılık ister adamına göre değişir.duke için konuşursan sıkıştırlılmış bir motor olduğu için muhtemelen cb250 ye göre daha titreşimli daha yorucu olucaktır.900km bmw gs falan lazım hocam çok uçuk bir km
    performans tepki olarak 250cc ye göre aklının alamiyacağı kadar bir fark var.gerçekten gidişi fena çekişi güzel torku ve tek silindiri yaşatıyor.piyasası duke ün her zaman oldu hep bir alıcısı ve fiyat skalası oldu.satarken alırken pek sıkıntı yaşayacğınızı düşünmüyorum.heleki yeni kasa için konuşuyorsak ki sanırım öyle her türlü cb250 den geçmeye değer.şehir için de bana göre 1 numaralı motordur
    bu arada dominar için yapılan bir indirim var şu an oda tercih edilebilir onunda tork güç arttı baya bir revizyona girdi.test motoru varsa bence deneyin derim uzun yolda çok daha rahat ettirir bu motorlara göre
    captürk bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun yolda yorar ama üstesinden gelinir. İyi bir kullanıcının altında Duke 390'nun Şile-Ağva virajlarında daha kuvvetli bir çok motosikleti parça parça ettiğini kendi gözlerimle gördüm.
    Tahminimce benim makineyi yer. (Sürüsü ile aynı yetkinlikte olduğumuzu farzettim...)

  11. #11
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tahminimce benim makineyi yer. (Sürüsü ile aynı yetkinlikte olduğumuzu farzettim...)
    Bilemiyorum ama sahibi gerçekten farklı kullanıyordu, üzerinden 1 sene geçmiş hala unutmamışım. O dönem kullandığım 250'likle yakalayabilsem tanışırdım :D

  12. #12
    cece89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2013
    Şehir
    Berlin
    Motosikleti
    Duke 390
    çok net birkonu aslında, duke 390 olan bırınden bi tur rica edip biraz bineceksin, istanbulda spormoto teste açıyordu bir dönemler, sonrasında aşık olup geçersin zaten

    Senle sana yaklaşık ikilemdeyim motosiklete 2 yıldır binmedim farklı işlerimden ötürü(en son duke 200 sürmüştüm), şimdi 390 bakıyorum ve çok heyecanlı bir bekleyiş var o konuda
    https://www.facebook.com/cenk.toker.3
    Mail:cenktoker@windowslive.com[/COLOR][/I][/B]

  13. #13
    tarikcapar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 250
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun yolda yorar ama üstesinden gelinir. İyi bir kullanıcının altında Duke 390'nun Şile-Ağva virajlarında daha kuvvetli bir çok motosikleti parça parça ettiğini kendi gözlerimle gördüm.
    Virajda parçalamak üstündeki adamın viraj tecrübesi ile alakalı. Arkadaşım Vstorm 250 aldığı ilk zamanlar virajlarda alay ediyordum onla. Ama adam alışınca virajda üstümden atlayacak hale geldi

    Konuya gelirsek Duke 390 kullanmadım, ama bir yerlere sürerken, ben gideceğimiz yere vardığım da adamlar 2. birasını içiyor oluyor genelde

    Honda CRF250 ve Duke 200 olan arkadaşlarım sadece birayı satın alacak kadar fark atabliyor
    tommygun bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    29 Aralık 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Şimdi bayiden geliyorum şansıma test sürüşü yapma imkanımda oldu neredeyse yarım saat kadar öncelikle ilk aldığımda cb250r'a debreyajı çok sert vites geçişleri daha sert ve kasiste yaylanmayı beğenmemiştim ama 10 dakika sürdükten sonra kasis güzelleşti vites geçişleri düzeldi ama ışıklarda fan açtı ve titreşimi dediğiniz gibi sıkıştırılmış motosiklet olduğu için cb250r'dan biraz daha fazla ama şöyle söyleyeyim bastım mı yapıştırıyor makine muhteşem ivlenmesi var ön fren efsane böyle bir ön fren görmedim anında duruyor böyle bir şey yok ben bu kadarını beklemiyordum yani fren müthiş motora alışılınca başta saydığım amortisör ve viteş geçişleri kesinlikle oturacaktır ki ilk 10-15 dakikadan sonra da öyle oldu kesinlikle o tork ve beygir gücü farkını iliklerinize kadar hissediyorsunuz tek kötü diyebileceğim şey titreşimi maalesef fazla bi de ışıklarda fan açıyor bir tek bu ikisi diyebilirim fan açması da ses açısından yoksa teknik bir sorun olduğu için söylemiyorum

  15. #15
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Los Angeles
    Alıntı captürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi bayiden geliyorum şansıma test sürüşü yapma imkanımda oldu neredeyse yarım saat kadar öncelikle ilk aldığımda cb250r'a debreyajı çok sert vites geçişleri daha sert ve kasiste yaylanmayı beğenmemiştim ama 10 dakika sürdükten sonra kasis güzelleşti vites geçişleri düzeldi ama ışıklarda fan açtı ve titreşimi dediğiniz gibi sıkıştırılmış motosiklet olduğu için cb250r'dan biraz daha fazla ama şöyle söyleyeyim bastım mı yapıştırıyor makine muhteşem ivlenmesi var ön fren efsane böyle bir ön fren görmedim anında duruyor böyle bir şey yok ben bu kadarını beklemiyordum yani fren müthiş motora alışılınca başta saydığım amortisör ve viteş geçişleri kesinlikle oturacaktır ki ilk 10-15 dakikadan sonra da öyle oldu kesinlikle o tork ve beygir gücü farkını iliklerinize kadar hissediyorsunuz tek kötü diyebileceğim şey titreşimi maalesef fazla bi de ışıklarda fan açıyor bir tek bu ikisi diyebilirim fan açması da ses açısından yoksa teknik bir sorun olduğu için söylemiyorum
    bu arada duke serilerinin harbiden frenleri çok iyi. baya baya seni yola yapıştırıyor. ben duke 200 ve 250 de kullanmıştım. ön frenlerine hasta olmuştum valla.

  16. #16

    Üyelik
    29 Aralık 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    valalhi gözümü kararttım aldım inşallah pazartesi de işlemleri halledip alacağım yeni motoru değerli yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim
    cece89, cıbılduck, computeus ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  17. #17

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    fiyat nedir hocam.

    bu arada hayırlı olsun genelde ön tasarımlarını beğenmesemde. tft gösterge paneli ve yakıt olarak çok iyi motorlar.

  18. #18
    BOO_74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Motosikleti
    Dominar 400UG tour ‘22, Xmax 250 '19
    Hayırlı olsun, torklu makine güzeldir

  19. #19

    Üyelik
    29 Aralık 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Alıntı oktayakgoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fiyat nedir hocam.

    bu arada hayırlı olsun genelde ön tasarımlarını beğenmesemde. tft gösterge paneli ve yakıt olarak çok iyi motorlar.
    çok teşekkür ederim hepimize kazasız güvenli sürüşler dilerim ben 2019 model aldığım için vergiden etkilenmedim 41.000 tl gibi bir fiyatı var ama 2020 modelleri şu anda 55.000 tl ye satılıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------

    Alıntı BOO_74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun, torklu makine güzeldir
    teşekkür ederim tork konusunda inanılmaz fren konusu da öyle tek düşüncem cb250r cidden yakışıklı makineydi bu da keza yakışıklı ama bir acaba var göreceli kavram tabi ki onun dışında bir soru işareti yok açıkçası kafamda inşallah kazasız belasız kullanmak nasip olur
    oialdemir bunu beğendi.

  20. #20

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    vay bee 1 gün içinde soru sorup test etmeye gidip karar verip aldınız valla bravo.keşke dominar 400 testi de yapsaydınız üşenmeyip.kıyaslama imkanınız olurdu.üzmez zaten kadrandan hafifliğine motorundan tipine tek bir parça motor.hayırlı olsun cb250 den sonra baya bir hızlı gelicektir


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)