cb250r'dan duke 390 a geçmeye değer mi?
Reklamlar
-
herkese iyi forumlar bir süredir kafamı kurcalayan başlıkta da yazdığım soru var cb250r'dan duke 390'a geçmeyi düşünüyorum benim için ufak bir cc yükseltmek olacak biraz daha güçlü daha atik bir araç istediğimden düşünüyorum sizce geçmeli miyim?2.el piyasası nasıldır konforu nasıldır kullananlar varsa yardımcı olabilirler mi acaba?Bir ihtimal memlekete gitmek gibi bir durumum da var yaklaşık 900 km civarı duke mesela çok yorar mı giderken cb250r'a göre?
Reklamlar
-
merhaba, güç ve atiklik olarak elbette farkı olacaktır. kullanan arkadaşlarımdan bu konuda iyi şeyler söyledi. fakat konfor konusunda birşey diyemeyeceğim. tek silindir olduğu için titreşim konusunda off yağ gibin kaymak gibin makina dedirtmeyecektir. güç ve atiklik açısından memnun kalırsınız fakat konfor titreşimsizlik konusunda memnun kalır mısınız bilemem. bir de naked olduğu için uzuk yolda sağlam rüzgar da yoracak sizi.
-
captürk adlı üyeden alıntı
herkese iyi forumlar bir süredir kafamı kurcalayan başlıkta da yazdığım soru var cb250r'dan duke 390'a geçmeyi düşünüyorum benim için ufak bir cc yükseltmek olacak biraz daha güçlü daha atik bir araç istediğimden düşünüyorum sizce geçmeli miyim?2.el piyasası nasıldır konforu nasıldır kullananlar varsa yardımcı olabilirler mi acaba?Bir ihtimal memlekete gitmek gibi bir durumum da var yaklaşık 900 km civarı duke mesela çok yorar mı giderken cb250r'a göre?
140 kg 44 beygir makine değer tabi değmez mi Yürür aksam olarak daha ileri 390' ın ön takımı, arka süspansiyonu ve frenleri. İkisi de çıplak makine zaten aynı oradan yorulacaksın o yolu yaparken. 390 çok keyifli bir makine. Hem gidiyor hem duruyor hemde acayip dönüyor. Utanmadan bunları yaparken az yakıyor.
-
bakım ve yedek parça fiyatlarını düşün ilk önce. bir de piyasası yavaş ama hafif ve tork manyağı makine. şehir içinde ciddi eğlenirsin. yani ufak ufak yanlamalar, stoppieler vs tabi eğer yapıyorsan. üzerindeki ekipmanlar da efsane; tft ekran, ters maşa wp süspansiyon.
ilk alım fiyatı da r25 38 39, cb250r da 30 35 civarındayken, duke 390 2019 modeli 40 bin lira şu an. cidden baya düşük fiyat.
ama çok atlanılan bir konu var ki makine ciddi anlamda küçük, küçücük ufacık birşey. ben 183 boyunda 120 kiloyum. üzerine oturduğumda motor bana saplanmış gibi kaldı.
benim gariban pulsar 200 bile daha iri görünüyordu altımda.
-
genellikle şehir içi kullanıyorum senede taş çatlasa 2 kere uzun yol yaparım atikliği ile şehir içinde cidden çok cezbediyor beni dediğiniz gibi bakım ve yedek parça fiyatları yüksekmiş ama şöyle de bir durum var cb250r 4000 de bir bakıma giriyor yanlış hatırlamıyorsam duke 390 7500 de bir bakıma giriyor tek silindir olacağı için titreşim yapacak tabi ki ama hemen hemen cb250r kadar yapar diye düşünüyorum boyum 174 78 kilo civarıdnayım altımda küçük kalacağını pek düşünmüyorum cb250r da ufak bir makine hemen hemen aynı boyutlardadır bence hatta duke daha ağır 5 kilo kadar
-
captürk adlı üyeden alıntı
genellikle şehir içi kullanıyorum senede taş çatlasa 2 kere uzun yol yaparım atikliği ile şehir içinde cidden çok cezbediyor beni dediğiniz gibi bakım ve yedek parça fiyatları yüksekmiş ama şöyle de bir durum var cb250r 4000 de bir bakıma giriyor yanlış hatırlamıyorsam duke 390 7500 de bir bakıma giriyor tek silindir olacağı için titreşim yapacak tabi ki ama hemen hemen cb250r kadar yapar diye düşünüyorum boyum 174 78 kilo civarıdnayım altımda küçük kalacağını pek düşünmüyorum cb250r da ufak bir makine hemen hemen aynı boyutlardadır bence hatta duke daha ağır 5 kilo kadar
cb250r da küçük makine ve duke 390 ile boyutları neredeyse aynı demek çok yanlış olmaz. cb 250r ile ergonomik bir sıkıntınız yoksa fiyatlar artmadan şu an bayilerde kalan 2019'lardan bir tanesini bir an önce alın bence.
edit: azıcık zayıf olsam hazır faizler de düşükken krediyle alacam bir tane de ben bu cüsseyle o motora binince çarşı karışıyor.
-
-ZERO- adlı üyeden alıntı
cb250r da küçük makine ve duke 390 ile boyutları neredeyse aynı demek çok yanlış olmaz bence. cb 250r ile ergonomik bir sıkıntınız yoksa fiyatlar artmadan şu an bayilerde kalan 2019'lardan bir tanesini bir an önce alın bence.
bayisi iş yerime çok yakın yaklaşık yarım saat sonra gideceğim tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim gidip yerinde görmek lazım bir de
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------
oialdemir adlı üyeden alıntı
140 kg 44 beygir makine değer tabi değmez mi
Yürür aksam olarak daha ileri 390' ın ön takımı, arka süspansiyonu ve frenleri. İkisi de çıplak makine zaten aynı oradan yorulacaksın o yolu yaparken. 390 çok keyifli bir makine. Hem gidiyor hem duruyor hemde acayip dönüyor. Utanmadan bunları yaparken az yakıyor.
kesinlikle öyle beni kendine çağırıyor resmen
-
Uzun yolda yorar ama üstesinden gelinir. İyi bir kullanıcının altında Duke 390'nun Şile-Ağva virajlarında daha kuvvetli bir çok motosikleti parça parça ettiğini kendi gözlerimle gördüm.
-
900km tek silindir ile yol yapmak sabır ister dayanıklılık ister adamına göre değişir.duke için konuşursan sıkıştırlılmış bir motor olduğu için muhtemelen cb250 ye göre daha titreşimli daha yorucu olucaktır.900km bmw gs falan lazım hocam çok uçuk bir km
performans tepki olarak 250cc ye göre aklının alamiyacağı kadar bir fark var.gerçekten gidişi fena çekişi güzel torku ve tek silindiri yaşatıyor.piyasası duke ün her zaman oldu hep bir alıcısı ve fiyat skalası oldu.satarken alırken pek sıkıntı yaşayacğınızı düşünmüyorum.heleki yeni kasa için konuşuyorsak ki sanırım öyle her türlü cb250 den geçmeye değer.şehir için de bana göre 1 numaralı motordur
bu arada dominar için yapılan bir indirim var şu an oda tercih edilebilir onunda tork güç arttı baya bir revizyona girdi.test motoru varsa bence deneyin derim uzun yolda çok daha rahat ettirir bu motorlara göre
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Uzun yolda yorar ama üstesinden gelinir. İyi bir kullanıcının altında Duke 390'nun Şile-Ağva virajlarında daha kuvvetli bir çok motosikleti parça parça ettiğini kendi gözlerimle gördüm.
Tahminimce benim makineyi yer. (Sürüsü ile aynı yetkinlikte olduğumuzu farzettim...)
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Tahminimce benim makineyi yer. (Sürüsü ile aynı yetkinlikte olduğumuzu farzettim...)
Bilemiyorum ama sahibi gerçekten farklı kullanıyordu, üzerinden 1 sene geçmiş hala unutmamışım. O dönem kullandığım 250'likle yakalayabilsem tanışırdım :D
-
-
-
Şimdi bayiden geliyorum şansıma test sürüşü yapma imkanımda oldu neredeyse yarım saat kadar öncelikle ilk aldığımda cb250r'a debreyajı çok sert vites geçişleri daha sert ve kasiste yaylanmayı beğenmemiştim ama 10 dakika sürdükten sonra kasis güzelleşti vites geçişleri düzeldi ama ışıklarda fan açtı ve titreşimi dediğiniz gibi sıkıştırılmış motosiklet olduğu için cb250r'dan biraz daha fazla ama şöyle söyleyeyim bastım mı yapıştırıyor makine muhteşem ivlenmesi var ön fren efsane böyle bir ön fren görmedim anında duruyor böyle bir şey yok ben bu kadarını beklemiyordum yani fren müthiş motora alışılınca başta saydığım amortisör ve viteş geçişleri kesinlikle oturacaktır ki ilk 10-15 dakikadan sonra da öyle oldu kesinlikle o tork ve beygir gücü farkını iliklerinize kadar hissediyorsunuz tek kötü diyebileceğim şey titreşimi maalesef fazla bi de ışıklarda fan açıyor bir tek bu ikisi diyebilirim fan açması da ses açısından yoksa teknik bir sorun olduğu için söylemiyorum
-
captürk adlı üyeden alıntı
Şimdi bayiden geliyorum şansıma test sürüşü yapma imkanımda oldu neredeyse yarım saat kadar öncelikle ilk aldığımda cb250r'a debreyajı çok sert vites geçişleri daha sert ve kasiste yaylanmayı beğenmemiştim ama 10 dakika sürdükten sonra kasis güzelleşti vites geçişleri düzeldi ama ışıklarda fan açtı ve titreşimi dediğiniz gibi sıkıştırılmış motosiklet olduğu için cb250r'dan biraz daha fazla ama şöyle söyleyeyim bastım mı yapıştırıyor makine muhteşem ivlenmesi var ön fren efsane böyle bir ön fren görmedim anında duruyor böyle bir şey yok ben bu kadarını beklemiyordum yani fren müthiş motora alışılınca başta saydığım amortisör ve viteş geçişleri kesinlikle oturacaktır ki ilk 10-15 dakikadan sonra da öyle oldu kesinlikle o tork ve beygir gücü farkını iliklerinize kadar hissediyorsunuz tek kötü diyebileceğim şey titreşimi maalesef fazla bi de ışıklarda fan açıyor bir tek bu ikisi diyebilirim fan açması da ses açısından yoksa teknik bir sorun olduğu için söylemiyorum
bu arada duke serilerinin harbiden frenleri çok iyi. baya baya seni yola yapıştırıyor. ben duke 200 ve 250 de kullanmıştım. ön frenlerine hasta olmuştum valla.
-
valalhi gözümü kararttım aldım inşallah pazartesi de işlemleri halledip alacağım yeni motoru değerli yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim
-
fiyat nedir hocam.
bu arada hayırlı olsun genelde ön tasarımlarını beğenmesemde. tft gösterge paneli ve yakıt olarak çok iyi motorlar.
-
Hayırlı olsun, torklu makine güzeldir
-
oktayakgoz adlı üyeden alıntı
fiyat nedir hocam.
bu arada hayırlı olsun genelde ön tasarımlarını beğenmesemde. tft gösterge paneli ve yakıt olarak çok iyi motorlar.
çok teşekkür ederim hepimize kazasız güvenli sürüşler dilerim ben 2019 model aldığım için vergiden etkilenmedim 41.000 tl gibi bir fiyatı var ama 2020 modelleri şu anda 55.000 tl ye satılıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------
BOO_74 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun, torklu makine güzeldir
teşekkür ederim tork konusunda inanılmaz fren konusu da öyle tek düşüncem cb250r cidden yakışıklı makineydi bu da keza yakışıklı ama bir acaba var göreceli kavram tabi ki onun dışında bir soru işareti yok açıkçası kafamda inşallah kazasız belasız kullanmak nasip olur
-
vay bee 1 gün içinde soru sorup test etmeye gidip karar verip aldınız valla bravo.keşke dominar 400 testi de yapsaydınız üşenmeyip.kıyaslama imkanınız olurdu.üzmez zaten kadrandan hafifliğine motorundan tipine tek bir parça motor.hayırlı olsun cb250 den sonra baya bir hızlı gelicektir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)