kimse bana fakirsin edebiyatı yapmasın. 100 gram bükülmüş demir parçası bile givi marka olunca 1000 tl. sanayiye gitsem statik boyası dahil 50 tl para veririm.
kimse bana fakirsin edebiyatı yapmasın. 100 gram bükülmüş demir parçası bile givi marka olunca 1000 tl. sanayiye gitsem statik boyası dahil 50 tl para veririm.
İtalyan mali olup ucuz olan birşey var mi?
En azindan çanta demirinin,desmo bakimi yok
Konuyla alakasız olacak ama hazır sizi tek başlıkta yakalamışken söyleyim içimde kalmasın
Bu forumda; @ulkerhan ve @levend84 üstadlar; sizlerin motosiklet tamiri, bakımı, teknik detayları hakkındaki yorumlarınızı keyifle okuyorum.
Belki bir gün işime yarayacak bir çok bilgiye denk geliyorum sizler sayesinde.
Kendi adıma, sizlere teşekkür ediyorum
öyle demeyin. demir deyip geçmeyin.
o demirde bile ar-ge var.
peki neden saniyede 50tl ye yaptırmıyorsun neden aklına bu marka geliyor yada karşına çıkıyor
Hadise sadece demir parçası değil ki, markanın arkasında güven ve kalite yatıyor. Ondan dolayı bu kadar pahalı..
Rakibi,alman hepco becker.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:14 ----------
Kullandigi Demirin hammadesi nedir?
İnconel 625 mi
İsveç çeliği mi
Titanyum mu?
Yoksa St37 mi?
Tamam etiketindeki markaya +%30 verelim.
Ama nihayetinde jet motoru tasarlanmiyor.
Olur mu yavvv.. Jet çeliğidir o!
Geçen elcik montajı yaptım, elcik boyutunu genişletmem için gidon topuzu tarafından 3cm esnetmem gerekti. Orjinal aparat 100tl, ben kumpasla ölçümü alıp sanayiden zevkine göre kestirdiğim conta ile 5 tl ye hallettim.
Ben, bu tip f/p olmayan ürünlerin
- marka meraklısı
- becerisi olsa bile vakti/alet edavatı olmayan
-beceremeyenlerin paralarına dikilmiş göz olarak bakıyorum.
Vida deliği yeri farkı olan ns200 port bagaj demiri 80 tl
Dominarınki 240
Hele şu ayna yükseltme aparatlarındaki fahiş fiyata şaşıyorum. 70-80-140 euro nedir yahu..
Güzel bir ayna alıyorsunuz mesela 50tl'ye tvs aynası, demir uzantı yerinden kesiyorsunuz. 5-7cm her ne ise iç dişli perno alıyorsunuz ve aynanın çubuğuna diş açtırıyorsunuz ve birleştirip 6 tl lik spreyle boyuyorsununuz.
Hem orjinal aynanız ( 300-500-700tl oynanmamış oluyor )
Hem de bu işlemi 1 çift aynada toplam ayna dahil 60tl ye hallediyorsunuz..
İsteyen araya Z demir çubuk büktürüp kaynatabilir. Maliyet yine pek değişmiyor.
Parasızlıktan markaların fiyat politikaları tartışılmaya başlandı. Adam marka kurmuş fabrika açmış ürün geliştiriyor satıyor. Sonra biri çıkıyor ve "neden bu kadar pahalı". 2 tane tişört vardır, birinin üzerinde lacoste yazar 300tl fiyat biçerler. Aynı topraktan çıkan pamukla yapılmış diğerinde ise tacoste yazar, timsahı pembedir ve 30 tlye pazardan alırsın. Yani neden bu kadar kurcalıyorsunuz fiyatları anlam veremiyorum, piyasada her malın ucuz markası var pahalı markası var. Rahat bırakın şu italyanları
Geçen sene bir arkadaş Nc 750 X aldı ve bayramda tura çıkacağı için çantaydı, çanta demiriydi, yan çantaydı motoru hazırlaması gerekti. Fiyatı daha uygun diye markasız çanta demiri almış biz de alet edevatı alıp yanına yardıma gittik. Bir tarafımızdan ter aktı, uğraşıyoruz uğraşıyoruz olmuyor, parçalar birbirine tam oturmuyor. Arkadaş ertesi gün demirleri aldığı yeri aradı ve iade etti. Gitti, bilindik bir yabancı marka çanta demiri aldı, cetvelle ölçmüş gibi milim sapmadan yerine oturtabildik. 1 sene geçti üzerinden sorunsuz kullanıyor.
benim motorun eski sahibi 1300 liralık givi topcase takmış.
bakıyorum bakıyorum neresi 1300 anlamaya calısıyorum, hala bulamadım
Kimse kusura bakmasın.
Beğenmiyorsanız kendiniz yapın satın.
Yoksa adam istediği fiyata satar, siz ancak konuşursunuz.
Birileri gidip bu iş için bir firma kurmuş, firma giderleri var, vergileri var, çalışan maaşlarından tutun da tasarımcının kullandığın bilgisayara kadar herşey. Sonra bunun üretimi ve bundan kar var. Ardından paketleme ve reklam giderleri. Sonra pazarlama konusu ile kargolama. Hatta kutu üzerindeki tasarım ve kutu maliyeti. Ek vergileri...
Dediğim gibi, beğenmiyosanız kendiniz yapın satın.
Yoksa adam istediği malı istediği fiyata sana kakalar. Bu kadar basit. Bahane istersen de yukarıdaki satırı okur anlatır sana, sen de afiyetle yersin.
Kaskım givi marka ve çok da pahali sayilmaz ama konuyu görünce gururum oksandi
Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..
En önemlisi biz Türk'lerin hesap etmediği, yatırım ve stok maliyeti var. Kalıp maliyeti var. Yedek parça tutma zorunluluğu var. Aynı klasmanda iş yapan Türk firması ucuza mı satıyor. İki kardeşin kurduğu çanta firması var adı aklıma gelmedi, belki daha kaliteli malı daha pahalıya satıyor. Her zaman demişimdir, Türkiye'de vergi tabelası alacak adamı 6 ay maliye kursa sokmalı. Maliyetleri, sermayeyi borç alacak ilişkisini stok maliyetini öğretmeli. Elin gavurunda birçok, birden fazla nesilde devam eden işletme var. Bizde kaç tane var?
Vallahi o iş okadar kolay oluyorsa neden böyle hırslanarak yorumladınız ? Gıvı dünyadaki en büyük aksesuar üreticilerinden biri. Bu sene honda africa ve yamaha tenere gibi modellerin full aksesuarlarını oem olarak yapıyor. Acaba bu markalarda sizin düşündüğünüz gibi düşünemiyor mu ? Koskoca hondası yamahası sanayide bir demiri büktürüp üzerine statik çektiremiyor mu ? Daha ürünü kullanmadan bir markaya bok atmaası bir çok açıdan çok daha kolay tabi
Sanayi kafasıyla düşünürseniz sanayide pleksi tablasıyla ön vizör, düz boruyla koruma demiri, alimunyum levhadan çanta, demircide telefon tutucu gibi bir çok şeyi 50 liraya çözebilirsiniz. Ancak çok büyük markaları givi, touratech, kappa, sw motech gibi bir çok markayı sanayiden ve birbirlerinden ayıran çok fazla varyant mevcut. Ayrıca givi 2022 ye kadar dünya üzerinde motosiklet aksesuar üretimi yaptığı tüm parçalarda tuv uygunluk belgesine sahip.
Sanayide sizin demiri büken ustanın tuv belgesi var ve motosikletin üzerine taktığınız tüm parçalar uygunluk belgeleri mevcutsa söyleyin bizde aksesuarlarımızı o ustadan alalım. Ha siz ulan ben 30 yıllık motorcuyum ne alaka tuv belgesi ne yapacağım diyorsanız o ayrı bir kafa tabi.
http://media.givi.it/File/certificaz...05_GIVI_EN.pdf
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)