Neden Honda CB 500 X Gelmesin?
Reklamlar
-
18 Haziran 2020, 01:57
#81
Green Arrow adlı üyeden alıntı
İngiliz MCN dergisi Benelli TRK502'yi daha başarılı buluyor test sonucunda 500X'den bir göz atın isterseniz. Olmayanı değil de olanı konusmak daha mantıklı sanki. Yıllardır bu muhabbet var ve gelmiyor, geleceğini de sanmam.
e çok normal. honda eski kalitesini bırakalı epey zaman oldu, kaliteli üretim yapan çin markalarından farklı değil artık. bugün benelli geçer, yarın başka bir marka.
Reklamlar
-
11 Temmuz 2020, 12:27
#82
Benelli'nin avrupada sattığı model trk502x yani bizdeki trk502'den farklı ve getirmiyorlar. Yabancı kanallardan izlediğim üzere leoncino'dan da epey övgüyle söz ediyorlar.
-
11 Temmuz 2020, 13:11
#83
https://www.motorcyclenews.com/news/...rk-502-review/
TRK502 ile TRK502X motorları farklı değilse; MCN TRK502'ye çöp demiş?
-
12 Temmuz 2020, 00:42
#84
ben cb500x kullaniyorum 6 ay oldu alali.
gecen ay dogu avrupa turu yaptim .sicak, soguk, yagmur, camur, otoban banamisin demedi.
su an 12000 km oldu.hicbir sorun yasamadim.
acaba trk da ayni sekilde sorunsuz calisirmi bilemiyorum.
-
12 Temmuz 2020, 00:54
#85
Cyan adlı üyeden alıntı
Farklı ülkeler, farklı fırsatlar ve farklı beklentiler var. Neye kötü neye iyi dediğine bakıp ona göre kendi koşullarımıza gore değerlendirmek lazım.
-
12 Temmuz 2020, 02:23
#86
cb 500x in getirilmesi birileri tarafindan neden teklif edilmesin ?
-
Şubat sonu bir süpriz yaparlar mı? Ne dersiniz.
-
Kocaeli İl Temsilcisi
odo adlı üyeden alıntı
Şubat sonu bir süpriz yaparlar mı? Ne dersiniz.
NC serisi olduğu sürece CB 500 X ülkemize gelmez. Millet deli gibi NC 750 X DCT alıyor 100 bin TL'ye. Alan memnun, satan memnun.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Cyan adlı üyeden alıntı
502x den de övgü ile bahsediyor MCN var bir çakallık :D TRK502X ciddi oranda hafif diye biliyorum TRK502' den. Birde anlamadığım bir şekilde İtalya gibi bir memlekette inanılmaz satıyor. 2 ay önce filan moto.it in aylık satış listesinden africa twin ve GS i geçip top 1 e oturmuştu. Heralde markayı ayaklandırmaya çalışıyorlar diye düşünüyorum. TRK502 çok çok iyi bir motosiklet değil. 2 saat kadar kullandım. Burada olsa Honda 500X tercih ederim. Çünkü Leoncino gibi özel bir model değil TRK. Aynı bloğu ADV bir şaseye koyup Multistrada ya benzettiler başka bir havası yok bana göre.
https://www.motorcyclenews.com/bike-.../trk-502/2017/
-
oialdemir adlı üyeden alıntı
502x den de övgü ile bahsediyor MCN var bir çakallık :D TRK502X ciddi oranda hafif diye biliyorum TRK502' den. Birde anlamadığım bir şekilde İtalya gibi bir memlekette inanılmaz satıyor. 2 ay önce filan moto.it in aylık satış listesinden africa twin ve GS i geçip top 1 e oturmuştu. Heralde markayı ayaklandırmaya çalışıyorlar diye düşünüyorum. TRK502 çok çok iyi bir motosiklet değil. 2 saat kadar kullandım. Burada olsa Honda 500X tercih ederim. Çünkü Leoncino gibi özel bir model değil TRK. Aynı bloğu ADV bir şaseye koyup Multistrada ya benzettiler başka bir havası yok bana göre.
https://www.motorcyclenews.com/bike-.../trk-502/2017/
502X 3kg daha ağır.
Kuru ağırlığı 213 kg. Islak galiba 235 kg. 790 adv ıslak ağırlık 213kg. CB500x ıslak 196kg. Çinliler nasıl bu kadar ağır motosiklet yapabiliyor anlamıyorum.
-
oialdemir adlı üyeden alıntı
502x den de övgü ile bahsediyor MCN var bir çakallık :D TRK502X ciddi oranda hafif diye biliyorum TRK502' den. Birde anlamadığım bir şekilde İtalya gibi bir memlekette inanılmaz satıyor. 2 ay önce filan moto.it in aylık satış listesinden africa twin ve GS i geçip top 1 e oturmuştu. Heralde markayı ayaklandırmaya çalışıyorlar diye düşünüyorum. TRK502 çok çok iyi bir motosiklet değil. 2 saat kadar kullandım. Burada olsa Honda 500X tercih ederim. Çünkü Leoncino gibi özel bir model değil TRK. Aynı bloğu ADV bir şaseye koyup Multistrada ya benzettiler başka bir havası yok bana göre.
https://www.motorcyclenews.com/bike-.../trk-502/2017/
Yüzüne bakmam TRK-502'nin; o motora o kalıp olmamış. Daha zarif ve ince CB500X her türlü döver. Ben CB500F ile uzun yol yaptım çok rahattı, CB500X olsa çok daha rahat olurdu. Eğer ki gelirse ilk müşterisi olabilirim. (Ama katılıyorum, NC varken CB500X gelmez...)
-
Kesinlikle alacağım bir motosiklet.
-
KırmızıGrom adlı üyeden alıntı
502X 3kg daha ağır.
Kuru ağırlığı 213 kg. Islak galiba 235 kg. 790 adv ıslak ağırlık 213kg. CB500x ıslak 196kg. Çinliler nasıl bu kadar ağır motosiklet yapabiliyor anlamıyorum.
Q.J. Benelli' nin sitesinde ülkeye göre ağırlıklar farklı yazıyor. İşte düşün markanın düzenini özenini. CF Moto biraz kalite algısını yakaladı. Özellikle şu 250SR, 1250 GT-R ve CLX 700 modellerinde. Ağırlıklar ve teknolojiler günümüz standartlarında. Benellli Ar-Ge olarak zayıf yepyeni modeller bile ciddi ağır. Ve teknolojiden uzak. Aynı malı pişirip pişirip önümüze getiriyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------
Orada da ayrı kıl oluyorum Honda'ya NC inanılmaz yenilikler geldi. Hala aynı boktan süspansiyon ve kutu profil arka maşa. Ulan şu makinenin X-ADV kadar değeri yok mu ? Koy bir USD ön amortisör arka güzel bir alimünyum maşa yap. Motor gözümde çirkin kalıyor sırf bu sebepten.
-
KırmızıGrom adlı üyeden alıntı
502X 3kg daha ağır.
Kuru ağırlığı 213 kg. Islak galiba 235 kg. 790 adv ıslak ağırlık 213kg. CB500x ıslak 196kg. Çinliler nasıl bu kadar ağır motosiklet yapabiliyor anlamıyorum.
Hafiflik pahali sey. ARGE de pahali, malzeme de...
-
NC serisi ülkemizde satışı devam ettiği sürece gelmez.Bu arada firmalar A1-A2 sınıf cruiser motor getirseler daha iyi olur bence çünkü türkiyede pazarın bu kısmında oldukça boşluk var
-
Honda 2021 model crf l ve rally serisinide getirmiyor artık ülkemizde en fazla satış ve servis ağı olan böyle bir markanın küçük cc enduro piyasasını boş bırakması enteresan.
nc750 serisinin fiyatı bu kadar yükselmişken crf 250l ve 250 rally gelmiyorken
cb500x'in tam sırası diye düşünüyorum.
içimde yakın bir zamanda geleceğine dair bir his var
-
neden getirsin ki ?
500 serisinden cbr getirdi tutulmadı, naked olarak cb500 getirdi tutulmadı. 500cc motorlar bizim ülkemizde tutulmaz.
bir de üstüne üstlük nc gibi bir alternatifi varken sittin sene getirmez.
ben olsam ben de getirmem.
-
Red_Whiskers adlı üyeden alıntı
Honda 2021 model crf l ve rally serisinide getirmiyor artık ülkemizde en fazla satış ve servis ağı olan böyle bir markanın küçük cc enduro piyasasını boş bırakması enteresan.
nc750 serisinin fiyatı bu kadar yükselmişken crf 250l ve 250 rally gelmiyorken
cb500x'in tam sırası diye düşünüyorum.
içimde yakın bir zamanda geleceğine dair bir his var
Gercekten getirmiyormus aradim sordum.Nasil boyle birsey olabilir anlamadim.crf satislari bence kotu degildi,hatta Sahibinden de bol miktarda ilani oldugundan cok satiyor olmali.
Blok 300 oldugundan mi boyle oldu anlamadim ki ?
Ayni sekilde cok satacagini dusundugum yeni cb125f de gelmeyecekmis..ilgincc durumlar.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Blok 300 oldugundan mi boyle oldu anlamadim ki ?
Evet. Euro 5'e uydurabilmek için cc yükselttiler. Japonyada 250'lik olarak devam ediyor ama o da Euro 5 uyumlu değil.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Gercekten getirmiyormus aradim sordum.Nasil boyle birsey olabilir anlamadim.crf satislari bence kotu degildi,hatta Sahibinden de bol miktarda ilani oldugundan cok satiyor olmali.
Blok 300 oldugundan mi boyle oldu anlamadim ki ?
Ayni sekilde cok satacagini dusundugum yeni cb125f de gelmeyecekmis..ilgincc durumlar.
cb125f nasi gelmez ya sasirdim.. honda anlasilan turkiye pazarini gozden cikarmis. o yok bu yok bi tane uyduruk scooter var bide buyuk motorlar var.. ilginc.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)