Motorcu milletvekili getirir arkadaşlar, hemen imza kampanyası başlatın
arkadaslar benim cb500x im var
sorusu olanlarin sorularini cevaplayabilirim
bu benim ikinci motorum.ilk motorum crf idi.100km hizi gectikten sonra hafiften titreme basliyor.140km hizi gectikten sonra manyak bi titreme basliyor.ben ön takometrenin üstündeki o egik demire telefon tutucu monte ettim. ona vidaladigim telefon otobanda iki kez sarsintidan yerinden cikti
allahtan telefon usb kablosu ile sarja takiliydida sarj kablosu telefonun firlamasini önledi.
O biraz kötüymüş. Ben seyir hızımı 100-110 gibi tutmaya çalışıyorum genelde. Hoş CRFde ancak oralarda rahat gidebiliyor. Yalnız insan bazen otobanda 120-130 seyredebilmek istiyor.
Cevap için teşekkürler.
rica ederim.dedigim gibi eger ayni crf gibi 90-95 bandinda giderseniz hicbir sIkIntI yasanmiyor ve yakit olarak crf ile ayni yakiyor yani 3lt ortalama.
fakat diger motorlarla otobanda ortalama 120-130 tempo ile gitmek isterseniz titremeler basliyor ve yorucu oluyor.
ben bunun siprarisini kasim ayinda verdim. o zaman hondanin bi aktion'u vardi eski motoru getir pesinata sayalim yada motorun yari fiyatini simdi öde gerisini 2 sene sonra öde kampanyasi vardi.ben motoru görmeden denemeden aldim cünki hicbir bayinin elinde motor yoktu .
subat ayinin ortalarinda geldi motor. ve o günden bu güne 7000km yaptim.
dedigim gibi hiz yapmaktan ziyada cok gitsin az yaksin derseniz cok tasarruflu bir alet.
baska soru sormak isteyen varsa cevaplayabilirim.
selamlar
Sizde cb500 x mi var yoksa Cb500 F mı? Benim bildiğim bu motor Turkiyeye hiç gelmedi.
evet türkiyede yok bu motor.ben almanyada yasiyorum.
Göstergenin bazı ışık koşullarında hiç okunamadığı söyleniyor. (CB650R'larda da aynı gösterge var, Youtube'dan falan bulabilirsiniz yorumları...)
süspansiyon o normal prolink denilen tipten.öhlinsler gibi öyle elle ayarlama gibi bir özelligi yok.koltugun altindaki avadanlik cantasinda manuel ayarlamak icin kanca seklinde anahtar cikiyor onunla agirliga göre ayar yapiliyor.baska bir özelligi yok.5 kademeli amortisörü var fabrika ayari olara 3.kademedeydi ben 88 kiloyum 4.kademeye getirdim herhangi bi sorun yasamiyorum.ayrica sele yüksekligi 83cm idi ben internetten kit alarak 2.5cm alcalttim koltugu.tabi buna bagli olarak ön amortisörüde 1.5cm alcalttim .
fabrika cikis lastigi dunlop.mükemmel degil ama kötüde degil yagmur camur kullandim kayma veya savurma yapmadi hic.
eski tip gösterge crf ile ayni tipti yenisi renkli ekran ve vites göstergeli olani.herseyi güzel tek olumsuz yani hava sicakligini göstermiyor ve ortalama yakit ve anlik yakit yanlis hesapliyor.
anlik tüketim yaklasik 30sn sonra güncelleniyor.dolayisi ile ise yaramiyor.ortalama yakitta gercek yakittan hep yarim litre eksik hesapliyo
dün 607km bi tur yaptim.takometrede ortalama yakit 2,9lt yaziyor.resmini cektim ama buraya nasil yüklenir bilmiyorum.ama buna nazaran toplamda aldigim yakit litre olarak tam 20lt.
benim hesabima göre 100km de 3.3lt yakmis.
dedigim gibi her zaman 100km de yaklasik 0.5lt az hesapliyor.
selamlar.
evet dün sabah agzina kadar doldurup yola ciktim venlo üzerinden amsterdam ve cevresinde turlayip geri döndüm.tam 607km yapmisim.arada benzin azalinca sadece 10lt benzin aldim.sonra geri geldigimde tekrar üzerine ekledim 10lt daha aldi.
200cc burgman'a indirimli fiyat diyerek 35 bin istiyorlar. 500cc ye 70 bin falan isterler artık heralde.
bu benim ikinci motorum. o kadar motor tecrübemde zaten yok. ehliyetim bir senelik bile değil. ben hem alışmak ve hemde yakıtı için bunu tercih ettim. galiba piyasada bu kadar az yakan başka bir motor yok nc750x haric. max 4l yakan daha güçlü bir motor görürsem onunla degisebilirim ileride. ama şimdilik tüm islerimi görüyorum bununla. sadece 100ü gecince titreme yapıyor. o da olmasa tadından yenmez. degismeyi düsünmem bile.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)