Neden Honda CB 500 X Gelmesin?
Reklamlar
-
eğer getirmiş olsalardı almayı düşünenlerden biriydim. trk ile çok karşılaştırdım 500f alıp revize edip çantalarla falan yola çıkılırmı diye çok düşündüm. sonra anladıkki gelmeyecek yüksek km nc yerine sıfıra yakın trk ile sonlandırdım.
Getirmeme sebebinin nc yi baltalayacağını sanmayanlardanım. bukadar büyük bir şirket pazar araştırması yapmıştır muhakkak ve yeterince satılmayacağı için getirmemiştir diyorum.
Getirselerdi şöyle konuşmalarda geçebilirdi;
Abi üzerine 5 daha koy nc al
2 kişi çantalarıda yükleyince biraz zorlandı sanki, daha güçlü makineye geçmek istiyorum vs. gibi
ikinci el sitesinde; cc yükselteceğimden satışta
Bu tarz motorlarda güç daha baskın geliyor bana (maddi nedenlerim olmasaydı Mana850 benim için ömürlük motordu)
Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19
Reklamlar
-
Bence Bu saatten sonra Honda yetkililerin bir cevabı olması lazım.,en azından bu model ne zaman geleceğini için bir bilgi verilmesi uygun olur.
-
izzmarit adlı üyeden alıntı
...
Getirselerdi şöyle konuşmalarda geçebilirdi;
Abi üzerine 5 daha koy nc al :)
2 kişi çantalarıda yükleyince biraz zorlandı sanki, daha güçlü makineye geçmek istiyorum vs. gibi
ikinci el sitesinde; cc yükselteceğimden satışta :)
Bu tarz motorlarda güç daha baskın geliyor bana (maddi nedenlerim olmasaydı Mana850 benim için ömürlük motordu)
- Üzerine en az 10 konup NC alınabilir bir fiyat olursa full dolu (orta sehpa, tur camı, koruma demirleri, arka ve yan çanta demirleri, arka ve yan çantalar, marka yan sanayi elcik ısıtma...) bir CB ile çıplak bir NC aynı fiyata gelir. Tercih edilebilir bence...
- (Yüklü yolculu 250cc scooter ile uzun yol yapmış biri olarak:) Yolda alçak süpersonik uçuş yapmak istiyorum kafasında değilseniz 47 beygir gayet yeterlidir. Zaten NC'nin 54 beygiri ile CB'nin 47 beygiri arasında pratikte %4 bir fark ya var ya yok, anlamlı değil. [NC 70 beygir olaydı başka şey konuşurduk, gerçi o zaman da kimse NC almazdı, herkes Tracer alırdı :) :) :)]
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Sizin videolarınızdan sonra Leoncino'yu araştırmaya başladım hocam.
Mt-25'den bu motora geçmek mantıklı bir hamle olur mu sizce?
Yoksa 2. el CB 500 F'lere mi bakmalı?
Hemen satmayı düşünüyorsanız 500f daha doğru olur. 2 sezon binmeyecekseniz leoncino almayın. Yeni yeni oturdu piyasası. Benim kadar çok zor satmazsınız. Çok satılıyor bu aralar.
-
arkadaşlar,
bu konuyu güncel tutmasak bu başlık hemen kayıp olur gider. En azından her gün bir kişi bu konuyu canlı tutsun diyorum.
-
Tweterda gündem yapsak adam bulutmuyuz ki...
-
20 sene önce insanların alım gücünün daha iyi olduğu ve cayır cayır yüksek cc'lerin satıldığı piyasa olsa bence Honda bu motoru getirirdi.
-
Hala geç değil. Hondanın ayrica 500 cclik bir afrikada yapması gerekir. 17 19 inc tekerli yol endurosunun yanına 18 21 inc tekerli bir patika endurosu da koyarsa kalplerimizi kazanır. Senede 2000 bazı sene 3000 km motora bineceğim diye kocaman pahallı makinalara verecek paramız yok çoğumuzun sayın honda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:31 ----------
https://youtu.be/-A9TyoRBYdU
Eicma 2019 dan cb 500 x degerlendirmesi. Yorumlarda genel kanı çok satacağı yönünde..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------
Buda 2018 eicmadan
https://youtu.be/u_YrDHDOxKE
Temenniler aynı. Honda da kapı duvar..
-
Ben 1-2 seneye gelebilir gibi bakıyorum. Orta sınıf ve giriş seviyesi endura da ciddi bir yatırım var her markada. NC ailesi artık alınabilecek bir fiyatta değil. En azından orta gelir lüks bakıyor o motora. Öyle bir şeye o parayı vermek istemiyor herkes. Aynı performansı veren daha hafif daha ucuz bir Honda alternatifi bir satış başarısı yakalayabilir. Ülkede CBR500 ve CB500 çok satmadı. Çünkü o yıllarda MT07 peynir ekmek gibi gidiyordu. Ve çok uyguna satılıyordu. Artık Honda ve Yamaha neredeyse orta sınıfa bile pahalı gelmeye başladı. Tabi ülkede bir enduro fetişi var orası ayrı. Hep çok maksatlı ( all rounder ) motosikletler alıyoruz. Tur motorları her zaman satıyor bizde diğer ik 500 lük Honda ile aynı kaderi yaşamaz.
-
https://m.youtube.com/watch?v=OJ2UOo5aahc
Bu linkte cb500x ile NC750 x karşılaştırıyor.
-
oialdemir adlı üyeden alıntı
Ben 1-2 seneye gelebilir gibi bakıyorum. Orta sınıf ve giriş seviyesi endura da ciddi bir yatırım var her markada. NC ailesi artık alınabilecek bir fiyatta değil. En azından orta gelir lüks bakıyor o motora. Öyle bir şeye o parayı vermek istemiyor herkes. Aynı performansı veren daha hafif daha ucuz bir Honda alternatifi bir satış başarısı yakalayabilir. Ülkede CBR500 ve CB500 çok satmadı. Çünkü o yıllarda MT07 peynir ekmek gibi gidiyordu. Ve çok uyguna satılıyordu. Artık Honda ve Yamaha neredeyse orta sınıfa bile pahalı gelmeye başladı. Tabi ülkede bir enduro fetişi var orası ayrı. Hep çok maksatlı ( all rounder ) motosikletler alıyoruz. Tur motorları her zaman satıyor bizde diğer ik 500 lük Honda ile aynı kaderi yaşamaz.
Daha once hic aklıma gelmemisti mt serisindeki yamaha dampingi honda 500 serisinin satışlarını tırpanladı. Mt serisinde ki fiyat artışı hondanın 500 serisine ciddi avantaj sağlıyor. Bende bu durumda 2021 de cb 500 serisinin hepsinin gelecebileceği yönünde bir umut var.
-
07 Haziran 2020, 15:52
#52
Honda ana sayfadan mesaj gondermeye calıştım konu hakkinda. Bayiler yönlendiriyorlar soruları önerileri. Konuyu ileten biraz soru biraz öneri bir metin ilettim. Gecenlerde bayi aradı nazik bir hanfendi şu an icin cb 500x le ilgili bir gelisme olmadığını anlattı. Bende cb 500xle ilgili duşuncelerimi honda merkeze iletmesini istedim. Bayiler ustünden bir kamu oyu olusturabiliriz belki. Aslına bakarsaniz 2013 yılinda da honda merkezle konu hakkında görüsmustüm. Hala degerlendiriyorlar anlaşılan.
-
09 Haziran 2020, 09:54
#53
honda bu motoru getirmez bence nc nin önünü keser diye düşünüyorum millet gider ucuz diye bu motoru alır hemde sıfır km
şöyle 700 800 cc tel jant bi orta sınır motor bekliyorum ama afrika twin ve nc varken oda şuan zor gibi bi ara 860 cc afrika söylentileri vardı şuan bi gelişme yok gibi
şuan nc kullanıyorım 55 hp kendi sınıfında biraz güçsüz kalıyor ama şehir içi dışı yakıt süper tek motor her şartta kullanılıyor
-
09 Haziran 2020, 15:16
#54
Ben en son NC750 motorunu taban alan 790cc'lik bir motor geliştiriyor honda diye haberler gördüm. Mini africa twin bununla çıkabilir diyorlar. Ama NC zaten beygiri düşük ve neredeyse yeni africa twin kadar ağır bir makine. Nasıl olacak bilmiyorum.
-
09 Haziran 2020, 16:47
#55
Getirmemelerinin sebebi NC750X'in satışlarını baltalamak istememeleridir. Çünkü NC750X'in kâr marjı daha yüksek ve bunu getirirlerse daha düşük bir fiyattan, daha düşük bir kâr marjıyla vermek zorunda kalacaklar. Peki burada hesap edemedikleri şey nedir ? Koskoca holdinglerin üst düzey yöneticileri neyi bilmiyorlar ? Cevap: Sürümden kazanmayı. Bizim millet olarak yüksek kâr koyup mal satmaya çalışmak gibi bir hastalığımız vardır ve bunu en zeki holding patronundan, en basit ürün satan adam bile aşamaz. Biz bir maldan 10 tane satıp 1000 TL kâr sağlamayı 100 tane satıp 5000 TL kâr sağlamaya tercih ederiz. Ufak düşünürüz, ufak hesaplar yapıp zarar ederiz hatta batarız. Alım gücüne, ederine, çan eğrisine falan kafamız basmaz. Sahibinden.com'daki sıfırından pahalı ikinci el ilanlarına bakın, yıllarca bayide bekleyip hala ilk geldiği fiyattan satılan motosikletlere bakın, o zaman anlarsınız. Bugün NC500X 50000 TL'den gelse (ki Adventure 390'ın 56000 TL'ye satıldığı yerde gelebilir), NC750X'nin belki üç misli satış yapacaktır. Honda bunu mutlaka araştırmıştır ama o yaptığı araştırmada fiyatı 50000 TL değil, kendi hesabına göre 60000 TL üzeri koymuştur. Sorduğu adam da almam deyip geçmiştir. Fiyat yüksek olsun da varsın mal satılmasın.
Hadi bu yazdıklarımın kurgusu yanlış olsun, Rebel 500'ü getirmemenin açıklaması nedir ? Gelse toplamda Goldwing'den daha mı az kazançlı olacaktı ? Genel olarak yaptığımız hiçbir işimizin elle tutulur tarafı olmadığı gibi bunun da yok. Mantıklı bir açıklama aramayacaksınız.
Bu motor gelmez. Neden ? Öyle işte...
-
09 Haziran 2020, 17:50
#56
Almanyada rally 250 ile cb 500x arasında 500 euro fiyat farkı var keşke getirseler
-
09 Haziran 2020, 19:40
#57
Millet cb 500'ün gelmesini istemesinin sebebi vergi oranının ve fiyatının NC'ye göre daha düşük olur diye umut etmesinden kaynaklanıyordu. Artık gelmesinin bir mantığı kalmadı. Fiyatlar aldı başını gitti. İsterlerse CB 125x getirsinler 40 binden aşağı olmaz yine alamayız. O yüzden Honda alsın bir taraflarına dövme yaptırsın 500X diye.
-
10 Haziran 2020, 07:51
#58
Devlet ÖTV'deki %8'lik sınırı 500 cc'ye kadar genişletmeli ki millet adam gibi motor sürsün. Hatta 300 cc'ye kadar tamamen sıfırlamalıdır. Türkiye'de faaliyet gösteren tüm firmaların birlik olup devletten talep etmeleri gerekiyor. Yoksa Berat'a falan kalırsa yandı gülün keten helva...
-
10 Haziran 2020, 10:17
#59
Seko adlı üyeden alıntı
Devlet ÖTV'deki %8'lik sınırı 500 cc'ye kadar genişletmeli ki millet adam gibi motor sürsün. Hatta 300 cc'ye kadar tamamen sıfırlamalıdır. Türkiye'de faaliyet gösteren tüm firmaların birlik olup devletten talep etmeleri gerekiyor. Yoksa Berat'a falan kalırsa yandı gülün keten helva...
İşte sektörü düşünse öyle yapar gerçekten de sektöre ve müşterisine can suyu gibi gelir. Ama konu sektörü düşünmek değil...
-
10 Haziran 2020, 10:53
#60
Bence distribütörlük için kanun çıkarmaları lazım ilk önce son kullanıcı cart diye ortada kalmamalı. Uzak doğunun çerini çöpünü de getirmeye mani olmalı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)