Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 ... SonuncuSonuncu

Ducati ler neden km yapamiyor !?!?

    REKLAM ALANI
  1. #121
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen ducati sahibi olmadan fanboyluguna baslamasin.

    Verecek cevabin olmayinca karsindakine fanboy deyip gecmek kolay tabi.

    Ducati sahibi olmani istemem sahsen,kilometresi yukselmesin diye motoru sirtinda falan tasimaya calisip belini incitebilirsin ;)
    sana fanboy demek için cevap olmamasına gerek yok actıgın konularda hep honda diye yalanıyorsun.

    ducatiyi favorim değil ki fanboyu olayım? actıgın konu neden yüksek km değil idi bende cevabını verdim.

    birgün ducati alırsam seni bulur sana taşıttırım merak etme.

    hadi kolay gelsin.

    ha bu arada fan boy olsam söyle bir konu acıp ağlardım, ama acmadım


    http://www.motosiklet.net/forum/moto...otorcular.html


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    her korlasa girip çıkan senin hissettiğini hissetmiyor olabilir bir de böyle düşün..
    Olabilir.

    Ben tabi alismisum honda servislerine,dedim bakimi izleyebilir miyim ?

    Olmaz dedi kel adam.Aksam gelin alin motoru.
    Dedim nasilllll,ben randevu aldim ne aksami ?

    Burda oturup bekleyebilirsiniz,fakat isin ne zaman bitecegini soyleyemem dedi..

    Yav dedim honda da hic boyle olmuyordu..

    Kendinden emin ve vakur bir tavirla;biz honda degiliz kurye motorlariyla ugrasmiyoruz dedi..

    İste o an farki anlamistim..bir daha da isim olmadi cok sukur.

    Bu da boyle bir animdir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------

    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sana fanboy demek için cevap olmamasına gerek yok actıgın konularda hep honda diye yalanıyorsun.

    ducatiyi favorim değil ki fanboyu olayım? actıgın konu neden yüksek km değil idi bende cevabını verdim.

    birgün ducati alırsam seni bulur sana taşıttırım merak etme.

    hadi kolay gelsin.

    ha bu arada fan boy olsam söyle bir konu acıp ağlardım, ama acmadım


    http://www.motosiklet.net/forum/moto...otorcular.html
    Ne var olm,mis gibi konu acmisim..sonuna kadar da arkasindayim..

  3. #123
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Şehir
    Almanya
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olabilir.

    Ben tabi alismisum honda servislerine,dedim bakimi izleyebilir miyim ?

    Olmaz dedi kel adam.Aksam gelin alin motoru.
    Dedim nasilllll,ben randevu aldim ne aksami ?

    Burda oturup bekleyebilirsiniz,fakat isin ne zaman bitecegini soyleyemem dedi..

    Yav dedim honda da hic boyle olmuyordu..

    Kendinden emin ve vakur bir tavirla;biz honda degiliz kurye motorlariyla ugrasmiyoruz dedi..

    İste o an farki anlamistim..bir daha da isim olmadi cok sukur.

    Bu da boyle bir animdir [COLOR="Silver"]
    Nasil hic olmuyor ? 3-4 kere Honda servisine gittim (DRD Hasanpasa/Istanbul, Mutluhan/Istanbul), hic birinde iceri almiyorlar, en fazla ust katta cay iciyorsun. 2-3 hafta once Kusadasi servisine (Honda AG) oglen 12:00'ye yakin gitmisim, elemanlar yemege cikti, motosikletinizi birakin 3 gibi gelin alin dediler. Randevulu gitsen dahi ne kadar surecegi mechul olabiliyor.

  4. #124
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı gurcanozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasil hic olmuyor ? 3-4 kere Honda servisine gittim (DRD Hasanpasa/Istanbul, Mutluhan/Istanbul), hic birinde iceri almiyorlar, en fazla ust katta cay iciyorsun. 2-3 hafta once Kusadasi servisine (Honda AG) oglen 12:00'ye yakin gitmisim, elemanlar yemege cikti, motosikletinizi birakin 3 gibi gelin alin dediler. Randevulu gitsen dahi ne kadar surecegi mechul olabiliyor.
    Simdi soyle bir durum var.

    Honda da bir suru alternatif var.Esengul u begenmedin mi Dogu&Bati ya git,olmadi Anes i dene vs.

    İlla ki istedigin gibi bir servis bulacaksin.

    Ama korlas tek yetkili servis ve oraya mahkumsun.

    Mesela pazarbasi = korlas benim gozumde.

    Bu arada islerinde iyi bir servis izlenimi vermisti bana..fakat iste kendini begenmis tavirlari beni sinir etti.Bi de fena gecirmislerdi, acimisti.

    Ama tabi su da var, biz kurye motoru bakmiyoruz,honda degiliz soylemleri bazilarinin hosuna gidecektir..kendilerini ozel hissedenler bile olabilir..benim hosuma gitmedi.

  5. #125
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konu başka yere gidiyor mağdem ama kusura bakmayında ktm ducatinin bmw nin triumph ın dengi değil.cross motorda ok liderliğe oynar ama yol motorları için aynı şey söylenemez.fanboy diyorsunuzda ktm falan öven var yani adamlar 2 silindirden başka motor yapamamışlar yapmamışlar.şunun şurasında 15 senemi oldu yol motoru yapalı ? ducati alıcak parası olan bakımına zaten katlanıyor boşa tartışılıyor.bmw triumph ktm üst seviye motorlarında servis ücreti veya yapılan km farklımı ??
    KTM şu an Avrupanin en büyük motosiklet üreticisi. Bunu da akıllı davranıp Bajaj ortaklığıyla gelişmiş piyasalara diğerlerinden önce açılarak becerdi. Diğerleri takip etti ama geç kaldılar.

    "2 silindirden başka motor yapamamışlar" eleştirisi aşağı yukarı her Avrupa motosiklet üreticisi için geçerli. Hepsinin şimdiye ürettiği farklı silindir konfigürasyonundaki motorların listesini yapın, sadece tek başına Honda'nın gerisinde olduğunu görürsünüz. Herifler bariz daha iyi çalışmışlar.

    Bu arada KTM LC8'i bile kendi dizayn etmedi, Rotax'a yaptırdı. Aprilia'nın güncel V4'ü de Rotax dizaynıdır. Velhasıl Ducati övmek isteyene malzeme bol, sadece yarış geçmişleri yeter, lakin Monster serisi ile icad ettiği iddia edilen naked sınıfında son 7 yıldır KTM ve Aprilia'nın gerisinde Ducati... Rekabet etmekte zorlanıyor.

    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bmw triumph ktm üst seviye motorlarında servis ücreti veya yapılan km farklımı?
    Tabii ki farklı. Benim motor da V2 ve subap ayarı servisi $400. Ducati'ninki ise servisine göre $900 ile $1400 arası. Çünkü LC8'in silindir başlarına ulaşmak çok daha kolay, özel alet edevat gerektirmiyor, desmo olmadığı için yarı yarıya daha kısa sürüyor işlem, özel eğitim falan da gerektirmiyor, ve trigger kayışı değişimi söz konusu değil. Motor V değil de düz 4 ya da 3 silindir olduğunda ise herşey çok daha kolay.

  6. #126

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Ulem lafı geçince aklıma geldi; şu Honda 500'lük motorlarını neden shim'li yapmış uyuz oldum; NC gibi vidalı kontra somunlu yapaymış ya?

  7. #127
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ulem lafı geçince aklıma geldi; şu Honda 500'lük motorlarını neden shim'li yapmış uyuz oldum; NC gibi vidalı kontra somunlu yapaymış ya?
    Daha yüksek devre çıktığı içindir belki?

    Aslında en temizi hiç ayar gerektirmeyen hidrolik sistem. Eski CB750 ve Harley'ler öyle. Motoguzzi de öyle galiba...

  8. #128

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha yüksek devre çıktığı içindir belki?

    Aslında en temizi hiç ayar gerektirmeyen hidrolik sistem. Eski CB750 ve Harley'ler öyle. Motoguzzi de öyle galiba...
    Yeni NC'ler 7500 devir çeviriyor galiba, CB500F 8500. Çok da fark var sayılmaz...

  9. #129
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ulem lafı geçince aklıma geldi; şu Honda 500'lük motorlarını neden shim'li yapmış uyuz oldum; NC gibi vidalı kontra somunlu yapaymış ya?
    tek egzantrikli ve 4 supaplı motorda şimli sistem olmaz , yani bu Honda nın tercihi değil , ön diskin birini yediği gibi egzantriğide uçurmuş :D
    Cyan bunu beğendi.

  10. #130

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tek egzantrikli ve 4 supaplı motorda şimli sistem olmaz , yani bu Honda nın tercihi değil , ön diskin birini yediği gibi egzantriğide uçurmuş :D
    Hadi cb500 deki tek disk kaliper frenler is goruyor 190kg 47hp

    Ben asil,nc750 deki tek diske taliliyorum

    230kg 55 hp tamam beygiri fazla degil ama tork var nihayetinde

    İşin ayri bir tarafida

    500 de 320mm
    750 de 320mm disk çapinda

  11. #131
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni NC'ler 7500 devir çeviriyor galiba, CB500F 8500. Çok da fark var sayılmaz...
    CBR500R da redline 9000 galiba. Ama daha rahat dönüyor motor, tork eğrisi çok daha düz, max güç 8500 devirde. NC'nin maksimum gücü 6200 devirde. Tork eğrisi bayağı kambur. Yakıt tasarrufu için optimize edildiği belli. Motorun rahat ettiği devir aralığı çok dar. Muhtemelen ortalama kullanımda çok daha yüksek devirler görüyordur 500cc motor diye tahmin ediyorum...

  12. #132
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    tamam tamam honda mükemmel honda olağan üstü

    kalan hepsi pis kaka

  13. #133

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Duzeltme

    Nc750 de 3 piston kaliper varmiş.

  14. #134

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi cb500 deki tek disk kaliper frenler is goruyor 190kg 47hp

    Ben asil,nc750 deki tek diske taliliyorum

    230kg 55 hp tamam beygiri fazla degil ama tork var nihayetinde

    İşin ayri bir tarafida

    500 de 320mm
    750 de 320mm disk çapinda
    Ön amortisörler de yetersiz, aynı amortisör 500'lerde var, çok yeterli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön amortisörler de yetersiz, aynı amortisör 500'lerde var, çok yeterli.
    Yalnız vebali kalmasın ben frenleri hiç yetersiz bulmamıştım NC'de. (Tabi ki agresif süren biri değilim, bununla birlikte birkaç acil fren yapma ihtiyacı oldu ve korkutmadı durmayacak diye...)

  15. #135

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön amortisörler de yetersiz, aynı amortisör 500'lerde var, çok yeterli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------



    Yalnız vebali kalmasın ben frenleri hiç yetersiz bulmamıştım NC'de. (Tabi ki agresif süren biri değilim, bununla birlikte birkaç acil fren yapma ihtiyacı oldu ve korkutmadı durmayacak diye...)
    Dogrudur,

    Herkesin dusuncesine ve tecrubesine saygim var,

    Hondanin 2008 ve öncesi uretilen tüm motosikletleri guncel anlamda bir çok modelinden daha kaliteli,daha sağlam,ust duzey işçilikleri var.

    Cbf500
    Cbf600
    Cbf1000
    Hornet
    Nx serisi
    Silverwing fjs serisi
    Scooter serisi

    Ayni şekilde otomobilleride oyle,

    Ne olduysa 2011 deki tsunamiden sonra oldu.bir nevi kirilma noktasi

    Bu demek degil ki simdikiler kalitesiz.

  16. #136
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hondanin 2008 ve öncesi uretilen tüm motosikletleri guncel anlamda bir çok modelinden daha kaliteli,daha sağlam,ust duzey işçilikleri var.
    2008 krizinde Honda acaip konservatif davrandi. Her seyden kisti. O zaman civari uretilen Civic'ler bile rezaletti. ARGE'yi durdurdu, malzemede ucuza kacti. Sonra yavas yavas toparladi... Ama cok uzun surdu.

  17. #137
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2008 krizinde Honda acaip konservatif davrandi. Her seyden kisti. O zaman civari uretilen Civic'ler bile rezaletti. ARGE'yi durdurdu, malzemede ucuza kacti. Sonra yavas yavas toparladi... Ama cok uzun surdu.
    Bknz Honda Civic FD6 bağımsız süspansiyon olmayan tek nesil. Önceki ve sonrakiler de bağımsız var. Ama genel olarak yine yol tutuşu direksiyon hissi iyidir.

  18. #138
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    hondaya laf yok, aramızda honda ajanları olabilir

  19. #139
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hondaya laf yok, aramızda honda ajanları olabilir
    Olm arndiol, hayallerini erteleme bak suna..

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...24590047/detay

    Sifir ayarinda,karbol parcalar falan..henuz 16.000 de rodaji bile bitmemis..

    Tip zaten efsane,italyanlar tasarimdan anliyor abi..

    Bide su honda ya bak

    https://www.motorcyclespecifications...FR800-02-2.jpg

    Resmen ucube yaa bu..

    Gerci haksizlik etmeyelim 2002 modelmis bu,olsunnnn bahane olmamali bu.


    İns hayallerini gerceklestirirsin kardesim..bi de yanina markete gitmek icin 50 cc caktin mi km bile yapmazsin..

    Torunlarina kalir,evladiyeliktir..

  20. #140
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    bak beni kızdırma "ducatiyi üzüyorlar" diye ağlayarak foruma konu acarım


7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)