Ducati ler neden km yapamiyor !?!?
Reklamlar
-
26 Mayıs 2020, 14:42
#121
Hırbonen adlı üyeden alıntı
sen ducati sahibi olmadan fanboyluguna baslamasin.
Verecek cevabin olmayinca karsindakine fanboy deyip gecmek kolay tabi.
Ducati sahibi olmani istemem sahsen,kilometresi yukselmesin diye motoru sirtinda falan tasimaya calisip belini incitebilirsin ;)
sana fanboy demek için cevap olmamasına gerek yok actıgın konularda hep honda diye yalanıyorsun.
ducatiyi favorim değil ki fanboyu olayım? actıgın konu neden yüksek km değil idi bende cevabını verdim.
birgün ducati alırsam seni bulur sana taşıttırım merak etme.
hadi kolay gelsin.
ha bu arada fan boy olsam söyle bir konu acıp ağlardım, ama acmadım
http://www.motosiklet.net/forum/moto...otorcular.html
Reklamlar
-
26 Mayıs 2020, 15:16
#122
Chronix adlı üyeden alıntı
her korlasa girip çıkan senin hissettiğini hissetmiyor olabilir bir de böyle düşün..
Olabilir.
Ben tabi alismisum honda servislerine,dedim bakimi izleyebilir miyim ?
Olmaz dedi kel adam.Aksam gelin alin motoru.
Dedim nasilllll,ben randevu aldim ne aksami ?
Burda oturup bekleyebilirsiniz,fakat isin ne zaman bitecegini soyleyemem dedi..
Yav dedim honda da hic boyle olmuyordu..
Kendinden emin ve vakur bir tavirla;biz honda degiliz kurye motorlariyla ugrasmiyoruz dedi..
İste o an farki anlamistim..bir daha da isim olmadi cok sukur.
Bu da boyle bir animdir
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------
arndiol adlı üyeden alıntı
sana fanboy demek için cevap olmamasına gerek yok actıgın konularda hep honda diye yalanıyorsun.
ducatiyi favorim değil ki fanboyu olayım? actıgın konu neden yüksek km değil idi bende cevabını verdim.
birgün ducati alırsam seni bulur sana taşıttırım merak etme.
hadi kolay gelsin.
ha bu arada fan boy olsam söyle bir konu acıp ağlardım, ama acmadım
http://www.motosiklet.net/forum/moto...otorcular.html
Ne var olm,mis gibi konu acmisim..sonuna kadar da arkasindayim..
-
26 Mayıs 2020, 15:47
#123
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Olabilir.
Ben tabi alismisum honda servislerine,dedim bakimi izleyebilir miyim ?
Olmaz dedi kel adam.Aksam gelin alin motoru.
Dedim nasilllll,ben randevu aldim ne aksami ?
Burda oturup bekleyebilirsiniz,fakat isin ne zaman bitecegini soyleyemem dedi..
Yav dedim honda da hic boyle olmuyordu..
Kendinden emin ve vakur bir tavirla;biz honda degiliz kurye motorlariyla ugrasmiyoruz dedi..
İste o an farki anlamistim..bir daha da isim olmadi cok sukur.
Bu da boyle bir animdir
[COLOR="Silver"]
Nasil hic olmuyor ? 3-4 kere Honda servisine gittim (DRD Hasanpasa/Istanbul, Mutluhan/Istanbul), hic birinde iceri almiyorlar, en fazla ust katta cay iciyorsun. 2-3 hafta once Kusadasi servisine (Honda AG) oglen 12:00'ye yakin gitmisim, elemanlar yemege cikti, motosikletinizi birakin 3 gibi gelin alin dediler. Randevulu gitsen dahi ne kadar surecegi mechul olabiliyor.
-
26 Mayıs 2020, 16:51
#124
gurcanozturk adlı üyeden alıntı
Nasil hic olmuyor ? 3-4 kere Honda servisine gittim (DRD Hasanpasa/Istanbul, Mutluhan/Istanbul), hic birinde iceri almiyorlar, en fazla ust katta cay iciyorsun. 2-3 hafta once Kusadasi servisine (Honda AG) oglen 12:00'ye yakin gitmisim, elemanlar yemege cikti, motosikletinizi birakin 3 gibi gelin alin dediler. Randevulu gitsen dahi ne kadar surecegi mechul olabiliyor.
Simdi soyle bir durum var.
Honda da bir suru alternatif var.Esengul u begenmedin mi Dogu&Bati ya git,olmadi Anes i dene vs.
İlla ki istedigin gibi bir servis bulacaksin.
Ama korlas tek yetkili servis ve oraya mahkumsun.
Mesela pazarbasi = korlas benim gozumde.
Bu arada islerinde iyi bir servis izlenimi vermisti bana..fakat iste kendini begenmis tavirlari beni sinir etti.Bi de fena gecirmislerdi, acimisti.
Ama tabi su da var, biz kurye motoru bakmiyoruz,honda degiliz soylemleri bazilarinin hosuna gidecektir..kendilerini ozel hissedenler bile olabilir..benim hosuma gitmedi.
-
26 Mayıs 2020, 17:37
#125
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
konu başka yere gidiyor mağdem ama kusura bakmayında ktm ducatinin bmw nin triumph ın dengi değil.cross motorda ok liderliğe oynar ama yol motorları için aynı şey söylenemez.fanboy diyorsunuzda ktm falan öven var yani
adamlar 2 silindirden başka motor yapamamışlar yapmamışlar.şunun şurasında 15 senemi oldu yol motoru yapalı ? ducati alıcak parası olan bakımına zaten katlanıyor boşa tartışılıyor.bmw triumph ktm üst seviye motorlarında servis ücreti veya yapılan km farklımı ??
KTM şu an Avrupanin en büyük motosiklet üreticisi. Bunu da akıllı davranıp Bajaj ortaklığıyla gelişmiş piyasalara diğerlerinden önce açılarak becerdi. Diğerleri takip etti ama geç kaldılar.
"2 silindirden başka motor yapamamışlar" eleştirisi aşağı yukarı her Avrupa motosiklet üreticisi için geçerli. Hepsinin şimdiye ürettiği farklı silindir konfigürasyonundaki motorların listesini yapın, sadece tek başına Honda'nın gerisinde olduğunu görürsünüz. Herifler bariz daha iyi çalışmışlar.
Bu arada KTM LC8'i bile kendi dizayn etmedi, Rotax'a yaptırdı. Aprilia'nın güncel V4'ü de Rotax dizaynıdır. Velhasıl Ducati övmek isteyene malzeme bol, sadece yarış geçmişleri yeter, lakin Monster serisi ile icad ettiği iddia edilen naked sınıfında son 7 yıldır KTM ve Aprilia'nın gerisinde Ducati... Rekabet etmekte zorlanıyor.
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
bmw triumph ktm üst seviye motorlarında servis ücreti veya yapılan km farklımı?
Tabii ki farklı. Benim motor da V2 ve subap ayarı servisi $400. Ducati'ninki ise servisine göre $900 ile $1400 arası. Çünkü LC8'in silindir başlarına ulaşmak çok daha kolay, özel alet edevat gerektirmiyor, desmo olmadığı için yarı yarıya daha kısa sürüyor işlem, özel eğitim falan da gerektirmiyor, ve trigger kayışı değişimi söz konusu değil. Motor V değil de düz 4 ya da 3 silindir olduğunda ise herşey çok daha kolay.
-
26 Mayıs 2020, 18:15
#126
Ulem lafı geçince aklıma geldi; şu Honda 500'lük motorlarını neden shim'li yapmış uyuz oldum; NC gibi vidalı kontra somunlu yapaymış ya?
-
26 Mayıs 2020, 19:22
#127
Cyan adlı üyeden alıntı
Ulem lafı geçince aklıma geldi; şu Honda 500'lük motorlarını neden shim'li yapmış uyuz oldum; NC gibi vidalı kontra somunlu yapaymış ya?
Daha yüksek devre çıktığı içindir belki?
Aslında en temizi hiç ayar gerektirmeyen hidrolik sistem. Eski CB750 ve Harley'ler öyle. Motoguzzi de öyle galiba...
-
26 Mayıs 2020, 19:27
#128
hasmet adlı üyeden alıntı
Daha yüksek devre çıktığı içindir belki?
Aslında en temizi hiç ayar gerektirmeyen hidrolik sistem. Eski CB750 ve Harley'ler öyle. Motoguzzi de öyle galiba...
Yeni NC'ler 7500 devir çeviriyor galiba, CB500F 8500. Çok da fark var sayılmaz...
-
26 Mayıs 2020, 19:34
#129
Cyan adlı üyeden alıntı
Ulem lafı geçince aklıma geldi; şu Honda 500'lük motorlarını neden shim'li yapmış uyuz oldum; NC gibi vidalı kontra somunlu yapaymış ya?
tek egzantrikli ve 4 supaplı motorda şimli sistem olmaz , yani bu Honda nın tercihi değil , ön diskin birini yediği gibi egzantriğide uçurmuş :D
-
26 Mayıs 2020, 19:43
#130
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
tek egzantrikli ve 4 supaplı motorda şimli sistem olmaz , yani bu Honda nın tercihi değil , ön diskin birini yediği gibi egzantriğide uçurmuş :D
Hadi cb500 deki tek disk kaliper frenler is goruyor 190kg 47hp
Ben asil,nc750 deki tek diske taliliyorum
230kg 55 hp tamam beygiri fazla degil ama tork var nihayetinde
İşin ayri bir tarafida
500 de 320mm
750 de 320mm disk çapinda
-
26 Mayıs 2020, 19:46
#131
Cyan adlı üyeden alıntı
Yeni NC'ler 7500 devir çeviriyor galiba, CB500F 8500. Çok da fark var sayılmaz...
CBR500R da redline 9000 galiba. Ama daha rahat dönüyor motor, tork eğrisi çok daha düz, max güç 8500 devirde. NC'nin maksimum gücü 6200 devirde. Tork eğrisi bayağı kambur. Yakıt tasarrufu için optimize edildiği belli. Motorun rahat ettiği devir aralığı çok dar. Muhtemelen ortalama kullanımda çok daha yüksek devirler görüyordur 500cc motor diye tahmin ediyorum...
-
26 Mayıs 2020, 19:46
#132
tamam tamam honda mükemmel honda olağan üstü
kalan hepsi pis kaka
-
26 Mayıs 2020, 19:54
#133
Duzeltme
Nc750 de 3 piston kaliper varmiş.
-
26 Mayıs 2020, 20:09
#134
levend84 adlı üyeden alıntı
Hadi cb500 deki tek disk kaliper frenler is goruyor 190kg 47hp
Ben asil,nc750 deki tek diske taliliyorum
230kg 55 hp tamam beygiri fazla degil ama tork var nihayetinde
İşin ayri bir tarafida
500 de 320mm
750 de 320mm disk çapinda
Ön amortisörler de yetersiz, aynı amortisör 500'lerde var, çok yeterli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Ön amortisörler de yetersiz, aynı amortisör 500'lerde var, çok yeterli.
Yalnız vebali kalmasın ben frenleri hiç yetersiz bulmamıştım NC'de. (Tabi ki agresif süren biri değilim, bununla birlikte birkaç acil fren yapma ihtiyacı oldu ve korkutmadı durmayacak diye...)
-
26 Mayıs 2020, 20:24
#135
Cyan adlı üyeden alıntı
Ön amortisörler de yetersiz, aynı amortisör 500'lerde var, çok yeterli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------
Yalnız vebali kalmasın ben frenleri hiç yetersiz bulmamıştım NC'de. (Tabi ki agresif süren biri değilim, bununla birlikte birkaç acil fren yapma ihtiyacı oldu ve korkutmadı durmayacak diye...)
Dogrudur,
Herkesin dusuncesine ve tecrubesine saygim var,
Hondanin 2008 ve öncesi uretilen tüm motosikletleri guncel anlamda bir çok modelinden daha kaliteli,daha sağlam,ust duzey işçilikleri var.
Cbf500
Cbf600
Cbf1000
Hornet
Nx serisi
Silverwing fjs serisi
Scooter serisi
Ayni şekilde otomobilleride oyle,
Ne olduysa 2011 deki tsunamiden sonra oldu.bir nevi kirilma noktasi
Bu demek degil ki simdikiler kalitesiz.
-
27 Mayıs 2020, 00:36
#136
levend84 adlı üyeden alıntı
Hondanin 2008 ve öncesi uretilen tüm motosikletleri guncel anlamda bir çok modelinden daha kaliteli,daha sağlam,ust duzey işçilikleri var.
2008 krizinde Honda acaip konservatif davrandi. Her seyden kisti. O zaman civari uretilen Civic'ler bile rezaletti. ARGE'yi durdurdu, malzemede ucuza kacti. Sonra yavas yavas toparladi... Ama cok uzun surdu.
-
27 Mayıs 2020, 08:52
#137
hasmet adlı üyeden alıntı
2008 krizinde Honda acaip konservatif davrandi. Her seyden kisti. O zaman civari uretilen Civic'ler bile rezaletti. ARGE'yi durdurdu, malzemede ucuza kacti. Sonra yavas yavas toparladi... Ama cok uzun surdu.
Bknz Honda Civic FD6 bağımsız süspansiyon olmayan tek nesil. Önceki ve sonrakiler de bağımsız var. Ama genel olarak yine yol tutuşu direksiyon hissi iyidir.
-
27 Mayıs 2020, 09:19
#138
hondaya laf yok, aramızda honda ajanları olabilir
-
27 Mayıs 2020, 09:39
#139
arndiol adlı üyeden alıntı
hondaya laf yok, aramızda honda ajanları olabilir
Olm arndiol, hayallerini erteleme bak suna..
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...24590047/detay
Sifir ayarinda,karbol parcalar falan..henuz 16.000 de rodaji bile bitmemis..
Tip zaten efsane,italyanlar tasarimdan anliyor abi..
Bide su honda ya bak
https://www.motorcyclespecifications...FR800-02-2.jpg
Resmen ucube yaa bu..
Gerci haksizlik etmeyelim 2002 modelmis bu,olsunnnn bahane olmamali bu.
İns hayallerini gerceklestirirsin kardesim..bi de yanina markete gitmek icin 50 cc caktin mi km bile yapmazsin..
Torunlarina kalir,evladiyeliktir..
-
27 Mayıs 2020, 10:18
#140
bak beni kızdırma "ducatiyi üzüyorlar" diye ağlayarak foruma konu acarım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)