Ducati ler neden km yapamiyor !?!?
Reklamlar
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
valla aklı parası olan gerçekten ducati alır bu farkı yaşar bence.
İns birgun sahip olursun.Emin ol korlas a gittiginde farki hissettirecekler sana
Bir de sunu anlamadim.
Guzel bir motor aliyorum ama binmiyorum..hatta kilometre yapmasin diye ikinci bir motor aliyorum..super sacma bence..markete motorla gidilmez,gidilse bile kilometre arttirmaz.Dag basinda mi oturuyosunuz,kac km bu market
Reklamlar
-
750 bana pahalı geldi; ben 3l Motul 7100+yağ filtresi+buji+soğutma sıvısı değişimine 700 verdim. (Buji ve soğutma sıvısı değişimi işciliği sürüyor biraz, bunlar olmasa 450-500 idi...) Neticede en basit bakımı bile indirimli haliyle benim motosikletten %50 daha pahalı.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
.........Sonuç olarak; ben Ducati Mucati almam arkadaş.........
valla ben Ducati alacak olsam hafifliği için tercih ederdim , aynı şekilde KTM nin de tercih sebebi hafiflik olurdu
-
hasmet adlı üyeden alıntı
İlk bakımda hemen hemen her motosikletin başına gelen şey aynı zaten. Yeni olduğu için sorun çıkarma ihtimali de düşük...
Desmo bakımı sonrası ve motor 5 yaşındaykenki versiyonunu izlemek lazım bu videonun.
Zor tabi. Çekseler bile motosikleti sattıktan sonra yayınlarlar
belirli bir yıl üzerindeki ducatilerde hiç bir sıkıntı olmuyor.millet cayır cayır biniyor valla 3ülke gezdim hepsi 8 10 yıl civarındaki ducatilerdi.eski ducati demiyelimde italyan diyelim alayında ciddi sorunlar vardı elektornik olarak motor olarak.şimdi mv agusta da ducati aprilia da baya baya sağlam cihazlar yapıyor.mercedes mv agusta ya audi ducati ye iyi kaynak sağlıyor.kaldıki motor bloğu hariç tüm parçalar zaten marka.yazılım ve motor bloğuna bakıyor iş.4 5 senelik ducatilere şimdi bakmak lazım ama ancak bu kaynağı yurt dışında bulabilir.yüksek kmlere gelen ducatiler müzeye kaldırılıyor bizim memlekette kimseye satamazsın bakımınıda yapamazsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------
Hırbonen adlı üyeden alıntı
İns birgun sahip olursun.Emin ol korlas a gittiginde farki hissettirecekler sana
Bir de sunu anlamadim.
Guzel bir motor aliyorum ama binmiyorum..hatta kilometre yapmasin diye ikinci bir motor aliyorum..super sacma bence..markete motorla gidilmez,gidilse bile kilometre arttirmaz.Dag basinda mi oturuyosunuz,kac km bu market
eee izledik hocam korlas farkını? geçiriyorlarmı evet güzel geçirdiler videoda ama km bazına vurursan ben senede 10 bin ve üzeri binerim diyen adam için ducati bakımları gayet makul kalıyor.aslında piyasa durumunun tam tersi bir durum var.15k motor bakımın 750 tl varsa daha ucuz bir motor onu söyleyinde bilelim.benim mt07 1000km 300tl 5000km 350tl 10.000km ücreti 350 tl 15.000ne geldiğimizde ne değişicek onu görürürz ama bir 350 tl daha yazarsak hesap ortada.eski desmo bakımlarında az binen adamların motoruyken şimdi ise motordan inmeyen adamların motoru olmuş.kısmet bakalım mt7 den sonra tracer900 istiyordum ducati multistrada ile aralarında 10bn tl fark var.olurmu olur belki ducati sahibi olurum tabii daha çok o zaman neler olur nelerr
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
İns birgun sahip olursun.Emin ol korlas a gittiginde farki hissettirecekler sana
Bir de sunu anlamadim.
Guzel bir motor aliyorum ama binmiyorum..hatta kilometre yapmasin diye ikinci bir motor aliyorum..super sacma bence..markete motorla gidilmez,gidilse bile kilometre arttirmaz.Dag basinda mi oturuyosunuz,kac km bu market
Arabanız yok ise;
markete motorla gidiyorum. (2-3 km)
Ebeveynlerimin evlerine motorla gidiyorum (10 km)
haftada 2 gün markete gitsem 10 km
haftada 1 gün ebeveynlere gitsem 20 km
Yılda ortalama 1600 km yapar.
Toplu taşıma olarak kullandıgında (mesela bilgisayar almaya gideceksin, ya da bi yere birşey bırakman lazım, eşya taşıyacaksın) haftada min. 50 km kullanırsın. 2600 km yapar.
1600 + 2600 = 4200 km sadece motoru zevk için sürdüğün kısım değil araç olarak kullandıgın kısım için.
Agır ve Yüksek cc'li bir motosiklet lastikleri düşük cc 'e göre daha sık değişir, bakım maliyetleri daha fazladır. Fiyatı yüksek oldugu için değeri km nedeniyle daha cok düşecektir.
yani 10 yılda sadece 40-50 bin km zevk için değil gerektiği için ducati kullanırsan motorun değerinin %50sini öldürmüş olacaksındır ki zevk içinde bindiğini varsayarsak 10 yılda o motorun km si satamayacagın kadar yükselmiş olacaktır.
100 bine aldıgın motoru bu sekilde kullanırsan değeri 50 bin tl düşer 10yıl sonra , ikinci motor olarak gereklilik için 250 cc lik 20 bin tl'lik motor alırsan 10 bine satsan sadece 10bin tl zarar etmiş olursun.
Ferrari ile pazara gitmek ne kadar garip ise ducati tarzı bütçeli bir motor ile markete gitmek de öyle sacma.
-
Yahu Hırbo Honda mı zannettin sen bunu anahtarı çevirip vericen gazı... Önce bi ısınması lazım motorun. İtalyan yahu. Yolda bırakmak için bahane arıyor zaten. Hem km olarak düşünülür mü hiç. Heat cycle olarak düşünmen lazım motorun aşınmasını. Sınırlı sayıda anahtar çevirme hakkın var gibi düşün. Şahsen soğuk havalarda motoru elektrikli ısıtıcıyla ısıttıktan sonra çalıştırıyorum. Gerçi benimki İtalyan değil ama Avrupa işte... Ya huyundan ya suyundan.
Habire gömüyorum ama motosikletler güzel.
Sadece kullanması ucuz değil. O yüzden ikinci elleri ucuz. Sadece Türkiye değil, Amerika'da da ucuz. Sadece motosiklet değil, lüks Avrupa arabalarının da ikinci elleri aşırı ucuz. Bakımları daha pahalı, sorun çıkarma ihtimalleri de Japonlardan yüksek...
-
arndiol adlı üyeden alıntı
Arabanız yok ise;
markete motorla gidiyorum. (2-3 km)
Ebeveynlerimin evlerine motorla gidiyorum (10 km)
haftada 2 gün markete gitsem 10 km
haftada 1 gün ebeveynlere gitsem 20 km
Yılda ortalama 1600 km yapar.
Toplu taşıma olarak kullandıgında (mesela bilgisayar almaya gideceksin, ya da bi yere birşey bırakman lazım, eşya taşıyacaksın) haftada min. 50 km kullanırsın. 2600 km yapar.
1600 + 2600 = 4200 km sadece motoru zevk için sürdüğün kısım değil araç olarak kullandıgın kısım için.
Agır ve Yüksek cc'li bir motosiklet lastikleri düşük cc 'e göre daha sık değişir, bakım maliyetleri daha fazladır. Fiyatı yüksek oldugu için değeri km nedeniyle daha cok düşecektir.
yani 10 yılda sadece 40-50 bin km zevk için değil gerektiği için ducati kullanırsan motorun değerinin %50sini öldürmüş olacaksındır ki zevk içinde bindiğini varsayarsak 10 yılda o motorun km si satamayacagın kadar yükselmiş olacaktır.
100 bine aldıgın motoru bu sekilde kullanırsan değeri 50 bin tl düşer 10yıl sonra , ikinci motor olarak gereklilik için 250 cc lik 20 bin tl'lik motor alırsan 10 bine satsan sadece 10bin tl zarar etmiş olursun.
Ferrari ile pazara gitmek ne kadar garip ise ducati tarzı bütçeli bir motor ile markete gitmek de öyle sacma.
Neden saçma olsun ki?
Adam parayi vermiş düdüğü çalacak tabi,
İşletme giderlerini ve 2.el deger kaybini düsünen kişi kafasi biraz basiyorsa zaten italyan serisi makinalari tercih etmez.
Tercih edende zaten,bunlarin bilincinde olarak bu hesaplari yapmaz,alir koyar garajina..ne desmoyu dusunur ne de baska birşeyi,sadece keyfine bakar..
Hee oldu ki duygularina yenildi ve aldi o evlilik uzun surmez.
Bu arada,her marka modelin kendine has 2.el piyasasi vardir,
Biz buna,makinanin hastasi diyoruz.adam italyan motorlariyla uğraşmayi seviyor.bir nevi tutku..
Kisaca,bugun 100bine aldigin multiyi,japoncu bir kullaniciya istedigin rakamdan satman zor olabilir ama hastasi denk geldiginde öldürmeden kolayca satabilirsin
Zaten,bu kullanici kitlesi birbirleriyle surekli iletisim halinde olan insanlar.illaki satilik motor haberini alirlar.mal yabanciya gitmemiş olur.
Son olarak
Yorumu mu şu güzide dörtluk ile sonlandiriyorum,
Paran varsa yancikta
Ducati bekler korlasta
Paran yoksa yancikta
Gundial evo kapinda
-
tyrung adlı üyeden alıntı
Belirttiğin durumda sorun edilecek birşey yok. 50.000km gelince yenisini alırsın. Eğer aksini düşünüyorsan zaten Ducatinin hedef kitlesinde değilsin pek düşünme.
Sj's yukarıda dediği gibi son 5 yılda Ducati daha kullanışlı ve günlük kullanıma yatkın modeller ve bloklar geliştirmeye başladı. Bakım periyotları gittikçe uzuyor.
Bu Ducatiye özgü bir durum değil. Bazı markalar kendilerini farklı konumlandırıyor.
Nasıl ki TOFAŞ algısından dolayı FİAT bi türlü Türkiyedeki marka algısını kıramıyorsa global olarak HONDA kurye motoru algısını kıramıyor. Africa Twin 'i istediği kadar geliştirsin koyabileceği rakam belli.
Guzel abicim oncelikle sunu bir ortaya koyalim.
Ducati = ferrari kafasindan uzaklasalim herkes bi rahatlasin.
Oyle 50 bin km yapinca hopp yenisini alabilirsin tabi,sadece ducati ye has bir durum da degil bu ama konumuzla ilgisi yok.
Honda = kurye motoru algisina sahip kisiler hem cahildir,hem de motordan anlamaz.Zaten kendilerini honda japonun tofasidir diyerek belli ederler.
İddia ettiginiz gibi global de ise boyle bir algi yok..nasil olacak zaten ?
f850,tiger900,1290dv yerine africa,K1600 yerine goldwing,panigiale veya s1000rr yerine de cbr1000rr-r tercih edilebiliyor,sorun yok
Zaten monster yerine kesin cb1000 tercih etmislerdir,akilli insanlar bu ecnebiler.
-
Siz dediniz diye uzaklaşılmıyor.
Ducati motosiklet sektöründe hemen hemen herkesin imrendiği bir marka. Para kazanma derdi olmasa niye bakayım japonun yüzüne.
Tasarım, kendine has karakteristik özellikleri, teknolojisi vs çok başka.
Bakımları vs pahalı olduğu için bir mal kötü olmuyor. Dolar olmus 7 lira zaten bize hitap etmiyor. Böyle giderse Honda'nın 100-110cc cuplarını alabiliriz artık sende her yerde Honda gördükçe mutlu olursun :D
Bir arada Reno sevici vardı forumda
-
YasinC adlı üyeden alıntı
Siz dediniz diye uzaklaşılmıyor.
Ducati motosiklet sektöründe hemen hemen herkesin imrendiği bir marka. Para kazanma derdi olmasa niye bakayım japonun yüzüne.
Tasarım, kendine has karakteristik özellikleri, teknolojisi vs çok başka.
Bakımları vs pahalı olduğu için bir mal kötü olmuyor. Dolar olmus 7 lira zaten bize hitap etmiyor. Böyle giderse Honda'nın 100-110cc cuplarını alabiliriz artık sende her yerde Honda gördükçe mutlu olursun :D
Bir arada Reno sevici vardı forumda
Yasin,
Ducati,aprilia,vb.diger italyanlarin,
Urunlerindeki tasarim ve ince detaylari uzakdogu urunlerinde goremeyiz,
En yakini,bmw motosiklet serisi.
Ducatinin selesindeki dikişleri adam,ferrari koltuguna gosterdigi hassasiyetle dikiyor..
İtalyan bir tasarimcinin makalesini okumuştum,italyan arge si makyaj olayini sadece plastik karenaj da degil,tum mekanik bilesenlerde yapiyormus,uzakdogulu gibi on tarafini bu sene,arka tarafini seneye revize etmiyor.
Ki zaten urunler ortada..
Boru degil dunyanin moda ve tasarim kalbi italya daha ne olsun,
Herşey bir yana,
Temiz kurcalanmamiş,Alfa 159 alacaksin,zorlamadan sirf şekli icin bineceksin.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Yasin,
Temiz kurcalanmamiş,Alfa 159 alacaksin,zorlamadan sirf şekli icin bineceksin.
159'um var sayılır turlayalım mı beraber virajlarda VW döveriz. Akşam da Ankara'nın kokoreçini ısmarlarım
-
YasinC adlı üyeden alıntı
159'um var sayılır turlayalım mı beraber virajlarda VW döveriz. Akşam da Ankara'nın kokoreçini ısmarlarım
Fakat levent in de dedigi gibi zorlamadan surun lutfen
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:38 ----------
levend84 adlı üyeden alıntı
Yasin,
Ducati,aprilia,vb.diger italyanlarin,
Urunlerindeki tasarim ve ince detaylari uzakdogu urunlerinde goremeyiz,
En yakini,bmw motosiklet serisi.
Ducatinin selesindeki dikişleri adam,ferrari koltuguna gosterdigi hassasiyetle dikiyor..
İtalyan bir tasarimcinin makalesini okumuştum,italyan arge si makyaj olayini sadece plastik karenaj da degil,tum mekanik bilesenlerde yapiyormus,uzakdogulu gibi on tarafini bu sene,arka tarafini seneye revize etmiyor.
Ki zaten urunler ortada..
Boru degil dunyanin moda ve tasarim kalbi italya daha ne olsun,
Herşey bir yana,
Temiz kurcalanmamiş,Alfa 159 alacaksin,zorlamadan sirf şekli icin bineceksin.
Ben ikna oldum,
Zaten kimine gore bakim masrafi abartiliyormus,
Eee ikinci el fiyatlari da makull.
Kalite ve tasarim ferrari ayarinda..honda ile gecen yillarima aciyorum su an..bekle beni ferr. pardon ducati
Not:hasmet gibi espri yaptim..gerci ducati ile ilgili son yazdiklari komikti bence.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Fakat levent in de dedigi gibi zorlamadan surun lutfen
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:38 ----------
Ben ikna oldum,
Zaten kimine gore bakim masrafi abartiliyormus,
Eee ikinci el fiyatlari da makull.
Kalite ve tasarim ferrari ayarinda..honda ile gecen yillarima aciyorum su an..bekle beni ferr. pardon ducati
Not:hasmet gibi espri yaptim..gerci ducati ile ilgili son yazdiklari komikti bence.
dün motopixel'in ducati'sinin rodaj bakım videosunu izledim.
adam 4 litre castrol 15w50 yağa, 1 tapa contasına, 1 balata spreyine, 1 yağ filtresine 750 tl para ödedi.
balata spreyine 70 tl para yazmışlar aklım çıktı. sanayiden 6.5 tl ye alıyoruz.
-
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Neden saçma olsun ki?
Adam parayi vermiş düdüğü çalacak tabi,
İşletme giderlerini ve 2.el deger kaybini düsünen kişi kafasi biraz basiyorsa zaten italyan serisi makinalari tercih etmez.
Tercih edende zaten,bunlarin bilincinde olarak bu hesaplari yapmaz,alir koyar garajina..ne desmoyu dusunur ne de baska birşeyi,sadece keyfine bakar..
Hee oldu ki duygularina yenildi ve aldi o evlilik uzun surmez.
Bu arada,her marka modelin kendine has 2.el piyasasi vardir,
Biz buna,makinanin hastasi diyoruz.adam italyan motorlariyla uğraşmayi seviyor.bir nevi tutku..
Kisaca,bugun 100bine aldigin multiyi,japoncu bir kullaniciya istedigin rakamdan satman zor olabilir ama hastasi denk geldiginde öldürmeden kolayca satabilirsin
Zaten,bu kullanici kitlesi birbirleriyle surekli iletisim halinde olan insanlar.illaki satilik motor haberini alirlar.mal yabanciya gitmemiş olur.
Son olarak
Yorumu mu şu güzide dörtluk ile sonlandiriyorum,
Paran varsa yancikta
Ducati bekler korlasta
Paran yoksa yancikta
Gundial evo kapinda
Valla hocam sanki ikinci motor zorunlu demişim gibi konusuyorsunuz, yazdıklarım şahsi fikirlerimdir. Şahsi fikrimi değiştirmeye caba göstermenize gerek yok.
Konunun ilk sahibi birşey sordu , sorunun cevabı %90 net olarak sahiplerinin ikinci bir motora sahip olması. Konu "ducati sahipleri ikinci el motor almalı mı?" değil "ducatiler neden km yapamıyor" yani niye 15 yıllık motor 50binde henüz bunu merak ediyor.
Bulundugum mevki siteler ve apartmanlar olsa da günümüz yerleşim sistemi oldukça çarpık. Burada lüks evde oturan adamın ducatisi var ise o motor ile sadece "calınırsa calınsın cok da umrumda" diyebiliyor ise zorumlu ulasım olarak kullanır. Pazarın önüne ducati koyun bakalım döndüğünüzde bulabilecek misiniz
Ayrıca ducati alabilmiş olan herkes efsane zengin diye bir terim yok. Adam araba alacağına ducati almıştır, bunu da en iyi sekilde kullanmak istiyor ve değerinin düşmemesini istiyor olabilir.
civarımda ducati sahibi olan olmasa da yüksek prestij ve maliyete sahip motoru olan herkesin ikinci motoru var. ve evet bu nedenle 100 bin tl lik motorla markete pazara giden bana göre sacma. cünkü civarımdaki ikinci motor olayı bana daha mantıklı geliyor.
-
ducati kullanırken ki hissi bi çok motosiklet veremes.
hele desmo bakımı yaklaşırken ki his.
yalnız hakkını yememem lazım dengesi muhteşem ağırlık dengesi çok iyi.
benzin deposunu çok büyük tutmadıkları için ve deponun hepsi üstte olmadığı için
hypermotardda deponun yarısına yakını koltuk altına geliyordu.
ikinci bi motor almayı sevmeyenler için ve her gün motosiklet üzerinde olanlar için doğru bi tercih olmas ducati.
2 sene 30 bin km hunharca kullandım makinayı. beni bi kere yolda bıraktı.
yağ müşürü bozuldu. hatta bozulduğu yerden yağ akıtma yaptı.
L twin motor olduğu için ön tarafa bakan buji su aldığı zaman tek silindire düşüyordu motor
su birikintisinden geçmeye korkuyordum.
diyelim geçtim. motor tek silindire düşüp 60 ı geçemiyordu.
yağmurda sürmeye korkuyordum.
ama param olsun gene alırım ducatiyi.
ama masrafları düşünmeyecek kadar çok kazandığım zaman
-
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Biz buna,makinanin hastasi diyoruz.adam italyan motorlariyla uğraşmayi seviyor.bir nevi tutku..
Kisaca,bugun 100bine aldigin multiyi,japoncu bir kullaniciya istedigin rakamdan satman zor olabilir ama hastasi denk geldiginde öldürmeden kolayca satabilirsin
Zaten,bu kullanici kitlesi birbirleriyle surekli iletisim halinde olan insanlar.illaki satilik motor haberini alirlar.mal yabanciya gitmemiş olur.
Bir çok noktaya katılıyorum ancak buraya açıklık getirelim.
Ducati'nin radyatör suyunu değiştirmekten zevk alan insan sayısı azdır. İnsanlar daha çok motosikleti kullanmayı severler. Zevk alan hastalar da bunu yapmak için ekstra para ödemezler. Hasta demek, salak demek değil çünkü. Motorun ikinci el piyasasının düşük olması demek, ikinci el piyasasının düşük olması demektir. Lamı cimi yok.
Aklı başında ikinci el Ducati alıcısı, tanımadığı ilk sahibinden, tüm bakımlarının serviste eksiksiz yapılmış olduğu delilini bekler. Yani Korlas'a 7000 TL bayılmamış olmanız motosikletin ikinci el fiyatını düşürür. Ama 7000TL de düşürmez tabi. Bu bilgi bile neden ikinci elinin düşük olduğunu anlamaya yeterli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Zaten monster yerine kesin cb1000 tercih etmislerdir,akilli insanlar bu ecnebiler.
K1600 yerine Goldwing gayet makul bir tercih ama Monster 1200 yerine CB1000R tercih eden fakirdir, gayet net. Akıllı ve gururlu falan da olabilir tabi, o konuda çok bi fikrim yok.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Bir çok noktaya katılıyorum ancak buraya açıklık getirelim.
Ducati'nin radyatör suyunu değiştirmekten zevk alan insan sayısı azdır. İnsanlar daha çok motosikleti kullanmayı severler. Zevk alan hastalar da bunu yapmak için ekstra para ödemezler. Hasta demek, salak demek değil çünkü. Motorun ikinci el piyasasının düşük olması demek, ikinci el piyasasının düşük olması demektir. Lamı cimi yok.
Aklı başında ikinci el Ducati alıcısı, tanımadığı ilk sahibinden, tüm bakımlarının serviste eksiksiz yapılmış olduğu delilini bekler. Yani Korlas'a 7000 TL bayılmamış olmanız motosikletin ikinci el fiyatını düşürür. Ama 7000TL de düşürmez tabi. Bu bilgi bile neden ikinci elinin düşük olduğunu anlamaya yeterli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------
K1600 yerine Goldwing gayet makul bir tercih ama Monster 1200 yerine CB1000R tercih eden fakirdir. Akıllı ve gururlu falan da olabilir tabi
Tabi,ust yazıda dediğim gibi,bu kullanıcılar illaki birbirleriyle iletişim halindeler,zira satış adetleri,vb.zaten sayılı olan bir motordan bahsediyoruz,
hee adam almıştır istanbuldan multıyi,çorumun ilçesinde kullanır,geçmişi belli değildir orası ayrı.
üreticilerin bazıları,
Araç mekanik dizaynı yaparken,son kullanıcı anlamında(eli anahtar tutanların bile)o markanın yetkili servisine gitmenın şart koşuldugu şekilde,bileşen montajları var,kulbutor kapagı,devirdaım,şasi dizaynı vb.
haliyle teknik birisi bile modele özgü özel takım anahtarları olmadan bu işe girişemiyor,ayrıca komplike bir yapıda motor aksamı var,kaba tabırle çogu yerleri sokmeden ne el girer ne de ayak.
muz soyar gibi soyman icab eder
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Monster 1200 yerine CB1000R tercih eden fakirdir, gayet net. Akıllı ve gururlu falan da olabilir tabi, o konuda çok bi fikrim yok.
Monster denen modellerden 3 tane var hasmet,neden gittin hemen 1200 olani gozune kestirdin,800 luk olani referans alsak olmaz miydi
Monster 797 97.000 tl
Monster 821 123.000 tl
Cb1000R 104.500 tl
Cakacaksin bi tane 797...Goruldugu uzere ferrari kalitesinde motora binmek hic bu kadar kolay olmamisti..
Geri kalan 7500 tl yi de dolara yatirip 10 sene sonra (30 k anca olur,salonda duracak cogu zaman) desmo bakimi icin kullanabilirsiniz...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)