Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Jinlun Jl150 Valf (Subap) Ayarı 200 piston

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Mart 2018
    Şehir
    Giresun
    Selamun Aleyküm Hepinize İyi Günler Diliyorum

    Motoru 1 Hafta Önce Giresundan Alıp Eynesile (Ortalama 75 80km) Getirdim Motor 1 Yıldır Yatan Motormuş

    Oyüzden midir bilmem ama subap sesi geliyordu motordan motor ilk aldığım 2 3 gün boyunca tek marşta alıyordu rahattı hatta gelirken 122 vurdum 120 sabitle geldiğim oldu boş yapmayın neyinne olduğunu biliyorum motor elinde kalır felan bu işler boş

    3.gün subap ayarı yaptım yalnız motor 150 lik ama piston 200 lük attırdım dedi önceki sahibi
    bende subap ayarını emme 5 egzoz 10 yaptım çanakkaleli bir ustaya sorup ama motor çalıştırınca istop ediyor
    eskisi gibi basmıyor zorlasan 110 115 vuruyor ısınmadan çalıştırınca yola gazı bırakınca dahi istop ediyor karbüratörü temizledim hava filtresini temizleyip hava ayarı yapıp yapmıştım subap ayarını fakat motor daha iyi olması gerekirken daha kötü oldu
    bu motorun ayarını bilen 200 lük pistona nasıl bir ayar yapılır bilen varsa yazarmısınız beklentim 125 fln vursun istop etmeden saat gibi çalışsın rahat olsun kedi yavrusu aklımdaki ayar emme 0.10 egzoz 0.14 sizin aklınızdaki ayarlar veya bunun orjinal ayarını yada kendisine göre en iyi ayarı yazabilecek bilgili bir usta veya kaslı bir kardeşim varmıdır


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Giresundan değil, Giresun'dan.
    evet motor elinde kalır.
    subap değil, supap.
    122 vurmaz, 122 km/h ile gider.
    piston atılmaz, silindir ve piston değiştirilir.
    emme 5 egzoz 10 yapılmaz, emme 0.05, egzoz 0.10 yapılır.
    motor istop etmez, stop eder.
    hava ayarı gaz kelebeğinin 1/4 kademesine etkilidir. full throttle de etkisiz. boşa karbüratörü kurcalama.
    yazarmısınız değil, yazar mısınız?
    orjinal değil, orijinal.

    emme ve egzoz 0.08 yap geç.

  3. #3
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Sıkıntı supap ayarından sonra başladıysa tam senteye getirememiş olabilirsin , milimetrenin %25 i fazla boşluk verdiğinde o kadar fark etmez , sadece en üst devirlerde biraz kayıp olur , senteyi güzel denk getir tekrar ayar yap beceremiyorsan ustasına götür aksi halde o şekilde motorun ömrü çok olmaz , birde yardım talep ettigin bir yazıda " boş yapmayın " gibi bir ifade kullanman hoş değil biraderim , nacizane tavsiyem ;)

  4. #4

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Orjinali 150 olan bir motoru 200cc ye yukseltildigi an her motorda bu olay olur.

    Supaplari ayarlasan bile,baska yerden sorun cikartir.

    Bak Kendinde diyorsun,

    Motoru aldigim gun 120 vurdum diye,

    He işte o hizlari bir iki defa gördün gördün.


    Motor blogunun orjinal sistemleriyle oynamak sıkıntılı.

    Japon gruplarinda sorun cikmiyor ama çinli makinalar kisa surede altina kaçiriyor.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)