Jinlun Jl150 Valf (Subap) Ayarı 200 piston
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Giresundan değil, Giresun'dan.
evet motor elinde kalır.
subap değil, supap.
122 vurmaz, 122 km/h ile gider.
piston atılmaz, silindir ve piston değiştirilir.
emme 5 egzoz 10 yapılmaz, emme 0.05, egzoz 0.10 yapılır.
motor istop etmez, stop eder.
hava ayarı gaz kelebeğinin 1/4 kademesine etkilidir. full throttle de etkisiz. boşa karbüratörü kurcalama.
yazarmısınız değil, yazar mısınız?
orjinal değil, orijinal.
emme ve egzoz 0.08 yap geç.
-
Sıkıntı supap ayarından sonra başladıysa tam senteye getirememiş olabilirsin , milimetrenin %25 i fazla boşluk verdiğinde o kadar fark etmez , sadece en üst devirlerde biraz kayıp olur , senteyi güzel denk getir tekrar ayar yap beceremiyorsan ustasına götür aksi halde o şekilde motorun ömrü çok olmaz , birde yardım talep ettigin bir yazıda " boş yapmayın " gibi bir ifade kullanman hoş değil biraderim , nacizane tavsiyem ;)
-
Orjinali 150 olan bir motoru 200cc ye yukseltildigi an her motorda bu olay olur.
Supaplari ayarlasan bile,baska yerden sorun cikartir.
Bak Kendinde diyorsun,
Motoru aldigim gun 120 vurdum diye,
He işte o hizlari bir iki defa gördün gördün.
Motor blogunun orjinal sistemleriyle oynamak sıkıntılı.
Japon gruplarinda sorun cikmiyor ama çinli makinalar kisa surede altina kaçiriyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)