Bu hale getirilmiş bir Gv 250 muayeneden geçer mi acaba bir sıkıntı olur mu yada ?
Bu hale getirilmiş bir Gv 250 muayeneden geçer mi acaba bir sıkıntı olur mu yada ?
Makineyi Çok güzel yapmışsın ama o yükü çekiyor mu o kafa ? Hızda sallama titreme yapmıyor mu ? Bütün Gösterge saatlerin ve onların ışıkları çalışıyor, Korna far sinyal vs sorunsuz çalışıyor ise kafa muayeneye engel değil. çantalar konusunda bilgim yok.
Yalnız ama Kafası Rahat Adam...
Ucuz motorlara böyle masraflar yapılmasına mantıklı bulmuyorum. Herkes hevesleniyor ama parana yazık oluyor be abi, birde o motorlar o kadar aksesuar ve değişime göre tünel testleri yapılıyor. Gerekirse şaşiyi, gidon bölümünü güçlendiriyorlar. Böyle ucuz motorlara onu yapınca riski arttırıyorsun. Hatta elektrik tesisatını oynayınca oda ayrı muamma. Bazen akü ve şarj yetmiyor, yetiremiyor, ondan sonra sigorta arızaları, elektronik arızalar patlak veriyor.
Diğer bir cevap ise, Muayene hakkında hiç bir fikrim yok açıkçası.
Saygılarımla.
o cantayi bir yere kadar anlarimda, sisy bar olayina yeni bir boyut katmissin.
degisik acilardan motorun birkac görseli eklersen iyi olur, degisik olmus.
Yeni kafa şase noyu kapatmıyor okunabiliyorsa, farların çalışmasında sıkıntı yoksa, renk ruhsata işlenmişse geçer
Muayenede tam olarak nelere bakıldığını buradan görebilirsin
https://www.tuvturk.com.tr/images/pa..._edilenler.pdf
O kafa tasarımının elektrik tesisatına ya da aerodinamiye etkisini bilemem ama bence tatlı olmuş, hazır kit mi satın aldınız yoksa kendiniz sıfırdan mı imal ettiniz? Kendiniz üretmişseniz ekstra bravo.Memlekette custom denilince artçı selesini söküp ape hanger takarak "bobber yaptım hacı"dan farklı örnek çok az.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)