Fiyat- Performans Kapışması
Reklamlar
-
MekoZeko adlı üyeden alıntı
Hocam ben kişisel algılamıyorum zaten de bu motoru alacak arkadaşlar da bu başlıklara bakıyor haliyle. Benim sizin söylediklerinizi düzeltmek isteme nedenim de o zaten. Yoksa zaten motoru aldım ben başkasının alıp almadığının benimle bir ilgisi yok yani. Ben sadece bilgi kirliliği olmasın istiyorum o kadar.
Gösterge konusunda diğer başlıkta da belirtmiştim en kötü 400NK göstergesi takılır motora. (Bazı ülkelerde sıfır olarak 400NK göstergesi ile satılıyor.)
Yedek parça olarak da Cfmoto 8 milyon parça stokladığını söylüyor. Ne kadar doğrudur bilemem tabi. Fakat Türkiye piyasasına önceden girmiş diğer markalar kadar kapsamlı bir yedek parça desteği yok o bir gerçek. Onun sebebi de zaten firmanın yeni yeni Türkiye pazarına girmesi. Firmanın Türkiye pazarındaki yeri arttıkça bu motorlar için yan sanayi parçalar artacak, bununla beraber de yedek parça çeşitliliği artacak ve haliyle de fiyatlar düşecektir diye düşünüyorum.
uma'da kuralkan'da aynı kaba ediyorlar.
kuralkan hyosung'a ne yaptı ise, uma'da bu markaya aynısını yapacak gibi bir hissim var.
Reklamlar
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
benimde bi tane 250nk alasım var.
hiç kullanmadan parçalayıp satacağım.
göstergesi 5000tl. geri kalandan da 20k kazanırım. havadan 5k kar. parça da zor bulunuyor zaten hemen satarım hepsini.
Cf nin gösterge mevzusu iyiden iyiye kabak tadi verdi,
Ayni olay araba piyasasinda da var,arkadasim 2004 accord aldi,yaa aga keske almasaydin,bu arabanin parcalari pahali aman şöyle aman böyle,adam 5 senedir biniyor hicbir sorun yok.
Motorun satislari yukselir ve piyasada ciddi yer edinirse,muadil parcalarda uretilir.ve fiyatlari orjinale oranla daha hesapli olabilir.
Mesela cbr250 nin orjinal gostergesi 2.000tl
Muadili 750-800tl gibi
Cf ye hak taninsa ilerler,ama firmada kullaniciya sss anlaminda her turlu destegi vermesi lazim.
Sattim bitti,
Mal dukkandan ciktimi beni baglamaz tarzi durumlar.
İsterse en baba motor olsun,yinede mide bulandirir..
İlk satin alma olayindaki F/P dengesini,
Her aşamada kullaniciya yansitmasi lazim.
Yedek parca
Servis
Vb.
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
uma'da kuralkan'da aynı kaba ediyorlar.
kuralkan hyosung'a ne yaptı ise, uma'da bu markaya aynısını yapacak gibi bir hissim var.
Fiyatları uygun tutup parça kalitesinden ödün vermezlerse satılmaya devam edecektir bence. Satılınca da bırakmazlar diye düşünüyorum. Mesela UMA bunu Zontes'de yaşadı 310 modellerinde. T310 40 bin civarından gelmişti. Sonra 47 bin oldu o. Eğer o motor 30 bin civarlarından gelseydi bence çok satacaktı. Fakat fiyatta daha da artış yaptılar. Bu yüzden de hiç satamadı haliyle. Bir tek phantom s250 modeli satılmıştı o da fiyatı düşük diye.
Yani demem o ki motor satıldıkça -ki satılıyor- getirmemeleri için bir neden yok. Ben de UMA tarafında değilim zaten. Avrupa'da kendi bayileri var Cfmoto'nun. Benim tek ümidim ileride Avrupa'daki gibi Türkiye'ye kendileri gelmeleri. Kendileri gelirse en azından kendi servisleri olacağından daha verimli olacaktır diye düşünüyorum.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Cf nin gösterge mevzusu iyiden iyiye kabak tadi verdi,
Ayni olay araba piyasasinda da var,arkadasim 2004 accord aldi,yaa aga keske almasaydin,bu arabanin parcalari pahali aman şöyle aman böyle,adam 5 senedir biniyor hicbir sorun yok.
Motorun satislari yukselir ve piyasada ciddi yer edinirse,muadil parcalarda uretilir.ve fiyatlari orjinale oranla daha hesapli olabilir.
Mesela cbr250 nin orjinal gostergesi 2.000tl
Muadili 750-800tl gibi
Cf ye hak taninsa ilerler,ama firmada kullaniciya sss anlaminda her turlu destegi vermesi lazim.
Sattim bitti,
Mal dukkandan ciktimi beni baglamaz tarzi durumlar.
İsterse en baba motor olsun,yinede mide bulandirir..
İlk satin alma olayindaki F/P dengesini,
Her aşamada kullaniciya yansitmasi lazim.
Yedek parca
Servis
Vb.
cbr250 nin göst. fiyatı o kadar olamaz, bende 500r var ..onda 750tl....bir yanlışın olmasın....
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------
buteo adlı üyeden alıntı
Bunlardan hiç birini tercih etmezdim....
-
url=https://hizliresim.com/8Lw0WC][/url]
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:18 ----------
Yaşım 42 benim tercihim RTR 200 4v den yana oldu.
Sağlamlığına geçmişinden gelen bir güven duygusuyla buna karar verdim. Tabi önemli kıstas 20 binin altında fiyatları olmasıydı.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Cf nin gösterge mevzusu iyiden iyiye kabak tadi verdi,
Ayni olay araba piyasasinda da var,arkadasim 2004 accord aldi,yaa aga keske almasaydin,bu arabanin parcalari pahali aman şöyle aman böyle,adam 5 senedir biniyor hicbir sorun yok.
Motorun satislari yukselir ve piyasada ciddi yer edinirse,muadil parcalarda uretilir.ve fiyatlari orjinale oranla daha hesapli olabilir.
Mesela cbr250 nin orjinal gostergesi 2.000tl
Muadili 750-800tl gibi
Cf ye hak taninsa ilerler,ama firmada kullaniciya sss anlaminda her turlu destegi vermesi lazim.
Sattim bitti,
Mal dukkandan ciktimi beni baglamaz tarzi durumlar.
İsterse en baba motor olsun,yinede mide bulandirir..
İlk satin alma olayindaki F/P dengesini,
Her aşamada kullaniciya yansitmasi lazim.
Yedek parca
Servis
Vb.
Bir ara forumda buna benzer şekilde depo muhabbeti dönüyordu. Adam motor soruyor, biri çıkıp "deposu şu kadarmış, çok pahalı" diyor. Yahu hayatınızda kaç defa depo değiştirme ihtiyacı duydunuz ? Kaç defa göstergenin bozulmasına sebep olacak olay yaşadınız ? Gösterge ancak kendi kendine bozulursa bozulur, onda da Mondial malının arkasında durur mu ona bakmak lazım. Ben sigorta sistemlerinin ayakta kalabilmesine hayret ederdim ama bu en kibar tabiriyle aşırı şüpheci yaklaşımlar yüzünden yaşıyormuş demek ki...
-
-
Motomania kanalı var youtube'da
"Almak değil binmek marifet" diyor. Doğru.
Yıllar önce 2012 model Honda Jazz aldım. Malum bir araba Türkiye'de tutulursa bilin ki çok kötü, bir araba Türkiye'de tutulmuyorsa anlayın ki o araba çok iyidir. HErkes bir laf etti. Özellikle Renault Clio almamı önermişlerdi.
ESP, 8 hava yastığı, otomatik klilma, açılır tavan ve sorunsuzluğuyla meşhur aracım 180 binde. Ne triger kayışı değişimi var (çünkü zincirli) ne otomatikleştirilmiş manuel şanzıman baskı balatası değişim derdi var (çünkü CVT) Sadece 18 defa yetkili serviste bakım yapıldı ve vuruklardan dolayı kaporta onarımları.
Onun için malın ucuzluğundan ziyade "işletme maliyetlerine" de bakılmalı.
Motosiklet sürmek nasıl "zihinsel bir faaliyet-akıl zeka işi" ise, motorlu taşıt satın almak da "mühendislik çalışması" gerektirir.
Satış fiyatı uygunsa alınıp biniliyor. İlk bakımda yağ filtresi yeri zorluğu yüzünden (zontes) insanların aklı çıkıyor.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
-
Öz_Musti adlı üyeden alıntı
Motomania kanalı var youtube'da
"Almak değil binmek marifet" diyor. Doğru.
Yıllar önce 2012 model Honda Jazz aldım. Malum bir araba Türkiye'de tutulursa bilin ki çok kötü, bir araba Türkiye'de tutulmuyorsa anlayın ki o araba çok iyidir. HErkes bir laf etti. Özellikle Renault Clio almamı önermişlerdi.
ESP, 8 hava yastığı, otomatik klilma, açılır tavan ve sorunsuzluğuyla meşhur aracım 180 binde. Ne triger kayışı değişimi var (çünkü zincirli) ne otomatikleştirilmiş manuel şanzıman baskı balatası değişim derdi var (çünkü CVT) Sadece 18 defa yetkili serviste bakım yapıldı ve vuruklardan dolayı kaporta onarımları.
Onun için malın ucuzluğundan ziyade "işletme maliyetlerine" de bakılmalı.
Motosiklet sürmek nasıl "zihinsel bir faaliyet-akıl zeka işi" ise, motorlu taşıt satın almak da "mühendislik çalışması" gerektirir.
Satış fiyatı uygunsa alınıp biniliyor. İlk bakımda yağ filtresi yeri zorluğu yüzünden (zontes) insanların aklı çıkıyor.
Jazz benim hanımda da var 2004 model, 101.000'de. Ufak tefek kaportası, standart bakımları ve radyosu dışında müdahale tamir gören bir kısmı yok. Honda candır
-
ikinci el performans odaklı isen dominar konfor odaklı isen inazuma F alınır
-
Yok hocam sıfır düşünüyorum ikinci el istemiyorum aslında Honda Cb 250r da hoşuma gidiyordu ama fiyatları inanılmaz arttığı için daha uygun alternatiflere bakıyorum
-
22 Ağustos 2020, 14:41
#52
buteo adlı üyeden alıntı
Hocam avatarınızdaki motosikletin modeli nedir acaba ?[COLOR="Silver"]
Modelini buldum hocam
1969 650cc Triumph T120
-
22 Ağustos 2020, 23:51
#53
X-Pulse sanırım Türkiye'de (Aydın? Muğla?) üretiliyor. Sırf bu yüzden bile biraz desteklenmesi lazım. Kötü makine değil
-
23 Ağustos 2020, 00:26
#54
bs6 versiyonu gelir mi , ne zaman gelir bilgisi olan var mı?
-
23 Ağustos 2020, 12:09
#55
Seko adlı üyeden alıntı
1 - CFMoto 250NK (21000 TL)
2 - Benelli BN251 (18000 TL)
3 - TVS Apache RTR200 (19000 TL)
4 - Hero X-pulse 200 (21000 TL)
Bence Hero X-Pulse teknoloji olarak diğerleriyle aynı ayarda değil ve tarzı farklı. Bunlara ilaveten bu listede olmayan Zontes ZT250S var ki 15000 TL fiyatıyla fiyat/performans oranında hepsini ezer geçer ama alırsan zor satarsın.
Fiyat performans karşılaştırılacaksa HERO X-PULSE 200 Ü TEK GEÇERİM.
Hangisini tercih edersin derseniz CFmoto-NK 250 Yi seçerdim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)