Arkadaşlar 40 bin 400 tl olmuş dediğim fiyata geliyor yavaştan maalesef
R25'in 54 bin tl olması için 1 euronun 8.60tl olması gerekiyor.
Neden olmasın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------
38.700den almayan 40.400ü görüyor. 40.400den almayan kaçı görecek bakalım.
54 bin liraya 250cc motor alacağıma motoru hayatımdan çıkarırım. 2. elde otomobil alır onla gezerim en azından ulan park ettik ama çalınır mı korkusu olmaz.
araba fiyatlarıda uçtu o fiyata eski kasa accent anca
şu an 40 45 bin liraya focus 1, skoda fabia 2000-2005 model arası v.b satıyorlar. saçma olan şey 10-20 yaşındaki ve onbinlerce kilometreyi nasıl yaptığı bilinmeyen arabalara 50 bin vermek yerine 100-120 bin lira verip sıfır veya sıfır sayılabilecek düşük km'de araba almak çok daha mantıklı. alamıyorsan hiç alma daha iyi çünkü eski mal her zaman sana para harcatır. 50 bin lira bütçesi olan adamın maddi durumu da az çok bellidir ve bu arızaların tamir ücreti de bu bütçeye sahip insanı gerçekten bezdirir. en boş paket egea clio falan almak 10-20 yaşındaki 200 300 bin km'deki arabaya 50 bin vermekten kat kat daha iyidir bence.
bu arada şunu şuraya yazam da alıntı yapam ilerde.
r25 şu an 40 bin lira ve yakında 54 bin liraya 250 cc motor satılacak.
daha da garip olan şey bunları alan hep olacak.
Ikinci el R25 MT07 NC750 vs sahipleri gozleri gibi baksinlar motorlara. Hirsizlik tavan yapacak bu fiyatlar en cok onlarin isine geliyor.
Şuanda 2. el taşıt fiyatları anormal yüksek.. Bu fiyatların dengeli olabilmesi için abuk subuk vergilerin kalkması aynı zamanda da yılda 2 milyon otomobil ve en az 1 milyon adet motosiklet satılması şart.
Birde şu var. Otomobil markalarının totalde ettiği zararlar onları planlı bozulma stratejisine itiyor.. Ülkemizde her vatandaş araba, motor uzmanı olduğu için laf anlatamıyosun.. Diyorki atmosferik motormu olur ? Turbo olucak bastımmı gidecek.. Yada dizel olucak araba falan filan.
VW grununun başlattığı küçük cc de turbo çılgınlığının vatandaşa attığı kazığın henüz %30 u girmedi.. İlk 2 yıl sonrası bu motorların turbo patlatma olasılığı çok yüksek.. Bunların hepsi maliyet.. Sen 1 lt / 100km.de daha az yakıyor diyosun ama 1 yıllık işletim maliyetin 10 bin TL yi aşıyor. Çünkü araba garanti sonrası (I yada öncesi ) sürekli arıza çıkarıyor..
Birde dizel motor meselesi var.. Dizel motorların evladiyelik birkaç numulelikleri harici çoğunluğu nazik ve sorunludur.. 100 bin Km sonrası enjektör, turbo yada mazot pompası sıkıntısı çıkarma ihtimalleri çok yüksektir.. Bizde sadece kaç kuruş yakıyor hesabıyla araba alınıyor.. Türkiye paranın zor kazanıldığı bir ülke.. Bu nedenle bana göre en makul araba Atmosferik motorlu benzinli Japon yada korelidir.. Turbo demek bir arızada binlerce lira masraf demektir..
Algı yönetimi ile pazar oluşturuluyor. Sonra patlasın turbolar, çift kavramalı şanzımanlar..
Valla r25 e 50 vereceğime gider şahine binerim bende daha iyi o kadar enayi değilim şahsen
Rahmetli babamın bir lafı var. "Ne tarafa dönersem döneyim g.tüm arkada kalıyor" diye. Çok doğru söylemiş Büyük hacim araba alıyorsun çok yakıyor küçük hacim alıyorsun masraf çıkartır. Yeni araba alıyorsun pahalı eski araba alıyorsun ya masraf çıkarıyor ya konforsuz. Aynısı motorda da geçerli. Ortada bir pipi var. Ve bu pipi öyle ya da böyle birilerine girecek. İnşallah biz olmayız.
13,16,19,22,32,38,40 bunların hepsi oldu. Sıra: 42,45,52,60,70 lerde. Çünkü neden olmasın ekonomi süper?
her ay 2000 tl zam mı yapılır? Burası Türkiye yapılır
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)