arkadaşlar seneye 2021 de motosiklete başlamayı planlıyorum Mondial mh drift hakkında bilgisi olan veya kullanan arkadaşlar - ve + yönlerini ve kronik sorunları hakkında bilgiler verirseniz sevinirim (üniversiteye başlayacağım motosiklet şart )
arkadaşlar seneye 2021 de motosiklete başlamayı planlıyorum Mondial mh drift hakkında bilgisi olan veya kullanan arkadaşlar - ve + yönlerini ve kronik sorunları hakkında bilgiler verirseniz sevinirim (üniversiteye başlayacağım motosiklet şart )
vitesli motosiklete başlayacağım diyenlere önerdiğimiz modellerden biri.
diğerleri ybr 125, apache 150
Gece müsait olunca yazcağum. Şimdilik mesajım bulunsun.
beyler bende 2023 de cc yükseltmeyi planlıyorum ,tavsiyelerinizi alabilir miyim?
2021'e kadar fikrin, planların, hayatın gidişi kim bilir kaç kere değişir ?
Drift ise, zaten rüştünü ispatlamış çinlilerden birisidir. Tam 721 sayfalık kullanıcı başlığı var, 2021'e kadar araştıracak çok zaman var.
Mondial Drift
Honda cbf 150, cb125 ace ve e
Yamaha ybr 125
Tvs apache 150-180
Lifan emisol , lifan kp 150
Baslangic icin cok güzel motorlar. Honda cbf 150 kullanmadan karar verme. Her turlu motora sahip olmus biri olarak soyluyorum cbf bambaşka
Drift kullanıcısıyım yaklaşık 5bin kmdir. Herhangi problem yaşamadım. YBR ve CBF gibi motorlardan daha güçlü ve daha atik (denendi). Fakat onlar kadar rahat değil. Commuter tarzı olsada oturuş pozisyonu azda olsa öne doğru yatık.
Uzun yolda 90-100 arası sabit gidebiliyor. Titreşim 7bin devirden sonra gidonda hissettirmeye başlıyor fakat rahatsız edici seviyeye ulaşmıyor. Ayak peglerinde titreşim yok ya da yok denecek kadar az.
Arka amartisoru hava ayarlı. Sertliğini ayarlayabilmek bence güzel. Yakıtı 3-3.2 litre/100km civarlarında. CBF ve YBR daha az yakıyor olabilir fakat driften alacağınız performansa değiyor.
Parçaları YBR ve CBF kadar kaliteli değil fakat onların yedek parça fiyatlarından daha uygun fiyata yedek parçası bulunabiliyor. 5. vites 7000-7100 devir 100 km/saat hıza denk geliyor.
Şehir içi rahat ve kıvrak fakat şanzımanının içinde debriyaj bölümünde kullanılan ekstra bir yaydan dolayı debriyajı biraz sert. Şehir içi uzun süre yoğun trafik kullanımında yorabilir.
Motor bloğu fazla problem çıkartmayan motor bloklarından. Forumlarda 90bin ve 64bin km yaptığını ve hala bindiğini söyleyen kullanıcılar olduğunu okudum.
Orijinal fren balataları ber bat. Mutlaka değiştirilmeli. Değiştikten sonra tatminkar sonuçlar alabiliyorsunuz. Ama yine de arka freni çok hissiyatsız. Bir anda kendini kilitleyebiliyor.
Son olarak benim tercihim Driftten yana olacaktır. En azından daha diri ve yeni olacaktır. Fakat piyasası YBR ve CBF kadar hızlı değil. Satarken biraz zorlanabilirsiniz.
Sorularınız varsa cevaplayabilirim.
(Okuması rahat olması için bölerek yazdım. Paragraflarda konu bütünlüğü olmayabilir.)
4 Yıl bindim Mondial drifte hey bee.
Benim ikinci motorum olmuştu.Şimdi geriye dönecek olsam gözümü kırpmadan kesinlikle bir daha alırdım.
-125 150 cc arası en atik ve güçlü motor (zamanında çokca test edildi)
- Her 125 lık gibi yakmıyor.
_ 13 beygir yokuşlarda asıl gitsin.
_ Şekli şemalide gayet hoş bir motor.
ybr 125 artık uygun fiyata bulun muyor ya 30.000 deki motora 11 istiyor 2012 modele 12 yazmışlar apache de aşırı titriyor diyen çok siz bunlardan birini kullandınız mı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------
abi cbf in yeni fiyatlarına bak istersen 10bin altı temiz yok adamlar 22 yazmış
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------
debriaj sertliğini gidermenin bi yolu yok mu
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Kimse kronik sorunlardan bahsetmemiş.
Sorunlar da gözünü korkutmasın fazla büyük şeyler değildi hatırladığım kadarıyla.
1-Plaka lambası patlıyor.
2-Arka led stop lambası patlıyor bir zamandan sonra.
3-Ön amortisör başlıklarının üstündeki kapak düşüyor.
4-Kontak anahtarını anahtarlıkla kullanınca gidonda anahtarlığın değdiği yerlerde iz yapıyor. Kötü oluyor rengi oraya geçiyor resmen.
Dahasına internetten bakabilirsin. Gelelim deneyimlerime.
8000 km' dir 125 Mh Drift'e biniyorum. Öncelikle sinyalleri değiştirebilirsin eski model aldıysan lede geçebilirsin çünkü kulak gibi orjinalleri bana göre
Titreşim bana hiç gelmiyor niyeyse ama RideForLife' ın dediği gibi gidonda hafif oluyor.
Ben uzun yola da gittim genellikle hep tapagaz giderim, ön dişliyi 16 t yaptım 110-120 km/s arası yol alıyorum. Isparta-Antalya gittim full tapagaz 100km/3.8 L yaktırdım. Daha da fazlası olmadı.
Orjinal lastikler berbat hemen değiştirmen gerek yoksa yağmurda daha bela kuruda da sürekli stres... Acaba kayacak mıyım düşecek miyim diye sürekli strese giriyorsun. Başka daha da aklıma bir şey gelmiyor.
Başlangıç için şiddetle lifan glint 100 öneriyorum.şimdi al koy kenara 4500 lira sıfırı.1 yıldır kullanıyorum 100 km de 1.8 litre yakıyor düzce istanbul uzun yol bile yaptım
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)