Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Sağlık durumum motor kullanmaya müsait mi ?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    12 Mayıs 2020
    Selamın aleyküm öncelikle.Aranıza yeni katıldım sorum şu;
    Uzun araştırma yaptıktan sonra Hyosung GV 250 almaya karar verdim başlangıç motoru olarak ama aklıma takılan 2015 yılında bir motor kazası geçirdim sağ kolumda hareket kısıtlılığı var kalıcı olarak(ne tam olarak açılıyo dirsek ne de kapanıyor) şuan sepetli motor kullanıyorum arada normal 125 CC kuba falan da kullanıyorum.Hiç cruiser motor kullanmadım oturuş pozisyonunda bir sıkıntı çıkarır mı kolum tam açılmadığı için bir de boyum 190 cm kilom 85 cevap verirseniz sevinirim. Hayırlı Ramazanlar 😄


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Dostum bence bize değil bir doktora danış. Motorun üstüne gidip deneme de yap. Biz nereden bilelim ki.
    bajajpulsar2 ve HRider bunu beğendiler.

  3. #3

    Üyelik
    12 Mayıs 2020
    Ağrı sızı yok o yönden sormadım cruiser larda tutuş pozisyonunda kollar dümdüz mu oluyor onun için tam açamıyorum kolu veya o gidondan kendine yaklasiyo mu diresiyon

  4. #4
    papanax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM390 , Ducati Monster 797, Xmax 400
    almadan dene rahatsan, kullanabiliyosan neden olmasın

  5. #5
    BurakNejat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Öncelikle geçmiş olsun. Benim boyum 1.86 ve gidon konusunda sıkıntı çekiyorum. Özellikle dönüşlerde gidon dizime çarpıyor rahat dönemiyorum. Eğer orjinal gidonlu alır isen aynı sıkıntıyı çekersin. Ama çözülmeyecek birşey değil tahminen 10 inch ape hanger gidon bütün sıkıntını çözer. İstediğin boyutu deneyerek bulabilirsin hem kolunu çok yormaz hem de boy olarak sıkıntını çözer.

  6. #6
    tarikcapar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 250
    Gidonu yükseltirsin, orjinal gidonlar da dümdüz bir tutuş yok... Düz yolda sorun yaşamazsın ama olduğun yerde manevra yaparken tam sağ - tam sol durumlarda zorlanırsın. Gidonu tam kırdığın zaman uzak taraftan dirseğin dümdüz olması gerekir çünkü... 2. el pazarlık et bir tur at... anlarsın zaten
    Kural [ Z ] bunu beğendi.
    Yalnız ama Kafası Rahat Adam...

  7. #7

    Üyelik
    12 Mayıs 2020
    Teşekkürler oncelikle
    Sağ kolum 90 derecelik açıyla kaldı çok az oynuyor sol kol normal yani bu dediğiniz gidon kollarım kısık bir şekilde surmeme yardımcı olur mu

  8. #8
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    adam trol.

    kolu tam acıp kapatamıyorumdan girdi 90 derece de kaldıya kadar getirdi.

    ya derdini anlatamıyor ya da salih.

  9. #9
    Mallaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2019
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    BMW R 1250 GS ADV
    Alıntı Kksuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler oncelikle
    Sağ kolum 90 derecelik açıyla kaldı çok az oynuyor sol kol normal yani bu dediğiniz gidon kollarım kısık bir şekilde surmeme yardımcı olur mu
    Dostum, öncelikle geçmiş olsun. Kolundaki hareket kısıtı gidon tutmaya engel olmasa bile, acil durumlarda, olabilecek bir kaza durumunda vb. kaçışını engelleyebilir. Kalıcı hasarlı kaza geçirmemiş olsan, bir çok ölümden dönen arkadaşımız gibi tekrar motora dönmeni anlayabilirim. Fakat kolundaki bu hasarla tekrar motor kullanman senin için, başka insanlar için tehlikeli olabilir. İş sadece gidon tutabilmek değil. Sağlıklı günler dilerim.

  10. #10
    BurakNejat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Kksuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler oncelikle
    Sağ kolum 90 derecelik açıyla kaldı çok az oynuyor sol kol normal yani bu dediğiniz gidon kollarım kısık bir şekilde surmeme yardımcı olur mu
    Kolu tam açıp kapatamama ayrı birşey 90 derecelik bir açı ile kalması ayrı. Eğer kolun çok az oynuyorsa motosiklet kullanman tehlikeli olur. Zaten trafikte çok fazla tehlike var yeterli tepkiyi veremezsin o kol ile ve daha büyük sıkıntılara yol açabilir. Hiçbir gidon tamamen haraketsiz kol için uygun değildir.

  11. #11

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Scooter alin.

  12. #12
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Allah şifa versin. 90 derece açı ile düz yolda gidilir. Ama gidonu çok çevirince gaz verilmez. Mesela tam sola kırıp bi yere girmen lazım durduğun yerde. Gaz vermek baya zor olur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

    Aynı durum akrabamda vardı. Kırıldıktan sonra kemik olurken yanlış mı ne olmuş tam açılıp kapanmıyordu. Ameliyat geçirdi düzeldi.

  13. #13
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Sevgili kardeşim sana hiç kimsenin söylemediği bir şeyi söyliyeyim. Nereden bulursun bilemem amma , ya gerçek alabalık , yada
    alabalık yağı bul . Yalnız bu çiftlik alabalığı hiç bir işe yaramaz. Hakiki alabalığı uzunlamasına ikiye böl , dirseğindeki az
    hareketli yere sararak bağla. O alabalık eti senin kolun tarafından emilecektir. Tamamen et kısmı eriyip de kılçığı kalıncaya
    kadar dursun. Kılçık kaldığında çöpe at , yeni bir alabalığı aynı şekilde bağla. 3 kez aynı işlemi yaptıktan sonra profilimdeki telefonumdan beni ara. Son durumu söyle. Eğer alabalığı bulamazsan Alabalık yağı da aynı işlemi yapar.
    Az hareket eden dirseğe alabalık yağını bolca sür. Her ikisi de çok berbat kokuyor. Amma dirseğinin hareketinin artmasını
    istiyorsan o kokuya katlanacaksın. Allah şifalar versin kardeşim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------

    Erdi o ameliyatı nerede yaptılar?

  14. #14

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    Alıntı Kksuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ağrı sızı yok o yönden sormadım cruiser larda tutuş pozisyonunda kollar dümdüz mu oluyor onun için tam açamıyorum kolu veya o gidondan kendine yaklasiyo mu diresiyon
    gv250 özelinde bir şey diyemem cruiser modellerinin ortak bir sürüş pozisyonu yok. Modelden modele çok değişiyor onun da ötesinde çok fazla aksesuar seçeneği oluyor. Yani bütçe olarak sıkıntı yoksa mutlaka istediğin tarzda bir cruiser bulursun ya da aksesuarlarla istediğin şekile getirirsin.

  15. #15
    tarikcapar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 250
    Alıntı Kksuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler oncelikle
    Sağ kolum 90 derecelik açıyla kaldı çok az oynuyor sol kol normal yani bu dediğiniz gidon kollarım kısık bir şekilde surmeme yardımcı olur mu
    Dostum canını sıkmak istemem ama, 90 derece dirsek fazla kapalı. Bu sabah işe gelirken denedim, Pek mümkün görünmüyor :( 125cc motorları kullanıyorum dediğin için ben yukarıda ki yorumu yazmıştım, ama bu kadar kapalı bir dirsek seni tehlikeye sokar. Kullanabilmen için öne doğru eğilmen gerekecek. Bozuk bir oturuş pozisyonu, görüşünü de sürüşünü de bozar. Kaza yapma riskin aşırı yükselir.
    Yalnız ama Kafası Rahat Adam...

  16. #16

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Zaten söylenmiş ama bize değil bunu bir doktora hatta fizyoterapiste sor. Devlet hastanelerinde bile kolayca soruna cevap alabilirsin.

    Hyosung için, dünyanın çeşitli ülkelerinden rahatça yedek parça getiremeyeceksen ve kendin motor tamircisi değilsen "motomania" kanalını izle ve o motoru alma.
    “Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana

  17. #17
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı bursalıali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili kardeşim sana hiç kimsenin söylemediği bir şeyi söyliyeyim. Nereden bulursun bilemem amma , ya gerçek alabalık , yada
    alabalık yağı bul . Yalnız bu çiftlik alabalığı hiç bir işe yaramaz. Hakiki alabalığı uzunlamasına ikiye böl , dirseğindeki az
    hareketli yere sararak bağla. O alabalık eti senin kolun tarafından emilecektir. Tamamen et kısmı eriyip de kılçığı kalıncaya
    kadar dursun. Kılçık kaldığında çöpe at , yeni bir alabalığı aynı şekilde bağla. 3 kez aynı işlemi yaptıktan sonra profilimdeki telefonumdan beni ara. Son durumu söyle. Eğer alabalığı bulamazsan Alabalık yağı da aynı işlemi yapar.
    Az hareket eden dirseğe alabalık yağını bolca sür. Her ikisi de çok berbat kokuyor. Amma dirseğinin hareketinin artmasını
    istiyorsan o kokuya katlanacaksın. Allah şifalar versin kardeşim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------

    Erdi o ameliyatı nerede yaptılar?
    Konya idi sanırım.

  18. #18
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Dürüstçe fikrimi şahit olduğum bir örnekle vereyim;

    Benzer bir kazayı bir arkdaşım yaptı ve sizin yaşadığınız sorunlarla hayatını sürdürmekte ancak motor sevdası bitmedi.
    Birkaç kez kullanmak istediysede gün sonu ağrılarından ve motor kullanırkende eskisi gibi keyif almadığından ötürü motorculuk hayatını noktaladı.

    Açıkça söylemem gerekirki şu söylediğiniz sağlık durumunuzla motor kullanmanız çok riskli.Yolda her türlü manevra ve ani refleks yapmanız gerekiyor.Bu minvalde sizin sağlık durumunuzda elverişli değil.Bahsettiğiniz gv250 motoruda diğer 250 cc motorlara göre daha ağır ve manevra kabiliyeti zor olan bir motordur gidon açısından ötürü dolayısıyla kendinizi ekstra riske atmış olacaksınız.

    elbette karar sizin,hayat sizin ancak bu şekilde motor kullanmaya karar verirseniz de sağlıklı bir kullanıcının normelde yaşadağı riskin en az 10 katı riskle yola çıkacaksınız.Kendinize bir şey olmasa bile alacağınız motor çeşitli sebeblerden ötürü kazaya denk gelecekdir ve budurumda sizi daha fazla üzecektir.

    Bir diğer yaşayacağınız sıkıntıda resmiyette olacakdır,ehliyetler artık 10 yılda bir tazeleniyor ve tekrar sağlık raporu isteniyor.Sağlık teftişindende bu şekilde geçemessiniz.
    Ayrıca olası bir kaza yapmanız durumunda da %100 haklı bir kaza durumunuz olsa bile sigortacıların araştırması neticesinde bu şekilde motor kullanmanızdan ötürü haklı olduğunuz yerde haksız durumuna düşersiniz,resmi işlerde başınız çok ağırır.
    Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
    Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye

  19. #19

    Üyelik
    05 Ekim 2018
    Salih sen misin?
    görmeyeli 90 derece dirsek yapmissin hayirli olsun

  20. #20
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı UzunYolAdami adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Salih sen misin?
    görmeyeli 90 derece dirsek yapmissin hayirli olsun
    sonunda sunu farkeden birisi daha cıktı.

    yukarda da yazdım kımse dinlemedi
    UzunYolAdami bunu beğendi.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)