Merhaba Arkadaşlar Honda Varadero mu? Suzuki DL 1000 mi? İkisi Arasındayım. Kararsız Kaldım. Tecrübeli Arkadaşlar dan yada Kullanan arkadaşlardan Akıl İstiyorum.. Kararsızım Yardımcı olursanız Sevinirim Artıları ve eksileri Nelerdir..
Merhaba Arkadaşlar Honda Varadero mu? Suzuki DL 1000 mi? İkisi Arasındayım. Kararsız Kaldım. Tecrübeli Arkadaşlar dan yada Kullanan arkadaşlardan Akıl İstiyorum.. Kararsızım Yardımcı olursanız Sevinirim Artıları ve eksileri Nelerdir..
Sızın karsılastırmak ıstedıgınız model yılı 2005-2006 zannedıyorum ,
Sımdı kullandıgım varadero eskıydı, dl 1000 ıse yenı kasaydı ben bu ıkısını karsılastırabılırım ama varaderoya da haksızlık olur arada 12-13 yıl var, sızde ona gore degerlendırın.
Varadero tam uzun tur motorudur agır bır motordur 280 kg gıbı bır agırlıgı vardı yanlıs hatırlamıyorsam torklu bır makınedır ve cok konforludur, ozellıkle artcı tarafı cok rahattır bır donem yunuslarımız yogunluklu kullanmıstır ve polıs cıkması varaderolar pıyasada oldukca fazladır. Yakıtı bıraz fazladır, cok kıvrak degıldır, cok ısınır sehır ıcıne uygun degıldır.
Dl 1000 daha hafıftır gene yanlıs hatırlamıyorsam 220 kg gıbı bır agırlıgı vardır, torkdan cok daha beygırlı bır makınedır, genede ıvmelenmesı fena degıldır, buda rahattır ama varaderodakı yolcu konforu yoktur, gaz koluyla agresıf sekılde cok oynamazsanız ortalama yaktırabılırsınız, 4,5-5 Lt/100km sehırler arası gıdılebılıyor yenı kasalarda eskı daha fazla yakıyormus ve frenlemesı yeterlı degıl ımıs. Sehır ıcıne nısbeten daha cok gırebılırsınız, ben cok ısınma problemı cekmedım,
Genel olarak v-stormları sevmıyorum nedense bana hep gıtmıyor gıbı gelıyor, dl 650, 650 lık gıbı gıtmıyor, dl 1000 de bınlık gıbı gıtmıyor, yenı kasaların tıplerı cok kotu benım sahsı fıkrım, fıyatlarda epey kabarık.
Sadece bu ıkısı arasından tercıhım cok fazla sehır ıcı kullanılmayacaksa Varadero olurdu. Polıs cıkması olmayan, bakılmı aksesuarlı bıtane bulursanız kacırmayın.
Ben olsam, bu klasmanda tercıh yapacak olsam Aprilia Caponord ETV-1000 ıde lısteme eklerdım.
Dl daha hafif daha güçlü ve daha az yakıyor. Her iki motosikletide kullandım. Fabrika verileri yakında olsa dl ile varedero arasında en az 2 3 litre yakıt farkı oluyor. Dl daha kolay bir motosiklet. Varedero daha ağır ve sert. Dl birazdaha yumuşak. Dl650 için gitmiyor olarak yapılan yorum beni şaşkınlık içerisinde bıraktı. Günümüzdeki 1000 cc africalar bile top speed olarak yaptığı hızları 2006 2007 dl 650 ler kolaylıkla yapabiliyor. Tabi o hızlarda yolculuk çok sağlıklı olmuyor. Güzel iki marka tercih etmişsiniz. Dlnin çok geniş bir ailesi var. Görünen kadar görünmeyen kullanıcısı var. Birde iki motosiklet yan yana geldiğinde varedero daha büyük ve heybetli duruyor. Benim tercihim dl olurdu. Bakımlarını kolayca yapabileceğiniz ve her ustanın kolayca tamir edebileceği bir motosiklet.
Teknik veriler:
Varedero
Motor Hacmi 996 cc
Motor Özelliği 2 silindir, 6 Vites
Motor Gücü 92.53 hp @ 7500 rpm.
Tork 98 Nm @ 6000 rpm.
Maksimum Hız 210 km/h
Ağırlık 268.7 Kg.
Sele Yüksekliği 838 mm.
Yakıt Kapasitesi 25 Litre
Ön Fren 2 x 296 mm disk.
Arka Fren 256 mm disk.
Ön Lastik Ebatları 110/80 — R19
Arka Lastik Ebatları 150/70 — R17
DL1000
Motor Hacmi 996 cc
Motor Özelliği 2 silindir V-twin, 6 vites
Motor Gücü 98 hp @ 7400 rpm.
Tork 101 Nm @ 6400 rpm.
Maksimum Hız 207.5 km/h
Ağırlık 207 Kg.
Sele Yüksekliği 830 mm.
Yakıt Kapasitesi 22 Litre.
Ön Fren 2 x 310 mm disk
Arka Fren 260 mm disk
Ön Lastik Ebatları 110/80 – R19
Arka Lastik Ebatları 150/70 – R17
Sağlıklı bir varedero bulmanız sağlıklı bir vstrom bulmanızdan daha zor olabilir. Birde seçiminiz varedero olursa şasiyi mutlaka bir honda servisinde kontrol ettirin.
İkiside degil,
Cbf1000
DL1000 alan tanidigim var,oncesinde DL650 kullaniyordu.
1 sezon 1000 kullandi,tekrar 650 ye döndü.
yeni kasa ful elektronik DL1000 dersen ok ama abs si bile olmayan eski kasayı tavsiye etmem , abs ye verecek param yok deli gibi giden ucuz ve rahat motor lazım dersen alabilirsin , eski DL1000 de 6 ya attığında overdrive özelliği var motor 60 bg e düşüyor ve az yakıyor du ama birçok kullanıcısı iptal etti , birde ikinci hava kelebeğini iptal ettiğinde motorun racingden farkı kalmıyordu 260-270 gören videolar vardı , tabi hiçbir elektronik desteği olmayan bir maxi enduro ile o hızlar akıllı adam işi değil..
Varadero kullanmadım ama birkaç arkadaşımda vardı ağırlığından ve tuketiminden sürekli şikayet ettiklerini hatırlıyorum , hatta motorda benzin göstergesi yoktu arada bir yolda kalırlardı , birde immobilizer sistemi sürekli arıza çıkarırdı kronik problemliydi..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)