Çok gösterişli motorları var peki sizce Türkiye'de neden tutmadı ? Kalitesiz mi servis sorunu mu var yoksa insanlar risk olarak mı gördüler?
Çok gösterişli motorları var peki sizce Türkiye'de neden tutmadı ? Kalitesiz mi servis sorunu mu var yoksa insanlar risk olarak mı gördüler?
İsminden dolayı
fiyatından dolayı. yoksa kalitesi oldukça yüksek
İlk çıkan Phantom S250 parça sıkıntısı vs. den dolayı sanırım, sonradan çıkanlar da fiyatından dolayı.
Çin malı algısı. Ama çok uzun sürmeyecek 5-10 seneye kadar cep telefonunda olduğu gibi bu piyasada da söz sahibi olacaklardır. Kalitesizlikten kaliteye doğru emin adımlarla ilerlediler.
Sadece algı yı yıkmak için zaman lazım. Şahsen ben de güvenemem şimdilik
Tek sebebi hadlerini bilmeyip 310cc motora 47.000 lira fiyat çekmeleridir. Piyasaya yeni girmişsin. Müşteri güvenmiyor yedek parça gelecek mi? kronik sorun çıkacak mı belli değil. Çok daha ucuza R25, MT25, Dominar400, NK400 varken kim niye alsın senin motorunu?
25-30000 tl arası bir fiyat koysalardı elbet değişik özelliklerini beğenip alan insanlar olurdu ama kimse 47000 lira verecek kadar enayi değil.
Tek sebebi fiyat. Kimse o parayı o motora vermek istemedi. Sonunun ne olacağını bilmiyor çünkü. Pulsar gibi girseydi bak neler oluyordu. Çin malı olması ile alakası olduğunu düşünmüyorum. Hangimizin bindiği motosiklet çin malı değil ki? İlla bir parçası ya da komple çinde üretiliyor.
Fiyatı yüksek, hoş ucuza verseler bu kez kalitesizdir diye yanına yaklaşmayız. Çinlilerin de işi zor.
Ocak 2019 da ÖTV indirimine rağmen zontes s250 abs 18 bin TL idi. Şu anki fiyatı 15 bin. Eğer geçen sene uygun fiyatlı olsaydı ben alacaktım. Saçma sapan bir fiyat politikası bitirdi zontesi
Motopixel tv de izledim bugün. Artık Zontes modelleri gelmeyecekmiş, anlaşmayı bitirmişler. Ellerinde olan modelleri satacaklarmış sadece. Tabi 10 sene boyunca parça ve servis hizmeti vermeleri mecburi ancak ne kadar bekletirler, kaç para isterler Allah bilir.
The Power of The Dreams.
Herşeyi bir kenara birakalim,
Zontesin 250cc nakedini incelemeye bayiye gitmiştim,sanirim 3 sene once 10.500tl fiyat vermişlerdi,o zaman pulsarlar 9.500-10.000 arasindaydi.
Hee,motor fena durmuyor,malzeme kalitesi iş gorur.
Ama tuhaf bir durum,sinyalin yanina yedek yag filtresi koymuş(filtrede alengirli haa,her moturun filtresi uymaz)
Bayideki,arkadasa dedim hocam buda yaninda bonus herhalde,fabrika koyuyor hocam hepsine.
Demek,bunu alan adam piyasada filtre bulamayacak,bari idareten işini gorsun demişler.yinede firma öngörü sahibi..
Kisaca,yedek parca olayi en önemli etken.
La çinli algısı cart curt ne yav o fiyata Ktm Duke 390 alıyorsun üstüne paran kalıyor. Tamam çinli algısı var hala ama bu motorun fiyatını gören millet daha Çin Min düşünemeden vazgeçiyor yani.
Ama elektrikli on cam?
Saka bir yana, "Cin Hint niye hesapli yuksek hacimli motosiklet satmiyo" sorusunun cevabini hep birlikte ogrendik. Almayiz cunku. Yerlesmis firmalarla rekabet etmek kolay degil. Onlarin ayarinda motosiklet uretene kadar bir ton ARGE masrafi olacak. Ustune bir de guven kazanincaya kadar senelerce zarar mi edecekler?
Bence Mondial ve Uğura güven yok ki çok haklı bi güvensizlik bu, adamlar her zaman bunu yapıyor, bi sene ürün getirip diğer sene getirmiyorlar ve alanlar mağdur oluyor, zontes çok güzel bir marka ve avrupada iyi satışlar yapan bi firma, avrupada bile diyorum, yazık oldu
motopixel'e sormak lazım neden tutmadığını.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)