Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Hayat boyu 250 cc sürmek

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Nisan 2020
    Selamlar 6 yıldır motosiklet kullanıcısıyım ilk basladıgım zamanlar yüksek cc sürmek için kademe kademe cc yükseltmekti hedefim izledigim birçok video 250 ccler için geçiş motosikleri olarak bahsediliyor yüksek cc empoze ediliyordu yüksek cclerdeki tork hız heyecan baska duygu fakat zaman gectikce cok uzun yollara gitmedikce 250 cc nin yeterli oldugunu gerek işletim maliyetleri olsun gerek yasal sınır cercevesindeki suratlara ulasmaları olsun yeni teknolojiler ile tork ve gücün yerinde olması düşük yakıt tüketiminide unutmamak lazım ülkemizdeki giderek artan maliyetlerinde etkisiyle orta gelirli birisi olarak 250 cc sınıfındaki motorlar ile devam etmeyi düşünüyorum siz bu konuda ne düşünüyorsunuz
    blueway2, gitaristgkn, Ezio41 ve 9 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    17 Aralık 2017
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Honda CBF150
    Keşke bizde 250cc ye geçebilsek
    birbilent, uugguurr86 ve blueway2 bunu beğendiler.

  3. #3

    Üyelik
    12 Kasım 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CRF 250
    250cc candır.

  4. #4
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Hız sınırlarını ve benzin fiyatlarını göz önüne aldığımızda 250 cc bir motor yeterde artar bile. hadi biraz action olsun diyorsan 400 cc max.

    amatör birisi olarak şahsi fikrim. 1000 cc ss motoru kım napsın sokaklarda
    espresso bunu beğendi.

  5. #5
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Bir şekilde borç harç para bulup motosiklet alınabiliyor ama birçok kullanıcı işletme maliyetini ya takmıyor ya da iyi hesaplayamıyor. Ben tek silindir 250 cc'nin yakıt tüketimine,bakım giderlerine, lastiğine, masrafına hastaydım. Siz keyif aldıktan sonra, işinizi de görüyorsa bence devam edin, şart değil cc yükseltmeniz.
    Green Arrow, Ezio41, espresso ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #6

    Üyelik
    04 Eylül 2012
    Motosikleti
    2011 c8 Crypton & 2013 xmax250
    Alıntı qqferit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keşke bizde 250cc ye geçebilsek
    hocam zamanında ybr'den cbr250'ye geçmiştim.tek avantajın sollamada ve rampada kolaylık sağladı. zaten hız merakım yoktu 90-100 (cbr 120-130 durmaksızın baş ağrısından başka bişey değildi benim açımdan) neyime yetmiyor dedim sattım. 1 sezon sonra cbf150'yi mumla ararsınız kıymetini bilin.

  7. #7
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)
    söylediğin her şey doğru olması gereken o ancak gönül ferman dinlemiyor kardeşim.
    feti_can ve Helim61 bunu beğendiler.

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Alıntı oLdBoY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar 6 yıldır motosiklet kullanıcısıyım ilk basladıgım zamanlar yüksek cc sürmek için kademe kademe cc yükseltmekti hedefim izledigim birçok video 250 ccler için geçiş motosikleri olarak bahsediliyor yüksek cc empoze ediliyordu yüksek cclerdeki tork hız heyecan baska duygu fakat zaman gectikce cok uzun yollara gitmedikce 250 cc nin yeterli oldugunu gerek işletim maliyetleri olsun gerek yasal sınır cercevesindeki suratlara ulasmaları olsun yeni teknolojiler ile tork ve gücün yerinde olması düşük yakıt tüketiminide unutmamak lazım ülkemizdeki giderek artan maliyetlerinde etkisiyle orta gelirli birisi olarak 250 cc sınıfındaki motorlar ile devam etmeyi düşünüyorum siz bu konuda ne düşünüyorsunuz
    Yorumunuzun her kelimesine katılıyorum.

    Tabi ki aslan besleyen yemini düşünmez (işletim maliyeti) ama dediğiniz gibi yasal sınırlar çerçevesinde kullandıktan sonra 600-1000cc motorun hakkını vermek zor anca piste çıkacaksın oda her an olacak iş değil. Bi egzoz takayım motorun tadını çıkarayım desen malûm başa gelecek şeyler belli.

    Benim düşüncem 150cc ile bile devam edebilirim şahsen tabi 250cc daha konforlu bir sürüş keyfi yaşatacaktır.

    Şehir içi kullanıyorum sonuçta
    İstanbul için konuşacak olursam;
    E5 ortalama hız 85km
    Tem otoyolu ortalama hız 100km
    Şehir içi zaten ortalama hiz 60-70km

    Öyle işte

  9. #9
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    BMW S1000RR, Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    Eğer hız tutkunuz yoksa , motosiklet sizin için ulaşım aracı ise.
    250cc yeter de artar bile
    Büyük cc’nin satın alma ve işletme maliyeti de büyük oluyor.

  10. #10

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    250cc dediğiniz yeni nesil motorlar yoldaki arabaların yarısından hızlı.bunun sebebi motorcuların bu bakış açısı 250cc geçiş yoludur.belki adam kalıcak zaten seri ve hızlı neden yükseltsinki? kaç kişinin arabası 150 beygir ve üzeri?şu an r25 mt25 gibi alıp hayat boyu kullanabilirsin.ayrıca dediğin gibi işletme maliyeti benzin bakımından da gerçek bir işçi.o seriyi yavaş geçen biri olarak 250cc gerçekten candır.şuda gerçek motora merak saran bir adam durmaz duramaz yüksek hacim motoru tadına baktıktan sonra 250cc sürmesi imkansıza yakın.r25im ile korlas test gününde 1050 triumph sürdüm.dedim r25 ile işemeye gitmem eve zor getirdim motoru 10 gün hiç sürmedim.o his kafaya oturdumu insan duramıyor duramaz.türkiye şartlarında 250cc şu an zaten kral ve artık hayal.
    mattiadestro ve Erdomen bunu beğendiler.

  11. #11

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir şekilde borç harç para bulup motosiklet alınabiliyor ama birçok kullanıcı işletme maliyetini ya takmıyor ya da iyi hesaplayamıyor. Ben tek silindir 250 cc'nin yakıt tüketimine,bakım giderlerine, lastiğine, masrafına hastaydım. Siz keyif aldıktan sonra, işinizi de görüyorsa bence devam edin, şart değil cc yükseltmeniz.
    Çoğu ustalar,işçilik hesaplarkan silindir sayisina bakiyor.

    Örnek,Tek silindir bir motorun işçiligi 200tl ise,4 silindirin 800tl gibi.

    Yapilan işleme gore değişir.ee haliyle 4 silindir motorun teferruati da çok.

    Zaten maddi durumu iyi olan adamin,

    Uzun yol için garajda africasi,
    Terlik niyetine kullanmaya 150-200cc scooteri kapi onunde durur.

    Bu arada,herkesin mali degerlidir lafim yok ama 50-60bin tl lik bir motorun,yok cizildi,yok fari çatladi,yok devrildi derdi,insani daha fazla gerer.
    espresso bunu beğendi.

  12. #12
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mt 25
    marka fanatigi demeyin ama yakit ve isletme masraflari olarak

    dominar, pulsar, tnt, cbr 250 bizlere uzunyol sehirci demeden taşıyabilecek motorlar ve cebimize goz dikmeden bunu yapabilecek makineler

  13. #13
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    Fakir olduğumuz için böyle bi konu açıyoruz.
    Ezio41, espresso, HUN ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  14. #14
    ahmetmert58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Nc 700 S
    günümüz şartlarında 250 cc evlenilecek, 250 cc üstü eğlenilecek kadındır.

  15. #15
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çoğu ustalar,işçilik hesaplarkan silindir sayisina bakiyor.

    Örnek,Tek silindir bir motorun işçiligi 200tl ise,4 silindirin 800tl gibi.

    Yapilan işleme gore değişir.ee haliyle 4 silindir motorun teferruati da çok.

    Zaten maddi durumu iyi olan adamin,

    Uzun yol için garajda africasi,
    Terlik niyetine kullanmaya 150-200cc scooteri kapi onunde durur.

    Bu arada,herkesin mali degerlidir lafim yok ama 50-60bin tl lik bir motorun,yok cizildi,yok fari çatladi,yok devrildi derdi,insani daha fazla gerer.
    Başkan yeni diyebileceğimiz bir kaç yıllık öyle motorlar görüyorum ki harap vaziyette. Adamın bakım periyotlarından haberi yok, zinciri desen patates olmuş, lastiği desen 5 senelik traş lastik. Gücenmesin diye kibarca soruyorum "Kardeşim sence de tehlikeli değil mi bu lastikler?" , diyor ki "Abi bir ara alacağız da çok pahalı hem ısınınca sorun kalmıyor"

  16. #16
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    250cc ile uzun yol yorucu. Artçı ile eziyet. Yapan 100cc cup ile de yapıyor. O kişinin kendi konfor arayışına bağlı.

    Büyükşehir de değilsen rahat rahat kullanırsın.

  17. #17

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başkan yeni diyebileceğimiz bir kaç yıllık öyle motorlar görüyorum ki harap vaziyette. Adamın bakım periyotlarından haberi yok, zinciri desen patates olmuş, lastiği desen 5 senelik traş lastik. Gücenmesin diye kibarca soruyorum "Kardeşim sence de tehlikeli değil mi bu lastikler?" , diyor ki "Abi bir ara alacağız da çok pahalı hem ısınınca sorun kalmıyor"
    Abi Çok kişi var öyle,

    Ayda 2300tl kredi odemesi var,adamin maaş 3.000tl,

    700 tl kaldi,

    Ayda sigaraya 450tl veriyor
    Telefon ve internet faturasi 150tl
    Kaldi elde 100tl

    Paso ekside bu arkadaş,abi nabayim kredi kartina asiliyorum.

    Kredi bitince rahata erecek ama birturlu biteremedi..

  18. #18

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    defalarca yazdım. artık cc işini kafaya takmayın.

    motorun beygir gücüne odaklanın.

    mondial mct 250cc 15 beygir.
    bajaj pulsar 200cc 24 beygir.
    yamaha mt25 250cc 35 beygir.

    şimdi hangisini hangisi ile kıyaslayacaksın?

    bu gün 20-25 beygir herkese yeter.
    hayat boyu mt25 kullanabilirsin. çook uzun süre pulsar 200 kullanabilirsin.
    pulsar bile 140 km/h ye çok rahat ulaşabilen bir makine. çevre yolu dışında nerede 140 basacan? çoğu yol hala 100'ün üzeri tehlikeli.
    TanerErbay ve espresso bunu beğendiler.

  19. #19
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer GT+ GT Plus
    mecburi 250cc candır demek zorundayız.

    125 - 200- 250cc kullanmış biri olarak şunu diyebilirim ki şu an kullandığım motorun işletim maliyetleri ciddi rakamlarda, aksesuarları pahalı, basitten bir zincir dişli seti zamlar sonrası ne oldu/olacak bilmiyorum ama 1200tl, 20bin bakımı 850 tl tuttu, hiçbirimizin başına gelmez umarım ama ola ki kaza yaparsanız parçaları baya pahalı sadece far 2000 tl, mtv vergisi 1000 tl civarı, sigorta en az 400 tl civarı, kasko da 2000 tl den aşağı tutmuyor, yüksek cc'li bir motora geçtiğinizde de üstünüze başınıza biraz daha ciddi şeyler almanız gerekiyor ki bunları tahmin etmeniz kolay, yani büyük cc'li makinalardan eğer ki geliriniz kısıtlı ise uzak durun, bu ekonomik krizde benim de işim iyi gitmezse cc'yi düşürme planım olacak. Bu motordan önce 125cc kullanıyordum ki aradaki işletme maliyetleri cidden çok farklı, siz siz olun bahsettiğim maliyetleri göz önünde bulundurarak motor alın.
    espresso ve blueway2 bunu beğendiler.

  20. #20
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Şehir içi kullanılacaksa 250 cc bile fazla zira 250 likler 180 kg civarı , 125-150 cc 50 kg daha hafif çok daha kıvrak ve tüketimleri daha makul motorları tercih etmek akıllıca , yok ben arada 300 km yol yapacam ikinci bir motorda alamam dersen 250 cc tercih edilebilir , kendi tecrübeme göre şehir içine 150 lik sukuter uzun yolada min 600 cc bir vitesli iyidir..
    espresso bunu beğendi.


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)