Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Hayat boyu 250 cc sürmek

    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600
    maddıyat varsa 250 cc ustu her zaman keyıf verıcı bır hazdır ama para onemlıyse otur oturdugun yerde


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xmaxla ankaraya her gidişimde,eski kasa bmw ler faça şahinciler çok sıkıntıydı,

    Hele gece denk geldiysen,sola geçersin 140la tapagaz,arkandan selektor,ortaya gecersin ticari taksiler selektor,en sağa geçersin dolmuşlar 120-130 kaptirmiş geliyorlar.

    Ulan 5 şerit yol olsa bile yine yetmez.

    İstanbulda bir iki defa motor surdum,ama ankaranin motoru mt7,cbr500,hee scooter suren icinde en kötü xmax400.
    Malıköy de sanayi bölgesi var merkeze 25km uzaklıkta otobandan gidip geliniyor. Orta şerit 120 üzeri gidiyor sol şerit fix 150-170 arası.

    Zaten eskişehir yolunda akşam 10'dan sonra f30, panamera,leon fr, megane rs'li grubun arasına düştüysen yandın. Vstrom ile dahi sıkıştığımı hissettiğim olmuştur.

    Gündüz normal vakitte trafiğin yoğun olduğu zamanlarda trafik yavaş akıyor ama trafik yoğunluğu az ise trafik hızı direk katlanıyor. Belli yerlerde trafik kurallarından ziyade orman kanunları geçerli ostim de adam yeşilde yavaşlıyor kırmızıda direk geçiyor. Abarttığımı düşünenler olacaktır ama bu ortam geçtikten sonra ostim de motosiklet kullanıp kendileri deneyimleye bilirler.

  3. #63
    izzmarit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK502
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnsanlara parayı verin, kimse 250cc vitesli motosiklete binmez... Ama pratiklik için hafif skuter binen yine binmeye devam eder. Çünkü vitesli motosiklet zevk aracıdır, ulaşım aracı değil. Ulaşım için araba var, skuter var. 250cc vitesli motosiklet öğrenme motosikletidir.

    Şahsen 250cc motosiklete bineceğime ya arabaya, ya da bisiklete binerim. İkisi de daha zevkli geliyor bana çünkü.

    İstisnalar:
    1. Arazi motodikletleri
    2. Grom. Yarışları falan yapılıyor...
    Abi ulaşım için kullanmayacağım tek şey arabadır istanbul trafiğinde. 3 kişilik aile olana kadarda düşünmüyorum. 125-800cc aralığında epey farklı tarz motorlarım oldu, 250cc kesinlikle küçümsenecek bir güçte değildir
    Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19

  4. #64
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250- GV 250 - Yamaha MT-25
    Alıntı oLdBoY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar 6 yıldır motosiklet kullanıcısıyım ilk basladıgım zamanlar yüksek cc sürmek için kademe kademe cc yükseltmekti hedefim izledigim birçok video 250 ccler için geçiş motosikleri olarak bahsediliyor yüksek cc empoze ediliyordu yüksek cclerdeki tork hız heyecan baska duygu fakat zaman gectikce cok uzun yollara gitmedikce 250 cc nin yeterli oldugunu gerek işletim maliyetleri olsun gerek yasal sınır cercevesindeki suratlara ulasmaları olsun yeni teknolojiler ile tork ve gücün yerinde olması düşük yakıt tüketiminide unutmamak lazım ülkemizdeki giderek artan maliyetlerinde etkisiyle orta gelirli birisi olarak 250 cc sınıfındaki motorlar ile devam etmeyi düşünüyorum siz bu konuda ne düşünüyorsunuz
    2007 de 125 cc scooter ile başladım. 1,5 yıl kullanıp 250cc ye geçtim. 2 Ay önce üçüncü 250 cc lik motosikletimi aldım. yani son 3 motosikletim de 250 cc. Üstüne ihtiyaç duymadım. Motorlar gelişiyor ve güçlerde artıyor. İlk 250 cc motosikletim 17bg , sonraki 25,5 bg ve su anki 36 bg. Grup sürüşünde milletin gazlama merakı dışında motorlarımın hiç biri 125lik hariç yetersiz yada güçsüz gelmedi bana. Büyük konuşmak istemem ama 250 bandında devam ederim gibi görünüyor. hem ilk alım maliyeti, bakım maliyetleri, yakıt gidereri her şekilde benim gibi hem keyfi, hemde ulaşım olarak sürekli kullanan kişiler için Fayda/maliyet olarak 250 ccler çok ideal.
    blueway2 bunu beğendi.
    Kendine yapılmasını istemediği başkasına yapma...

  5. #65

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Şu 250'nin şehir içine fazla geldiğini düşünenler cin ali gibi çırpı bacaklı ve/veya İstanbul'da yaşamayan arkadaşlar mıdır acaba?

    Mevzu güç değil ağırlık diyorsanız; ben motosiklete 185kg'lık motosikletle başladım, sonra 220kg'lık motora geçtim, şimdi 190kg'lık bir motosiklet kullanıyorum ve sizi gerçekten anlamıyorum?

    Bütçe sıkıntısı vs vardır buna sonsuz saygım var. Bununla birlikte sınırsız bir bütçeniz olsa 250 yeter yea falan diyecek miydiniz gene? Yapmayın etmeyin...
    AzÇok ve bursalıali bunu beğendiler.

  6. #66

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    para olsa transalp alırım,
    bi de 150 lik scooter.

  7. #67

    Üyelik
    03 Haziran 2018
    İstanbul için bence en ideali hondanın 500 lük makinaları. Yoksa iş görmesi açısından bakarsanız yamaha crypton da iş yapar
    Cyan bunu beğendi.

  8. #68

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı oktayakgoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbul için bence en ideali hondanın 500 lük makinaları. Yoksa iş görmesi açısından bakarsanız yamaha crypton da iş yapar
    Tam daha önce yazdığım gibi...

    Galiba bu motosikletleri ancak kullanıcıları takdir ediyor. Çok çok güzel bir dengede; yeterince güçlü ve atik, çevik, az yakıyor ve sorunsuz.

  9. #69

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Ömür kısa
    Zaman hizla akiyor.

    Yarina çikacağimizin garanti kaşesi daha üretilmedi..

    Binin motorunuza keyfinize bakin

    Uzun hesaplara gerek yok..

  10. #70

    Üyelik
    21 Ekim 2017
    Motosikleti
    Hayabusa
    şehir içi mantıklı 250cc. uzun yolda sv650 belimi daha büktü inazumaya göre. ama gidiş, duruş, viraj açısından büyük motor daha önde tabkide. maliyet açısından düşük cc daha cazip.

  11. #71
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    İlk motorum 17 hp Çin chopper 250 cc, 2. motorum 29 hp Honda Falcon NX4 400 cc , 3. ve şu an kullandığım ( 6. sene ) 25 hp Çin RX3İ evo 25 hp . Motorlarımı yüzde elli şehir içi ,yüzde elli de şehir dışı kullanıyorum . Hele ki şimdiki evo arkada 2 çantayla zaman zaman motosikletten daha çok küçük boylu bir otomobil gibi kullanmamı gerektiriyor. Yine de bu gün 65 yaşımda ,
    ekonomik potansiyelim olduğunda en azından 350 ile 500 cc arası bir demirden beygirle değiştiririm . Hem de dakika beklemeden. Senenin 7 ayında Bursa'da , 3-4 ay İstanbul'da ve 1-2 ay da İzmir'de iki teker kullanıyorum.
    İnsanoğlunun gözü her zaman ,elindekinden bir veya birkaç gıdım daha iyisinde.

  12. #72
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    şöyle diyeyim, 35-40 beygir altı ve 200kg ağırlık üzerinde kalan modeller bana keyif vermiyor. Açarsam 35 beygir ve üzeri hızlı gitmek için değil daha yüksek tork,sollama vb ara hızlanmaları daha iyi olması, ağırlık meselesine gelince, bi ara xl1000v varadero kullanmıştım(ıslak 280kg civarı) ağır motosikleti şehir içinde kullanmak, olduğu yerde çevirmek oynatmak manevra yapmak dert. Litrelik makine alıp şehir içinde gezme hayalim olmadı hiç, tamamen tur ve seyahat odaklı düşünüyorum.Ben zaten şehirde kullanıyorum diyorsan evet 35beygir altı, hafif bir model daha pratik olacaktır.

  13. #73
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    ömür boyu 250 cc her türlü yeterli gelir, tam doyurmaz ama ac da bırakmaz.

    ara hızlanmalar sollamalar vs. derken 400 cc üstü gerekir ama 250 ile de öyle rezil olmazsınız.

    Ancak itiraf edin, cogunuzun hayali patapata bir harley e binmek ya da africatwin ile oradan oraya savrulmak.

    Ülkenin ekonomisi iyi olsa başlangıc motoru önerisi 250 cc olur , dogru düzgün kimse 400 cc altına binmezdi.


    Cografya kaderdir.

  14. #74
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Her konuda olduğu gibi bunda da iş dönüp dolaşıp paraya geliyor.

    Para olduktan sonra 250cc değil 1000 cc. bile yetmeyebilir.

    Büyük motor sahibi olamamanın tesellisi şu; uzun yıllardır hız cezası yemeden otoban dışı yollarda 200-250cc. skuter ile güvenli seyahat edilebiliyorum.

    Yorucu oluyor diyen varsa erken yaşlanmış olabilir.

    İmkan olsa da gözüm çok yukarılarda olmaz.

    İki favori modelim var;

    - Yamaha TMAX560

    - Yamaha XJ6

  15. #75
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Hız kuralları bellı zaten . Ha motosıkletler ıcın azamı hızın 10 km dusugunde gıtmek ya da arabaalrla arada daha cok mesafe bırakılması gerektıgını dusunuyorum. 100-250 cc motosıkletler sehıriçi ve sehırlerarası yollar için yeterlıdır.(scooter harıc ) Ama mutlaka abs olması gereklıdır. Scotterlarda cok dengesız oldugundan onermıyorum. Onun dısında ust sevıye motorlara ıhtıyac yok ancak keyıf ıcınse ayda 1 kez yada hafta sonu fln kıralanabılır belkı heves bu sekılde gecırılebılır diye dusunuyorum. Tabıkı zevklere lafım yok ama benzın fıyatı vergı ve trafıktekı suruculerın cehaletı derken riski azaltmak ve yasam kosullarımız karsısında fazlasına hiç gerek yok

  16. #76

    Üyelik
    28 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2013 Suzuki Inazuma - 2013 Honda CB125ACE
    Siz 250cc konuşuyorsunuz ben gençliğimin baharında 125ccde kalmaktan korkuyorum :D

  17. #77
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Alıntı zeynelhazan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz 250cc konuşuyorsunuz ben gençliğimin baharında 125ccde kalmaktan korkuyorum :D
    125 cc den mi yoksa ağırlaşan hayat şartlarından mı korkuyorsun anlayamadım

    geçen yaz ilk defa 150 lik sukuterle uzun yola gittim vallahi çok daha keyif aldım , yavaş sürdüğüm içinde daha az yoruldum , İstanbul Turgutreis arası 35-40 derecelerde gittim kalın mont , pantolon , bot vs giymediğim için püfür püfür sürdüm , istediğim an durdum , viteslide durduğunuzda soyun giyin in bin ayrı dert insanın zırt pırt durası gelmiyor , birtane de bulutut hoparlör taktım açtım müziği goldwing halt etmiş peeh :D

  18. #78
    Yayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Jl 150 , cbf 150 er -5 ve aprilia pegaso.
    Hayal bile kurulamıyor...

  19. #79

    Üyelik
    29 Ocak 2020
    CC yükseltmek konusunda doyumsuzluğa ulaşmayıp en iyisini yaptığın gibi bence bunu tartışmaya bile açmamalısın. Güvenli, az yakan, gidişi, verdiği keyif konusunda sana yetebilen bir motor varsa elinde CC yükseltmeyi düşünme bile bence. Olması gereken zaten senin gibi olmak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ömür boyu 250 cc her türlü yeterli gelir, tam doyurmaz ama ac da bırakmaz.

    ara hızlanmalar sollamalar vs. derken 400 cc üstü gerekir ama 250 ile de öyle rezil olmazsınız.

    Ancak itiraf edin, cogunuzun hayali patapata bir harley e binmek ya da africatwin ile oradan oraya savrulmak.

    Ülkenin ekonomisi iyi olsa başlangıc motoru önerisi 250 cc olur , dogru düzgün kimse 400 cc altına binmezdi.


    Cografya kaderdir.
    Torklu, ciğerli bir cruiser ile şehir içinde konfordan ödün vermeden keyifle turlamak ve Africa Twin, Super Tenere tarzı bir macera motoruyla şehir şehir, dağ yollarından dolaşa dolaşa dünyayı keşfetmek en büyük hayalim. Hepsinin yeri ayrı.

  20. #80

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125 cc den mi yoksa ağırlaşan hayat şartlarından mı korkuyorsun anlayamadım

    geçen yaz ilk defa 150 lik sukuterle uzun yola gittim vallahi çok daha keyif aldım , yavaş sürdüğüm içinde daha az yoruldum , İstanbul Turgutreis arası 35-40 derecelerde gittim kalın mont , pantolon , bot vs giymediğim için püfür püfür sürdüm , istediğim an durdum , viteslide durduğunuzda soyun giyin in bin ayrı dert insanın zırt pırt durası gelmiyor , birtane de bulutut hoparlör taktım açtım müziği goldwing halt etmiş peeh :D
    Yazlari Şehir içinde ve yakin turlarda,scooter+jet kask biçilmiş kaftan.

    Tamam jet kaskin koruma durumu duşuk ama keyifli yahu,efil efil..

    Motorda uzun cam varsa,yak sigarayi bak keyfine..


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)