Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Hayat boyu 250 cc sürmek

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehir içi kullanılacaksa 250 cc bile fazla zira 250 likler 180 kg civarı , 125-150 cc 50 kg daha hafif çok daha kıvrak ve tüketimleri daha makul motorları tercih etmek akıllıca , yok ben arada 300 km yol yapacam ikinci bir motorda alamam dersen 250 cc tercih edilebilir , kendi tecrübeme göre şehir içine 150 lik sukuter uzun yolada min 600 cc bir vitesli iyidir..
    Bu işin tam ortasi

    Asya pazarindaki

    Honda cb-160-190r hornet
    Yamaha fz160-fzS

    17-18 hp
    Karaduzen,hava sogutma,tamiri basit

    150 ile 250cc arasinda.

    İsin komik tarafi,

    Bu markalar,tr piyasasina hala 10hp lik 125cc leri getirmekten bikmadilar.

    Hee honda cb190 horneti getirse,kimse cb250 almaz

    Hadi ehliyet mevzusuda bir yere kadar.

    Cb125r
    Mt125
    Ee bunlarda 25-30k arasinda.

    Kisaca ya 10 hp lik 125 alacaksin
    Yada 27 hp lik 250 alacaksin.
    cıbılduck bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW , Piaggio , Sym
    Asya pazarındaki motorlar Euro 4-5 mevzusundan TR ye ithal edilmiyordur yoksa dediğin gibi çeşit çok zira o pazar inanılmaz rakkamlarda..

  3. #23

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 ABS
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu işin tam ortasi

    Asya pazarindaki

    Honda cb-160-190r hornet
    Yamaha fz160-fzS

    17-18 hp
    Karaduzen,hava sogutma,tamiri basit

    150 ile 250cc arasinda.

    İsin komik tarafi,

    Bu markalar,tr piyasasina hala 10hp lik 125cc leri getirmekten bikmadilar.

    Hee honda cb190 horneti getirse,kimse cb250 almaz

    Hadi ehliyet mevzusuda bir yere kadar.

    Cb125r
    Mt125
    Ee bunlarda 25-30k arasinda.

    Kisaca ya 10 hp lik 125 alacaksin
    Yada 27 hp lik 250 alacaksin.
    Apache var 17 beygir :D

  4. #24

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı laz61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Apache var 17 beygir :D
    Apache nin 17 hp motoru var mi?

  5. #25

    Üyelik
    19 Mart 2020
    Apache RTR 200 4v aldım 20 buçuk beygir yakıt 2.5 litre civarı. 42 yaşında hız merakı olmayan için biçilmiş kaftanlar. Düşük maliyetli keyif aracı olarak kullanıyorum. Yeni dominari da alabilirdim şehir içinde 40 beygire ihtiyacım olmadığını düşündüm bunun vergisi var yakıtı var ağırlığı var. Önce ihtiyacı iyi belirlemek lazim.
    blueway2 ve espresso bunu beğendiler.

  6. #26

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 ABS
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Apache nin 17 hp motoru var mi?
    Dayı 180likler 17 beygir değil mi :D bizim kırpaçı vurduğumuz nedir kaç beygir dir?

  7. #27

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı TVS 26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Apache RTR 200 4v aldım 20 buçuk beygir yakıt 2.5 litre civarı. 42 yaşında hız merakı olmayan için biçilmiş kaftanlar. Düşük maliyetli keyif aracı olarak kullanıyorum. Yeni dominari da alabilirdim şehir içinde 40 beygire ihtiyacım olmadığını düşündüm bunun vergisi var yakıtı var ağırlığı var. Önce ihtiyacı iyi belirlemek lazim.
    Esasinda %30-40 kullanici kitlesi,

    40-55hp guc bandindaki motorlari hiz meraki icin almiyor.

    Guvenli kaçiş,yol tutuş,fren,suspansiyon.vb.gibi durumlar icin aliyor.

    Kisaca bilinçli bir kullanici için,sağ elcikteki fazladan güç herzaman iyidir.

    Tuğrali doblonun bile 170km/h ile gittiğini,otobanda yeni nesil tirlarin 140km hizlarini hesap edersek.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:06 ----------

    Alıntı laz61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dayı 180likler 17 beygir değil mi :D bizim kırpaçı vurduğumuz nedir kaç beygir dir?
    Epeydir motor yok bende,

    Ben sirami sana verdim,gayri bağlama sende..

  8. #28
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Ben de sırf şehiriçine ağır gelmesin, şehirdışına da güçsüz kalmasın yani tek motorla motosiklet ihtiyacımı karşılasın ve aynı zamanda zevk de versin diye 36 beygir ile 250cc de alabileceğim en güçlü motoru seçtim. Daha önceleri 1000rr ve fz8' im falan vardı. Ona rağmen güç ve kullanışlılık açısından optimum dengeyi sağladığını düşünüyorum mt25 in. Bir ara yeni kasa Xmax 250' im de vardı. O zamanlar hep biraz daha güçlü olsa diyordum uzun yolda. Sonra cb250r alınca xmax250 ye göre bariz iyi geldi güç yeterliliği olarak. Mt25 de cb250r dan biraz daha iyi geldi performans olarak. Bence 250 cc sınır ise eğer; bu sınıfta beygir gücü en yüksek olan seçeneklere bakın.

  9. #29
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Bin 250cc motor her şeye yeter. Daha fazlasına bence de gerek yok
    Jeansque bunu beğendi.

  10. #30

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    250 cc hem şehir içi hemde şahit dışı için ideal aslında,ama bir müddet sonra insanın içinde bir kıpraşım oluşuyor bu durumun oluşmasında büyük cc’den bir motora binmek,forumlardaki görüşler ve insanoğlunun nefsi ister istemez etkili oluyor ve büyük cc ateşiyle yanıp tutuşuyor,burada önemli olan sihirli cümle bence ‘elimdeki motor benim ihtiyacıma cevap verebiliyormu’olmalıdır.örneğin 150 cc ile uzun yola çıktığımda kamyon ve otobüs sollayamıyordum ve zorlanıyordum.Dedim bu şekilde tehlikeye giriyorum böyle olmayacak deyip 250 cc ye geçtim şimdi sıkıntı yok fakat bi süre sonra belirttiğim sebeplerden içsel büyütme isteğim mevcut ama kendime sorduğumda 250 cc benim ihtiyaçlarıma cevap veriyor,vermediği bir gün ona göre değişim yapmak mantıklı olacaktır

  11. #31
    nihiltzkrieg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Monster 937 & SV650 & 390 Duke
    Büyükşehirde yaşanmıyorsa ulaşım için 125cc bile iş görür ama olayın hobi kısmına gelince sınırları insanın maddi imkanı belirliyor.

  12. #32

    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Alıntı TVS 26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Apache RTR 200 4v aldım 20 buçuk beygir yakıt 2.5 litre civarı. 42 yaşında hız merakı olmayan için biçilmiş kaftanlar. Düşük maliyetli keyif aracı olarak kullanıyorum. Yeni dominari da alabilirdim şehir içinde 40 beygire ihtiyacım olmadığını düşündüm bunun vergisi var yakıtı var ağırlığı var. Önce ihtiyacı iyi belirlemek lazim.
    Benimde yaş 45 inazuma kullanıyorum şehir içi ve dışı ihtiyaçlarımı karşılıyor,ama biyerdende imkan olması sebebiyle nc,tracer gibi modeller sürekli aklımda ama mantığımla düşününce ihtiyaç gerektirmediğinden bi türlü net karar verip alamıyorum

  13. #33

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Mt-25 sanıp seninle yarışan denyolar oldukça mt-07 benim için candır. Uzun yolda da yetiyor diyenlere lazımdır. Bana 35hp altı uzun yolda yetmiyor. Saygılarımla!..

  14. #34
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı Tundzhay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fakir olduğumuz için böyle bi konu açıyoruz.
    Kabul etmek istemesek de gerçek bu. Attığımız palavralar gerçek durumunuzu değiştirmez. 200 cc. kullanıyorum. Hayalim 125 cc. den aşağıya düşmemek. 50 cc. ye düşersem yine de halime şükredeceğim.
    espresso bunu beğendi.

  15. #35
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Alın 1000cc, 750cc'sini kullanmayın. İtibardan tasarruf etmeyin.
    tommygun, Thesinner83 ve kaanklky bunu beğendiler.

  16. #36

    Üyelik
    08 Mart 2020
    Şehir
    Mersin-Karaman
    Motosikleti
    Maxi Scooter
    Daha o cc'lere gelemedim. Ellişer ellişer artıyoruz ama hayırlısı bakalım. Şehir içi ise 250cc iyidir ama şehirler arası yol olacaksa bence rahatlama açısından yüksek cc düşünmeli. Gerçi o kısımda da fiyatlar sorun yaratıyor işte.

  17. #37
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Bana da bu pantolon ve sweatshirt yeter mesela 3-4 sene daha idare ederim, montunda dirseği söküldü bi yama yapar birkaç yıl daha giyerim,

    Bu telefonda yeter, ekranı kırıldı bataryası cortladı ama arayan olursa cevap verebiliyor hala,

    Ekipmanımda sökükler ve deformasyonlar var fakat iş görüyor hala oda yeter,

    Mobilyam, televizyonum, tabağım çatalım, halılar bi hayli eskidi ama hepsi yeterde artar bile,


    Ama tracerın süspansiyon yetmiyor artık fazla yumuşak ve virajda güvensizlik yaratıyor ona bi öhlins takım düşünüyorum. Çok pahalı namussuz bi süre biriktirmem gerekiyor.

    Arka frende yetmiyor ben daha perfonrmanslı kullandıkça daha iyi bir fren sistemi gereksinimi artıyor.

  18. #38
    Vista86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 700
    Hız tutkusu olmayan sabırlı, rahat ve uzun yolculukları seven biriyim. Fakat
    250 cc. motosiklet uzun yolda bir süre sonra yetmedi. Sürekli yüksek devirde gitmek ve
    120 km. hız yorucu oluyordu. Yüküm olduğu için rampalarda hız kaybı, sollamalarda
    zorlanma vs. beni yüksek cc. ye mecbur kıldı.

    700cc. de yolculuğun rahatlığı, keyfi, güven duygusu çok değişti.
    YAHYaONUR ve YasinC bunu beğendiler.

  19. #39
    BOO_74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Motosikleti
    Dominar 400UG tour ‘22, Xmax 250 '19
    Motosiklet biraz keyif işi biraz da lüks.- işi bu olanları tenzih ediyorum.
    İş keyif olunca tabiiki yüksek cc, yüksek bg konuşuluyor. Kimi daha hızlı gitmek için, kimi daha çabuk hızlanabilmek için istiyor. Peki hızlanmak gerçekten çok önemli mi? Kamyonun, tuğralı doblonun yanından uzamak daha mı güvenli?
    Bu sorular 250cc ve üzeri motorlarda konu olur sadece.
    İlk motorum 108cc lik honda activa’ydı, nasıl kamyon-doblo sollarım diye bir gündemim hiç olmadı
    50cc-100cc motorlarla dünyayı gezen var, emin olun yüksek cc den çok daha güvenli gidiyorlar yavaş oldukları için.

    250cc kaşıntı sınırının başladığı yerdir, gidiyor gibi gitmiyor gibi... 125-150cc motoru olup 80-110km/h kullananlar için büyük konfor, 250cc nin ciğerini sökerek sürekli 120-140km/h gitmeye çalışanlar için eziyettir.

    Geçen sene 250cc xmax ile 3 gün 1500km yunanistan ‘a gittim, ağırlıklı 80-110km/h nadiren 120-130km/h de gayet rahat ettim. 120km/h giden aracı sollamak eziyet, bu tür motorlar 120-130 un üzerine tek tek sayarak hızlanıyor.

    Şu an 40BG lik bir D400 kullanıyorum, torku ve 100km h giderken üzerine hızlanması keyifli, gerekli mi? Bence hayır.

    700 lük makine de daha keyiflidir, 900 lük makine ondan da iyidir derken olay yürür gider...
    Ezio41, yosunum83, blueway2 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  20. #40
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2016 Yamaha XJ6 Diversion F ABS
    İnsanoğlu her zaman doyumsuz olmuştur. Kendinizi ve sınırlarınızı bildiğiniz sürece, elinizdeki motosiklet ne olursa olsun keyif almasını da bilebilirsiniz. Şehir içerisinde 125-150 cc bile yeterli olur. Özellikle yükünüz fazlaysa, arkaya takılan topcase müthiş bir rahatlık oluyor. 250 cc naked ve sport tarzı modellere topcase gitmiyor veya takılamıyor. Bu da şehir içerisindeki işlerinizi bazen zorlaştırabiliyor. Örneğim yeni model Mt-25'e topcase takılamadığı için günlük kullanım için uygun bir motosiklet değil. Bu konu biraz da kişinin zevki ve rengine göre de şekillenir. Ülkemizdeki ekonomi durumu da ortada olduğundan dolayı, yüksek cc sahibi olmak her yiğidin hakkı olmamaya başladı maalesef. Zamlar ve vergiler bu şekilde yükselmeye devam ettiği sürece de yüksek cc hayal olmaya devam edecek. 3 ay önce 32 bine aldığım motor şu an 36 bin oldu. Dolayısıyla satsam bile, yüksek cc sahibi olabilmek için fazladan bir 20-30 bin tl daha koymam gerekecek. Borca girmeden de böyle bir motorun sahibi olmam mümkün değil şu an için.
    Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)