Geçmiş olsun...
Geçmiş olsun...
Gecmis olsun kardesim.
İyi bi ekspere denk gelirsen muhtemelen bu motoru perte cikartir, ekipmanlarina kadar parani alir,muhtemelen baska motor bakarsin. Tabi bu aciklamalarini dogru kabul edersek surec bu sekilde .
Geçmiş olsun siz iyisiniz önemli olan o. Hasar kaydını çok önemsemeyin cebinizden çıkacağına karşı tarafın sigortası ne lazımsa karşılasın. Bu süreçte 2-3 ay boyunca aralıklarla, avukatların danışmanlık firmaları sizleri arayıp, kendi çıkarlarının da doğrultusunda sizin için dava süreci başlatabileceklerini hakkınızı arayabileceklerini söyleyecekler. Böyle bir şey isteyip istememeniz ayrı bir durum bilemem fakat şaşırmayın diye belirtmek istedim. Ben de aralık ayında kaza yaptım nisana kadar en az 10 ayrı telefon aldım şikayetçi olmak ister misiniz sağlığınız nasıl vs. diyerekten.
Olaya bak, aracimla kaza yapiyorum. 4-5 bin hasar var. Ama ben tramer kaydi cikmasin diye cepten yaptirmak icin forumdan fikir aliyorum. Sonra aracimi satarken "sahibinden, ozenle kullanilmis, kazasiz, belasiz, yan yatmasi bile yok..." yaziyorum. Araci satinca da bir gram bile dusunmeden parayi yiyorum. Hak, hukuk, adalet hak getire...
Ne guzel degil mi?
geçmiş olsun. sigortaya daha önce işi düşmemiş birisi olarak merak ettiğim bir konu var. motosikletin frenin amortisörünü vs vs premium parçalarla değiştirdiğimiz zaman kaza yaptığımız taktirde o premium parçalar üzerinden mi hesaplanıyor? yoksa sadece marka model yıl bakılıp ona göre mi.
Sigorta poliçenizin içeriğine bakar. Trafik sigortasında bu konuyla ilgili bir madde işletmeniz çok mümkün değil, ancak kasko peliçesi düzenlenirken talebinizi belirterek ekletebilirsiniz. Eğer ki poliçeye mevzubahis parçalar/maddeler/içerikler eklendi ise (ki bunun için ayrıca ücret alırlar) faturaların ibrazı halinde ödenecektir. Aksi halde eksper "yan sanayi parça kullanılmış" diyerek ucuz yan sanayi parça parasını veya orjinali için onay verecektir ki bu biraz da motosikletin yaşıyla ilgilidir. Konuyu detaylandırmak gerekirse sigorta şirketi, eksper ve hatta eksperin karısının kocasına o akşamki yakınlık derecesi dahi sizin motosikletin ekspertizini etkileyebilir
Diger motosiklet kullanicisinin saglik durumu nasil?
Hocam hasar kaydını bence düşünmeyin neticede ikinci el piyasası malum olduğu için artık hasar kayıtlı kayıtsız her türlü gideri var R25 gibi bir makinenin. Olayı da detaylı bir şekilde satarken anlatırsınız olur biter. R25 almak isteyen her türlü alıyor.
Eğer motorda hasar oluştuysa hasar kaydı da çıksın. İkinci eldeki satışların şeffaf olmamasından şikayet ediyoruz ama iş bize gelince göz yumuyoruz.
Acik fikrimi soyleyeyim, insanlarin gunahini almak kolay ama bu benim fikrim
1-kaza yapan arkadasin ehliyeti/sigortasi yok
2-motoru odunc aldi ve basina is geldi
3-aile baskisina yakalanmamak icin hayatina devam etmek istiyor diyecegim ama vucudunda kirik ve ezikler var (bu madde iptal)
4-disine gore bir karsi taraf buldu, karsinin sigortasi yok diye koparabildigince para koparip yari maliyete motorunu tamir ettirip satacak.
Ne kotuyum degil mi? Iyi hir sey dusunmuyorum.
Umarim ben yaniliyorumdur da arkadas kisa surede iyilesir ve olmasi gerekeni olmasi gerektigi gibi yapar.
Son olarak, R25 in onundeki Ataturk imzasini ben vucudumda tasiyorum. Ata'nin yolu bu arkadasin yolu degildi.
2006 Honda Activa (2006-2009) > 1996 BMW F650 (2007-2008) > 2016 Mondial RX3i Evo (2016-2017) > 2006 Yamaha XT660R (2017 - 2020) > 2017 Honda CRF 250L ABS (2020 - 2021) > 2022 Mondial X-Treme Maxx 200i (2022-...)
geçmiş olsun,hasar kaydı çıksın ne olucak ki cebinden neden vericeksin korkma satarken sorun yaşıycağın bir kaza değil bence orjinalleriyle sigorta halletsin yeter
Öncelikle geçmiş olsun,geçirdiğiniz kaza yaralamalı kaza olarak geçiyor.Tutanak tutulmuştur zaten,o tutanağa göre kim %kaç hatalı belli olur,ve ona göre sigorta şirketleri tarafından bedel ödenir.Motorunuz zaten düşük bütçeli bi iş motoru, oluşacak bir hasar kaydının çok önemli olacağını düşünmüyorum.Zaten kırığınızdan ötürü alacagınız tazminat ile yeni kasa r6 alabilirsiniz.İstanbulda ikamet ediyorsanız avukat numarası verebilirim.
hayır şimdi benim anlamadığım hasar kaydı çıkmasın diyorsun da aga sen o parçaları cebinden değiştirsen işçilik dahil minimum 5-6 bin lira çıkacak ki bu parçaları bulman için harcayacağın zaman ve eforu söylemedim bile. hasar kaydın olsa piyasanın 2 bin lira altına verirsin gider. ver servise onlar halletsin gerisiyle uğraşma sen otur keyfine bak. yapılınca da anahtar teslim alırsın motorunu. yok parça geldi mi yok gelen parça uyumlu mu yok parça orjinal mi yok eksik geldi hasarlı geldi derdiyle uğraşmazsın. cebinden karşılasan daha fazla para çıkacak anlayacağın üzere. yani hem fazladan para vereceksin hem de sipariş etmesiyle, kargonun gelmesiyle (ki kargo şu corona zamanında en sorunlu olay) uğraşacaksın. yani pek akıl karı işler değil bana göre.
ha benim ehliyetim yoktu, alkollüydüm veya çarpılan değil de çarpan taraf bendim v.s diyosan o ayrı tabi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------
allahtan müslümanız yoksa nece olurdu halimiz
geçmiş olsun. allah korumuş. fotoğrafları görünce içim acıdı gece gece.
Hic sorma valla, hele bir de ramazandayiz. Neyse, bu da gecer elbetallahtan müslümanız yoksa nece olurdu halimiz
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)