Kawasaki "2020" fiyatları.
Reklamlar
-
Ya Motorcu Muhabbeti ya da 100 Oktan'ın canlı yayınında söylediler geçenlerde, Yamaha Türkiye ve Honda Türkiye fabrika destekliymiş. Yani kısaca daha cazip kurlarla motorları ithal edebildiklerinden Türkiye'deki satış fiyatlarını fabrika destekli olmayan Kawasaki ve Suzuki'ye göre daha uygun tutabiliyorlarmış. Ama Kawasaki ve Suzuki güncel kur neyse o kur üzerinden ithalat yapıyorlarmış. Biz Kawasaki ve Suzuki'yi itin g.tüne sokuyoruz ama demek ki önemli bir pazar değiliz ya da bu pazarın yapısına göre adamların ürettiği motor yok ki ne fabrikaları bizi sallıyor ne de distribütörler.
Reklamlar
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Ya Motorcu Muhabbeti ya da 100 Oktan'ın canlı yayınında söylediler geçenlerde, Yamaha Türkiye ve Honda Türkiye fabrika destekliymiş. Yani kısaca daha cazip kurlarla motorları ithal edebildiklerinden Türkiye'deki satış fiyatlarını fabrika destekli olmayan Kawasaki ve Suzuki'ye göre daha uygun tutabiliyorlarmış. Ama Kawasaki ve Suzuki güncel kur neyse o kur üzerinden ithalat yapıyorlarmış. Biz Kawasaki ve Suzuki'yi itin g.tüne sokuyoruz ama demek ki önemli bir pazar değiliz ya da bu pazarın yapısına göre adamların ürettiği motor yok ki ne fabrikaları bizi sallıyor ne de distribütörler.
motorcu buhabbetinde. hatta o soruyuda ben sormuştum
-
mavzer-i adlı üyeden alıntı
motorcu buhabbetinde. hatta o soruyuda ben sormuştum
Hahahaha resmen seni alıntılamışım da haberim olmamış
-
2006 yılı sıfır satışları
-
fz6_fazer adlı üyeden alıntı
:( :( :( :( :( :( :( :( :(
-
fz6_fazer adlı üyeden alıntı
2006 senesinde Usd kur ortalaması 1,4 TL imiş. Er6f Abs'yi baz alırsak o dönem 13.100 YTL yani 9.357 USD'ye satılıyormuş,yani bugünün parasıyla 65.600 TL diyebiliriz, o modelin güncel versiyonu olan Ninja 650'nin şu an satış fiyatı 73.600 TL, yıllar içinde vergiler dehşet bir şekilde arttı.Bu fark oradan da kaynaklanıyor olabilir ya da Z-Moto o dönem de motorları pahalıya satıyor olabilir.
-
kawasaki başından beri zmoto damıydı hep
-
zx10r fiyatı 10 kat artmış
-
mavzer-i adlı üyeden alıntı
kawasaki başından beri zmoto damıydı hep
Ninja 250R forumunda ilk yazılara baktım, 2005 senesinde de Z-Moto getirip satıyormuş. Hatta sadece 3-4 tane getirmişler diye millet çemkirmiş.
-
Honda amcanın var 2006 yılı sıfır satışları
QUOTE=tommygun;4557642]Ninja 250R forumunda ilk yazılara baktım, 2005 senesinde de Z-Moto getirip satıyormuş. Hatta sadece 3-4 tane getirmişler diye millet çemkirmiş.
https://i.hizliresim.com/8asvYR.jpg[/QUOTE]
-
Kawasaki saçma sapan yönetilen bir marka. Düzgün bir marka olsa yıllardır bu kadar şikayet olan bir distribütörle çalışmaz. Şikayete bile gerek yok hiç mi tablolara bakmıyor bu adamlar nasıl olup da bu kadar az satıyoruz diye.
Kawasaki Heavy Industries'de Türkiye'yi sallamaz demek falan komik. Kawasaki Türkiye'de çok abartılan bir marka hepsi bu. Yoksa o Heavy Industries olan Kawasaki, hakir görülen Honda'dan çok daha küçük bir şirket. İnanmayan girer yatırım sitelerine bakar hangisinin kaç çalışanı var, yıllık geliri ne, toplam varlıkları ne kadar diye
-
fz6_fazer adlı üyeden alıntı
[/QUOTE]
Ağlamak istiyorum.
-
nyk adlı üyeden alıntı
Kawasaki saçma sapan yönetilen bir marka. Düzgün bir marka olsa yıllardır bu kadar şikayet olan bir distribütörle çalışmaz. Şikayete bile gerek yok hiç mi tablolara bakmıyor bu adamlar nasıl olup da bu kadar az satıyoruz diye.
Kawasaki Heavy Industries'de Türkiye'yi sallamaz demek falan komik. Kawasaki Türkiye'de çok abartılan bir marka hepsi bu. Yoksa o Heavy Industries olan Kawasaki, hakir görülen Honda'dan çok daha küçük bir şirket. İnanmayan girer yatırım sitelerine bakar hangisinin kaç çalışanı var, yıllık geliri ne, toplam varlıkları ne kadar diye
Daha önceki konulardan birinde yazmıştım Kawasaki'nin Türkiye distribütörü Z-Moto, Habaş Holding'in sahibinin butik bir şirketi, öyle butik ki Holding şirketleri arasında bile yer almıyor. Adamların satıp satmama umurlarında değil, hiçbir şey yapmasalar bile zaten sene içinde bir şekilde motor satıyorlar ve servisten de para kazanıyorlar. 1878'de kurulup 1952'den beri motosiklet üreten bir markaya "küçük" diyeni Allah çarpar, "Heavy Industries" denmesinin sebebi gemi inşası, havacılık ve uzay, enerji santralleri, tren üretimi gibi sektörlerde aktif yer almasından kaynaklıdır. Honda tabi ki otomotiv,motosiklet sektöründe daha büyük bir markadır. Kawasaki Türkiye'de abartılan bir marka değildir, cillop gibi modelleri vardır. Benim kullanmakta olduğum 12 senelik motosiklet bile hala ilk günkü performansındadır.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Daha önceki konulardan birinde yazmıştım Kawasaki'nin Türkiye distribütörü Z-Moto, Habaş Holding'in sahibinin butik bir şirketi, öyle butik ki Holding şirketleri arasında bile yer almıyor. Adamların satıp satmama umurlarında değil, hiçbir şey yapmasalar bile zaten sene içinde bir şekilde motor satıyorlar ve servisten de para kazanıyorlar. 1878'de kurulup 1952'den beri motosiklet üreten bir markaya "küçük" diyeni Allah çarpar, "Heavy Industries" denmesinin sebebi gemi inşası, havacılık ve uzay, enerji santralleri, tren üretimi gibi sektörlerde aktif yer almasından kaynaklıdır. Honda tabi ki otomotiv,motosiklet sektöründe daha büyük bir markadır. Kawasaki Türkiye'de abartılan bir marka değildir, cillop gibi modelleri vardır. Benim kullanmakta olduğum 12 senelik motosiklet bile hala ilk günkü performansındadır.
4 Japon markanın içinde en az satanı dır. Araştırabilirsin. Yani 2 tekerde en küçük Japon desek yalan olmaz.
-
nyk adlı üyeden alıntı
Kawasaki Türkiye'de çok abartılan bir marka hepsi bu. Yoksa o Heavy Industries olan Kawasaki, hakir görülen Honda'dan çok daha küçük bir şirket
Ne guzel soylemisin ya keyfim yerine geldi.
3 yil once falan yine africa twin ovuyorum,ayrica versys 650 africa ile nasil ayni fiyat olur diye dalga geceyim bi dedimmmm offff.
Sen kawasaki ye bindin mi,yok onun boyasini gordun mu,honda dedigin japonun tofasi.. vallahi daha neler neler(mahmutbiber,f54 ve daha niceleri )sasirip kalmistim bu amatorluge.
-
Hyundai de maserati, ferrari ve hatta Audi den büyük. O zaman en büyük Mondial.
-
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
4 Japon markanın içinde en az satanı dır. Araştırabilirsin. Yani 2 tekerde en küçük Japon desek yalan olmaz.
Üşenmeden araştırdım, Honda ve Yamaha'nın zaten alıp yürüdüğü belli ama ben hep Suzuki'yi 4. düşünmüştüm. Hem Kawasaki hem de Suzuki'nin global sitelerine girip 2018 satış rakamlarına baktım, dediğin gibi Suzuki daha fazla adet motor satmış, satılan motorların segmenti raporlarda yer almıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Ne guzel soylemisin ya keyfim yerine geldi.
3 yil once falan yine africa twin ovuyorum,ayrica versys 650 africa ile nasil ayni fiyat olur diye dalga geceyim bi dedimmmm offff.
Sen kawasaki ye bindin mi,yok onun boyasini gordun mu,honda dedigin japonun tofasi.. vallahi daha neler neler(mahmutbiber,f54 ve daha niceleri )sasirip kalmistim bu amatorluge.
Honda, Tofaş değil gerçekten dayanıklı ve kalitelidir. Bunu zaten dünya kabul etmiş. Ama Africa Twin ile Versys 650 aynı klasmanda sayılmamalı bence. Africa Twin'in dengi bence Versys 1000'dir. Versys 1000 14000 TL daha pahalı.
-
Justforfun adlı üyeden alıntı
Hyundai de maserati, ferrari ve hatta Audi den büyük. O zaman en büyük Mondial.
Hyundai iyi yolda.Ama mesela Renault masarati,aston martin gibi butikleri gomer gecer.Ferrari yi de ezer de fazla tepki almak istemiyorum simdi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
Üşenmeden araştırdım, Honda ve Yamaha'nın zaten alıp yürüdüğü belli ama ben hep Suzuki'yi 4. düşünmüştüm. Hem Kawasaki hem de Suzuki'nin global sitelerine girip 2018 satış rakamlarına baktım, dediğin gibi Suzuki daha fazla adet motor satmış, satılan motorların segmenti raporlarda yer almıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
Honda, Tofaş değil gerçekten dayanıklı ve kalitelidir. Bunu zaten dünya kabul etmiş. Ama Africa Twin ile Versys 650 aynı klasmanda sayılmamalı bence. Africa Twin'in dengi bence Versys 1000'dir. Versys 1000 14000 TL daha pahalı.
versys 650 ile crf 1100 arasinda 14000 tl fark var.
Tommy,senin versys 1000 157.000 tl ile 196.000 tl arasinda degisiyor.
Dct li elektronik amortisorlu adv ise 156.000 hangisi mantikli
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Hyundai iyi yolda.Ama mesela Renault masarati,aston martin gibi butikleri gomer gecer.Ferrari yi de ezer de fazla tepki almak istemiyorum simdi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------
versys 650 ile crf 1100 arasinda 14000 tl fark var.
Tommy,senin versys 1000 157.000 tl ile 196.000 tl arasinda degisiyor.
Dct li elektronik amortisorlu adv ise 156.000 hangisi mantikli
Fiyatlar konusunda bir yanlış anlaşılma var mübarek, Versys 650 sitede 77.000 TL yazıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------
Oha web sitesini bile güncellemeye üşenmiş adamlar, hakikaten Versys 1000 , 150 küsür bin TL
-
Justforfun adlı üyeden alıntı
Hyundai de maserati, ferrari ve hatta Audi den büyük. O zaman en büyük Mondial.
Kia-Hyundai inanilmaz buyuk bir sirket. Olaylari sadece otomotiv de degil. Amerika'da liman isletiyor Hyundai mesela.
Mondial Cin'de Turkiye'de satiyordur da parayi bastirip motosiklet alan ulkelerde esamesi yok...
Bir de markalari sirketlerden ayirmak lazim.
Konuya donecek olursak, daha once de defaatle dedigim gibi, Turkiye'de bir Kawasaki fetisizmi mevcut. Tabii ki kotu motosikletler degil, ancak diger Japonlarla arasina olmayan bir fark zorlamanin alemi yok. Hemen hemen tum dort Japonun hakim olduklari alanlar mevcut. Goldwing, H2, Hayabusa, R1, tumden saygi duyulasi makinalar...
Hirbo, bastan uyarayim, Kawasaki'ye laf carptim diye ovmeye kalkma beni. Hic sevmem fanboylari. Hatta kimse sevmez fanboylari
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)