Uzun yol yapma planınız varsa ikisinden de uzak durun.
sehir icindeyim ama gittigim rota 2 ci koprü yolu, trafige girmiyorum (dur kalk)
6 yildir Scooter kullandim, artik bir degisiklik zamani geldi diye vitesliye gecmek istiyorum
Kavasakş versys bloğu kullanıyor dense de, nk 650 yerine 2. El bir versys tercih ederdim.
Nk iyi veya kötü, bilmiyorum. Her kurbağa kendi kuyusu dibinden gökyüzünü görüp anlatıyor diye düşünüyorum.
Ama servis, mondial servisi..
2. El zayıf olacaktır, menşei çin çünkü..
Sıfır yahut 2. El..
Minimum çift silindirli, konforlu bir araç düşünün.
Tek silindirde ise, sadece şehir içi için ise kıvrak bir araç daha pratik olur.
Neticede benim tercihim, bu şartlarda nc serisi bir honda olurdu..
SON KARARIMI VERDIM
Ve Yeni kasa MT25 e kaporasini verdim
herkese TESEKKURLER
Şu aşağıdaki videodaki eleman dev yavrusu (boyumuz tutuyor ama benden en az bir 10-15kg arası fazlası var...) ve TRK-251 performansından memnun kalmış.
Ben olsam tarz olarak TRK-251 tercih ederdim. Aradaki fiyat farkına da dünya kadar aksesuar (demirleriyle birlikte arka ve yan çantalar) eklersiniz, keyifle gezersiniz.
Kullanıcı iseniz TRK-251. 3-4 sene kullandıktan sonra 2. elinde kaç para fark olacak ki ikisi arasında? 10.000TL var iki motor arasında. 10.00TL ucuza almışken 2. eli zordur para kaybettirir söylemleri boş geliyor bana açıkçası. Sanki altın alıyoruz; her türlü değer kaybedecek o zaten, sattığınız zaman yenisinin fiyatı uçmuş olacak her ikisinde de.
Tercihinizi yapmışsınız, hayırlı olsun. Buraları okuyanlara farklı bir bakış açısı sağlamak adına şunu söyleyebilirim. 100 kilo sürücü için önemli olan motorun beygir gücü değil motorun azami tork değeri, bu değeri kaç devirde verdiği, diğer devirlerdeki tork değerleri, kısacası tork eğrisidir. MT 25 i ele alalım. Bu motosiklet maksimum 22 küsür torku 10.000 ( on bin) devirde veriyor. Honda cb 250 R ı ele alalım. 23 NM torku 8000 devirde veriyor. Duke 250 yi ele alalım 24 NM torku 7250 devirde veriyor. Şimdi bu motorlardan hangisi 100 kg bir sürücüyü daha kolay yokuşta çıkarır, viraj çıkışında hızlandırır, ya da şehir içi hızlanma yavaşlamalarda daha seri kılar? En yakın rakibinden 5 beygir daha güçlü ama en düşük torka sahip ve bunu en yüksek devirde veren mi yoksa daha düşük devirde daha iyi tork veren mi? Söz konusu ağırlık olunca kilo başına tork değeri daha önemli oluyor. Amaç otobanda son sürat denemeleri yapmak ise evet en güçlü olan diğer değerlere bakmaksızın en hızlı olacaktır. Ne var ki günlük kullanımda o güce ulaşmak için yüksek devirlerde takılmak hiç de konforlu olmayabilir. Konuya marka, model, konfor olarak değil sadece güç tork ve ağırlık açısından bakıyorum. Arkadaş tercihini yapmış zaten. Güzel günlerde kazasız belasız kullanması dileğiyle.
bence sizin en iyi tercih TRK502
EDİT: Hayırlı olsun kaporasını verdiğinizi sonradan gördüm.
tesekkur ederim. Dediklerinize / yazdiklariniza katiliyorum. Beygir degilde önemli olan TORK tur.
artik yasayip görücez.
aklima yatan son seyde,
Ptesinden sonra ZAM herkese hayirli olsun
Eger memnun kalmaz isem
- Bir MT25 TRK ile takaslamakla TRK ile MT25 i takaslamak arasinda fark olucaktir
MT25 ile mutsuz olursam TRK ya dönmek daha hizli ve kolay olucaktir
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)