Pulsar 200 NS balata,zincir önerisi
Reklamlar
-
Herkeslere iyi akşamlar. Şu sıkıntılı dönemlerde,ben de elde olanı iyileştirip ufka umutla bakmaya karar verenlerdenim ve motorumu tutup "cc yükseltme" planlarımı sonrakı yazlara ertelemiş bulunuyorum.
Dolayısıyla sizlerden,pulsar 200 ns için uygun olacak üst seviye balata ve zincir tavsiyelerinizi bekliyorum. Ayrıca bu motosiklet modeli için yapılabilecek turing modlarını da değerlendirebilirim. Teşekkürler.
Reklamlar
-
Balata: EBC fa181tt yumuşak bir balata. Çabuk bitiyor ama tutuşu çok iyi.
Zincir: DİD VX2 sarı renkli xring zincir. Orjinal zincirden kat kat daha uzun ömürlü, pas tutmaz sürekli ayar yapmak gerekmez. Fiyatı biraz daha yüksek ama değiyor.
Touring amaçlı yapabileceklerin;
Telefon tutucu: Motovolf alümiyum telefon tutucu.
Elcik ısıtma: Rezistans tel sararak kendim yapmıştım ben. Bu konuda detaylı anlatımı var http://www.motosiklet.net/forum/moto...ma-yapmak.html
-
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
Balata: EBC fa181tt yumuşak bir balata. Çabuk bitiyor ama tutuşu çok iyi.
Zincir: DİD VX2 sarı renkli xring zincir. Orjinal zincirden kat kat daha uzun ömürlü, pas tutmaz sürekli ayar yapmak gerekmez. Fiyatı biraz daha yüksek ama değiyor.
Touring amaçlı yapabileceklerin;
Telefon tutucu: Motovolf alümiyum telefon tutucu.
Elcik ısıtma: Rezistans tel sararak kendim yapmıştım ben. Bu konuda detaylı anlatımı var
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ma-yapmak.html
ikisi de benim aklımda olan parçalar. zincir konusunda önerdiğiniz zincir 500-600 tl civarı görünüyor. açıkçası fiyatı yüksek geldi bana. performans açısından did'nin oringli zincirlerine göre çok farkı var mıdır.
-
Ön, EBC SFA213
Arka, EBC SFA181 taktım. frenler müthiş oldu.
zincir için para varsa did, ek, sss, rk.
para yoksa choho.
-
bajajpulsar2 adlı üyeden alıntı
ikisi de benim aklımda olan parçalar. zincir konusunda önerdiğiniz zincir 500-600 tl civarı görünüyor. açıkçası fiyatı yüksek geldi bana. performans açısından did'nin oringli zincirlerine göre çok farkı var mıdır.
Did oringli zincirini hiç kullanmadım. Orijinal zincirden memnun kalmayınca direk piyasadaki en kaliteli zincir diye xring aldım. Özellikle paslanmaması ve gevşememesi çok hoşuma gitti. Orjinal zincir bende 15000 kilometre civarı dayanırken DİD 28.000 kilometrede ses yapmaya başladı 30000de değiştirdim. İşçilik ve dişli değişimi maliyetinden tasarruf edildiği için orijinal parça kullanımına göre uzun vadede daha karlı oluyor.
-
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
Did oringli zincirini hiç kullanmadım. Orijinal zincirden memnun kalmayınca direk piyasadaki en kaliteli zincir diye xring aldım. Özellikle paslanmaması ve gevşememesi çok hoşuma gitti. Orjinal zincir bende 15000 kilometre civarı dayanırken DİD 28.000 kilometrede ses yapmaya başladı 30000de değiştirdim. İşçilik ve dişli değişimi maliyetinden tasarruf edildiği için orijinal parça kullanımına göre uzun vadede daha karlı oluyor.
kaç baklalı almıştın peki hocam hatırlıyor musun, çok muammalar var bu zincir işinde yahu. dişliye uyacak mı, kaliteli midir,bollaşır mı vsvs
-
bajajpulsar2 adlı üyeden alıntı
kaç baklalı almıştın peki hocam hatırlıyor musun, çok muammalar var bu zincir işinde yahu. dişliye uyacak mı, kaliteli midir,bollaşır mı vsvs
520 genişliğinde olmalı. Ben yanlışlıkla 110 almam gerekirken 120 bakla almıştım. Çok uzun gelmişti kısaltmıştık. Dişli olarak orinal NS200 dişlileri kullandım hep. NS dişlisi RS dişlisinden bir diş daha küçük yani son hızı 150'den 154'e çıkartıyor.
Senin dişliler de benim kullandığımla aynı olmalı yani 520 genişlik 108 bakla sayısı. Ama bana güvenme yanlış biliyor olabilirim. Kendin say ona göre al. Birde mutlaka zincir değiştirirken dişli de değiştir. Dişlileri değiştirmezsen aşınmış olan dişli yeni zincirinin ömrünü kısaltır.
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
Ön, EBC SFA213
Arka, EBC SFA181 taktım. frenler müthiş oldu.
zincir için para varsa did, ek, sss, rk.
para yoksa choho.
hocam sfa213 arkaya mı taktınız öne mi? sanki arka taraf için gibi duruyor ben mi yanlış bakıyorum.
-
bajajpulsar2 adlı üyeden alıntı
hocam sfa213 arkaya mı taktınız öne mi? sanki arka taraf için gibi duruyor ben mi yanlış bakıyorum.
kaptan ters yazmışım
181 ön, 213 arka
-
Zincir olarak ben dıd oringli gold kullanıyorum memnunum. Ama orjinal bulmaya çalış sahteleri var piyasada
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
kaptan ters yazmışım
181 ön, 213 arka
TheGokay adlı üyeden alıntı
Zincir olarak ben dıd oringli gold kullanıyorum memnunum. Ama orjinal bulmaya çalış sahteleri var piyasada
teşekkürler cevaplar için.
zincir: did 520vx3 aldım(D.I.D'nin sayfasına girip türkiye distribütörünü bulduktan sonra)
ön balata: FA181TT
arka balata: FA213 aldım. bakalım performansları nasıl olacak.
-
bajajpulsar2 adlı üyeden alıntı
teşekkürler cevaplar için.
zincir: did 520vx3 aldım(D.I.D'nin sayfasına girip türkiye distribütörünü bulduktan sonra)
ön balata: FA181TT
arka balata: FA213 aldım. bakalım performansları nasıl olacak.
Konuyu biraz hortlatacağım ama benim motorda 40bine geldi. Hem zincir hem dişlileri değiştirmeyi planlıyorum. Did zincir düşünüyorum bende genel olarak kullananlar daha uzun ömürlü olduğunu söylüyorlar. Malumunuz hb,tyol gibi sitelerde satılıyor did zincir ama orijinal olur mu? Eğer varsa tr distribütörünün numarasını atabilir misin bana özelden çakma almayalım.
Instagram: Ekremalp85
Youtube: Ekrem Alp
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)