Aslında hep bu psikolojik kilometre sınırımız nedeniyle ilanlarda 50.000 km üstü motosiklet göremiyoruz. 10-15 senelik ırzına geçilmiş, bakımsızlıktan intihar etmiş motosikletler bile hep 40-50.000 km altında.
Aslında hep bu psikolojik kilometre sınırımız nedeniyle ilanlarda 50.000 km üstü motosiklet göremiyoruz. 10-15 senelik ırzına geçilmiş, bakımsızlıktan intihar etmiş motosikletler bile hep 40-50.000 km altında.
benim sınırım maximum 15 bin falan,10 bin de ben binsem yeter
25-30 binden sonra satmak zorlaşıyor
ne kadar bakımlı olursa olsun motorlarında bir metal yorgunluğu durumu vardır ancak tarz tarz motosiklet km leri değişkenlik gösterir,misal 600rr bir motorla vt750 bir motorun metal yorgunluk değerleri aynı değildir.2 honda bloğu ama aynı dayanılılıkda değiller zira 600rr yüksek devir bir motor olduğundan ağır bakımları en iyi bakım aralıklarında 50 bin km dir ama vt750 motor için bu rakam 100 bin km ye kadar çıkar çünkü düşük devir motordur.
Alınacak motor tipine göre hareket etmek gerekir benim görüşüm,sonraki adım kullananın bakım defterinin içeriğidir.
15 binden sonra Türkiye de her motor risk, kumar. ama satıcı ve kullanıcı profili önemli. çok istediğim bir motorsa ekspertize sokar, 20binde bile olsa sonuçlara göre almayı düşünürüm.
İkinci el alacağınız her araç risktir. Düşük km takıntısı olanlara km düşürülüp rahat birşekilde satış yapılabiliyor O yüzden bu tip konulara takılmayın.
önceden 20.000 idi. şuanki motosiklet piyasasıyla artık 100.000 km olmuş durumda.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)