Marka / Model , TopSpeed / İdeal Hız Tecrübeleri
-
oldcockroach adlı üyeden alıntı
Şimdi ben cıbırımı yazmasam olmaz :D
156km/h kesiciye girdiği zaman tabiki yokuş aşağı
120 km/h düz yolda rüzgarsız 9000 devir de
ama en güzeli gidişi 5. vites 8000-8500 devirde 91-95 km/h
6.vitese neden takmıyorsun?
Mt-07 top speed : 210 Belki daha fazla yapıyordur ama sonuna kadar zorlayacağım bir zaman pek olmadı. Zaten önüne kesin biri atlıyor ve 200’den sonra makine nazlanıyor.
İdeal hız bence 90-100 çünkü çok az yakıyor. Azıcık zevk alayım diyorsam 160-170-180. Maalesef ideal aralık benim o an istediğim aralık olduğundan sürekli değişiyor
Reklamlar
-
Kanuni Breton 2010, Kuba XR 125 2014, Mondial Drift 135 2017- Hepsi için son hızlar 110-120, en ideal hızlar 90-100 km.
Motolux Rossi King 139 2018- son hız 120 hatta bayır aşağı 135, 10 inç jantlar yüzünden ideal hız 80km ye kadar.
Mondial Mash 150 2013, ya da leş mi dersiniz - Son hız 110, ideal hız 80-90.
Bajaj Pulsar 200 2016 - Son hız 158, ideal hız 110-120
Hyosung GT250R 2012 - Son hız 175-180 arası idi yanlış hatırlamıyorsam, 90-130 arası idealdi.
-
pulsar dişli vs stok.
158 km/h top speed
ideal uzunyol hiz 90-110
-
Top speedler kendi deneyimlerim tamamiyle
ybr125 - Duke200-390- mt25- mondial rx3ievo yu es geçiyorum merak eden sorabilir.
mt07
top speed 217
Zorlanmadan az yakıt ve az rüzgar yiyeceğin hız 120
120km/h ile ortalama 3.8 felan yakar.
Vfr800 vtec
Top speed 264
zorlanmadan gittiği hız 200 civarı
yakıtı nispeten az yaktığı hız 140-150 ve altı, 6. vites vtec açmadan.
vtecsiz yakıt ortalama 6lt vtec açarak 9lt
Fz6n
Top speed 243
zorlanmadan ve sürücüyü üzmeden gittiği hız naked olmasından mütevellit mt07 gibi 120-130
Bu şekilde 4lt civarı yakıyor
Gsxr1300 Hayabusa
top speed 309
zorlanmadan gittiği hız size ve yola bağlı 299 diyelim
100-130km/h arası uzun yolda 4-5lt
Karışık kullanımda 10 lt altına hiç düşmez.
Mt09
top speed 223
zorlanmadan gittiği hız 200 ama naked işte 😥
120-130km hız ile 4lt
xmax 400
164 top speed
zorlanmadan 120 gidiyor
yakıt 4-5lt arası şehir içi 3.5-4 uzun yol.
Wr125r
top speed 113
zorlanmadan gittiği hız 80
yakıt şehir içi daha düşük çıkıyordu 2.7lt
Wr250r
too speed 164
asfalta uygun lastikle 120 ile zorlanmadan gidiyor ancak dişli lastikle 90-100 sonrası titreşim, ses, güvenlik olarak sakıncalı.
yakıt 3.5lt
-
Tvs Apache Rtr 150 (2012)
top speed 136km
ideal (tatlı tatlı) 85km
-
Kurubuz yazmış ama orjinal dişli ile ben de yazayım
Bajaj discover 125 st
Top speed 115 İdeal hız 100. 100 e gelince titreşimde bir azalma oluyor nasıl oluyorsa 100 o yüzden İdeal biraz altında daha fazla titriyor 😁
-
100cc gundial cub son hiz,80,ideal hiz 65
110cc yamaha cub son hiz 100 ideal 80
250cc yamaha scooter son hiz 140 ideal 110
180cc hintli son hiz 140 ideal 100
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
6.vitese neden takmıyorsun?
Mt-07 top speed : 210 Belki daha fazla yapıyordur ama sonuna kadar zorlayacağım bir zaman pek olmadı. Zaten önüne kesin biri atlıyor ve 200’den sonra makine nazlanıyor.
İdeal hız bence 90-100 çünkü çok az yakıyor. Azıcık zevk alayım diyorsam 160-170-180. Maalesef ideal aralık benim o an istediğim aralık olduğundan sürekli değişiyor
6 vites hem çok yaktırıyor hemde yol düz değil ve rüzgar varsa eziyet oluyor :D
-
2016 xmax 250
136kmh gördüm. İdeal hız benimboy ölçülerime göre (196)95-105 olduğunu düşünüyorum
-
oldcockroach adlı üyeden alıntı
6 vites hem çok yaktırıyor hemde yol düz değil ve rüzgar varsa eziyet oluyor :D
Desene pırıl pırıl 6.vites dişlisi duruyor motorda
-
Bayağı veri toplanmaya başladı.
Biraz daha bilgi gelirse bunu bir tablo haline getireceğim.
Sonrasında epey yorum yapılacak gibi...
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Desene pırıl pırıl 6.vites dişlisi duruyor motorda
Muğla gibi yerde mecbur rüzgar hem ters esiyor hemde hep yokuş :D
-
Powerslide Supercruiser 110 temiz asfaltta 35 km hafif yokuş aşağı 50 Hacı Osman rampasında 80 km gördüm :D
-
YBR 125 ESD (Orijinal dişli)
Top Speed Yokuş Aşağı = 125
Düz Yol = 95 - 100
İdeal Hız = 85 - 90
-
Ufuk hocam merhabalar. Serkan bütün motosikletlerini yazmış. Mondial rx3i evoyu da bana bırakmış sağ olsun.
Fabrika tavsiyesi orijinal güvenli sürüş km 120. 2015 modelin % 10 fazla gösteren 100-90-18 lastiğiyle tap spiyd 156 km
2016 // daha doğru // 100-90-19 // // // 144 // Bendeniz 120-125 arası değişen kilolarda , motosikletin üzerinde o 3 adet çanta ile. Selamlarımızla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------
2016 modelin daha gösteren 100-90-19 lastiğiyle 144 km.
-
Honda activa 110cc, top speed 80kmh ideal seyir 60-70
Mondial zat 150 cc, top 105kmh, ideal 80kmh
Joyride 200, top 120kmh, ideal 80-110kmh
Burgman 400, top 160kmh, ideal 80-120kmh
Derbi Terra 125cc, top 120kmh, ideal 90-110kmh - ilginç bir motordu, 100kmh üstü Burgmandan daha güvenli hissettiriyordu.
Xmax 250, top 150kmh, ideal 80-110kmh
Dominar 400ug, top +160kmh-daha denemedim, ideal 90-100kmh. Tur camı yok, 100kmh üstü rüzgar yoruyor.
Motorun torklu olması, gücün alt devirden itibaren elinin altında olması güzel. Son hız ikinci planda, alınan riske göre tekrar düşünmek gerek.
-
Honda beat 100 cc top speed 105 ideal hız 80
Honda cbf150 top speed 120 ideal hız 80-90
Suzuki inazuma 250 cc top speed 151 ideal hız 100-110
-
Mt-07 max hız:218 ideal hız bana göre 160-180 arası
Cb600f hornet max hız:235 ideal hız 160-180 arası
Ninja250 max hız:180 ideal hız 120-140 arası
bu hızlar benim gördüğüm ve ideal olarak sürdüğüm hızlardır.
-
Specialized Sequoia Expert. Temiz asfaltta ideal hız 30, yokuş aşağı 55'i gördüm. Km'de 30 kalori falan yakıyor
-
Gv650
Orjinal kayışla
top speed : 232 km
İdal hız aralığı :130 - 150 km
Şuan zir aktarma
top speed denemedim 180-190 ları gördüm
İdal hız :120-140 km gibi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)