Malum hallerden dolayı eldekini güçlendirme
-
Oha,motor an itibariyle ikiye ayrildi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------
Angrypower adlı üyeden alıntı
Keşke benim olsa. Mt-07’ye binmem, her yere bu motorun son hali ile giderdim
Reklamlar
-
RideForLife. adlı üyeden alıntı
Kanka hiç uğraşma, sen illa biraz daha rahat etmek istiyorsan senin 125lik ile kafa kafaya 150 Drift'i takas edenler var. Onlarla takas et. Ben geçen gün 110 km yaptım tek oturuşta 95'ten aşağı inmedim. Antalya'da çubuk beli var oraya 90la tırmandım 5den 4'e bile atmadım. Arkada çanta ağzına kadar dolu olmasına rağmen. Bence yeterli geliyor. Tabi seninkinden sonra ne kadar heyecanlı olur bilemem.
Ya da bunu yapmak yerine 10bin'e bi tane NS200 bulalım sana rahat et. Uzun yolda 120-130 sabit gidersin onlarla. Domi falan hikaye şu zamanda maalesef.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------
150 Driftlerde 125cc'lik karbüratör olduğunu hatırlatayım. Belki karbürator yükseltsen daha da rahat edecek motor, hiç denemedim.
Valla ya böyle bununla devam edeceğim ya da bir Tnt 250 alıcam. Pulsar' ın eski kasası pek içime sinmiyor abs li olanı da 14000 civarı. Bakarsın onu alırım hayırlısı.
-
Drift'i orjinal haliyle kullanman senin için daha iyi olur, mcx'i 180 cc ye çıkarmıştım 65,5 piston ile biraz hız artışı ve tork elde etmiştim, ama istediğim sonucu alamamıştım. Karbüratörler uyumsuz çıkıyor haftada bir avrupa yakasına geçerdim 130,140 km sürat gördüğü yerler olurdu yolun eğimine göre... Otoyolda full dipgaz giderdim motoru taş gibiydi, sıkıntı çıkarmadı hiçbirzaman.
Uyumlu krank bulunmuyordu belki de hala yoktur. Sana tavsiyem motoruna ek maliyet çıkarmadan orjinal haliyle sürmen.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Oha,motor an itibariyle ikiye ayrildi..
Pazartesi inip bakayım tek parça mı die
Perşembe günü zincirini temizleyip, yağladım. Brandayı üstüne atıp çıktım geriye.
-
Malum hallerden kasıt ekonomik sıkıntılar ise eldekini güçlendirmek değil muhafaza etmek gerekir. Bakımlarını zamanında yaptırmak ve özenli kullanmak masraf açmamasını ekonomik kullanımını sağlar.
- Modifiye olayları zevk ve para işidir.
- Para bol olunca mantık falan bir tarafa bırakılıyor. Adam kros motoruna 1300cc. Hayabusa motoru takmış. Malum siteye bir bakın.
- 125cc. Honda grom motora 4 silindir yamaha fazer6 motoru takmış. Kafasındakini yapmak adına 2 motoru parçalamış. Bu işte akıl mantık var mı? Yok. Zevk işte böyle bir şey. Bir sürü para harcayıp kafasına taktığı işi yapmak.
Malum hallerden bahsedeceksen motoruna iyi bak. Akşam en az 3 kilit vur.
Ben öyle yapıyorum
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Malum hallerden bahsedeceksen motoruna iyi bak. Akşam en az 3 kilit vur.
Ben öyle yapıyorum
Benimde öyle tanıdığım biri var. Zincirleri düşününce, motora binesim kaçıyor şahsen. Neyse Pazartesi’ye birşey kalmadı. İle motorla gideyim de almış olduğuma değsin
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Malum hallerden kasıt ekonomik sıkıntılar ise eldekini güçlendirmek değil muhafaza etmek gerekir. Bakımlarını zamanında yaptırmak ve özenli kullanmak masraf açmamasını ekonomik kullanımını sağlar.
- Modifiye olayları zevk ve para işidir.
- Para bol olunca mantık falan bir tarafa bırakılıyor. Adam kros motoruna 1300cc. Hayabusa motoru takmış. Malum siteye bir bakın.
- 125cc. Honda grom motora 4 silindir yamaha fazer6 motoru takmış. Kafasındakini yapmak adına 2 motoru parçalamış. Bu işte akıl mantık var mı? Yok. Zevk işte böyle bir şey. Bir sürü para harcayıp kafasına taktığı işi yapmak.
Malum hallerden bahsedeceksen motoruna iyi bak. Akşam en az 3 kilit vur.
Ben öyle yapıyorum
Motoruma iyi bakıyorum elbette ama bu zamanda 125 cc ile kalmak can sıkıyor bi 250 cc motorla falan olsaydı biraz daha rahat ederdim şahsen.
-
Mersin İl Temsilcisi
levend84 adlı üyeden alıntı
Dostum,
Blokta bir degisim/guclendirme vs.yok
Yamaha xt 660 alt motorunu komple takmis..
Yorumlarda sahibinin cevabi mevcut.
Fren cift kaliperli(300mm disk)ve şasi guclendirmesi yapilirsa,arkaya disk fren uygulanirsa,suspansiyon,jant ebatlari degisimi ile o zaman olabilir.
Ama videodaki arkadas sadece motor atmis ve radyator icin saseyi uzatmis.
Fren vs.hepsi stok.
Ve cidden sakat is,tamam giderde durmaz,viraja girmez,çikmaz.başa bela açar
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:59 ----------
Yamaha muhendisi,Xt660 a o alt motoru 180kg lik yurur agirlikta kullaniyor.
Drift zaten 115 kg bir motor.
Hadi xt nin motoruyla beraber 125-130kg olsun.
Nerden baksan elinde kalir.
hemen hemen aynısını yazacaktım..
duramadıktan sonra, şaseyi çatlattıktan sonra; yani, kontrol edemedikten sonra, güç, düşamana dönüşür..
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
-
yürekçe adlı üyeden alıntı
hemen hemen aynısını yazacaktım..
duramadıktan sonra, şaseyi çatlattıktan sonra; yani, kontrol edemedikten sonra, güç, düşamana dönüşür..
Cc yukseltmeye elverişli en iyi motor ve şasi,
Orjinal alman
ETZ MZ lerde var
Bakin orjinal alman olacak
Biraz tadilatla 500-600 cc yi bile kaldirir.
Şasi bu işte,
Kaldirmaz dayanmaz diyen,tekrar baksin.
Alman muhendisi 1987-1988 de bu şasiyi dizayn etmiş.
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Drifti satıp Hero Karizma düşünebilirsin.
125-130 stabil gidebiliyor. 140 son hız.
Keyifli güzel motosiklet ama pek tutmadı.
Kış aylarında 5000-7500 bandında temiz 2.elleri vardı,şimdi durum ne bilmiyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)