Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

eski kasa cbr 125 mi yoksa mondial drift mi?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    17 Nisan 2020
    abilerim seneye motor almayı düşünüyorum ehliyette seneye alıncak ama motorda kararsızım supersport ve ya commuter tipi istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Seneye gel, o zaman söyleriz.
    cıbılduck bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    17 Nisan 2020
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seneye gel, o zaman söyleriz.
    reis ona göre çalışcam yazın sonumuzun ne olcağı belli değil ama ona göre babamlardan falanda borç alcam

  4. #4
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Kardeşim tahmini bütçen ne olacak ona göre önersin ahali. Cbr 125 tatlı motor ama düşüp karenajı kırarsan ya da motorun eski olmasından dolayı başına iş açarsa o bütçeni fersah fersah aşarsın.
    CrazyHamsi bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    17 Nisan 2020
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim tahmini bütçen ne olacak ona göre önersin ahali. Cbr 125 tatlı motor ama düşüp karenajı kırarsan ya da motorun eski olmasından dolayı başına iş açarsa o bütçeni fersah fersah aşarsın.
    reis 5000 tl civarı olacak çalışıcam yazın ekipmanlarıda ailemden borç alarak tamamlarım bi de gözlük kanallı uygun fiyat kask önerinizi beklerim bi de başka motor önerirsenizde olabilir reis ama commuter ve ya supersport istiyorum

  6. #6
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı CrazyHamsi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    reis 5000 tl civarı olacak çalışıcam yazın ekipmanlarıda ailemden borç alarak tamamlarım bi de gözlük kanallı uygun fiyat kask önerinizi beklerim bi de başka motor önerirsenizde olabilir reis ama commuter ve ya supersport istiyorum
    Kardeşim bu iş bir silsileden ibaret. Acele etme, hem Cbr 125 supersport değil, karenaj giydirilmiş commuter bence. Beni yanlış anlama ama 5000 TL.ye alacağın Cbr 125 sana bir o kadar masraf çıkarabilir. Sen alabiliyorsan Drift olur, Rks olur, Hede hodo olur başla bakalım daha güncel ama ekonomik bir motorla. Geliştir kendini, ileride tecrübenle bütçen paralel olarak arttığında gönlündeki daha yüksek cc supersport makineye geçersin. İlk motorun olacağı için düşmen,kalkman muhtemel o nedenle karenajlı ve masrafı ağır motor tercih etme bence. Ben mesela ilk motorumu almadan önce Honda,Yamaha vs eğitimler alıp ilk motorumu aldım, iyi sürdüğümü düşünmeme rağmen ilk 1 ayda 3 kazam oldu. 1) Gidon kaburgama çarpıp kaburgamı çatlattı 2) Börekçi dükkanından içeri girdim. 3) Ters yola dönen ambulans bana çarptı. Bu 3 kazada da motorum karenajlı olsaydı, tamir tadilat masrafından cc yükseltmeye bütçe ayıramazdım.

  7. #7

    Üyelik
    17 Nisan 2020
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim bu iş bir silsileden ibaret. Acele etme, hem Cbr 125 supersport değil, karenaj giydirilmiş commuter bence. Beni yanlış anlama ama 5000 TL.ye alacağın Cbr 125 sana bir o kadar masraf çıkarabilir. Sen alabiliyorsan Drift olur, Rks olur, Hede hodo olur başla bakalım daha güncel ama ekonomik bir motorla. Geliştir kendini, ileride tecrübenle bütçen paralel olarak arttığında gönlündeki daha yüksek cc supersport makineye geçersin. İlk motorun olacağı için düşmen,kalkman muhtemel o nedenle karenajlı ve masrafı ağır motor tercih etme bence. Ben mesela ilk motorumu almadan önce Honda,Yamaha vs eğitimler alıp ilk motorumu aldım, iyi sürdüğümü düşünmeme rağmen ilk 1 ayda 3 kazam oldu. 1) Gidon kaburgama çarpıp kaburgamı çatlattı 2) Börekçi dükkanından içeri girdim. 3) Ters yola dönen ambulans bana çarptı. Bu 3 kazada da motorum karenajlı olsaydı, tamir tadilat masrafından cc yükseltmeye bütçe ayıramazdım.
    saolasın reis geçmiş olsun kazalar için bende öyle düşünüyorum 18 ime gelene kadar drift kullaniyim sonra r25e geçerim eski model bi r 25 10000 tl civarı alırım peki drift alsam ne masraf çıkarır uzun kullanımda ve ya satcam desem ne kadar sürede aslında cbf almak istiyodum ama 150 cc

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-rks-tertemiz-1800-kmde-garantisi-devam-etmekte-0-ayarinda-arayanlara-810722261/detay rks de güzelmiş aslında reis önerirmisin

  8. #8
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(o)
    Cbr 125 hayatta almazdım. Senin niyetin normaldir ama Tr de o motoru kullanan herkes apaçi neredeyse. Ayrıca cebini yakar.

    150 drift al bi tane. Tepe tepe kullan. Zincir dişli 100 lira falan. Hava filtresi 20 lira civarıdır tahmini. Bir şey olursa olursa veya düşüp kalkarsan cebini de yakmaz. Tüm acemiliğini atarsın sonra r25 olur cbr250 olur rahat rahat yükseltirsin motorunu.

  9. #9

    Üyelik
    17 Nisan 2020
    Alıntı fb__ömer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr 125 hayatta almazdım. Senin niyetin normaldir ama Tr de o motoru kullanan herkes apaçi neredeyse. Ayrıca cebini yakar.

    150 drift al bi tane. Tepe tepe kullan. Zincir dişli 100 lira falan. Hava filtresi 20 lira civarıdır tahmini. Bir şey olursa olursa veya düşüp kalkarsan cebini de yakmaz. Tüm acemiliğini atarsın sonra r25 olur cbr250 olur rahat rahat yükseltirsin motorunu.
    reis 150 cc değilmi o seneye a1 ehliyet alcam kullanamamki 125 cc sınırı var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim bu iş bir silsileden ibaret. Acele etme, hem Cbr 125 supersport değil, karenaj giydirilmiş commuter bence. Beni yanlış anlama ama 5000 TL.ye alacağın Cbr 125 sana bir o kadar masraf çıkarabilir. Sen alabiliyorsan Drift olur, Rks olur, Hede hodo olur başla bakalım daha güncel ama ekonomik bir motorla. Geliştir kendini, ileride tecrübenle bütçen paralel olarak arttığında gönlündeki daha yüksek cc supersport makineye geçersin. İlk motorun olacağı için düşmen,kalkman muhtemel o nedenle karenajlı ve masrafı ağır motor tercih etme bence. Ben mesela ilk motorumu almadan önce Honda,Yamaha vs eğitimler alıp ilk motorumu aldım, iyi sürdüğümü düşünmeme rağmen ilk 1 ayda 3 kazam oldu. 1) Gidon kaburgama çarpıp kaburgamı çatlattı 2) Börekçi dükkanından içeri girdim. 3) Ters yola dönen ambulans bana çarptı. Bu 3 kazada da motorum karenajlı olsaydı, tamir tadilat masrafından cc yükseltmeye bütçe ayıramazdım.
    reis rks 125 alcam drift 125 135 ccymiş senin dediğin rks de güzel saolasın

  10. #10
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı CrazyHamsi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    reis 150 cc değilmi o seneye a1 ehliyet alcam kullanamamki 125 cc sınırı var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------



    reis rks 125 alcam drift 125 135 ccymiş senin dediğin rks de güzel saolasın
    Ehliyet sınıfı konusunu atlamışım, kastettiğim Titanic 150-S'ti. Rks 125'i bilmiyorum, kullanmadım seni yanıltmayayım.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler