Tüm resimlere baktım, kusur bulamadım. Hepsi çok güzel gözüküyor ama eski Bmw.ler bir başka güzel.
birgün garajlı evim olursa bütçeme uygun bi caferacer olayına gireceğim.
bence tek kişi için düşük cc olarak sehir içi cok tatlı oluyor bu olay.
Ama aga ya o asagı eğik gidon nedir, cafe racer da düz gidon olmalı bence !
Üşenmemiş uğraşmışsın,
bende üşenmedim 55 adet resim yüklemişsin. Tek tek saymaya üşendim ama ben, mesajı editledim linkleri copy paste yaptım excel'e yapıştırdım, 55 sütün çıktı.
Velhasıl, ben tek bir resim ekleyeyim ;)
Konusuda aşağıda;
https://www.motosiklet.net/forum/mt-...rambler-3.html
Legends may sLeep.. But they never diE..!
cafe racer degilde scrambler hastasiyim ileride guzel bi scrambler motorum olmasini isterdim.
Önceden hiç sevmezdim ama son zamanlarda bi aşk başladı onlara karşı velhasıl çok güzeller
Kişiselleştirilmiş olması harika. Lakin bir kusuru var.
İnsan binmeye kıyamıyor (kendi adıma konuşuyorum)
Bir de şuraya bunu, buraya da bunu ekleyeyim... Az havamız(sönük de olsa) olsun
Not: Innovation devam ediyor, ancak fazla video ve resim çekemedim. Bir ara güncellerim.
sorduğun ucu çok açık bir soru, "kullanan,deneyen oldu mu?"
cafe racer yapmak için "donor" motosiklet gerektiği ve bu donor motosiklet herhangi bir motosiklet olabileceği için ortaya çıkacak her cafe racer'ın veya scrambler'ın karakteristiği farklı olacaktır.
ben bir fzs600 alıp cafe racer yapmak istiyordum ancak ortalama ikinci el bir ters teleskopik spor amortisör(r6,cbr600rr,gsxr1000,1000rr,r1)-2x nissin-brembo-tokico ön fren-ön jant(r6,cbr600rr,gsxr1000,1000rr,r1)-ön fren diskinin 10.000-15.000 tl den fazlaya geleceğini anladıktan sonra vazgeçtim. belki de bunlardan sonra single sided swing arm olayına girip bunu yapmışken arka jant ve yeni arka fren de alırdım, iyice ocağıma incir ağacı dikerdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------
hocam 4 silindir bir cafe racer bekliyorum senden.
2 yıl kadar Leoncino sahibi oldum. İnsanların motoru koyduğunuz bir cafe bir meydan da size ve motora bakması. Gelip fotoğraf çekmek istemesi güzel bir his.
Tabi içimden hep bir CB750 toplamak gelmiştir. Ülkede temiz bulmakta zor. Yeni CB1100 zaten bize gelmiyor. Yine en alınası Ducati Scrambler oluyor.
Bence bir motosikletin en güzel formu cafe racer, scrambler veya tracker tipi motosikletlerdir, ayrıca bobber ı da unutmayalım tabi
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------
Arkadaşlar bu arada hero xpulse 200 t modeli bence bu tür çalışmalar için çok uygun bir model, ayrıca xpulse 200 den de çok iyi scrambler olacağını düşünüyorum
Çok dikkat çekici, mükemmel özellikle kendi yaptığına ayrı bir bağlanıyorsun(fabrikadan çıkanlar) bana göre cafe racer değil çünkü seri üretim senin için bir ayrıcalığı yok. Ama kendin birazda olsa uğraştığın cafe veya sb ler çok hoş oluyor çok keyifli ama günlük kullanıma uygun değiller hafta sonu motoru oluyorlar genelde. İstistanalar hariç tabii
Ben kullandım tek eksisi ben tek kişilik yapmıştım arkama kimse binemiyordu :D Ve gidon vs orijinal olmadığı için alışmak için zaman gerekiyor ama ben alıştığım için bisiklet gibi kullanıyordum.
Yamaha sr 400 vardi cok begenirdim. 2014 tü sanırım 18 adet mi ne gelmişti. Daha da gelmedi. Bir de suzuki van van 200 var sanırım. Retro.olunca fiyat cikiyor. Baksan aslında mantiksiz hava sogutmali kampana fren falan ama güzel de duruyor meret
elimde mig kaynak makinası yok olsa birşeyler yapacağım, daha önce cg den caferacer denemişliğim var ama düzgün alet ekipman olmayınca ucube gibi birşey çıkıyor ortaya
şuan mondial kt125 şasisi üstüne honda cm125 veya mct 250 alt motor uydurmaya çalışıyorum.
param olsada ben alsam motorsiklettir kendisi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)