siz hala zinciri yağlamakla mı uğraşıyorsunuz. otomatik zincir yağlama sistemi. ATP
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Ben karabaş şampuan şişesi ve 1 adet serum kiti ile manuel olarak hallettim o işi :D Şişeyi karenajın için saklıyorum serum hortumunu da uzatıyorum arka dişliye dım dım dım olay tamam :D Jenaratörlerin yağı değişti atık yağları da aldım teneke teneke 15w40 :D Sadece akvaryumcudan musluk alıp damlama olayına ince ayar vermem gerekiyor :D
-
Ben de 2019 sonunda ATP taktırdım ve çok memnunum ancak benim tankım daha büyük, sol altta duruyor. Geçen gün de tanktaki yağ bitti, sökmekle uğraşmadım, içine enjektörle yağ doldurdum.
-
Buyuk motosikletlerin zinciri zaten icten yagli. "O" ve "X" ring'ler onun icin var. Zincirin asil yuk binen ve asinan kismi surekli yaglanmakta. Distan yaglamanin amaci: "0" ringlerin omrunu uzatmak, ve acikcasi bir de estetik...
"0" ringlerin omrunu uzatmak icin cok sik yaglamak gerekmiyor.
Goruntu icin ise "otomatik yaglama sistemi" daha buyuk negatif bence.
Bu arada asagi yukari 17 senedir 900cc+ motosiklet kullaniyorum. Hayatimda sadece bir kez zincir degistirdim.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Buyuk motosikletlerin zinciri zaten icten yagli. "O" ve "X" ring'ler onun icin var. Zincirin asil yuk binen ve asinan kismi surekli yaglanmakta. Distan yaglamanin amaci: "0" ringlerin omrunu uzatmak, ve acikcasi bir de estetik...
"0" ringlerin omrunu uzatmak icin cok sik yaglamak gerekmiyor.
Goruntu icin ise "otomatik yaglama sistemi" daha buyuk negatif bence.
Bu arada asagi yukari 17 senedir 900cc+ motosiklet kullaniyorum. Hayatimda sadece bir kez zincir degistirdim.
okadar bilgim yok ama en azından böyle kafam daha rahat ediyor
-
pek bana göre değil ben seviyorum böyle zinciri temizleyip yağlamayı. işten fırsat buldukça her pazar km dolmadan bile temizler yağlarım
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Buyuk motosikletlerin zinciri zaten icten yagli. "O" ve "X" ring'ler onun icin var. Zincirin asil yuk binen ve asinan kismi surekli yaglanmakta. Distan yaglamanin amaci: "0" ringlerin omrunu uzatmak, ve acikcasi bir de estetik...
"0" ringlerin omrunu uzatmak icin cok sik yaglamak gerekmiyor.
Goruntu icin ise "otomatik yaglama sistemi" daha buyuk negatif bence.
Bu arada asagi yukari 17 senedir 900cc+ motosiklet kullaniyorum. Hayatimda sadece bir kez zincir degistirdim.
Her sene, 15000-18000 km'de bir zincir(Honda'nın taktığı, DID'nin "ucuz" serisi) değiştiriyorum.
Kış aylarında her gün yağmur yağdığı için bakım filan yapamıyorum. 2 güne paslanıyor, kum giriyor. Sırf bu yüzden otomatik yağlamaya geçesim var.
Ama bir yandan da "ya bu zincirin ömrü zaten buysa?" diye düşünüyorum.
-
pea adlı üyeden alıntı
Her sene, 15000-18000 km'de bir zincir(Honda'nın taktığı, DID'nin "ucuz" serisi) değiştiriyorum.
Kış aylarında her gün yağmur yağdığı için bakım filan yapamıyorum. 2 güne paslanıyor, kum giriyor. Sırf bu yüzden otomatik yağlamaya geçesim var.
Ama bir yandan da "ya bu zincirin ömrü zaten buysa?" diye düşünüyorum.
ahmet abinin zinciri taptaze duruyordu ve 40 bin km dir kullanıyordu yağlama sistemi ile.
ben daha yeniyim kendim tecrübe edecek zamanım olmadı hala.
-
güzel sistem valla, asfaltta binsem kesinlikle kullanırdım. Ne yazıkki motosiklete extra ne takarsam kırılıyor 😀
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------
Alper600RR adlı üyeden alıntı
pek bana göre değil ben seviyorum böyle zinciri temizleyip yağlamayı. işten fırsat buldukça her pazar km dolmadan bile temizler yağlarım
Temizlik işini çok abartmayın hocam, defalarca kez motosiklet aldım sattım . Aldığım motosikletlerin çoğunun zincirleri hep bende bozuldu, hepsi de böyle gaz yağı fırçayla cam gibi yaptıktan sonra bozuldu. Çok temizlemenin zararlı olduğuna kanaat getirdim.
-
Walla o otomatik zincir yağlama işine bende gireceğim. Fakat hem havalar yağmurlu hem 20000km bakımı var. Önce bakımı yapıp, ardından taktırayım diyorum ama servislerde kapalı galiba.
-
emin değilim çoğu yer açık ama
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Buyuk motosikletlerin zinciri zaten icten yagli. "O" ve "X" ring'ler onun icin var. Zincirin asil yuk binen ve asinan kismi surekli yaglanmakta. Distan yaglamanin amaci: "0" ringlerin omrunu uzatmak, ve acikcasi bir de estetik...
"0" ringlerin omrunu uzatmak icin cok sik yaglamak gerekmiyor.
Goruntu icin ise "otomatik yaglama sistemi" daha buyuk negatif bence.
Bu arada asagi yukari 17 senedir 900cc+ motosiklet kullaniyorum. Hayatimda sadece bir kez zincir degistirdim.
Benim eski zincirde o-ring’ler patlamıştı. Pek güzel olmuyor. Zaten bir zinciri ben max 15000km kullanabiliyorum. Sonra direk çöp oluyor. Bu sistem ile 25000km kullanabilir isem bana faydası çok olur.
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Benim eski zincirde o-ring’ler patlamıştı. Pek güzel olmuyor. Zaten bir zinciri ben max 15000km kullanabiliyorum. Sonra direk çöp oluyor. Bu sistem ile 25000km kullanabilir isem bana faydası çok olur.
ben zincir dişliyi değiştireli bi kaç bin km oldu. sıfır zincire taktırmış gibi bi durumdayım. bakalım benim zincirler ne kadar gidecek.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Buyuk motosikletlerin zinciri zaten icten yagli. "O" ve "X" ring'ler onun icin var. Zincirin asil yuk binen ve asinan kismi surekli yaglanmakta. Distan yaglamanin amaci: "0" ringlerin omrunu uzatmak, ve acikcasi bir de estetik...
"0" ringlerin omrunu uzatmak icin cok sik yaglamak gerekmiyor.
Goruntu icin ise "otomatik yaglama sistemi" daha buyuk negatif bence.
Bu arada asagi yukari 17 senedir 900cc+ motosiklet kullaniyorum. Hayatimda sadece bir kez zincir degistirdim.
Muhabbeti uzatalım mı yoksa bilmediğin şey hakkında eksik- hatalı yorum yapmış olabileceğini kabul eder misin
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------
Alper600RR adlı üyeden alıntı
pek bana göre değil ben seviyorum böyle zinciri temizleyip yağlamayı. işten fırsat buldukça her pazar km dolmadan bile temizler yağlarım
Tabiki severek yapılan iş iş değil keyifdir. Size tavsiyem temizlik yaparken yağ çözücü herhangi bir şey kullanmayın. Yağ ile temizleyin yağlayın..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------
Angrypower adlı üyeden alıntı
Benim eski zincirde o-ring’ler patlamıştı. Pek güzel olmuyor. Zaten bir zinciri ben max 15000km kullanabiliyorum. Sonra direk çöp oluyor. Bu sistem ile 25000km kullanabilir isem bana faydası çok olur.
Yeni zinciri al atp tak eğer normal kullanım ile 25 binde bozulur ise paran geri iade... Fiili olarak zaten yapıyorum ama garanti için çalışmam sürüyor
-
İşte zinciri takalı 1000km oldu dişli ile. Gelemiyorumki. Hep yağmur yağıyor
-
mavzer-i adlı üyeden alıntı
ahmet abinin zinciri taptaze duruyordu ve 40 bin km dir kullanıyordu yağlama sistemi ile.
ben daha yeniyim kendim tecrübe edecek zamanım olmadı hala.
Maalesef 46500 km de hiç gerdirme yapmadan zinciri değiştim. Zincir iyi durumda idi ama özellikle ön dişli eğilmiş idi set olarak değiştim ben de
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:52 ----------
Angrypower adlı üyeden alıntı
İşte zinciri takalı 1000km oldu dişli ile. Gelemiyorumki. Hep yağmur yağıyor
Zaten gelme #evdekal
-
Zincirin ömrü motoru kullanım şeklinden çok etkileniyor. Sürekli ani gaz açan, yüklü motorlarda daha çok yıprandığını düşüyorum. Yağlama paslanmayı vs geciktiriyor ama öyle yok gaz yağı vs gibi işlere hiç girmiyorum.
-
Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı
Maalesef 46500 km de hiç gerdirme yapmadan zinciri değiştim. Zincir iyi durumda idi ama özellikle ön dişli eğilmiş idi set olarak değiştim ben de[COLOR="Silver"]
darısı benim başıma :D
-
Ahmet Turan Peker adlı üyeden alıntı
Zaten gelme #evdekal
Walla benim öyle bir şansım yok maalesef. Yazında Türkiye turu yapacağım. Sen açık değilsen sıkıntı. Yapacak birşey yok. Mecbur bekleriz.
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Walla benim öyle bir şansım yok maalesef. Yazında Türkiye turu yapacağım. Sen açık değilsen sıkıntı. Yapacak birşey yok. Mecbur bekleriz.
Sağlam raporu al gel 😉
Zaten şu an gidemezsin. Açılınca ben de açarım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)