Z250 SL mi? CB250R mı? D 400 mü?
Reklamlar
-
Bu üçü arasında kaldım eğer param olursa direk gidip sıfır D 400 UG alacağım inşallah. Ama param 17000-20000 arası olursa cb250r veya D 400 eski kasa, param daha da düşük olursa Kawasaki Z250sl düşünüyorum sizce hangisi?
Ortalama olarak çok yakmasın parça fiyatları da Yamaha gibi vs. zorlamasın 140-150 km/s hızlarda uzun yolda gidebilsin istiyorum.
Arada aklıma Sym Wolf 250 de giriyor ama onun önemli parçalar baya pahalı sanırım.
Reklamlar
-
D400 UG alacağın diğer tüm 250cc'ler den daha uzun süre seni tatmin edecek. Özellikle uzun soluklu sürüşlerde fark baya var.
-
CB250R kullanma fırsatım oldu. Çok konforlu ve kullanışlı özellikle vites geçişleri o kadar rahat ve zevkli ki hayran kaldım tek dezavantajı artçıya uygun değil boyutları küçük kalıyor. Artçıyada uygun birşey olsaydı gidip direk alacağım motor olurdu.
-
YasinC adlı üyeden alıntı
D400 UG alacağın diğer tüm 250cc'ler den daha uzun süre seni tatmin edecek. Özellikle uzun soluklu sürüşlerde fark baya var.
Dominar daha torklu ve top speed ler aynı yani 140 ile giderken hepsinde rahat edeceğim hele d 400 ug de top speed daha yüksek yani istediğim hızları daha düşük devirde göreceğim yanlış mı düşünüyorum?
-
Dediğiniz motosiklerin hiç birisi uzun yola uygun değildir. Naked ile uzun yol yapilmaz. Rüzgar bezdirir, eziyet olur. Uzun yol için yüksek bir tur camı, konforlu bir sele, elller icin elcik koruma ve dizler ve bacaklar için grenaj şarttir.
Ha illa derseniz ben eziyet cekmeye raziyim, iclerinde en mantikli secim CB250R olacaktir.
-
BoraKara adlı üyeden alıntı
Dediğiniz motosiklerin hiç birisi uzun yola uygun değildir. Naked ile uzun yol yapilmaz. Rüzgar bezdirir, eziyet olur. Uzun yol için yüksek bir tur camı, konforlu bir sele, elller icin elcik koruma ve dizler ve bacaklar için grenaj şarttir.
Ha illa derseniz ben eziyet cekmeye raziyim, iclerinde en mantikli secim CB250R olacaktir.
Maalesef düşük cc yol endurosu tarzı motosiklet alacak durumum yok. Mondial Rx3 i' de, V- Strom 250' de benim istediğim bir güç yok. Mondial Drift ile çok gezdim rüzgar yorsa da keyifli bir yolculuk oluyor eminim onlarla daha iyi olacaktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------
O zaman tavsiyelerinize göre param 20000 civarı olursa cb250 r bakacağım. 30000 olursa Dominar alacağım. Peki 14-15000 civarı param olursa Z250 SL için ne dersiniz?
-
Isparta'da Kawasaki kullanmak çok saçma olur. Z250SL gidip baktım bir kaç satıcıdan. Parçaları avrupadan geliyor pahalı. Her yerde servisi yok. İstanbulda bile bence az. Parçalar için sipariş düşmesi için 1 ay, teslimatı için de ekstradan 2 hafta bekliyorsunmuş. Satan adamın biri bana "eğer alırsan iki tane de filtre stokladım onları da veririm uygun fiyata" gibi şaşırtıcı bir teklif bile etmişti. Ayrıca beğenmediğim özellikleri Z250SL'in göstergesinde vites ve hararet göstergeleri yok. Vitesi anladık tamam da hararet neden olmaz aklım almadı. En mantıklısı CBR250.
-
Z250 de parça, servis ve ikinci el sıkıntılari mevcut.CB daha mantıklı geliyor bana Bajaj dan ziyade.
-
-
cıbılduck adlı üyeden alıntı
Isparta'da Kawasaki kullanmak çok saçma olur. Z250SL gidip baktım bir kaç satıcıdan. Parçaları avrupadan geliyor pahalı. Her yerde servisi yok. İstanbulda bile bence az. Parçalar için sipariş düşmesi için 1 ay, teslimatı için de ekstradan 2 hafta bekliyorsunmuş. Satan adamın biri bana "eğer alırsan iki tane de filtre stokladım onları da veririm uygun fiyata" gibi şaşırtıcı bir teklif bile etmişti. Ayrıca beğenmediğim özellikleri Z250SL'in göstergesinde vites ve hararet göstergeleri yok. Vitesi anladık tamam da hararet neden olmaz aklım almadı. En mantıklısı CBR250.
Racing tarzı sevmiyorum bu yüzden istemiyorum. Peki bu dediklerini Sym Wolf'de de yaşar mıyım sence?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------
joshua adlı üyeden alıntı
CF MOTO 400NK
Onun parça sıkıntısı Kawasaki den bile beter diye düşünüyorum o yüzden onu eledim. Bir de kronik şanzıman sorunu deyip duruyorlar ondan dolayı da korktum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------
BoraKara adlı üyeden alıntı
Z250 de parça, servis ve ikinci el sıkıntılari mevcut.CB daha mantıklı geliyor bana Bajaj dan ziyade.
Anlaşılan para durumuna göre istemeye istemeye Pulsar Ns200 alacağım. Veya da 13-14 peşinat verip gerisini senetle taksit yaparak D400 Ug alacağım. Eğer senet işinden vazgeçersem Cb 250 R alacağım. Ama yeni kasa Dominar'ı gözüme kestirdim yani duruma göre onu kesin alacağım. Ama işte diğer türlü olaylar için alternatifler olarak sordum bu soruyu size. Senet işi olmazsa Cb250r bakacağım. Bir de benim isteğim malum durumlar kötüye gidiyor, Dirft' in ıkınarak yaptığı 120' den kurtulup yüksek cc'de 140 vs. gitmek ve bu yüksek cc ile baya uzun süre arkadaşlık yapmak çünkü devir eldekini tutma vakti ama bu Drift ile de artık sıkıldım ve daha ne kadar dayanırım bilmiyorum. Uzun yolda yokuşlarda bayılıp kalıyor motor 90' a doğru düşüyorsun otobüsler falan arkadan kornayı köklüyor sonra. Beni Cb250 R uzun süre idare edecek mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------
yurekli_emin adlı üyeden alıntı
Racing tarzı sevmiyorum bu yüzden istemiyorum. Peki bu dediklerini Sym Wolf'de de yaşar mıyım sence?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------
Onun parça sıkıntısı Kawasaki den bile beter diye düşünüyorum o yüzden onu eledim. Bir de kronik şanzıman sorunu deyip duruyorlar ondan dolayı da korktum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------
Anlaşılan para durumuna göre istemeye istemeye Pulsar Ns200 alacağım. Veya da 13-14 peşinat verip gerisini senetle taksit yaparak D400 Ug alacağım. Eğer senet işinden vazgeçersem Cb 250 R alacağım. Ama yeni kasa Dominar'ı gözüme kestirdim yani duruma göre onu kesin alacağım. Ama işte diğer türlü olaylar için alternatifler olarak sordum bu soruyu size. Senet işi olmazsa Cb250r bakacağım. Bir de benim isteğim malum durumlar kötüye gidiyor, Dirft' in ıkınarak yaptığı 120' den kurtulup yüksek cc'de 140 vs. gitmek ve bu yüksek cc ile baya uzun süre arkadaşlık yapmak çünkü devir eldekini tutma vakti ama bu Drift ile de artık sıkıldım ve daha ne kadar dayanırım bilmiyorum. Uzun yolda yokuşlarda bayılıp kalıyor motor 90' a doğru düşüyorsun otobüsler falan arkadan kornayı köklüyor sonra. Beni Cb250 R uzun süre idare edecek mi?
Kawasaki' den vazgeçtim..
-
Yamaha,Xt660R
2005-2008 arasi
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Bir önceki motorum Z 250 SL idi. Tek cc 250'likler arasında en güçlü ve atik olanıdır kendisi. Kıvraklığı, hafifliği, az yakması ve frenlerinin iyi olması çok büyük artılarıdır. Ama en büyük sorunuysa yedek parçalarının aşırı pahalı olması ve olası bir parça eksikliği durumunda servisten parça gelmesini bekleyebilirsiniz.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Kardeşim açtığım konulara bakarsan kawasaki yi hiç düşünmezsin bile en büyük örneği buyrun
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-kazandim.html
-
Senetle motor alacaksan 13-14 bin eden motoru senetle aldığın için toplamda 18-19'a alıyorsun en az bilgin olsun. Çok büyük yanlış bence.
-
Ben de kawasakiyi ele derim, parça ve pazarda kalma belirsizliğinden. cb250r dışarıdan gözüme çok ufak gelmişti ve uzun boylu bazı arkadaşların sıkıntı yaşadığını duydum, araştırman yararlı olabilir. Bilgi sahibi olduğum dominara gelirsek 140km/h larada uzun yolda touring motor olmadığı sürece rüzgar rahat ettirmez hocam. O hızlara çok rahat çıkıyor o ayrı. Tur camı ekstra deflektör falan belki çözebilirsin. Normal bir tur camı ile 120km/h'larda çok yorulmadan rahat gidebiliyorum ben. 5-6 kez 400km lik yollara çıktım. Yeni kasayı deneme fırsatım olmadı, titreşim olayı azalmış diyorlar, açıkçası tek silindir olduğu için çok önemsemiyorum. Senin için en iyisi olur umarım.
-
Bir de kronik şanzıman sorunu deyip duruyorlar ondan dolayı da korktum.
Kim deyip duruyor bir söyle de bilelim. Ben forumda bir senden duydum. Başka geçtiği br yer var mı? Yabancı forumlarda mı gördün? Sahipleriyle mi konuştun? 400 NK gruplarına hirdinde orada mı denk geldin? Nedir söylede bilelim.
-
emenyasin adlı üyeden alıntı
Kim deyip duruyor bir söyle de bilelim. Ben forumda bir senden duydum. Başka geçtiği br yer var mı? Yabancı forumlarda mı gördün? Sahipleriyle mi konuştun? 400 NK gruplarına hirdinde orada mı denk geldin? Nedir söylede bilelim.
Bende görmedim öyle bir yazı ?
Merak ettim kim diyor ?
-
BoraKara adlı üyeden alıntı
Dediğiniz motosiklerin hiç birisi uzun yola uygun değildir. Naked ile uzun yol yapilmaz. Rüzgar bezdirir, eziyet olur. Uzun yol için yüksek bir tur camı, konforlu bir sele, elller icin elcik koruma ve dizler ve bacaklar için grenaj şarttir.
Ha illa derseniz ben eziyet cekmeye raziyim, iclerinde en mantikli secim CB250R olacaktir.
Naked ile uzun yol yapılmazı kim uydurdu? Gayet de yapılıyor 120-130 ile de gidiyorum rüzgarın bezdirdiği vs olmuyor.
-
emenyasin adlı üyeden alıntı
Kim deyip duruyor bir söyle de bilelim. Ben forumda bir senden duydum. Başka geçtiği br yer var mı? Yabancı forumlarda mı gördün? Sahipleriyle mi konuştun? 400 NK gruplarına hirdinde orada mı denk geldin? Nedir söylede bilelim.
Motabi Kizir var bilirsiniz neredeyse Türkiye'de bu motoru ilk alanlardan. Şuan motoru 18... km lerde ve garantiden şanzıman ile radyatör değiştirmiş. Bir tanıdığımızın da vites hilalleri mi neydi öyle bir şey ordan sorun çıkmış. Ben bu motoru 2.el alacağım ve garantisi bitmiş olacak bir bende patlarsa hapı yutarım yani.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------
ercan_48 adlı üyeden alıntı
Evet senin bu konuyu görmüştüm ama gücü cezbediyordu beni. Ama başına bir iş gelirse parçadan dolayı ayvayı yerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------
levend84 adlı üyeden alıntı
Yamaha,Xt660R
2005-2008 arasi
Hocam a2 alacağım ben onu nasıl kullanayım?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------
cıbılduck adlı üyeden alıntı
Senetle motor alacaksan 13-14 bin eden motoru senetle aldığın için toplamda 18-19'a alıyorsun en az bilgin olsun. Çok büyük yanlış bence.
Evet biliyorum. Dominarı 12700 civarı peşinat gerisi 12 ay taksitle 33000'e veriyorlar. Bu fiyata plaka ruhsat sigorta masrafları dahil. Yani benim zararım 1500-2000 tl civarlarında olacak sigorta fazla gelecek çünkü hayatımda ilk üstüme aldığım araç olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------
ozomoto adlı üyeden alıntı
Ben de kawasakiyi ele derim, parça ve pazarda kalma belirsizliğinden. cb250r dışarıdan gözüme çok ufak gelmişti ve uzun boylu bazı arkadaşların sıkıntı yaşadığını duydum, araştırman yararlı olabilir. Bilgi sahibi olduğum dominara gelirsek 140km/h larada uzun yolda touring motor olmadığı sürece rüzgar rahat ettirmez hocam. O hızlara çok rahat çıkıyor o ayrı. Tur camı ekstra deflektör falan belki çözebilirsin. Normal bir tur camı ile 120km/h'larda çok yorulmadan rahat gidebiliyorum ben. 5-6 kez 400km lik yollara çıktım. Yeni kasayı deneme fırsatım olmadı, titreşim olayı azalmış diyorlar, açıkçası tek silindir olduğu için çok önemsemiyorum. Senin için en iyisi olur umarım.
Gerekirse tur camı takarım o sorun değil. Millet titreşim deyip duruyor ama ben mobiletle de uzun yol yaptım onun titreşimi beni etkilemiyordu bunda hayli hayli sıkıntı olmaz. Yeni kasa daha az titreşimli diyorlar dediğin gibi. Nasip olursa öncelikli hedefim UG
-
Kronik demek için 2 kişinin durumu yeterli sanmam. 400 NK gruplarında olan birisi olsa da bilgilendirse bizi keşke. Yabancı forumlardan takip etmiş bir abimiz de bence öyle bir problem yoktur diyor.
Açıkçası benim de hoşuma giden bir model. Bir derdi varsa bilmek isterim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)