Z250 SL mi? CB250R mı? D 400 mü?
Reklamlar
-
emenyasin adlı üyeden alıntı
Kronik demek için 2 kişinin durumu yeterli sanmam. 400 NK gruplarında olan birisi olsa da bilgilendirse bizi keşke. Yabancı forumlardan takip etmiş bir abimiz de bence öyle bir problem yoktur diyor.
Açıkçası benim de hoşuma giden bir model. Bir derdi varsa bilmek isterim.
Ben de seviyorum ama bu faktörler beni soğuttu.
Reklamlar
-
Yeni versiyon dominar 400ug der çekilirim, çanta tak yan çanta tak ön cam tak istediğin yere git, yeni versiyon eminim sizi tatmin eder ama cebinize de bağlı sonuçta taksit yapacaksınız.
-
YasinC adlı üyeden alıntı
Naked ile uzun yol yapılmazı kim uydurdu? Gayet de yapılıyor 120-130 ile de gidiyorum rüzgarın bezdirdiği vs olmuyor.
Kuzuyu görene kadar, keçiye Abdurrahman Çelebi demek sizinkisi.
Kandırmayın kendinizi, yıllardır motosiklet üzerindeyim ben, sizin naked motorunuzla yaptiginiz yolu birde Honda Forza ile yapın bakalim, ondan sonra nakedle uzun yola cikacakmisiniz bakalim.
-
dominar alabilirseniz sizi uzun süre sıkılmadan (güç bakımından) götürecektir. tur camı vs. eklenerek 100-150km yolculuklarda yormaz ama uzun mesafe biraz hırpalar rüzgar.
inazuma f tavsiye eden olmamış. düşünülebilir aslında.
Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19
-
izzmarit adlı üyeden alıntı
dominar alabilirseniz sizi uzun süre sıkılmadan (güç bakımından) götürecektir. tur camı vs. eklenerek 100-150km yolculuklarda yormaz ama uzun mesafe biraz hırpalar rüzgar.
inazuma f tavsiye eden olmamış. düşünülebilir aslında.
Inazuma da hiç güzel değil yav tipi. İnşallah ben alana kadar iyice fiyatı artmaz dominin
-
Düşük bütçe ile en iyisi bence wolf
-
Ben Dominar için kendini çok fazla zorlayacağını düşündüğüm için NS200 ya da Wolf'e yönelmeni tavsiye ederim. Seni bir süre daha idare eder. O sırada paran birikir ve maddi olarak daha iyi bir duruma geldiğinde çekersin Dominarı altına keyfine bakarsın. Hem çok zorlanmazsın hemde geçiş motorun olur.
-
RideForLife. adlı üyeden alıntı
Ben Dominar için kendini çok fazla zorlayacağını düşündüğüm için NS200 ya da Wolf'e yönelmeni tavsiye ederim. Seni bir süre daha idare eder. O sırada paran birikir ve maddi olarak daha iyi bir duruma geldiğinde çekersin Dominarı altına keyfine bakarsın. Hem çok zorlanmazsın hemde geçiş motorun olur.
Kankam geçen sürdüm de zorlanacağımı pek sanmıyorum ya. Bir de sürekli motosiklet değiştirecek ve para biriktirecek durum yok baksana fiyatlar gittikçe gidiyor bir an önce alıp senelerce onunla idare etmem lazım. Aldığım motordan da sıkılırsam bu işin anlamı kalmaz. Ns200 ihtiyaçlarıma pek cevap veremiyor, wolf de de piyasa yok parça pahalı.
-
yurekli_emin adlı üyeden alıntı
Kankam geçen sürdüm de zorlanacağımı pek sanmıyorum ya. Bir de sürekli motosiklet değiştirecek ve para biriktirecek durum yok baksana fiyatlar gittikçe gidiyor bir an önce alıp senelerce onunla idare etmem lazım. Aldığım motordan da sıkılırsam bu işin anlamı kalmaz. Ns200 ihtiyaçlarıma pek cevap veremiyor, wolf de de piyasa yok parça pahalı.
Yok yani sürüş olarak değilde ekonomik olarak zorlanırsın demek istemiştim. Ama senin dediklerinde doğru şimdi.. Hayırlısı olsun hakkında.
-
RideForLife. adlı üyeden alıntı
Yok yani sürüş olarak değilde ekonomik olarak zorlanırsın demek istemiştim. Ama senin dediklerinde doğru şimdi.. Hayırlısı olsun hakkında.
Amin sağolasın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------
RideForLife. adlı üyeden alıntı
Yok yani sürüş olarak değilde ekonomik olarak zorlanırsın demek istemiştim. Ama senin dediklerinde doğru şimdi.. Hayırlısı olsun hakkında.
Sen naptın drift' i? Yükseltecek misin sen de?
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Yamaha,Xt660R
2005-2008 arasi
bi abide var bundan arada görüşüyoruz çok tatlı heybetli motor ya enduro ilgimi çekse bunu alırım hiç düşünmeden
Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..
-
dominar 1 tık üstte bunlardan doğal olarak.kendinide kanıtladı sorunsuz sağlam maceraya gerek yok.fiyat tutuyorsa dominar derim bugün yeşil rengini ilk kez gördüm çok hoşuma gitti resimlerden daha güzelmiş
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
dominar 1 tık üstte bunlardan doğal olarak.kendinide kanıtladı sorunsuz sağlam maceraya gerek yok.fiyat tutuyorsa dominar derim bugün yeşil rengini ilk kez gördüm çok hoşuma gitti resimlerden daha güzelmiş
Aynen fuarda gördüm ben de ama mat siyahı sevdim ben. Duruma göre senetle alacağım inşallah.
-
Mersin İl Temsilcisi
Zam gelmiş
Yansıdı mı bilemem.
13-14 ü hemen verip ns200 ü 17.500 den al.
3000tl yi 10'a böl, rahat rahat öde..
13-14 üstüne 6-7 bin çekip hemen dominat 400 17-18 kasa alıp motor büyütme defterini de kapat. 6000tş için 1 yılda 1000tl faiz+ digortası vs ile 1500tl ödersin en fazla. 20-21 e maledersin.
Domi 400 sıfır aldım, 2020 ile aradında dağlar kadar fark yok. 10.000tl ciddi fiyat farkı. Ben, 2020 domi 400'e 30.000tl vereceğime, 650nk'ya ( sıfır şart ise ) 32-33 hatta ikinci elde 27-30 arası alırdım.
Ama esasen, cebinde 30.000tl var ise, abs'de düşünmüyorsan seçenekler çok fazlalaşıyor.
Bunların yanında, honda 125f modelin 2020 modelini 20 bin+ fiyat olduğunu unutma lütfen..
-
BoraKara adlı üyeden alıntı
Kuzuyu görene kadar, keçiye Abdurrahman Çelebi demek sizinkisi.
Kandırmayın kendinizi, yıllardır motosiklet üzerindeyim ben, sizin naked motorunuzla yaptiginiz yolu birde Honda Forza ile yapın bakalim, ondan sonra nakedle uzun yola cikacakmisiniz bakalim.
2 yıl vstrom kullandım. Onla da uzun yol yaptım naked motorlar ile de. Yapılmaz diye bir sey yok. Abarttiginiz gibi eziyet vs yok.
-
Tabii de en mantıklısı cb250R ama illa racing olacak grenajlı olacak dersen 250sl. hepsinden ziyade cf400 ve dominarm400 ü de öneririm
-
Mersin İl Temsilcisi
BoraKara adlı üyeden alıntı
Kuzuyu görene kadar, keçiye Abdurrahman Çelebi demek sizinkisi.
Kandırmayın kendinizi, yıllardır motosiklet üzerindeyim ben, sizin naked motorunuzla yaptiginiz yolu birde Honda Forza ile yapın bakalim, ondan sonra nakedle uzun yola cikacakmisiniz bakalim.
E tabii, üretüm ve pazarlama sektörü o yüzden ' tuoring ' diyor değil mi?
Siz, yol yapmayı sadece kuru zemin, asfalt zemin, düz yol olarak mı kastediyorsunuz bilemem. Ayrıca, scooter ya da maxi scooter, motosiklete hükmetmeyle alakası olmayan, şehir içi ve yoğun trafikte gerçekten tercih edilebilen AMA """ Bence """ yol yapmak denilince, her şart ve zemine uygun, devrini, vitesini ayarlayabileceğim, hoplayıp zıplayabileceğim, sıkışınca vitesi çekip sıyrılıp çıkabileceğim ve kullandığım motosikletle bütünleşebildiğimi hissedebileceğim geliyor aklıma.
Hangi marka ve modelleri kullanıp forza ile kıyasladınız bilemem ama, 250cc motorla stelvio geçidini aşmış gibi yazmışsınız.
Piaggio x10 ya da sym AK 550 ua da Honda DN-01 kullansaymışsınız aya gittiğinizi mi düşünürdünüz bilemem.
Ayrıca, naked motorları sevenler rüzgar avcılarıdır hatta bundan keyif alırlar..
Ve şahsen de, öyle bir zorluk vs de yaşamadım.
Yorumunuz, kuyu dibinden gökyüzünü gördüğü kadar sanan kurbağa benzetmesi gibi... ( teşbihte hata olmaz derler, şahsınıza hakaret değil elbette )
Burada, pek çok modeli bilmeyenler üzerinde yanlış etkiler bırakabiliriz.
Bu yüzden, kıyasları uygun yapmakta fayda var.
-
yürekçe adlı üyeden alıntı
Zam gelmiş
Yansıdı mı bilemem.
13-14 ü hemen verip ns200 ü 17.500 den al.
3000tl yi 10'a böl, rahat rahat öde..
13-14 üstüne 6-7 bin çekip hemen dominat 400 17-18 kasa alıp motor büyütme defterini de kapat. 6000tş için 1 yılda 1000tl faiz+ digortası vs ile 1500tl ödersin en fazla. 20-21 e maledersin.
Domi 400 sıfır aldım, 2020 ile aradında dağlar kadar fark yok. 10.000tl ciddi fiyat farkı. Ben, 2020 domi 400'e 30.000tl vereceğime, 650nk'ya ( sıfır şart ise ) 32-33 hatta ikinci elde 27-30 arası alırdım.
Ama esasen, cebinde 30.000tl var ise, abs'de düşünmüyorsan seçenekler çok fazlalaşıyor.
Bunların yanında, honda 125f modelin 2020 modelini 20 bin+ fiyat olduğunu unutma lütfen..
Şuan çıksam çıksam 6-7 çıkarım ve de daha mayısta 18 olup a2 alacağım o yüzden yazı bekliyorum. Sıfır almayı hiç istemiyorum ama ug nin 2. eli olsaydı piyasada 2.el alırdım. Maalesef pahalı sıfırı ama yine de benim istediğim gibi olmuş tüm özellikleri o yüzden onu almak istiyorum baya. Senetle ödeme durumum olmazsa 2.el eski kasayı alacağım, ufaktan da o zaman dişli küçültme muhabbetlerine girerim. 650nk iyi hoş ama benim onu almam her yönden mantıksız çünkü ehliyetim yetmeyecek 125 likten pat diye 650 liliğe geçip riske girmek istemem vs vs.
-
yürekçe adlı üyeden alıntı
E tabii, üretüm ve pazarlama sektörü o yüzden ' tuoring ' diyor değil mi?
Siz, yol yapmayı sadece kuru zemin, asfalt zemin, düz yol olarak mı kastediyorsunuz bilemem. Ayrıca, scooter ya da maxi scooter, motosiklete hükmetmeyle alakası olmayan, şehir içi ve yoğun trafikte gerçekten tercih edilebilen AMA """ Bence """ yol yapmak denilince, her şart ve zemine uygun, devrini, vitesini ayarlayabileceğim, hoplayıp zıplayabileceğim, sıkışınca vitesi çekip sıyrılıp çıkabileceğim ve kullandığım motosikletle bütünleşebildiğimi hissedebileceğim geliyor aklıma.
Hangi marka ve modelleri kullanıp forza ile kıyasladınız bilemem ama, 250cc motorla stelvio geçidini aşmış gibi yazmışsınız.
Piaggio x10 ya da sym AK 550 ua da Honda DN-01 kullansaymışsınız aya gittiğinizi mi düşünürdünüz bilemem.
Ayrıca, naked motorları sevenler rüzgar avcılarıdır hatta bundan keyif alırlar..
Ve şahsen de, öyle bir zorluk vs de yaşamadım.
Yorumunuz, kuyu dibinden gökyüzünü gördüğü kadar sanan kurbağa benzetmesi gibi... ( teşbihte hata olmaz derler, şahsınıza hakaret değil elbette )
Burada, pek çok modeli bilmeyenler üzerinde yanlış etkiler bırakabiliriz.
Bu yüzden, kıyasları uygun yapmakta fayda var.
Scooter dedigin,
Max 125cc olur
Ufak sahil kasabasinda,senenin 10 ayi motosiklet kullanimina uygun bir yerde,terlik niyetine kullanip,market,pazar,tüp,tarla,bağ,bahçeye gitmeye,hee ayda birde şehir merkezine gitmeye yarayan A noktasindan B noktasina ulasimi saglayan zaruri bir araçtir.
Bu sebeple yakit tanklari 5-7litre arasindadir.
Bknz.asya ve avrupa(özellikle italya)kitasinda bulunulan ulke nufusu kadar scooter ve cub motorlar mevcuttur.
Hee,ureticiler ulen şu motorun hacmini yukseltelim,yakit deposunuda büyültelim kullanicilar uzun turlara da çiksin gibi ticari bir yaklaşimla başlayan bir seruven..
Eski bir 250lik maxi kullanan biri olarak,
Kayış aktarmali bir motosikletle,vucudunu motosiklet ile senkron kullanamayacagim(motosikleti kavramak anlaminda)uzun turlara çikmama karari alan birisiyim.
Bu tamamen şahsi bir tecrubemdir.
Bu arada,
Burgman 650 kullanmak istemişimdir,hala içimde uhte kaldi..
Herkesin kendi tercihi..zevkler ve renkler..diyorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
ozan1991 adlı üyeden alıntı
bi abide var bundan arada görüşüyoruz çok tatlı heybetli motor ya enduro ilgimi çekse bunu alırım hiç düşünmeden
Ben kullandim dostum xt
Kullanmadigim hicbir motor hakkinda yorum belirtmem.
Emin ol xt nin ve kawa klr650 nin dengesi,gaz tepkisi,frenleri kivrakligi vs.
Cidden iyidir,malzeme kalitesini ve sağlamliğini zaten anlatmaya gerek bile yok.
15 yaşinda 150-200bin km de duzgun bakilmis bir xt bugun bile alinir.pişman ettirmez.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)