hocanın dediğini yap yaptığını yapma
Reklamlar
-
merhbalar. motorumu satma düşüncesindeyim. sebep artık daha kaliteli ve biraz daha ciğerleri kuvvetli birşeyler istemem.
öğrenciyim şuanki motorum bütün kahrımı çekiyor. uzunyol,evin alışverişi,yakıt,yağmur çamur demeden taşıyor beni.
20 bin tl bütçem var(motorun satışı dahil). pulsardan az daha ciğerli ve bu gereksinimleri karşılayacak ne var?
Reklamlar
-
Sezon açılıyor. Fiyatlar güncelleniyor.
Zaten motorunuz var.
Elinizdeki parayı kış dönemine saklamanızı ve acele etmeyip mantıklı davranmanızı tavsiye ederiz.
-
Eski kasa dominar.
Olmadi duke 390
-
MT 25 , iyi araştırmak lazım tabi.
-
Suzuki BANDİT 650 e bakın bakalım... o fiyata 2. el güzel motorlar var... ben yeni sattım 110.000 km de... daha 200.000 km giderdi...
uzun vadede değiştirme vs istemez... 100 km de ort 4,5 lt benzin yakar... bastın mı SS leri aratmaz...
abs fren sistemi var... aklınızda olsun... modellerdeki sayfadan inceleyin derim...
-
Kawasaki Z250sl, Dominar 400, Cb250R, Sym Wolf 250
-
Ne alırsan al öyle aman aman ciğer görmeyeceksin. En mantıklı seçim Dominar 400 olur ama son hız yüzünden gözüne az gider die görünür. Bence oynatma hiç. Pulsar uzun yolada kısa yola da giden bir alet. Bence hiç elleşme. Yakıtını bile özletir adama.
-
Siz kaça satmistiniz.suzukiyi.yani 4.5 lt yakıt o CC de ki bir makine için güzel.20.000 bandında temiz bişey alınır gibi.kronik sıkıntı varmi
-
lubimaya54 adlı üyeden alıntı
Siz kaça satmistiniz.suzukiyi.yani 4.5 lt yakıt o CC de ki bir makine için güzel.20.000 bandında temiz bişey alınır gibi.kronik sıkıntı varmi
Suzuki Bandit 650 güzel motor ama öğrenci halinle seni zorlar. 4 silindir,15 senelik bir makinede 84 bg güç ile anlık olarak belki 4,5 lt görebilirsin ama esas ortalaman her zaman +2 lt ve üzeri olacaktır. Kaldı ki alacağın motor 15 senelik ve tertemiz bile olsa illa ki sıvı değişimleri, filtre değişimleri, lastik değişimleri, balata değişimleri isteyecektir. Eğer çok şanssızsan zincir dişli set değişimi, egzantrik zinciri değişimi, subap ayarı, akü değişimi, disk değişimi, debriyaj balatası değişimi gibi sayısız ilave potansiyel masrafların da olabilir. Malum siteye baktım 20K altı 2 tane Bandit 650 var, bu 2'sinden birini seçsen bile esas maliyetin 20K'nın çok çok üzerinde olacaktır.
-
hepinize teşekkürler. A2 ehliyet sahibiyim o yüzden suzuki bastan elendi. duke 390larda gozum var ama bir bilgim yok acikcasi.
cigerden kastım kastamonu kocaeli gidip geliyorum. bu yolda beni uzmemesidir
-
mt25 al geç dominar duke390 felan öğrenci, işçi, dar gelirli adamın motosikleti değil.
Japon yapmış insanlığa sunmuş daha avrupanın hintlinin yarım yamalak yaptığına neden bakar insanlar anlamıyorum 😀
-
Bence değiştirmeye gerek olmadığı gibi illa alacaksan Dominar al derim. MT-25'in düzlükte gazlamasından başka bir artısı yok. Haa çeyrek altın gibi, birde mekan önüne çekince Yamaha dedirtiyor. Onun dışında, ikisinide kullanmış biri olarak Dominar bence daha güzel bir motosiklet.
12000km Mt-25 abs'siz 2017 model kullandım, 17000km Dominar 2017 model kullandım. MT-25'ten nefret ettiğim kadar hiçbir motosikletten nefret etmedim.
-
Moderatör
EUOGLU adlı üyeden alıntı
hepinize teşekkürler. A2 ehliyet sahibiyim o yüzden suzuki bastan elendi. duke 390larda gozum var ama bir bilgim yok acikcasi.
cigerden kastım kastamonu kocaeli gidip geliyorum. bu yolda beni uzmemesidir
Honda Cbf 500 temiz, bakımlı ve kurcalanmamışını bulmak kaydı ile. (Senede en fazla 1 tane düşer ikinci el sitelerin kovalamak lazım)
Yamaha MT-03 temiz, bakımlı ve kurcalanmamışını bulmak kaydı ile. (Göstergelerinde kronik problem var dikkat etmek lazım)
Honda Cbf 600 temiz, bakımlı ve kurcalanmamışını bulmak kaydı ile. (Bütçeye bir 5 bin lira daha eklemen lazım)
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
Duke alma önermem çünkü parça ve bakım maliyeti gereksiz pahalı. Euro kurundan oynuyor KTM bakım ve parçaları. Pulsar kullanıcıysan seni üzer zevkini sana zehir eder.
-
Boldpilot adlı üyeden alıntı
mt25 al geç dominar duke390 felan öğrenci, işçi, dar gelirli adamın motosikleti değil.
Japon yapmış insanlığa sunmuş daha avrupanın hintlinin yarım yamalak yaptığına neden bakar insanlar anlamıyorum ��
duke 390 ı bilmem ama dominar tam da öğrenci işçi dar gelirli adamın motosikletidir.. yedek parça fiyatları mt25 den çok çok daha uygundur.. arkadaşımda var ön çamurluğun tamamı 150 tl yan grenaj 230 tl vs. vs. anlatıyordu 2-3 ay önce.. kendisi gayet memnun.. titreşim yok denecek kadar az.. son sürat ise sizin elinizde olan bir şey dominarda..hindistanda 3 farklı dişli ile satışa sunuluyor ancak ülkemize gelen standart tek tip en büyük dişli(45 dişli)o sebeple son hızı düşük.. dominar alıp orjinal servisten 42 dişli alıp takarsanız (arkadaşımın motorunda bu dişli var).. son hızı 190 ı görüyor çok zorlanmadan.. velhasıl bu seçenekler içerisinde en mantılısı dominar 400 dür.. alınabiliyorsa led farlı olan alınmalıdır. efsane bir yol aydınlatması var..
ekleme: mt25 in yakıtı fazlasıyla üzer.. bu makinede 5 litrenin altını çok az insan görür.. arkadaşıma az evvel sordum dominar yakıt tüketimini, 3.5 ile 4.2 arasında kullanıma bağlı dedi.
-
foxtrot adlı üyeden alıntı
duke 390 ı bilmem ama dominar tam da öğrenci işçi dar gelirli adamın motosikletidir.. yedek parça fiyatları mt25 den çok çok daha uygundur.. arkadaşımda var ön çamurluğun tamamı 150 tl yan grenaj 230 tl vs. vs. anlatıyordu 2-3 ay önce.. kendisi gayet memnun.. titreşim yok denecek kadar az.. son sürat ise sizin elinizde olan bir şey dominarda..hindistanda 3 farklı dişli ile satışa sunuluyor ancak ülkemize gelen standart tek tip en büyük dişli(45 dişli)o sebeple son hızı düşük.. dominar alıp orjinal servisten 42 dişli alıp takarsanız (arkadaşımın motorunda bu dişli var).. son hızı 190 ı görüyor çok zorlanmadan.. velhasıl bu seçenekler içerisinde en mantılısı dominar 400 dür.. alınabiliyorsa led farlı olan alınmalıdır. efsane bir yol aydınlatması var..
ekleme: mt25 in yakıtı fazlasıyla üzer.. bu makinede 5 litrenin altını çok az insan görür.. arkadaşıma az evvel sordum dominar yakıt tüketimini, 3.5 ile 4.2 arasında kullanıma bağlı dedi.
Sen Dominar'ı tanıdığına emin misin biraz yanlış açıklama olmuş. 42t dişliyle 190 falan göremiyor o motor. Titreşim eski kasada var ama kullanıcıdan kullanıcıya değişir. 40t dişliyle 180 civarı anca görüyor motor. Ve de tüm modellerinde zaten led far var o modelin siz alınabiliyorsa ledli al demişsin. Mt 25'te de 7000 rpm geçmeden 4.5 görürsün abs li modelde 1lt daha düşük, uzun yolda bizim abi 3.2 lt ye kadar düştü abs liyle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------
Eğer ille 190 gördüm diyorsa ya sallıyordur ya da gösterge yanlıştır.
-
yurekli_emin adlı üyeden alıntı
Sen Dominar'ı tanıdığına emin misin biraz yanlış açıklama olmuş. 42t dişliyle 190 falan göremiyor o motor. Titreşim eski kasada var ama kullanıcıdan kullanıcıya değişir. 40t dişliyle 180 civarı anca görüyor motor. Ve de tüm modellerinde zaten led far var o modelin siz alınabiliyorsa ledli al demişsin. Mt 25'te de 7000 rpm geçmeden 4.5 görürsün abs li modelde 1lt daha düşük, uzun yolda bizim abi 3.2 lt ye kadar düştü abs liyle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------
Eğer ille 190 gördüm diyorsa ya sallıyordur ya da gösterge yanlıştır.
evet bu söyleminizden sonra detaylarını öğrendim kendisinden, 40 dişli ile gerçekten 180 i anca görüyormuş ancak bu da motorun gücü yetmediğindenmiş.. sadece az yaktığı için 40 dişli tercih ediliyormuş. 42 dişlide top noktalar 190 ı geçebiliyor örnek video attı altta paylaşıyorum 1:22 de görebilirsiniz.. ayrıca mt25 iiçin torkunu ancak 10 bin devirde verebilen bir motosiklet.. ayrıca mt25 için maksimum torkunu 10 bin devirde vereb ilen bir motosiklet olduğundan 7 bin devir altı ekonomi yapsa dahi tat vermeyecektir. bir yanda 26nm torkunu 10 bin devirde verebilen mt25, diğer yanda 35nm torkunu 6500 devirde verebilen dominar..
-
foxtrot adlı üyeden alıntı
evet bu söyleminizden sonra detaylarını öğrendim kendisinden, 40 dişli ile gerçekten 180 i anca görüyormuş ancak bu da motorun gücü yetmediğindenmiş.. sadece az yaktığı için 40 dişli tercih ediliyormuş. 42 dişlide top noktalar 190 ı geçebiliyor örnek video attı altta paylaşıyorum 1:22 de görebilirsiniz.. ayrıca mt25 iiçin torkunu ancak 10 bin devirde verebilen bir motosiklet.. ayrıca mt25 için maksimum torkunu 10 bin devirde vereb ilen bir motosiklet olduğundan 7 bin devir altı ekonomi yapsa dahi tat vermeyecektir. bir yanda 26nm torkunu 10 bin devirde verebilen mt25, diğer yanda 35nm torkunu 6500 devirde verebilen dominar..
https://www.youtube.com/watch?v=T-Rl4PSQRnw
Tabii Mt 25 ile ekonomi yapmak için o devirlerde binmek tat vermez yani ama 5 lt nin altına düşmek mümkün oluyor hatta abs li modelde daha kolay. Bu attığınız videodaki motorun sanırım gösterge fazla okuyor normalde 165-170 arası kesiciye girmesi gerek. 40t dişlideyse 175-180 arası kesiciye girmesi gerek güç yetmezliğinden dolayı değil yani bu motor 40t dişlide de torkunu verebiliyor. Bir tane hintli bir adamın videosu var adam orda ön dişli ve arka dişli değişim sonuçlarını tek tek deneyerek gözlemliyor. Her motorun göstergesi aynı gösterecek diye bir kaide yok. Ama bu motorun 196 civarı hızları görmesi için kesicinin iptal olması gerek.
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)