abs şart... başka bişey demiyom...
abs şart... başka bişey demiyom...
He o zaman abs li alabilirsin veya abs siz devam edersin. Neden abs siz al diyorum çünkü malum güzel ekonomimiz sayesinde büyük cc ye geçecek olursun paran yetmez alırsın abs siz sonra çok kötü olur. Ama belli bir tecrüben varsa abs li de alabilirsin. Ha ama yine de kafam rahat olsun artık abs ile devam edicem dersen alma bu motoru. Ki ben öyle düşünüyorum 4 yıldır abs siz biniyorum. Yeni alacağım motorumu abs li alacağım inşallah.
Mesajlarınızı alıntılayarak cevap vermiyorum. Ama hepsini okudum. Çok teşekkür ederim. Genel manada abs nin gerçekten olmasa da olur denilecek bir şey olmadığını anladım. Ve tüm okuduklarımdan çıkardığım almayacağım bu motosikleti. Ayrıca pulsar hakkında genel yorum yapanlar da olmuş iyi kötü diye. Onlara da teşekkür ederim. Bence de bi japon değil ama yerden yere de vurmamak lazım sanki. Ben şuan deneyimli insanlar bulmışken konuyu farklı bir boyuta taşımak istiyorum. Absli bir pulsara ne kadar verilir şuanki piyasada? Bir de benim gücüm absli bir pulsar almaya yetmezse (yetse bile bu aynı para ama bu daha iyi olur dedikleriniz de olur) satacağım zaman değer kaybetmeyecek önerilerde bulunur musunuz?
allah aşkına ben 2017 kazasız boyasız abs'liyi 12500'e bırakıyorum yüzüne bakan yok. bu km takıntısı nedir ya
ne abs meraklısı arkadaşlar varmış.
al geç dostum motoru. mondial'den 100 kat iyidir. tvs'de iyidir. fakat parçaları pahalı yani.
Pulsarin parça fiyatlari tvs den 1 birim daha ucuzdur
Amma velakin,
Ns200 vs rtr200 için konuşuyorum
Rtr nin mekanik bir parçasi 35-40 bin km dayanir
Ama pulsarin 20-25bin km dayanir.
Debriyaj grubu
Egzantrik zinciri
Zincir/dişli seti
Statör
Subap
Keçeler,oringler
Rulmanlar
Elektrik/elektronik aksam
Enjeksiyon grubu(sensorler)
Bunu ben demiyorum.
İndia forumdaki Hindulu gurular diyor..
46bin de sattigim 180 ligin debriyajinda gram kaçirma yoktu.
Eski bir tvs ci olarak senin daha iyi bilmen lazim.
Baska bir hesapta
Suzukinin kawanin parca fiyatlarida rtr200 den 1-2 birim pahalidir
Onlarda
50-60bin km hatta 70bin km sorun cikartmaz.
Gibi gibi
dediklerin su götürmez gerçek hocam.
tvs parçaları daha dayanıklı.
pulsarda keçe sorunları var sorun yaşamamak için periyodik değişmesi gerekiyor.
fakat dikkat çekmek istediğim nokta fren manetini ele alalım. hem tvs'de hem de pulsar'da maneti "minda" üretiyor. pulsarda 30 tl apachede 50 tl. bu bir farktır bana göre.
apache ile 40000 km tecrübem var.
tekerlek rulmanları dahil hiç bir rulmanım değişmedi.
hiç bir yeri paslanmadı.
hiç yolda bırakmadı.
titreşim hariç hiç şikayet etmedim.
Dogrudur adaş,
Rtr nin manetler kaplamasiz boyasiz alüminyum(r25,suzuki,honda cbr gibi)
Yana yatmada zordur kirilmasi,anca bükülür
Pulsarin boyali döküm.
Hatta ebat farklari var,tvs daha buyuk.
Seninde tecruben var,
Rtr yi hor da kullansan,eşek niyetinede kullansan bozamazsin.
Kullanici faktoru aramaz
Sadece yagina dikkat et.
Vur kazmayi beline beline..
20 bin de subap ayari yapmistim
40binde getirdim senteye sentil cakisiyla kontrol ettim ve emin ol ayar hic bozulmamişti.
Ns200 kullanan cok yakin 2 arkadasim var hatta bugun muhabbet ettik,28 binde 2016 model pulsar,dedigi olay,abi yine gaz yemiyor 135 i gecmiyor motor,subaplar yine ayar istiyor,sıkıştırmaya hiç gelmiyor dedi.
Yine bu arkadaş,antalya turu donuşunde yağa su kariştigi için sorun yaşamişti.
Ama hakkini yemek olmaz
2014 yilinda ilk cikan ilk gelen parti mavi renk ns200 kasayi alan arkadaşim 70bini geçti hala biniyor hic sorun yaşamadi.(sadece akunun konumu geregi ufak bir puruz harici)2015 de onuda duzelttiler
Birde denge sensoru konumunu degiştirdi
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------
Suzuki demişken,
Hastayim 250 sine,rengine,tasarimina
Değeri bilinmedi be aga...
Yaşim 25-30 arasi olsa 1 dakika beklemem..
Abi kardeş dinlenirken...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)