Kawasaki'nin Bana Karşı Açmış Olduğu Davayı Kazandım.
Reklamlar
-
Böyle firmalar bir arıza olduğunda % 100 arızanın neden olduğunu anlarlar. Kendi hataları veya şüpheli durumda müşteri lehine karar verirler çünkü oluşan masrafı tedarikçilerine yansıtır kendileri bir masraf yapmaz. Gerçi yapılan masrafta onlar için devede kulak bile değil.
Müşteri memnuniyetini kaybetmek istemezler hele tedarikçi yüzünden hiç istemezler.
Sizin davanızda distribütörün bu kadar iki avukatla işi uzatması aranızda bir inatlaşma mı oldu sorusunu akla getiriyor.
Size tavsiyem Kawakasinin kedisinde mail atıp distribütörden şikayetçi olmanız. Büyük bir ihtimal ana firma bu olaylardan habersizdir.
Hakkınızı arayıp aldığınız için sizi tebrik ederim.
Reklamlar
-
Kutlarım! Çoğumuz, bi far için ne uğraşcan, adamlar koca bayii, avukatına para yetiremezsin derdik herhalde...
Hem hakkınızı aramanız çok iyi. Hem de tüm bunları avukatsız başarmış olmanız!
Bravo!
Manevi olarak da bir hak talebiniz olabilecekse, sıfır aldığım ürünü haz alarak kullanamadım, gibi, açın davayı, hanyayı konyayı görsünler.
İki avukat ne ya! Tamam kardeşim, hallederiz diyeceklerine...
Sıfır makine al; onlardan kaynaklı bir sıkıntıda 6 ay uğraş...
Japonya merkeze mutlaka yazın. Hatta, o kadar uğraştınız, bir çeviri bürosu bulun; maili hem İngilizce hem Japonca yazın. Gugıl translatte çevirtseniz de olur hatta...
Tekrardan tebrikler.
-
Türkiye'de Kawasakinin varlığını anca böyle olaylarla öğreniyoruz, isimlerini Egosaki yapsalar sırıtmıyacak.
-
Hakkını almana sevindim hocam, bir firmaya karşı dava kazanmışsın kolay değil
bizim toplum özellikle hukuk alanında çoğu olayda dava dahi açma gereği duymuyor kendinde arıyor suçu veya uğraşmak istemiyor..
ama bu tür olaylar FARKINDALIK yaratır, bu firmalar biz "uğraşmak" istemediğimiz için böyle tepemize çıkıyor
-
bu far da ayni şekilde olursa?
-
bajajpulsar2 adlı üyeden alıntı
bu far da ayni şekilde olursa?
Bu kadar ayak süreyemezler emsal karar var çünkü aldığı. Gene değişirler ama çok daha kısa sürede.
-
Tebrik ederim, hak arayabilmek için avukata bile gerek olmadığını ve hak arayanın hakkını alabileceğine örnek teşkil ettiğinden dolayı..
-
İstanbul'da ninja 250sl e binilir mi sizce?
-
fb__ömer adlı üyeden alıntı
İstanbul'da ninja 250sl e binilir mi sizce?
Eşeğe bile binilir.
-
Anadolu yakasında var mı usta tavsiyeniz?
-
Hakkınızı arayıp, belki de bir çok kullanıcının 'iş çikmaz' diye düşünüp vazgeçeceği haklı bir durumda sonuç almışsınız tebrik ediyorum..Zira motor arızası dışında arıza kabul etmemek ! biraz alışkanlık olmuş gibi sektörde.
Bizlere de örnek olması açısından paylaşmanız hoş olmuş, ara ara başlığı hortlatmak lazim Bende de aynı motorun 2016 modeli mevcut, farları ilgili problem yasamanizdan önceki konuda haberim olmuştu. Sorun olmadığından-umarim olmaz- yardımcı olamadım maalesef. Belki de pazar payı az olan bir motor olmasaydı benzer sorunu yaşayan diğer arkadaşlarla toplu hareket edip daha hizli sonuc alınabilirdi.
Distribütörün garanti süresi içindeki böyle bir problem için ikiletmeden farları degisim yapması gerekiyordu, karsi mahkeme falan olmamış, yahu farlar ortada işte var mı ötesi insanı motordan soğutur, bir de üzerine müşteriyi mahkemeyle uğraştırmak.Yeni farlariniz hayırlı olsun..
-
ceza olarak kawayı sat. yamaha ya da hondaya geç. burdan da açıkla. takip ediyorlardır ve göreceklerdir. bana öyle geliyor ki kawasaki türkiye piyasasını hiç önemsemiyor. türkiyede motor satmasak da olur gibi bir kafaları var belli ki.
-
BRAVO iyi saplamışsın kawa ya
-
Azmini tebrik ediyorum. adına da sevindim. Bu Kawasaki burnundan kıl aldırmayan bir firma iyi yapmışsınız. umarım akıllanırlar.
Yamaha YBR-125 2008/Honda DYLAN 2008/Honda CBF-150 2011/Kawasaki ER-5 2005/Yamaha fazer8 2011/YAMAHA YZF R1 2010/YAMAHA YZF R1 2014/HONDA CBR 1000RR 2014+YAMAHA YBR-125 2012
-
Acaba Türkiye dışında başka bir ülkedeki Kawasaki distribütörleri üç kuruşluk far için iki tane avukat tutup böyle dansöz gibi kıvırmaya çalışıyorlar mıdır ? O adına avukat denen adamlar kendileri uzman mıymışlar ki müşterinin yalan söylediğini iddia etmişler ? Ama normal tabi değil mi, o adamların mesleği de o. Bunun için para alıyorlar, her türlü çamura yatmayı da bilecekler. Ayıbı, etiği, onuru falan olmaz bunun...
Helal olsun arkadaşım...
-
tebrikler sevindim
-
Buraki adlı üyeden alıntı
ceza olarak kawayı sat. yamaha ya da hondaya geç.
burdan da açıkla. takip ediyorlardır ve göreceklerdir. bana öyle geliyor ki kawasaki türkiye piyasasını hiç önemsemiyor. türkiyede motor satmasak da olur gibi bir kafaları var belli ki.
Zaten farın değiştiği gün motoru sattım bir daha da ne kadar kaliteli motorlar yapsalar da asla almam, alacak olanları da iki defa değil baya bir düşünmeleri konusunda da uyarıyorum. Şu anda hala alacağım kaldı karşı taraftan, mahkeme masrafları bilirkişi ödemesi falan vs. Adliyeler ve icra müdürlükleri tatilde olduğu için askıya aldım ama bu işin peşini bırakmayacağım.
-
Arkadaşlar bu tip durumlarda karşı firmanın büyüklüğünden veya avukat sayısından çekinmeyin. Hakimler, kanunlar ne diyorsa onu uyguluyor. Sende hiç avukat olmaz, karşı tarafta 5 avukat olur, önemli olan "somut" kanıtlar bulmak. Avukat burada bilirkişi raporu istemek, zaman kazanmak gibi tavsiyelerde bulunuyor sadece.
Hatta haklarınızı biliyorsanız veya internetten araştırabiliyorsanız ve duruşmalara girecek vaktiniz varsa avukata dahi gerek yok duruma göre.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
-
selam, bencede en iyisini yaptınız mücadeleye devam. Kawasaki için hep aynı duyumlar alıyorum.
Bende bir zamanlar samsung camera kasetli almıştım carfour haramidere den çocuk büyüyecek bizde ara ara cekim yapacağız.
eve geldim çekim yaptım ekranda karıncalanmalar var kayıt iyi değil 2-3 gün sonra aldığım yere gittim ve iade edip başka marka kamera almak istedim.
satıcı itiraz etti sonra satış müd. geldi. o da dedi ki kusura bakmayın almıyorum gidin nereye şikayet ederseniz edin.
süreç;
1- tüketici hakem heyeti kararı iade ama tüketici mahkem heyeti o zaman 750tl ye kadar karar verebiliyormuş, makine 850tl olunca tüketici mahkemesine gidin.
2- Tüketici mahkemesine gittim, samsung un hakem heyetinin bilirkişinin kabul etmedi. yeni bilirkişi istedi.
3- markanın o modelinin de sorun olduğu gibi bir arıza çıktığı ve bunu makeme onaylarsa buyuk tazmin davası haline gelmemesi için ugrasıyorlarmış.
4- inat ettim dava 3 yıl sürdü kazandım. ürünü verdim Tazminli davanın parasını aldım.
ÖNEMLİ not; eğer dosyanız Yargıtaya gönderiliyorsa ve 5bin tl nin altındaysa tüketici mahkemesinden lehinize çıkan sonuç ise, hemen itiraz edin süreyi beklemeyin. Şuan ne kadardır araştırın derim.
-
Sizin yine iyi ben hiç bir sorun olmadan yan yatırdığım versys için parasını ödediğim halde parçaların ( bir grenaj bir sticker ) gelmesini takılmasını 7 ay kadar bekledim. Zaten nezaman markanın muhabbeti geçse herkesi uyarırım. İş iyi motor iyi ürün yapmayla bitmiyor. Geçmiş olsun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)