Haaaa şöyleee
Ve
https://www.youtube.com/shorts/MZUMyLHLGNo
Vtec all day ibibikler
Haaaa şöyleee
Ve
https://www.youtube.com/shorts/MZUMyLHLGNo
Vtec all day ibibikler
Morukcum zaten TR de 2014 ve oncesi cbr250 lerde yok diye biliyorum krank sorunu. problem 2015 te basliyor zaten 2017 de son cbr250.(kaynak yok yalniz biryerlerden aklimda kalmis, arastirmaya da usendim acikcasi.)
Honda Turkiye bu konuda salaga yatmis gibi duruyor. Zaten uretimi de bitince hepten sallamislardir. Uretimde olsa adam musterisini umursamasa da, potansiyel musterisini kaybetmemek icin bile probleme kahitsiz kalmazdi. Iyi niyet garantisi cart curt ordan da prim kasarlardi hatta.
Büyük olmanın ne önemi var ki? Burada mı yazmıştım başka konuda mı bilemedim.
McDonalds CarlsJr'dan büyük, Mc daha mı iyi şimdi :D
Ha Honda Dünya'nın en iyi motor (blok) üreticilerinden biridir, burası ayrı bir gerçek. Büyüklüğün pek bir önemi yok hatta çoğu zaman en büyük olmak iyi olmaya da engel olabilecek bir şey.
youtube.com/@bisuruyorum
Yapilan bilimsel testler kimin alemin krali oldugu gosteriyor.
Honda dunyanin en dayanikli motorlarini uretir, tek rakibi toyota dir.. ama bence honda onu da tokatlar(corolla sahibiyim)
Hic bosuna hondaya itibar suikasti yapmaya calismayin, yemezler ;)
Honda Toyota ya satmak için 1950 ler de segman üretiyor ve reddediliyor , yaptığı ürün onay almıyor , biz suikast yapmıyoruz Honda nın beceriksizliği bilmediğin işe paldır küldür niye girersin , zaten bu sicihoru abide bi cahil mütahit kafası var , hep acayip işler peşinde , 64 de ilk otomobilini üretiyor 65 de Grand Prix kazanıyor artık ne yapıyorsa :D adam okulu bırakmış babasına sahte karnemi ne bişey düzenlemiş , bu adam kesin Turklerden feyz almış :D
Bence fanatikliği marka bazında yapmak yanlış. Yapılacaksa model bazında yapılabilir. Marka bazında şu marka hepten iyi ya da kötü demek, oy verdiğimiz / vermediğimiz insanların her dediğini doğru/yanlış kabul etmekten farklı değil.
Motosiklet kullandığım yıllar boyunca "iyi motor" ve "rahat motor" kavramları benim için çok değişti. Bir kaç örnek vermek istiyorum:
- Çok sevip memnun kaldığım motosikletimi beğenen arkadaşım, devamı niteliğindeki bir yeni modeli aldı. Motor çok daha performanslı, değerler müthiş. Ne var ki mühendisler bence yanlış bir tasarım yapıp motorun aerodinamiğini ve stabilitesini yeni modelde bozdular, üstüne bir yeni model daha çıkardılar; o modelde hatalarını devam ettirdiler hatta büyüttüler; sorun aynen devam etti. Şimdi baksak kağıt üstünde bütün verileri daha iyi, bir sürü teknolojik ıvır zıvır eklenmiş ama aynı marka farklı modellerde başarılı olabiliyor ya da çuvallayabiliyor. Bu arada arkadaşım motoru için koruma demirini 1.5 yıl bekledi ki motor o zaman yeni modeldi; gitti yurt dışından kendisi getirdi. Şimdi yan ayak siparişi verdi; 2019 model motor "eski model" olduğu için ne zaman geleceği ve fiyatı belli olmayan bir yan ayak beklemekte. Bu arada ikimiz de servis için en az 2 saatlik yol gidip geliyoruz Şimdi kullanırken insanı kendinden geçiren bu marka iyi mi kötü mü?
- Genel olarak avrupalı motorlar daha performanslı ya, kağıt üstünde daha iyi çoğu. Ama bakıyorsun en birinci avrupalı üreticinin silindir kapağına; buji piposunun girdiği yerde su tahliye değili yok, yeri yapılmış hatta ama delinmemiş. Yıkıyorsun aylarca orası ıslak kalıyor, su giriyor yavaş yavaş bloğun içine. Bakıyorsun çoğu japonda tahliye yeri var. Ama aynı marka 6 yıllık motorun amortisör boyaları soyulmuş diye ücretsiz amortisör değiştiriyor, bir başkasında 90.000 km de ücretsiz blok değiştiriyor. Hatta eski bir model için sıfırdan parça üretip geç de olsa teslim ediyor. Bunlar kulaktan dolma değil bizzat şahit olduğum olaylar. Şimdi bu marka iyi mi kötü mü?
- Ekonomik sıkıntılar olmasa belki de kimsenin yüzüne bakmayacağı ucuz hint motoruna adam 5 yıl garanti veriyor yetmedi facebook gruplarında "sorunum çözülemedi" diyenlere anında bireysel olarak mesajla ulaşıyor. Hatta motor bozuldu yolda kaldım diye gruba yazan bir diğer adama gezici servisin! planını değiştirtip yolda ulaşıyor ve sorununu çözüyor. Şimdi parça kalıtesi ve ürün özellikleri tartışmaya açık bu marka iyi mi kötü mü?
- Bir diğer beğenmediğin "ucuz" markanın motorlarının yıllardır giderilmemiş kronik sorunları var ama her köşe başında servisi, bakkallarda yedek parçası var.
- Ürünlerini fahiş fiyata satan sofistike avrupalı üreticinin yeni çıkardığı modelde depoyu bacakla sıkmaktan yamulan ince alüminyum paneli, egzoz sıcaklığından yamulan muhafazası var. Distribütörün zaten adı çıkmış. Ama baksan motor sporlarında başarılı, ürünler niş, tarzı farklı. Şimdi bu marka iyi mi kötü mü?
lafı uzattım biliyorum ama benim için artık iyi motor
1- güvenli
2- yolda bırakmayan
3- performanslı
4- sürüşü yormayan
5- ikinci eli iyi
sıralamasıyla oluşurken konforlu motor da
1- servis yaygınlığı
2- parça bulunurluğu ve edinme süresi
3- sağlam ve dayanıklı olması
ile alakalı.
Bir marka hatalı mühendislik de yapabilir, çok başarılı mühendislik de. Seceresi iyi olan, her modelde başarılı olacak diye bir şey de yok. Önce model, sonra distribütör, sonra marka bazında değerlendiriyorum. Benim için modeller iyi ya da kötü. Marka da bunun altını dolduruyor elbette. Mesela Today, benim için çok iyi bir model. Kaç yıllık motorlar hala yürüyor kusursuzca. Bunun yanında bir model ne kadar iyi de olsa parça için aylarca bekliyorsan, beklesen de bulamıyorsan; anlayan usta için bilmem nerelere gitmek zorunda kalıyorsan, marka alt sıralara iniyor ve modelin iyiliğine rağmen uzak durmak daha iyi olabiliyor.
Fikir jimnastiği tadında çelişki dolu ifadeler oldu, umarım anlatmak istediğimi anlatabilmişimdir.
Genel olarak model bazlı bakmak gerektiğine katılıyorum da, fanatiği niye oluyoruz ki
Bizim ülkede insanlar bişey alıp sonra onun taraftarı oluyor, acayip komik bu durum. Babası yıllarca Renault almış diye adam geliyor motorsporları/modifiye forumunda Megane II övüyor mesela..
Bir de anlayan usta için bilmem nerelere gitmek gerekiyorsa bu markanın veya modelin sorunu mu ki? Bu artık coğrafyanın ve ekonomik parametrelerin devreye girdiği bambaşka bir detaya gidiyor. Adam YÜksekova'da oturuyorsa GS kötü bir motor mu? Benim evime 50km mesafede 3 tane BMW Motorrad yetkili servisi var, bence GS kötü motor. :D O yüzden tamamen kişisel beklentilerle sınırlamak lazım diye düşünüyorum. İstediğin ne, aldığın ne.
Yavv lutfen konudan sapmayalim.
Konu ne ?
Konu nankoorrr ve kaypak turk moyorcusu(elit motorculari tenzih ederim)
https://www.honda.co.uk/motorcycles/...d-price.html#/
İlgiltere de sadece sadede zenginler alabiliyor bu crf1100 adv es dct yi fiyat ne yazıyor ? 20.400 pound
Peki gozunuzde cok buyuttugunuz ktm 1290 r ne kadar ?
https://ktmlondonuk.co.uk/ktm-new-mo...enture-r-2023/
Kacc paramisss ? 15.300 pound mi ?
Eeeeee honda kalitesini almak isteyen 5000 pound daha verecek, 400.000 km motor acilmama garantisi,full elektrinik,ustun dct yi ekleyince boyle bir fiyat cikiyor.
Kusura bakmayin,zengin isi bir motor bu,herkese gore degil.
Pekiiiii,turkiye de durum ne ?
CRF1100LAfricaTwinAdventureDCT(ES) 792.500 TL
1290 SUPER ADVENTURE R 2023 880,100 ₺
Hahaha, yuzbin fazla.ustelik japon motoru olan honda gibi ekstra vergiye tabi degil.
Olmmm,kabul edin.honda yillardir guzellik yapti bize.Ama sizzzz deveye diken hesabi sizi dudukleyenleri cok sevdiniz.
Nankorsunuzzzzzz
Evet aslında fanatiklik kısmında haklısınız. Fanatik demeyelim de kullandığı modeli çok sevmek diyelim biz ona. Sonuçta alınıp satılan bir mal/ürün
Aslında GS örneğindeki gibi; iyinin kötünün izafi olduğunu tartışmaya çalıştım ben de. GS özelinden gideyim; üretim kalitesi, donanımı, satış sonrasıyla çok iyiyken sürüş hissiyatı ve tasarımı açısından kötü benim için. Sizin için farklı bir başkası için farklı olabilir bunlar. İyi marka kime göre neye göre? Onu tartışıyorum aslında Geçen bir postta vardı servisi olmadığı için 1000 km gitmek zorunda kalan Triumph sahibinin açtığı. Mesela Tridentin kalitesini sürüşünü tipini çok beğeniyorum oralarda yaşıyor olsam benim için de iyi motor olmaz işte.
Hırbonen sapmadık aslında. Yazdıklarıma göre hangisi benim için uygunsa bana iyi marka o. Bu gün Honda olur yarın Suzuki öbür gün Bajaj. Hepsinin de iyi ve kötü tasarlanıp üretilmiş modelleri olabilir.
Ez cümle bir markanın her modeli iyi olmayabilir. Ortalama olarak iyidir o ayrı ama model bazında değerlendirmek daha doğru. BMW nin Hondanın tarihinde de pek çok fiyasko var ama transalp olsun afrika olsun RT olsun cbr/s 1000rr olsun bunlar da bana göre iyi modeller. Yani arada nankör de olabilirim çok seveni de
Aynen, aynı fikirdeyiz. Hatta GS'e kötü dememin sebebinde de aynı fikirdeyiz, sürüşü yüzünden sevmiyorum, tipine çok takılmıyorum.
Bizim ülkemizde maalesef insanlar daha ne istediklerini bilmedikleri için buna göre bir şey alayım falan diye başlayamadan konu abuk subuk yerlere gidiyor, ondan sonra hasbelkader aldığı bir şeyi de anlamsız anlamsız argümanlarla savunuyor insanlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)