Abilerim kardeşlerim öncelikle herkese selamlar. Suzuki v-strom 250 getirmeyecek mi eğer öyleyse gsxr gibi bi modeli getirmeme sebebi nedir
Abilerim kardeşlerim öncelikle herkese selamlar. Suzuki v-strom 250 getirmeyecek mi eğer öyleyse gsxr gibi bi modeli getirmeme sebebi nedir
sebep : 650 cc fiyatına 250 cc satmaya çalışmak..
sonuç : Türkiye' de geçmişte hatırlanan güzel markalardan biri olmak..
Duzgun 2.ellere bak.
Sağlamlığı ve kullanılması ömürlük olan motosikletleri satamayan nadir firmalardan dır Doğan Holding Otomotiv grubu.
Fiyat politikası, servis yetersizliği vs vs
Suzuki mazimizde güzel bir anı olarak kaldı.
Güzel günlerdi.
Yapmayın bu yükü üzerinize almayın
Belliki distribütör aynı kişiler olunca akraba olduk diye sektörde rekabeti komple bitirmişler, diğer markaları bile unutmuşlar.
Z900 Rs, W800 modelleri çok güzel ama bizde bu türe binen kişi sayısı yok denecek kadar az. J300'ün alternatifi çok. Vulcan S çok pahalandı. Versys rakipleri arasında gözden kaçırılıyor. Z100, Z900, Z650, Z400 falan iyi kötü yollarda var. ZX 10, ZX 6, Ninja 650 ve 400 sevenine yine satılıyor. H2 almak için böbrek bırakmak lazım malum. ZZR 1400 de herkesin hayali ama o yaşa gelene kadar insanların elinde para kalmıyor.
Kawasaki biraz makulleşmesi gereken bir marka. Japon rakipleri ile İtalyan mantığı içinde rekabet etmesi, tercih sayısını azaltıyor. Şahsen ben damla kasanın değişmesi sonucunda markadan biraz uzaklaştım.
Burada Kawasaki'nin diger Japonlardan bir farki yok. Fiyatlari da asagi yukari ayni, prestiji de.
Suzuki ve Kawasaki'nin Turkiye'ye iddiali girmemesini anliyorum sahsen. Honda ve Yamaha uygun modelleriyle piyasayi kapatmis durumdalar. Millet alim gucuyle birlikte Turkiye pazari zaten gittikce kuculuyor. Ne diye olumsuz sartlar altinda, sinirli bir kar ugruna rekabet icin zorlasinlar? Getirisi daha yuksek pazarlarda, urun gamina daha uygun piyasalarda rekabet ederler, ediyorlar da...
Kawasaki için diyorsan, farklı sektörlerde çalıştıklarını biliyorum. Suzuki motor dışında ne üretiyor? (Motosiklet demiyorum bak Motor diyorum) Bunun yanı sıra, senin dediğin gibi sadece Türkiye algısı farklıysa ki Tommy buna açıklık zaten getirmiş, yinede bu bir stratejik hata içeriyor. Kawasaki bildim bileli diğer Japon rakiplerden daha iyi işçilik çıkartıyor Suzuki için aynı şeyi söylemek tam doğru olmaz. Ama Suzuki kullanan bir insan SS modelleri için diyorum, dönüp bir 600rr da satın almaz. Kullananlar GSX-R serisi ile zaten 600RR gibi modeller arasında ki farklı biliyordur. 600rr kullanmak Tofaş kullanmak gibi GSX-R dan sonra.
İki markanın da elinde diğer Japon rakipleri ile rekabet edecek imkanları mevcut diyeceğim ama sorun zaten genel olarak Türkiye piyasası ile alakalı. Suzuki de Kawasaki de daha makul ve düşük CC'li modeller çıkartmaya başladı. Neyse işte uzatıp çokta açıklama yapmaya gerek yok. Senin dediğin senin düşüncen benim ki ise, Kawasaki'yi Türkiye yollarında az görmemize bağlı bir durum. Aynı zamanda ilk mesajımda belirtiğim gibi tasarım olarak yaptıkları değişiklikler de Kawasaki için söylüyorum, pek iç açıcı olmadı. Suzuki zaten kasa olarak en rahat ettiğim model. GSX-R için söylüyorum.
Haşmet sana da yazmak yıldırıyor insanı.
Yanlış ve gereksiz genellemeler bunlar.
Bir Goldwing'i nereye koyacaksınız? H2'den pahalı olmasına rağmen deli gibi satıyor. Yıllardır BMW bile rekabet edemiyor. Hadi o istisna diyelim.
Zamanında naked alırken CB1000R ve Z1000 denemiştim. CB1000R'ın fiyatı da, üretim kalitesi de Z1000'den yüksekti. Arka tek maşa, hidrolik debriyaj, kaliteli gösterge Honda'da vardı.
Üçüncü bir örnek: Grom vs Z125. Honda'nın Grom'u çok tutunca Kawasaki'nin taklit ettiği, fiyatı az daha ucuz modeli, ki iki motosiklet te aşağı yukarı aynı kalite.
Sonuç: Gereksiz genelleme hastalığını terketmek guzel şey... Zorlamayın artık şu embesil "Honda Japonun Tofaşıdır" lafını, uymuyor işte.
Tüm modeller ve tüm dönemler için dile getirmiyoruz Haşmet. Senin bahsettiğin Z1000 önceki versiyondur muhtemelen. Ben yorumları SS modellerini kıyaslayarak yaptım. Bunu da bizzat kullandığım için dile getiriyorum. Honda'nın 2014 den önce ki modellerini denedim. Denedim derken asla gidip satın almadım, yol falan yaparken benimkine başkası bindi bende öyle Honda kullanmış oldum. 600 RR 1000 RR Tofaş demek yanlış olur demişsin ama Tofaş bile fazla. Bence Defender veya Niva demek gerekiyor.
Koltuğu kullanım hissi, kalite algısı falan böh diyorum. Rezaletten başka bir şey değil. Zaten ilk ili versiyonu da sorunlu olarak piyasaya sunulmuştu. Aynı dönemde ki Kawasaki ve favorim olan Suzuki gerek konfor gerek kullanım hissi falan, Honda ile aynı kelime içinde kullanmak ayıp olur. Eski Z1000 kullanmadım. Görsel olarak, vasat duruyor. Yeni jenerasyon ise, olmuş yani o nun kalite algısı da işçiliği de tam.
Honda kötü bir marka demiyorum. Ama Honda markasının şöyle bir sorunu var; Sirkülasyon seviyesi yüksek olan modellerde bir şekilde bir yerden çalıp çırpma huyu edinmişler. Çok kaliteli çıkarttığı motosiklet modeli, diğer modellere oranla nadir.
İlk kez rahmetli Barkin tarafindan zx-10r videosunda cbr1000rr icin kullandigi tofas benzetmesi bizim coluk cocuklarin dillerine plesenk oldu maalesef.
Ulan 600 luk super sport standartini getiren cbr 600 rr degil mi ?
Cahil cuhela kesim icin,600rr neymis,ne basarilar elde etmis okuyun.
https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBR600RR
Su dunyada fiyat/performans denen seyi bilmeyen sapsiklere laf anlatmaktan biktim.
Ama Hondacagimi amatorlere yem etmem..
Ha bu arada, Hondacigim yeni ss si hepsini yere serecek..
Superbike a da el atmis,fabrika destegi gelmis bu sene.
Dakar i ktm nin elinden aldi simdi sira kawasaki denen vasat ureticinin oyun sahasi..
Moto gp de zaten teror estiriyoruz hatirlarlatirim.
Salih hayatında hiç vitesli motosiklet kullandın mı acaba? ABS, ABS diye gez ortalıkta sen. Tofaş sözcüğü bir isim ile çıkan bir algı değil. Kullanıcı yorumudur ki, bir gün motosiklet kullanmayı öğrenirsen sende anlarsın zaten.
Git direğin dibinde otur şimdi, burada büyükler konuşuyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)