Sizce hangi motoru seçmeliyim
Reklamlar
-
Merhabalar,
Çok uzun olduğunun farkındayım. Lütfen benim için yorumlarınızın çok önemli olduğunu bilip birazcık zamanınızdan ödünç vererek okursanız çok sevinirim
Yaklaşık 8 yıl öncesinden başlayıp 5 yıl aralıksız ehliyetsiz şekilde motor sürdüm. Sürdüğüm motorlardan en büyük olanı 200cc idi. O da arkadaşımın motoruydu. Bir kaç turluk sürmüştüm. Ondan sonra üniversite için İzmir'e gittim. Büyük şehir olduğundan ehliyetsiz motor süremeyeceğim için 3 yıldır hiç motor üzerine dahi oturmadım. Motora alıştıktan sonra üstü kapalı araçlar(otobüs, araba, tren gibi gibi) ile yolculuk yapmak bana zulüm gibi gelmeye başladı. Darlanıyorum. Özellikle son zamanlarda daha da katlanılmaz hale geldi ve bende hazır artık boştayken ehliyetimi alıp hayalime tekrardan kavuşmak istemeye başladım. Şimdi sizlerden bu güzel kardeşinizin hayaline ulaşmasında yardımcı olmanız için ufak bir ricam olacak.
Yıllar öncesinde ufak motorlar sürerken R25 benim hayalimdi. Daha büyüğünü hiçbir zaman istemedim. Hala daha istemiyorum. Kendimi o kadar yetkin hissetmiyorum. Alacağım 250'lik motorla büyük konuşmayayım ama sonuna kadar gideceğim. Az önce dediğim gibi R25 benim hayalimdi ama gel gelelim ki zaman bunu gerçekleştirmeye geldiğinde motorun fiyatları uçmuş. Tam hatırlamamakla beraber o zamanlar (2015 yılında) sıfır r25 fiyatı 14bin civarındaydı. Yanılıyor olabilirim aradan 5 yıl geçti Neyse konu dağılmadan, isteklerimin arasında r25 de var fakat bunun yanında beni cezbeden başka motorlar oldu.
Öncelikle kendimden bahsedeyim en iyisi bu olacaktır. 22 yaşında 182 civarında en son ölçtüğümde 100 kilo civarında olan bakıldığında çok şişman gözükmeyen ama tombalak olan bir insancığım. Atlamadan. Totalde herşey dahil motor için tahmini bütçem 20000. Bunun kafadan 2bini ehliyete. Geri kalan 18binin 15-16sı ile motor kalanıylada ekipman almak istiyorum. Geri kalan motor hayatıma 250cc ile devam edeceğim için sağlam beni üzmeyecek ve ne kadar uzun gidecekse gidecek bir motor istiyorum. Bu arada naked istemiyorum. Hayalim Supersportdu o yüzden supersport alacağım.
Şimdi benim aklımı karıştıran motorlara geçmek istiyorum. Sırasıyla ilk aklıma gelen, sonrasında araştırdıkça aklımı çelen ve neden çeldiklerini yazacağım.
● 1. Sırada R25 var.
R25 evet tasarımıyla çok iyi ben seviyorum şahsen. Ama fiyatına gelicek olursak bütçeme bakarsak 15-16bin civarında bu piyasada eli yüzü düzgün makine bulmam imkansız. Bu yüzden ne kadar hayalim olsa da yukarıda bahsettiğim gibi alıp satmak için değil gittiği yere kadar binmek istediğimden en azından eli yüzü düzgün motor istediğim için R25'den soğuyup başka motorlara bakmaya başladım.
● 2. Sırada Bajaj Pulsar RS 200 geldi. Bu motoru sadece fiyatı için baktım. Nisbeten tasarımı da iyiydi. Aralarından bütçeme göre en temiz ve düşük km'li alabileceğim motor bu ama üzerinde çok durmadım neredeyse araştırmadım bile. Nedenini bilmiyorum ısınamadım.
● 3. Sırada aklımı en çok çelen ve diğer motorla karşılaşana kadar deli gibi almak istediğim Hyosung gt250r var. Her ne kadar ilk başlarda tasarımı hoşuma gitmese de araştırdıkça sevmeye başladım. Bu motoru en çok kendine çeken kalıbı oldu. Dediklerine göre en kalıplı 250cc ve bende kallavi birşey olduğumdan altımda en sırıtmayacak motor bu gibi. Ve benim bütçemde nisbeten orta temizlikte hyo bulabiliyordum. Ama bu motordan sonra başka motora bakmak isteme sebebim de forumlarda ve her yerde %90lık bir kısım motora ağzına geleni söylemesi. Öven %10luk kısım kullanan kısım.
● Gel gelelim son bir kaç gündür deli gibi araştırdığım, titreme haricinde kötü bir yorumunu görmediğim KTM 250 RC ABS. Bu motoru görünce ilk başta garipsedim SS'ye benzetemedim fakat sonrasında deli ısındım. Alabileceğim 250cc motorlar arasında sanırım en dolusu. Lastiği saymıyorum çünkü 2. el alacağım. Bu beni ilgilendirmiyor ama, üzerinde gelen kaydırmalı debriyaj, abs ve WP amortisörler benim için büyük artı. Tek silindir olmasını dert etmiyorum çünkü bu zamana kadar sadece tek silindir motor sürdüm. Titreme vs benim için önemli değil. Koltuktaki rahatlık da önemli değil. Rahatlık istesem SS motor bakmazdım. Bütçemdeki rc250 lere baktığımda nisbeten temiz motorlar var.
Şimdi yukarıda az çok bahsettim aklımdaki motorları ve beni çeken kısımlarını. Benim kalıbımı ve beklentilerimi göz önünde bulundurursak sizce hangi motor benim için en iyi seçenek olur. Öncelikle belirtmeliyim ki bu zamama sadece bajajı ve r25i yakından gördüm. Binmedim ama kalıbını aç çok tahmin ediyorum. Tarif ederken r25e göre tarif ederseniz çok daha iyi anlarım.
Dediğim gibi aldığım motoru satmak için değil yıllarca binmek için alacağım. Bu yüzden piyasada satarken hızlı gitmesi önemli değil. Parça konusu önemli değil. Bir şekilde hallederim. Şuan İstanbul'dayım. Aralıklı İzmir'de olacağım. Yani servis konusunda sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum.
Bu arada yok 200 basayım, gaz verdimmi tekere gelsin, yok tekeri güzel yaksın gibi derdim yok. Tek derdim beni üzmesin. Acaba durduk yerde bozulacak mı diye aklımı çelmesin. He birde genciz altımıda şekil dursun biraz havamız olsun yani
Öneride bulunurken lütfen ama lütfen marka fanıysanız öyle övmeyin. R25 Sahibiyseniz karşim bu motor 194 basıyor yok şekil kafenin önüne çekiyorsun üzerinde kız kendiliğinden spawn oluyor falan demeyin. Gerçekten objektif yorum yaparsanız attığım adımı sağlam atar ve hayatımı değiştirdiğim bu dönemde hatalı bir adım atmamış olurum. Anlayışınız için teşekkürler.
Kusura bakmayın çok uzun yazdım. Ama bir gencin motor serüveni buna göre devam edicek onu göz önünde bulundurarak beni mazur görürseniz sevinirim. Hepinize çok teşekkür ederim. Tekeriniz düz bassın.
Reklamlar
-
Haşat R25 yerine temiz rc250 almak mantıklı ama rc250 üzerinde bariz sırıtırsın. KTM'lerin küçük cclerine sığmak için ufak tefek olmak gerekiyor
-
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Haşat R25 yerine temiz rc250 almak mantıklı ama rc250 üzerinde bariz sırıtırsın. KTM'lerin küçük cclerine sığmak için ufak tefek olmak gerekiyor
Aslında KTM de aklımı çelen tek şey motorun altımda çok ufak kalma korkusu. Hiç gerçekte görmediğimden tahmin edemiyorum açıkçası. Sanırım seçenekler arasında şüphesiz tek sırıtmayacağım motor gt250r. Ama garip bir şekilde çok istekliyken soğuttular. R25e hiç oturmadım ama daha bugün gördüm. Sanırım çok sırıtmam gibi o motorda. Aralarında o kadar fark varmı? Bu arada ehliyeti alıp motoru alana kadar önümüzdeki günlerde spora yazılacağım. Tahminimce 85-90lı kilolara kadar düşerim gibi.
-
Çift silindir alma imkanınız varken tek silindir almayın. Cidden vibratör gibi .. motoru.
-
fb__ömer adlı üyeden alıntı
Çift silindir alma imkanınız varken tek silindir almayın. Cidden vibratör gibi .. motoru.
Değerli yorumun için teşekkür ederim fakat dediğim gibi geçmişte de tek silindir sürdüm. Tamam yüksek cc değil ama bu durumun beni rahatsız edeceğini düşünmüyorum. Belki çift veya daha fazla silindiri olan motorları kullanmış kişiler tek silindire geçtiğinde rahatsız edebilir ve bu onun için büyük bir etkendir. Anlayışla karşılarım. Fakat titreşim başlı başına benim için belirleyici bir kriter değil.
Bu arada belirtmeyi unutmuşum. Motoru genel olarak şehir içi ayda yılda bir de tahmini en fazla 400 500km lik yol gideceğim. Bu yolu sanırım bu motorlardan hiç biri sorun etmez. Alacağım motor tek silindir olursa aralık veririm çayımı içer yoluma devam ederim. Dediğim gibi titreşim sorun değil benim için.
-
Sevgili Selim cağazım;
Öncelikle üslubun hoş kendini düzgün ve güzel ifade edebiliyorsun. Bu yüzden ilk başta ailen olmak kaydıyla seni yetiştiren herkesin gözlerinden öperim.
Şu motor bu, bu motor şu şekilde anlatmayacağım sana konuyu.
İlk demek istediğim şey senin gibi bir insanın R25 kullanmasını istemem. Bajaj'a hiç girmeyeceğim Hyosung ise... dekor olarak alacaksan güzel bir alternatif.
Ben sana çok açık ve net içime sine, sine KTM diyorum.
Neden KTM diyorum onu açıklayayım;
CBR ve R25 kullanıcılarını "Galerici" KTM kullanıcısını ise "Doktor" olarak var sayabiliriz.
Bunun yanı sıra yıl bazlı konuya bakarsak, KTM RC ve Duke serisini çıkarmasaydı. Diğer markalar bu gün ki donanımları 10 Yıl daha koymazdı.
KTM donanım olarak alabileceğin hatta o CC'de bir motosiklette beklenenlerin ötesinde özellikler barındırıyor.
Diyorsun ki ben bir SS'ciyim. Eee? Zaten listelemiş olduğun modellerde ki tek SS makina RC değil mi?
R25 SS'mi diyelim allasen?
Çok uzatmadan konuyu, temiz güzel iyi huylu bir sahibe sahip Rc 250 almanı dilerim.
Ne bir sorun yaşarsın... Nede pişman olursun...
Sevgilerimle Tom Amca.
Not: Spawn esprisi güzeldi.
-
Hyosung öneririm kardeşim. Onu uzun süre kullanan bir motovlogger var Alpha, o arkadaşta aşağı yukarı senin cussende, ona aklına takılan şeyleri sorarsan yardımcı olur diye düşünüyorum. RC gerçekten küçük duruyor. Rs200 bence çokta fena bir motor değil ama içine sinmediyse ayrı bir olay. Ama şöyle bir tavsiyede bulunabilirim, şuan biraz piyasası olan motor mesela rs200 alsan ve 1-2 yıl kadar kullanıp köşeye attığın parayı üstüne koyup R25 e geçebilirsin.
-
U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı
Sevgili Selim cağazım;
Öncelikle üslubun hoş kendini düzgün ve güzel ifade edebiliyorsun. Bu yüzden ilk başta ailen olmak kaydıyla seni yetiştiren herkesin gözlerinden öperim.
Şu motor bu, bu motor şu şekilde anlatmayacağım sana konuyu.
İlk demek istediğim şey senin gibi bir insanın R25 kullanmasını istemem. Bajaj'a hiç girmeyeceğim Hyosung ise... dekor olarak alacaksan güzel bir alternatif.
Ben sana çok açık ve net içime sine, sine KTM diyorum.
Neden KTM diyorum onu açıklayayım;
CBR ve R25 kullanıcılarını "Galerici" KTM kullanıcısını ise "Doktor" olarak var sayabiliriz.
Bunun yanı sıra yıl bazlı konuya bakarsak, KTM RC ve Duke serisini çıkarmasaydı. Diğer markalar bu gün ki donanımları 10 Yıl daha koymazdı.
KTM donanım olarak alabileceğin hatta o CC'de bir motosiklette beklenenlerin ötesinde özellikler barındırıyor.
Diyorsun ki ben bir SS'ciyim. Eee? Zaten listelemiş olduğun modellerde ki tek SS makina RC değil mi?
R25 SS'mi diyelim allasen?
Çok uzatmadan konuyu, temiz güzel iyi huylu bir sahibe sahip Rc 250 almanı dilerim.
Ne bir sorun yaşarsın... Nede pişman olursun...
Sevgilerimle Tom Amca.
Not: Spawn esprisi güzeldi.
Canım abim, öncelikle o güzel zamanını ayırıp yazdığın için çok teşekkür ederim. Yazdığınızda tek aklıma takılan kısım "İlk demek istediğim şey senin gibi bir insanın R25 kullanmasını istemem." kısmı. Özür dileyerek maalesef anlayamadım. Bu listeye CBR eklememe sebebim sizin dediğiniz gibi. CBR hiç bir zaman kendine çekmedi beni. R25 Kullanıcılarını da az çok görüyoruz. KTM'ye en çok çeken kısım kuryeci motoru gibi her yerde ve herkeste olmaması. Kendini özel hissettirir, bir farkı olur gibi düşündürüyor insana açıkçası.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:12 ----------
ozomoto adlı üyeden alıntı
Hyosung öneririm kardeşim. Onu uzun süre kullanan bir motovlogger var Alpha, o arkadaşta aşağı yukarı senin cussende, ona aklına takılan şeyleri sorarsan yardımcı olur diye düşünüyorum. RC gerçekten küçük duruyor. Rs200 bence çokta fena bir motor değil ama içine sinmediyse ayrı bir olay. Ama şöyle bir tavsiyede bulunabilirim, şuan biraz piyasası olan motor mesela rs200 alsan ve 1-2 yıl kadar kullanıp köşeye attığın parayı üstüne koyup R25 e geçebilirsin.
KTM'den önce bana en mantıklı gelen motor Hyosung'du. Daha sonrasında inceledikçe daha derinlere indikçe, gruplarındaki konulara baktıkça soğumaya başladım. Örneğin, motoru yıkadım motor çalışmıyor, motoru yağmurda sürdüm istop etti çalışmıyor, durduk yere arıza ışığı yaktı gibi mesajları çok gördüm. Açıkçası bu beni çok soğuttu. Ondan sonra KTM nedense kendine çok çekti beni. Günlerdir araştırıyorum dediğim gibi tek silindir ve titreşim haricinde motora laf edene karşılaşmadım. Tabi bu karşılaşmayacağım anlamına da gelmez. Dediğim gibi amacım al-sat yapmak değil. Aldığım motor son nefesini verene kadar sürmek.
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Foruma ve aramıza hoş geldin öncelikle. Bahsetmiş olduğun bütçe konusunda biraz sıkıntı yaşayabilirsin. Çünkü piyasa aşırı pahalı maalesef. Ekipman da alacağın için, elinde daha az para kalmış olacak. Alacağın ekipman içerisinde en iyisinin kask olması lazım. İyi bir kaskın ortalaması da 1.500-3.000 TL arasında. Daha bunun montu, pantolu, eldiveni, botu ve sırt koruması da olacak. Kask hariç bu saydıklarıma da orta düzey bir ekipman dizersen, bunlara da bir 3.000 tl daha gidecektir. Yani iyi ve sağlam bir ekipman istiyorsanız, minumum 5.000 tl'yi gözden çıkarmanız lazım. Geriye kalan bütçeyle de RC 250 ABS alabilirsiniz. Ama üzerine oturup deneyin ilk olarak, boy ve kilodan dolayı sıkıntı yaşayabilirsiniz. Eğer R25 hayalinizi de gerçekleştirmek istiyorsanız da bir 10.000 tl daha bütçeyi arttırmanız gerekecek. Gönlünüzde hangi motor varsa onu alın her zaman. Altınızdaki motor ne kadar iyi de olsa, hayallerinizdekinden farklıysa, hiç bir zaman tatmin olamazsınız.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Foruma ve aramıza hoş geldin öncelikle.
Bahsetmiş olduğun bütçe konusunda biraz sıkıntı yaşayabilirsin. Çünkü piyasa aşırı pahalı maalesef. Ekipman da alacağın için, elinde daha az para kalmış olacak. Alacağın ekipman içerisinde en iyisinin kask olması lazım. İyi bir kaskın ortalaması da 1.500-3.000 TL arasında. Daha bunun montu, pantolu, eldiveni, botu ve sırt koruması da olacak. Kask hariç bu saydıklarıma da orta düzey bir ekipman dizersen, bunlara da bir 3.000 tl daha gidecektir. Yani iyi ve sağlam bir ekipman istiyorsanız, minumum 5.000 tl'yi gözden çıkarmanız lazım. Geriye kalan bütçeyle de RC 250 ABS alabilirsiniz. Ama üzerine oturup deneyin ilk olarak, boy ve kilodan dolayı sıkıntı yaşayabilirsiniz. Eğer R25 hayalinizi de gerçekleştirmek istiyorsanız da bir 10.000 tl daha bütçeyi arttırmanız gerekecek. Gönlünüzde hangi motor varsa onu alın her zaman. Altınızdaki motor ne kadar iyi de olsa, hayallerinizdekinden farklıysa, hiç bir zaman tatmin olamazsınız.
Hoşbuldum teşekkür ederim Ekipman konusuna değinecek olursak evet ekipmana ayırdığım bütçe biraz az. Ama ilk başta en önemli olanlardan başlayıp daha sonrasında parça parça eksikleri tamamlamayı düşünüyorum. Evet R25 hayalimdi ama duruma baktığımızda ben maddi durumu üst düzey biri değilim. Ortalama sayılır. Çalışarak bir yerlerden kısıp biriktirip alacağım. Ama ayıracağım maksimum bütçe budur. Üstünü eklemek istemiyorum ki 250cc makineye 20-30bin lira vermek bana mantıklı gelmiyor. Şu anda eminim her bindiğim motor beni tatmin edecek çünkü zirvem olacak. Daha öncesinde ufacık motorlara bindim sonuçta. Değerli yorumun için çok teşekkür ederim
-
hocam sizden azicik uzun ve 78 kg biriyim.
pulsarlarin hepsi orra boyutlu motorlar sigarsin ve yakisir ama fazla büyük degil. 2017 ve ustunu alin sorunlari daha az. pulsarlarin kronikleri vardir. cozumu yoktur. bakimini yapsanda supriz yapabilir. ama yapmayadabilir tamamen sans isi pulsar.
hyo yu ele. fuarda rc 250 ye bindim ve oyuncak gibi resmen hic rahat edemedim.
r25te bile sırıttım. boyumda 186.
rc kaliteli bir motor viraja gelen frenleri kuvvetli blogu iyi. eger goruntu umurunzda degil ise tabiki rc derim ama parca, servis, görüntü konusunda ise seceneklerden pulsar da mantıklı
-
Şimdiden ne alırsanız alın hayırlısı olsun, boyunuz az çok uzun sayılır, ehliyetti ekipmandı bu masrafınız da olacak elinize orta şekilli bir para kalacak, r25 2.el alacağınız için eğer sahibini tanıyorsanız bulaşın veya mutlaka servise gösterin ve sele yüksekliği 78cm sizde birazcık ufak kalabilir, bu saatten sonra haysong sizi yorar, ktm ise evet birazcık tek silindire bağlı olarak titreşim vardır ama o kadar da sizi yormaz ve selesi de yüksek daha ideal oranda altınızda durur servis ve yedek parçaları biraz tuzludur, rs200 ise işinizi fazlasıyla görür hem sele yüksekliği de ktm ile aynı sayılır kanımca servisi ve yedek parçasını birçok yerde bulursunuz ve Allah göstermesin düşüp kalksanız bile üzülmezsiniz ve önde abs side var, uygun düşük km bir rs200 işinizi fazlasıyla görür servise baktırıp ona göre alırsınız, doğal olarak bunda da titreşim var sonuçta tek silindir.
-
CBR 250' ye de bakmalısın. Rs 200 de güzel motordur onu da düşünebilirsin yani. Hyosung kesinlikle tavsiye etmem yani gt250r ı. Niye dersen çok kronik sıkıntıları vardı o motorun en çok statör yakıyordu sanırım. Bir de çok zorlayınca krank çıkaran o motor muydu hatırlamıyorum. Böyle sorunlar çıkarsa yaptırabileceğin servis yok çünkü ortalıkta adamakıllı distribütörü yok Hyosung' un. Nerden mi biliyorum ben de gd250n istiyordum ondan baya araştırdım hyosung' ları tam hatırlamıyorum ama 2015' ten sonrakiler biraz daha sağlam oluyordu sanırım. Bu yüzden Hyosung hele hele Gt250r' ı tavsiye etmiyorum.
-
Selim Hero Hunk 200 R düşünür müsün ? Aslında 5 senedir kullandığım RX3İ evo yu da sana tavsiye edebilirim de . RX3 ü
5 senedir kullanıyorum . Bu evo ile 26000 km yol yaptım sıfır problemle. Ancak bu gün değiştirecek olsam evo yerine
Hunk 200 ü tercih ederim. Niye dersen; bir tek Hero var dünyada 5 yıl veya 50000 km kilometre garantisi veren. Sıfır km , 16200 liraya Türkiye'nin her yerine teslim diyor bir firma. Bir düşün derim. Hayalini kurduğun motosikleti , ağız tadıyla güzelliklerle senelerce sürebilmen dileklerimizle.
-
EUOGLU adlı üyeden alıntı
hocam sizden azicik uzun ve 78 kg biriyim.
pulsarlarin hepsi orra boyutlu motorlar sigarsin ve yakisir ama fazla büyük degil. 2017 ve ustunu alin sorunlari daha az. pulsarlarin kronikleri vardir. cozumu yoktur. bakimini yapsanda supriz yapabilir. ama yapmayadabilir tamamen sans isi pulsar.
hyo yu ele. fuarda rc 250 ye bindim ve oyuncak gibi resmen hic rahat edemedim.
r25te bile sırıttım. boyumda 186.
rc kaliteli bir motor viraja gelen frenleri kuvvetli blogu iyi. eger goruntu umurunzda degil ise tabiki rc derim ama parca, servis, görüntü konusunda ise seceneklerden pulsar da mantıklı
Yorumlara bakarsam sanırım pulsarı biraz araştıracağım. Bilmiyorum ama hep ön yargılıydım. Dediğiniz gibi kronik sorunlu bir alet ise eğer istemiyorum aslında. Uzun yıllar satmadan binmek istediğim ve paramı atmak istemediğim için iyi seçmek istiyorum. R25 aslında baktığım zaman çok sırıtacak bir motor gibi durmuyor. RC ye oyuncak gibi demişsiniz. Bu çok düşündürüyor. SS binecem diye dışardan bakıldığında komik durmak istemiyorum. Kilo vereceğim bu kesin ama ben mutlaka o motoru gerçekte görüp ona göre hareket edeceğim. Teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------
kdiner adlı üyeden alıntı
Şimdiden ne alırsanız alın hayırlısı olsun, boyunuz az çok uzun sayılır, ehliyetti ekipmandı bu masrafınız da olacak elinize orta şekilli bir para kalacak, r25 2.el alacağınız için eğer sahibini tanıyorsanız bulaşın veya mutlaka servise gösterin ve sele yüksekliği 78cm sizde birazcık ufak kalabilir, bu saatten sonra haysong sizi yorar, ktm ise evet birazcık tek silindire bağlı olarak titreşim vardır ama o kadar da sizi yormaz ve selesi de yüksek daha ideal oranda altınızda durur servis ve yedek parçaları biraz tuzludur, rs200 ise işinizi fazlasıyla görür hem sele yüksekliği de ktm ile aynı sayılır kanımca servisi ve yedek parçasını birçok yerde bulursunuz ve Allah göstermesin düşüp kalksanız bile üzülmezsiniz ve önde abs side var, uygun düşük km bir rs200 işinizi fazlasıyla görür servise baktırıp ona göre alırsınız, doğal olarak bunda da titreşim var sonuçta tek silindir.
Öncelikle teşekkür ederim. R25 istiyordum dediğim gibi ama araştırıp başka motorlar görünce hem o kadar ayrıcalıklı olmadığını hemde 15 16 bin civarına şu muhteşem piyasamızda temizini geçtim neredeyse pert olmayanını bulmak imkansız gibi. RS200 ü dediğim gibi araştırmadım sadece baktım. Bugün uzunca bir araştıracağım. En azından bu şansı verip ön yargımı kuracağım. Titreşim dediğim gibi benim için önemli değil. Tekrardan teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------
yurekli_emin adlı üyeden alıntı
CBR 250' ye de bakmalısın. Rs 200 de güzel motordur onu da düşünebilirsin yani. Hyosung kesinlikle tavsiye etmem yani gt250r ı. Niye dersen çok kronik sıkıntıları vardı o motorun en çok statör yakıyordu sanırım. Bir de çok zorlayınca krank çıkaran o motor muydu hatırlamıyorum. Böyle sorunlar çıkarsa yaptırabileceğin servis yok çünkü ortalıkta adamakıllı distribütörü yok Hyosung' un. Nerden mi biliyorum ben de gd250n istiyordum ondan baya araştırdım hyosung' ları tam hatırlamıyorum ama 2015' ten sonrakiler biraz daha sağlam oluyordu sanırım. Bu yüzden Hyosung hele hele Gt250r' ı tavsiye etmiyorum.
CBR ı nedense sevmiyorum. Hiç kendine çekmedi beni. Sanki kuryeci motoru gibi. O yüzden direkt eledim. Sanırım bu seçenekler olmasa bile ne yapıp ne edip para bulur üstüne koyarım ama CBR almam. Rs200ü araştıracağım. Hyosungdan emin olun forumlardaki kötü yorumlar yüzünden soğumadım. Burası herkese açık bir yer binende binmeyende motordan anlamayanda başkasından gördüğünü yazanda var. Aralarından en uzun araştırdığım da hyosungdur. Ama gel gelelim ki araştırdıkça yorumların az çok doğru olduğunu gördüm. Krank kırma olayı hariç. Onlar eski modellerde vardı. Gruplarda defalarca durduk yere istop etti, arıza ışığı yaktı, yıkadım çalışmıyor, yağmurda sürdüm istop etti artık çalışmıyor gibi bir sürü yazı gördüm ki bunlar gerçek kullanıcıları. Bu da açıkcası beni soğuttu başka motor baktırttı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:54 ----------
bursalıali adlı üyeden alıntı
Selim Hero Hunk 200 R düşünür müsün ? Aslında 5 senedir kullandığım RX3İ evo yu da sana tavsiye edebilirim de . RX3 ü
5 senedir kullanıyorum . Bu evo ile 26000 km yol yaptım sıfır problemle. Ancak bu gün değiştirecek olsam evo yerine
Hunk 200 ü tercih ederim. Niye dersen; bir tek Hero var dünyada 5 yıl veya 50000 km kilometre garantisi veren. Sıfır km , 16200 liraya Türkiye'nin her yerine teslim diyor bir firma. Bir düşün derim. Hayalini kurduğun motosikleti , ağız tadıyla güzelliklerle senelerce sürebilmen dileklerimizle.
Hero hunk 200r a üstün körü baktım şimdi. Ama dediğim gibi bana hitap eden bir motor değil. Ben daha çok şekil dursun vs. istiyorum. Genciz daha o dan heralde Tavsiyen ve güzel dileklerin çok teşekkür ederim.
-
hocam ktm direk ele oturamazsın bile sırıtma durumu zaten yok çünkü binme ihtimalin yok.15 civarına r25 işine hiç giriyim deme sanırım giremezsinde.bütçe çok ortada kalıyor o fiyatlara sanırım ns200 en mantıklı seçim olcak.rs200 extra vericeğin paraya kask mont vs alırsın çünkü
-
tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı
hocam ktm direk ele oturamazsın bile sırıtma durumu zaten yok çünkü binme ihtimalin yok.15 civarına r25 işine hiç giriyim deme sanırım giremezsinde.bütçe çok ortada kalıyor o fiyatlara sanırım ns200 en mantıklı seçim olcak.rs200 extra vericeğin paraya kask mont vs alırsın çünkü
Binme ihtimalim neden yok ? Hiç görmediğim için anlayamadım. Tamam küçük olduğunu tahmin ediyordum ama bunu yazacak kadar olduğunu bilmiyordum. Nedenini merak ettim açıkcası. Açıklayabilme şansınız varmı? Çünkü aralarından en mantıklı gelen KTM'ydi. 15 civarında ki ölü R25 lere bakamam maalesef. Çünkü dediğim gibi uzun süre binecem. Ve zorla biriktirdiğim para ile alacağım. Sıkıntı yaşarsam üzülürüm anlayacağınız. Rs200ü bugün araştıracağım. Teşekkür ederim.
-
Hunk 200 dışında, yine 5 yıl garantiyle + 2000 lira fazlasıyla ( 18000 li liralara ) X pulse 200 var.
-
bence rs 200..uzerinde ns 200 motoru var ns 200 kullanan kurye arakadaslarim motoru cok tavsiye ediyorlar..yakiti az iyi gidiyor..bence rs 200 seni hem goruntusu hemde gidisi olarak tatmin eder..birde yanlis bilmiyorsam absli bence rs 200 ü arastir derim..
-
Tom Amca güzel açıklamış. KTM diyorum bende.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler