Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Rs200 Arka Lastik Büyütme?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    30 Ekim 2019
    Arkadaşlar Rs200'ün arka lastiğini büyütme kalınlaştırma gibi bir şey yapılabilir mi yapılırsa makinaya sürüşe bir sakıncası olur mu ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    hızlı zamanlarımda ninja 250r motorumun 140 olan lastiğini 160 yapmıştım

    pişman etti beni ne yatıyodu ne gidiyodu..

    sende yapma
    espresso bunu beğendi.

  3. #3
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mt 25
    140 dan fazla büyütme. ama yakitin articak virajlarda daha dengesiz olacak motorun.

  4. #4

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Yaptığına değmeyeceğini test etmen için ben önerini destekliyorum

  5. #5
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Faydası olmaz zararı olur.

    1- Aynı janta büyük lastik takınca lastiğin formu bozulacak yol tutuşu düşecek.

    2- Lastik dengesiz şekilde aşınacak

    3- Çamurluğa sığmayacak

    4- Büyük lastiğe fazladan para vermiş olacaksın

    İlla büyük lastik takacağım diyorsan 130 yerine 140 takabilirsin fazla zararı olmaz.
    espresso ve birbilent bunu beğendiler.

  6. #6

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    48 hp lik cbr500 195-200kg

    Arka 160 taban

    54 hp lik nc750x 220-230kg

    Arka 160 taban.

    Yani üretici bu motorlarda bile 160 taban kullaniliyor,

    Sizin hesaba gore pulsardan iki kati guclu.olan ve 50-70 kg daha agir olan makinalara

    Arkaya 190-200 tabanli lastik takilabilir.

    Orjinal ebat neyse bozmayin.gerek yok.

  7. #7
    Zeobaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke 250 2017
    Bende duke 250 var geçen hafta 170 ebat metzeller taktırdım ve aşırı yol tutuşu virajlarda sağlam bir güven hissi verdi. Ön yargım çoktu bende motoru yorar yada virajda yatmaz diyordum ama ne beygirden çaldı nede yol tutuşuna bir sıkıntı oldu. Görünüş olarak motoru çok değiştirdi en az 600 CC gibi duruyor

  8. #8

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Zeobaba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende duke 250 var geçen hafta 170 ebat metzeller taktırdım ve aşırı yol tutuşu virajlarda sağlam bir güven hissi verdi. Ön yargım çoktu bende motoru yorar yada virajda yatmaz diyordum ama ne beygirden çaldı nede yol tutuşuna bir sıkıntı oldu. Görünüş olarak motoru çok değiştirdi en az 600 CC gibi duruyor
    Duke 250 nin orjinal lastikleri ve jant genişligi zaten 150 lik.

    Ama pulsarin 130 luk.

    Duke da gidon donus yari capi daha buyuk,manevra ve viraj sorunu yaratmiyor.ama 170 yinede fazla.

  9. #9

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Alıntı Zeobaba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende duke 250 var geçen hafta 170 ebat metzeller taktırdım ve aşırı yol tutuşu virajlarda sağlam bir güven hissi verdi. Ön yargım çoktu bende motoru yorar yada virajda yatmaz diyordum ama ne beygirden çaldı nede yol tutuşuna bir sıkıntı oldu. Görünüş olarak motoru çok değiştirdi en az 600 CC gibi duruyor
    Sen şuan amiyane tabir ile işkembeden sallıyorsun. Demekki ne yol almasını ne de viraj almasını biliyorsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------

    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke 250 nin orjinal lastikleri ve jant genişligi zaten 150 lik.

    Ama pulsarin 130 luk.

    Duke iki aks araligi kisa oldugu icin,manevra ve viraj sorunu yaratmiyor.ama 170 yinede fazla.
    Arka lastiğe duke 250'de 170 takınca o motor viraja yatmaz. Heleki ön lastiği 110 arkası 170 olunca düşünmek bile istemiyorum...
    atalayalper bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen şuan amiyane tabir ile işkembeden sallıyorsun. Demekki ne yol almasını ne de viraj almasını biliyorsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------



    Arka lastiğe duke 250'de 170 takınca o motor viraja yatmaz. Heleki ön lastiği 110 arkası 170 olunca düşünmek bile istemiyorum...
    Ön lastigin en babasi zaten 120 dir.

    H2
    S1000Rr

    Senin hesaba gorede,

    S1000RR ön lastik 140 taban olmasi lazim.

    Yoksa arkada dana gibi 190-200 taban var

    Ama bmw düşünmüş.

    Ve diger litrelikler.

    Hee konuya gelirsek,duke 250 ye

    170 arka cidden fazla.

  11. #11
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    160 taksan da sende 160 gibi durmaz zaten, nereden baksan hüsran.
    atalayalper bunu beğendi.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  12. #12

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Edit,

    Bu arada yukarida yazdigim

    Rs200 ve duke 250 yorumunu editlerken alintilandigi icin

    Duzeltiyorum

    İki motorunda aks araligi birbirine çok yakin.

  13. #13

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön lastigin en babasi zaten 120 dir.

    H2
    S1000Rr

    Senin hesaba gorede,

    S1000RR ön lastik 140 taban olmasi lazim.

    Yoksa arkada dana gibi 190-200 taban var

    Ama bmw düşünmüş.

    Ve diger litrelikler.

    Hee konuya gelirsek,duke 250 ye

    170 arka cidden fazla.
    Ön lastik 120 ebat olduğunda 160 ve sonrasını destekliyor. Ön lastik ince, arkası ise daha büyük olduğu zaman sence o motor virajda dengesiz iken daha fazla dengesiz olmaayacak mı?

    170 lastiği dengeleyecek ön ebat 120 olmalı. Ben şahsen bir viraj videosu çekip paylaşmasını bekliyorum.

  14. #14

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön lastik 120 ebat olduğunda 160 ve sonrasını destekliyor. Ön lastik ince, arkası ise daha büyük olduğu zaman sence o motor virajda dengesiz iken daha fazla dengesiz olmaayacak mı?

    170 lastiği dengeleyecek ön ebat 120 olmalı. Ben şahsen bir viraj videosu çekip paylaşmasını bekliyorum.
    Her yonden dengesiz olur zaten,

    En ust yorumlardan beri bahsediyorum.

    Orjinal ebati bozmayin diye.

    Duke 250 de tek avantaj

    Pulsarin 100 olan önleri,duke de 110 ve arka orjinal jantlari 150 tabana gore

  15. #15

    Üyelik
    10 Şubat 2020
    Alıntı Zeobaba adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende duke 250 var geçen hafta 170 ebat metzeller taktırdım ve aşırı yol tutuşu virajlarda sağlam bir güven hissi verdi. Ön yargım çoktu bende motoru yorar yada virajda yatmaz diyordum ama ne beygirden çaldı nede yol tutuşuna bir sıkıntı oldu. Görünüş olarak motoru çok değiştirdi en az 600 CC gibi duruyor
    Bence iyi olmamış bunu yapman, umarım kötü sonuçları olmaz.

  16. #16
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    her şeyin orjinali güzel. OLduğu kadar yetinmesini bilmeliyiz. İllaki güzel görünsün heybetli görünsün diyorsan gidip büyük motor alacaksın. Ama param yok alamam diyorsan da bu tarz fantezilere girmiyeceksin.

  17. #17

    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Rs 200 arka janta 150-60-17 taktim virajlarda zerre dengesizlik olmadi yakıtı da hicbir sey farketmedi. Takmayi dusunenler hiç terettut etmeden taksin ben taktim cok memnunum.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)