bir bagaj kapağı neden böyle üretilir ki hayır yani scooter gibi yapsana kardeşim şunu. 35 bin tl veriyoruz size
https://www.youtube.com/watch?v=9j2ucGL-YzY
bir bagaj kapağı neden böyle üretilir ki hayır yani scooter gibi yapsana kardeşim şunu. 35 bin tl veriyoruz size
https://www.youtube.com/watch?v=9j2ucGL-YzY
İlk motorunuz mu?
edit: Çantasız cruiser kullanıyordum. O kadar bile yerim yoktu.
Ruhsat bile donun arasına koyuyordum.
Aldım afrika döşedim çantayı, vw golf'ün bagajdan hallice hacimle geziyorum.
Yedek, kışıl, yazlık, eldivenleri bile yanımda taşır oldum.
Bazı tarzlarda bazı şeylerden feragat etmek gerek.
Baktın canına tak etti. Yapıştır arkaya topcase'yi.
Evet ilk motorum. Ve herzaman biyere gittiğimde yine kime rezil olcam diye düşünüyorum bu kapağı açınca kağatamıyorum ya
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------
Bunu buraya böyle nasıl koydunuz
İlk defa bundan şikayet edeni gördüm😁 150 bin liralık motorda da aynı şekilde açılıyor
Son dönemlerde ki favori üyem Kıvanç. Her konu ve yorumuyla neşelendiriyor insanı.
Ben de seni bekliyordum. Bi ara yaz da gazlayalım istanbuldaysan
honda nın küçücük scooterın da bile var kontak anahtarını bastırıyorsun sele açılıyor
Supersport makineye binip Yamaha gibi sizin Allah sizin belanızı verip dedikten sonra bagajı olmayan bi makine için bu lafları kullanmanız gerçekten çok komik ne bekliyordunuzki sihirli değnek ile o disk kilidini oraya sokmak mı istiyorsunuz
gidin r1 alın aynı şeyi yaşarsınız bence sorun sizde hahaha
mini bir sırt çantası şart
bugün motora fazla para verenler ile 4 silindirciler darbe yapıyor foruma herhalde
Abi her gittiğim yerde bunu tak çıkar ohoooo. ayıptır ya
Racing ten ne bekliyordun ki? Madem bagaj hacmi istiyon git enduro al touring al.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------
He bak nc750x var kocaman bagaj var önünde onu al madem. Yolda giderken yemek bile yersin onda.
hiç mi takılmıyo :D
Biraz mizahi olacak ama, motosiklette 3 temel parça vardır;
1-Gidon. Motosiklete yön vermemizi sağlar,
2-Orta ayak. Motorun bakımını kendimiz yapıyorsak bakımı için olmazsa olmazdır.
3-Topcase. Kendimizin ve motorumuzun güvenliğini sağlar.
Topcase bir güvenlik ekipmanıdır
Kendi güvenliğimiz: Eldiven, dizlik, bellik gibi şeyleri koyabilmek için.
Motorumuzun güvenliği: Disk kilidi, bağlama kilit gibi şeyleri koyabilmek için.
İnsanlar motorla gittiği iş yerinden akşam arkadaş buluşmasına gidecek diyelim. Topcase yoksa, ne bellik taşıyabiliyor ne bağlama kilit.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
Evet hiç takılmıyor. Anca yan tarafa soft case çanta veya sele üstü çanta takabilirsiniz. Onları da yanınızda taşımanız lazım çalınmaması için. Yeni kasa R25 ve Mt25, gündelik kullanım için uygun değil topcase takılamadığından. Sırf bu yüzden mt25'i satıp touring enduro sınıfına geçiş yapabilirim.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Galiba selenin araba bagaj gibi menteşeli olmasını istiyorsun. Oraya menteşe koymak için fazladan ağırlık eklemek ve motosikletin fiyatını arttırmak gerekir. Bence pek mantıklı değil.
R25 gene iyi, benim motorun tek parça selesinin anahtar yuvası altta görünmeyen bir yerde, seleyi açmak istediğin zaman domala domala anahtar yuvasını arıyorsun ve o yuvaya sürekli çamur geliyor. Bunu tasarlayan adamın mizah duygusu bambaşkaymış.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)