Cb 125r mı pulsar rs 200 mü??
Reklamlar
-
Selamlar yeni motosiklet ehliyeti almış acemi bir kardeşinizim, motosiklet seçimi konusunda bir kararsızlığa düştüm. Genel olarak şehir içi kullanımı ve kısa mesafe şehirler arası yolculukta kullanacağım bir motosiklet arıyorum. Araştırmalarım sonucu iki seçeneğe indirdim . 1.si ikinci el cb125r (yaklaşık 17-18bin TL civarı 20000 km ye kadar) almak, 2.si ise 0km pulsar 200rs (19000 TL)ikisinin de YouTube da incelemelerini izledim ve ikisini de tarz olarak beğeniyorum. Pulsarın 0 km olması Honda’nın da Japon motosikleti olması beni cezbeden konular. Bu kararsızlığım konusunda bana yardımcı olabilecek bilgili, tecrübeli abilerim kardeşlerim yorum yapabilirlerse sevinirim. Teşekkürler.
Reklamlar
-
CB125e o kadar para bence yazık edersin. KTM duke baktın mı hiç
-
Baktım ama biraz daha sade bir tasarım arıyorum , turunculu falan hoşuma gitmedi pek
-
Çok uzatmadan, Honda diyerek konuyu terk ediyorum.
Aramıza hoşgeldin.
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Bütçe 20.000 civarındaysa, 2. el Duke 250 Abs, Mt-25 Abs, Cb 250 R gibi modellere bakmanı öneririm.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Bence rs200 çok güzel bi motosiklet ayrıca tuhaf bi şekilde ns 200 kadar sorun çıkaran bi alet de değil diye duydum
-
Honda diyen abim teşekkürler. 250 ilk başlangıç olarak cesaret edemedim kursta çok az kullanabildim yani bayağı acemiyim, yine de düşünmeli miyim?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------
buteo adlı üyeden alıntı
Bence rs200 çok güzel bi motosiklet ayrıca tuhaf bi şekilde ns 200 kadar sorun çıkaran bi alet de değil diye duydum
İncelemelerde de hoşuma gitti Racing kadar yatıp kullanmak gerekmiyormuş sanırım. Yedek parça sorunu oluyor mu ya da servisleri iyi midir bilginz var mı ?
-
Bence Pulsar' ı al ama 2.el al. Ekipmanların yoksa onlara da para kalır. Ve de buna alışıp bıktıktan sonra satarsın kalan parayı da üste katar daha iyisini alırsın. Şu devirde 0 alma işi biraz gereksiz bence. 19000 tl Pulsar' a verme.
-
2.el pulsar alip koruma demiridir aksesuarina para harca bence. hem gonlune gore olur hemde 0 gibi dusunce uzulmezsin.
pulsar yumusak bir motor ve japona gore parcalarida ucuz.
-
Bajaj almandansa honda almanı tavsiye ederim. Sorunlarından sonra pişmanım artık. Sorun yaşamadan önce çok önerirdim.
-
250 cc japon tavsiye ederim
-
-
Ysnsll adlı üyeden alıntı
Honda diyen abim teşekkürler. 250 ilk başlangıç olarak cesaret edemedim kursta çok az kullanabildim yani bayağı acemiyim, yine de düşünmeli miyim?[COLOR="Silver"]
Başka bir model veya markayı kötülemek istemem ama elbette Honda. O yüzden bir tercih yapacaksan Honda dahil olmasa önceliğin geçmişi olan Japon markalarından yana olsun. Artık eskisi kadar kaliteli üretilmiyor ne yazık ki ne motosikletler nede otomobiller ama yinede Japon varken alternatif aramak yersiz.
Cb 125R bence hoş retro bir görüntüye sahip. Sana uygun olmaması içinde bir neden yok.
125 CC 250 CC veya daha üstü.
Bilinçli bir insan 700 CC bir modelle de motosiklet kullanmaya başlayabilir. Hiç bir CC'e sahip motosiklet kendi, kendine karar vererek hareket etmiyor. Kaza durumlarında veya bu tarz senaryolar da CC önem arz eden bir konu. Aslında olay sadece CC değil motosiklete başlarken. Ağırlık önemli. Yeni başlayan bir insanın tecrübe seviyesi minimum olmasından kaynaklı düşük CC öneriliyor. Düşük CC = Hafiflik ve Kolay kullanım.
125 CC ile başlayacaksın diye bir kaide yok. Bence 250 CC başlamak için daha ideal bir kategori. Düşeceksen eğer 125'de de 250 de düşeceksin. Önemli olan düşmemek değil doğru şekilde düşmeyi öğrenmek.
Zaten 250 CC kullanan bir çok kişi arkasından 600 CC tercih etmiyor mu? 250 CC ile 600 CC denk mi?
R25 bir çok genç arkadaş tarafından tercih edilen bir model. R25 ile R6 arasında ki tepki farklarını göz önüne alınca. 250 CC ile başlanmaz diyen kişilerin R25 arkasından R6'a da binilmez demesi gerekiyor.
Önemli olan kişinin karakteri ve aklı.
Uygun olan minimum seviyelerde başlayıp altında ki motosiklet bisiklet haline dönüştüğü gün farklı alternatiflere yönelmek. Zira maksimum güç ve CC de belli zaten motosiklet piyasası için.
Erkenden CC yükseltmenin hiç bir anlamı yok. Keza büyük şehirlerde zevkli olan küçük CC modeller.
-
İki motor da seni mutlu edeceğe benziyor fakat Honda 125'lik olduğu için 6 ay 1 sene sonra yükseltmek isteyeceksin. RS 200 güzel motor yalnız sıfır alırsan satarken ciddi zarar edersin. Bunları düşünerek 2. el RS 200 yada Tvs RTR180 diyorum. Başlangıç motoru olarak çok rahat ettirir
-
U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı
Başka bir model veya markayı kötülemek istemem ama elbette Honda. O yüzden bir tercih yapacaksan Honda dahil olmasa önceliğin geçmişi olan Japon markalarından yana olsun. Artık eskisi kadar kaliteli üretilmiyor ne yazık ki ne motosikletler nede otomobiller ama yinede Japon varken alternatif aramak yersiz.
Cb 125R bence hoş retro bir görüntüye sahip. Sana uygun olmaması içinde bir neden yok.
125 CC 250 CC veya daha üstü.
Bilinçli bir insan 700 CC bir modelle de motosiklet kullanmaya başlayabilir. Hiç bir CC'e sahip motosiklet kendi, kendine karar vererek hareket etmiyor. Kaza durumlarında veya bu tarz senaryolar da CC önem arz eden bir konu. Aslında olay sadece CC değil motosiklete başlarken. Ağırlık önemli. Yeni başlayan bir insanın tecrübe seviyesi minimum olmasından kaynaklı düşük CC öneriliyor. Düşük CC = Hafiflik ve Kolay kullanım.
125 CC ile başlayacaksın diye bir kaide yok. Bence 250 CC başlamak için daha ideal bir kategori. Düşeceksen eğer 125'de de 250 de düşeceksin. Önemli olan düşmemek değil doğru şekilde düşmeyi öğrenmek.
Zaten 250 CC kullanan bir çok kişi arkasından 600 CC tercih etmiyor mu? 250 CC ile 600 CC denk mi?
R25 bir çok genç arkadaş tarafından tercih edilen bir model. R25 ile R6 arasında ki tepki farklarını göz önüne alınca. 250 CC ile başlanmaz diyen kişilerin R25 arkasından R6'a da binilmez demesi gerekiyor.
Önemli olan kişinin karakteri ve aklı.
Uygun olan minimum seviyelerde başlayıp altında ki motosiklet bisiklet haline dönüştüğü gün farklı alternatiflere yönelmek. Zira maksimum güç ve CC de belli zaten motosiklet piyasası için.
Erkenden CC yükseltmenin hiç bir anlamı yok. Keza büyük şehirlerde zevkli olan küçük CC modeller.
Doğru söylüyorsunuz iş insanın kendisinde bitiyor aslında. Ailem çok onaylamıyor bu motosiklet işini 250 lik modelleri gösterdiğimde çok büyük makinelermiş gibi tepki gösteriyorlar annem de hasta o yüzden içi rahat etsin diye daha küçük cc almayı düşündüm hani başlarken en azından bak bisikletten hallice demek için 😀 Dediklerinizi değerlendireceğim belki 250 lik alırım uygun fiyata bulursam fikirleriniz için teşekkürler 🙏🏼
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:52 ----------
TacoNikky adlı üyeden alıntı
İki motor da seni mutlu edeceğe benziyor fakat Honda 125'lik olduğu için 6 ay 1 sene sonra yükseltmek isteyeceksin. RS 200 güzel motor yalnız sıfır alırsan satarken ciddi zarar edersin. Bunları düşünerek 2. el RS 200 yada Tvs RTR180 diyorum. Başlangıç motoru olarak çok rahat ettirir
Bu 125 liği değiştirmek isteyeceksin lafını çok duydum hiç kullanmadığım için bilmiyorum ama herkes dediğine göre demek ki cc yükseltmek istiyor bir kere motosiklete binen anladığım kadarıyla 😀
-
Annen adına üzüldüm, değerli dostum. Umarım en kısa sürede sağlığına kavuşur.
Hiç bir tutku aileden önemli olamaz bu hayatta.
125 cc bir nebze bile daha rahat hissettirecekse annen'e alman gereken model bir 125 cc'lik modeldir.
Hatta,
Eğer motosiklet tutkun annenin iyileşme sürecini, olumsuz yönde etkileyecek bir moralsizliğe neden olacaksa.
En doğru karar, hiç satın almamaktır.
Tutkularını ilerleyen yaşlarda da yaşayabilirsin.
Ebeveynler bir süre sonra ne yazık ki aramızdan ayrılıyor.
Üzmemek de fayda var.
Ben teşekkür ederim. Bir nebzede olsa yardımcı olabildiysem, ne mutlu bana.
-
Duke 200 de bakabilirsin. Ne 125 ne 250 lik :D. Dük'lerin beyazları da var bu arada benimki siyah demirli beyaz grenajlı.
-
U.KALKAVAN adlı üyeden alıntı
Annen adına üzüldüm, değerli dostum. Umarım en kısa sürede sağlığına kavuşur.
Hiç bir tutku aileden önemli olamaz bu hayatta.
125 cc bir nebze bile daha rahat hissettirecekse annen'e alman gereken model bir 125 cc'lik modeldir.
Hatta,
Eğer motosiklet tutkun annenin iyileşme sürecini, olumsuz yönde etkileyecek bir moralsizliğe neden olacaksa.
En doğru karar, hiç satın almamaktır.
Tutkularını ilerleyen yaşlarda da yaşayabilirsin.
Ebeveynler bir süre sonra ne yazık ki aramızdan ayrılıyor.
Üzmemek de fayda var.
Ben teşekkür ederim. Bir nebzede olsa yardımcı olabildiysem, ne mutlu bana.
Allah razı olsun, teşekkür ederim değerli bilgileriniz ve fikirleriniz için
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------
cıbılduck adlı üyeden alıntı
Duke 200 de bakabilirsin. Ne 125 ne 250 lik :D. Dük'lerin beyazları da var bu arada benimki siyah demirli beyaz grenajlı.
İnceleyeceğim seçenekler arasına aldım hocam sağolasın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)