Bu motorda baya değişiklik olmuş diye duydum 40 beygire yükselen gücüyle yeni top speed ve hızlanması nasıl acaba ? titreşim de azalmış diyorlar
Bu motorda baya değişiklik olmuş diye duydum 40 beygire yükselen gücüyle yeni top speed ve hızlanması nasıl acaba ? titreşim de azalmış diyorlar
Ya sen bajaj'sın, neden kawa'yla suzuki'yle sidik yarıştırıyorsun sayın bajaj begefendi?
ug helalinden 24 deseler ok ama 29 fazla. motorun malzeme kalitesi bir tik artmis eski bajaj montaj kalitesindende iyi ama bence 2.el mt daha mantikli. 0 takintisi yok ise
T7 YE 5 AYDA 15000 tl zam geldi biz hiç ağlıyormuyuz ?
hayır çünkü almadık
Benim amacımda T7 almaktı bende vaz geçtim. Geçen hafta deneme imkanı buldum çok şey kaybetmemişiz. 660 ile arasında bariz bi güç var ama arazi şartlarında kullanım anlamında hiç bir fark yok. crf450l gibi 130-150kg arası 40-50 beygir civarı bi motosiklet benim ihtiyacım , 250cc 4 zamanlı speciallere yönelesim var.
elinde nakit varsa pazarlık yapıp al erteleme derim. seneye 2. elini o fiyata bulamayacaksın çünki. Kendimden biliyorum
Adamlar söylediler bu fiyat ön sipariş fiyatı, zam gelecek dediler. Demeseler bile mal onların malı istedikleri fiyatları biçerler. 2017sini 19bin liraya almıştım. Yenisinin de şu an şu piyasada 29bin lira edecek bir motor olmadığını düşünüyorum. Yine de fiyat politikasıyla ilgili çok konuşmaya gerek yok. Mt25 33bin lira civarı, spacy 16 pcx 20 gibi bişey oldu. Sıfır motor çoğu insan için ulaşılabilir değil.
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
Motorun gücünü artırmışlar ama vites aralıklarını yine arttirmamislar. Bu motoru kullanan insanların fikir birliği ettiği en önemli sorun dar olan vites aralıklarıydı. Onuda gidip dişli değiştirerek kendileri hallediyordu lakin bajaj buna yönelik bir çalışma yapmamış
Genel olarak fiyatlar yüksek artık bunu hepimiz biliyoruz.
Her konuda yüksek vergilerden döviz kurundan falan filan papağan gibi şikayet etmek de durumu değiştirmiyor.
Maalesef çift S kuralıyla bu fiyatlardan bu motorları almak durumundayız.
Bajaja gelince, hiç sahip olmadım kullanmadım ama öyle ya da böyle 400cc orta güçlü bir cadde motorunu 30bin bandı altında piyasaya veriyor. Honda 250'lik naked'ıyla eş değer rakamda.
Xmax 125cc skuter 27bin TL lerde satış fiyatı var. 400cc skuter olmuş 50bin TL bandında.
Şimdi bu tabloya bakınca Bajaj makul fiyatlandırma yapmış bence.
Sanırım bazı arkadaşların 250 cc üzeri için ÖTV'nin %37 olduğundan haberi yok.
Zam konusunda ise, eğer mağazadaki motor bir gün öncesine göre zam görmüşse bayi muhtemelen aynı fiyattan verecektir. Yalnız titreşim mevzusunu unutmayın.
Hocam Türkiye'ye hoş geldiniz. Öncelikle 4 mevsimin doya doya yaşandığı, doğal güzelliklerin çok fazla yer aldığı bir yer burası. Umarım kısa sürede alışırsınız. Yeme-içme, tarihi yerler, insan ilişkileri gibi diğer konularda da yardım isterseniz, tecrübelerimi paylaşmaya hazırım.
Ama size tavsiyem fiyatlarla yarışmayı düşünmeyin. Örneğin Dominar 400 35 bin mi, hemen al. Çünkü hiçbir zaman fiyatı düşmeyecek, kısa sürede 50 binlere doğru gidecektir. Örneğin dün 6,12-13 olan dolar bugün 6.25 Yarın kaç bilinmez. Bundan sebep 2010 yılı seviyesinde olan dünya petrol fiyatları sayesinde 10 yıl önceki fiyata benzin almamız gerekirken çok iyi olan ekonomimiz sayesinde 6.75 falan.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
Sevgili kardeşim, alacaksan al pazarlık yap illaki, şu durumda kurların sonu hayra alamet değil yaza kadarda düşmez, belki artabilir. Son gemiye bin derim karar senin
parası olmayan adamın motoru degıl domınar işletemezsiniz zaten
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:47 ----------
sankı sanki 2.5 sene evvel 17.500 a satılırken kuyruk oldu bayide de şimdi fiyatı begenmıyorlar 2017 domıye 23 ıstıolar 2018 e 26 onu alın kardesım boş muhabbet yapmayın
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------
basınca 6 lıtre yakıyor yakıtta kurus hesabı yapanlar uzak dursun snra işletemiyorlar satmaya calısıolar pıyasasını dusuruyolar malın
Merhaba,
Ocak 2017 enflasyon endeksi (2003 = 100) 299,74
Ocak 2020 enflasyon endeksi 446,45
446,45(2020-Ocak) ÷ 299,74(2017-Ocak) ~= 1,49 (%49 enflasyon)
19.0000TL × 1,49 = 28.310TL (2017'deki 19.000TL'nizin 2020'deki karşılığı...)
Yani daha iyi bir motosikleti yaklaşık aynı fiyata satıyorlar.
Lütfen fiyatlarla ilgili yorum yaparken asgari bir finansal okur yazarlık düzeyimiz olsun; sonra enflasyonu böyle körükleyen ekonomi yönetimine kazacağımıza gidip Kuralkan, Yamaha veya Honda'ya kızıyoruz. Ne münasebet? Aslında kendimize kızmalıyız... (Nedeni de apaçık değil mi? 20 küsür yıldır aynı yönetim var, kim seçiyor bu yönetimi?)
Lütfen desteksiz sallamayalım2 arkadaş 2017 dominar kullandık 4.5lt üstü yakanımız olmadı, beraber uzun yolda da 3 ve 3.3 gördük, arkadaş 120 kilo. Bazısı motora sırf sallamak için yazıyor. Dominar a 6 lt yaktığın sürüş şekliyle mt 25 e 10 lt yaktırırsın net. Olaylara biraz tarafsız bakmak lazım. Şuanki piyasada 30 bin e 2019 model başka 400cc motor zaten yok.250cc scooter 33'den başlıyor.
Nakitte genelde indirim yapıyorlar, bende sıfırını bin tl altına almıştım pazarlık ile. Maalesef piyasa bu şekilde, ben de satmaya niyetlendim bir ara fakat satsam üstüne 10bin tl koymam gerekiyorki 250cc bir scooter a bineyim.. Mantıksız geliyor.. Her şey mantıksız geliyor bu piyasada artık..
Ben zaten bu fiyatlarla mt25 de alamam Duke 250 de alamam spacy de alamam. Vergi uygulamaları ve enflasyonla alakalı olarak yapabileceğimi seçim zamanı oy vererek yapıyorum.
Fiyatı hak etmemesinin sebebi diğer markalara kıyasla ikinci elde daha çok değer kaybı yaşaması. 2017ler şu anda 16-8l18bin civarı var. Aynı dönemde 700tl 0ahaliya satılan crf250rally şu anda 24bin altında neredeyse yok. Aradaki fark enflasyonla alakalı değil. Marka ve ürünle alakalı.
İkinci elde talep gören bir ürüne para bagliyorsaniz, enflasyonla birlikte elinizdeki ürünün fiyatının da yükselmesini mi istersiniz yoksa düşmesini mi. Bu açıdan baktığımda 28-29 bin lirayı asla dominara bağlamam. Yeni bir model olabilir çok geliştirme iyileştirme olabilir ama bu riski göze almaya değmez. Bunun finansal okur yazarlikla ya da hangi partiye oy verdigimizle ya da ülkeyi kimin yonettigiyle bir alakası yok. Fiyatlarin yukselmesinde firmaları suçlandığım bir mesaja da rastlayamazsiniz. Bu fiyata bu ürün alınır mı alınmaz mı, tercih meselesi.
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
20.400tl verip Honda pcx 125 alın
Dominar 400 e 14.500tl bile çok ,
En fazla 1000 dolar eder ,
6,200tl fabrika fiyatı
Burda üzerine koyulan vergide 5.000tl desek
11.200 TL yapar ,
Pazarlikla 11.000 e birakmlari lazım ,
1.5 senedir almak istediğiniz motoru 900tl için almaktan vazgeçti iseniz
Zaten almaya niyetiniz yokmuş
Fuardan sonra almamak için size bahane çıkmış .
Ne o , ne bu , ne her ikisi , nede hiçbiri...
Getir dominarını beraber bakalım. Uzun yolda çanakkale Tekirdağ arası kaç lt yaktırıyorum 100km’de?!. Kaç bin km kullandın bilmiyorum ama Dominar bende 4lt altına inmezken en fazla 6,4lt yaktırdım motosiklete. Tur camıda takılı idi. Tur camı olmasa 0,2lt civarı daha fazla da yakardı.
Bendeki megane 3 şehirdışında 4.0lt’den fazla yakmıyor dersem, doğru mu konuşmuş olacağım? Otobanda İstanbul-Ankara arası 120km/sa hız sabitleyicide 5,5lt/100km yakıyor. Sıcak ve rüzgarsız yaz aylarında 5.0kt yakıyor. Şimdi o yolda 70-80-90km bandından gidersem daha da az yakacak
Bu objektif bir bakış açısı mıdır? Sürüş karakterine göre yakıt sarfiyatı değişir ve en az yakılan değer ile en üst yakılan değerin ortalaması alınıp, ortalama şu kadar yakar deriz değil mi?
Evet Dominar 6lt üstü yakıyor ve ben bunu dile getiriyor isem sen beni yalancılıkla suçlayamazsın.
Ben yaktırdım. Nasipse sende yaktır. Çok güzel oluyor.
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Konu "yaktırmak" ise R25'i 12 bin devire gelmeden bir üst vitese geçirmezseniz 8 litre de yaktırırsınız. Böyle şeylerde bir kişinin değil, çoğunluğun fikri esastır. Sayfasında kullanıcılar kaç diyorlarsa ona bakacaksınız.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)