rx3s merakla beklenen motosiklet alan arkadaş en kısa zamanda deneyimlerini paylaşır umarım .
Fiatına gelince 35,900 TL vade farksız 11 taksitle bayiide . Fiat yüksekmi evet ,ama hangi motosiklet fiatı uygun artık.
rx3s merakla beklenen motosiklet alan arkadaş en kısa zamanda deneyimlerini paylaşır umarım .
Fiatına gelince 35,900 TL vade farksız 11 taksitle bayiide . Fiat yüksekmi evet ,ama hangi motosiklet fiatı uygun artık.
Aslında ben bir kaç yabancı yorum ve test sürüş yapanların videoları izledim.hemen hemen hepsi olumlu bakmışlar. Ayrıca zongshen baya büyük bir firma Rx3 ve Rx4 ( tek silindir 450cc) modeleri 2017 de önce fuarlara ve test sürüşe açtı fakat ancak satışı için 2019 de piyasaya sürdü. Rx3-S motor blok Suzuki Inazuma dan esiniyecek ve %30 büyüterek yapıldığını söylenmektedir. Fiyatı aslında pahalı değil bizde %30 gümrük vergisi % 37 otv ve bunların üzerinde birde %18 kdv koyduğunuz zaman ve birde dollar 6.77 olunca rakamlar anormal yüksek oluyor.Aslında nerdeyse motorun fiyatı bir japon ve ya Avrupalı yüksek cc motorun orta sehpa fiyatında dir .
gözlemlediğim kadarı ile eski rx3i evo montaj kalitesinden kaynaklı sorunlar yaşanıyor.
umarım bu yeni motorda böyle sorunlar yaşanmaz.
çinlilerden zongshen ve cf moto dışında 150 cc'den büyük motosiklet yapan yok gibi. kaldı ki rx3s'in bloğu özgün dahi değil. çala çala motor yapmayı öğreniyorlar. wwii'den sonraki japonya gibi.
Ben Rx3 ile 11000 km üzerinde yol yaptım ve enteresandır. Her hangi bir vida gevşeme sökülme sensor arıza ve benzeri yaşamadım. İlk 500 km serviste bütün vidaları serviste sıkmasını istemiştim. Çinlerin kültüründe kopyalama bir suç ve ayıp sayılmıyor. Ayrıca şu anda dünyanın en gelişmiş üretim hatına sahipler. Bu yalnız motor için değil otomotiv ve değer sanayı imalat konusunda en modern makinalara sahipler ve bu makinalar kesinlikle çin malı değil. CNC makinaları en gelişmiş Alman ve Japon markalarında oluşmuştur. Ayrıca en büyük dünya markaları bir çok üretimini çinde gerçekleştiriyorlar. bilirtiniz gibi eskilerde Japon arabaları teneke den yapıldığını diyorlardı.
Motor konusunda şüpheli olanlara şunu diyeyim, motoru yeni bir model olarak tek başına ele aldığımızda şüpheli yaklaşmakta haklısınız. Ancak RX3'ü örnek göstererek şüpheleniyorsanız yanlışsınız. Bu adam (Mondial değil Zongshen) Rx3'ü 5 sene önce çıkardı, 2016'da güncelledi ve üzerinden 4 sene geçtikten sonra test edip bunu çıkardı. Diğeriyle akalası olmayan çift silindirli yeni bir motor bloğu var. RX3'ün şasisi ve yürüyen aksamı ile ilgili çok şikayet olduğunu hatırlamıyorum. Genel olarak motorun titreşiminden, bazı çalışma sorunlarından ve egzoz sesinden şikayetler oluyordu. Üzerindeki motor değiştiğine göre buna ait olumsuz bilgilerimizi sıfırlayabiliriz. "Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek" yer sözünün bize yüzyıllar içerisinde çok zararı oldu, o yüzden artık biraz daha önyargısız ve cesaretli olalım. Zamanında Pulsar NS200'ler stop ediyor diye karbüratörlü NS150 de stop eder mi diye soran arkadaşlarımız oldu. Halbuki iki motorun birbiriyle alakası yoktu. O yüzden RX3S için ben olumlu düşünüyorum. Umarım çok çok iyi çıkar da insanlar erişebilecekleri düzgün bir motora binerler. Mondial fiyatı bir tık daha indirip 32 civarına çekse çok iyi olurdu.
RX-3S 35 bin tl vereceğime kilometre takıntın yoksa gidip bi 2. el Honda NT 700 Deauville (Küçük Goldwing) alınabilir
O motoru rahatlıkla alırsınızda fakat bir bakım ve ya onarım söz konusu olunca o para kadar da ödemek zorunda kalabilirsiniz. Çinlinin yedek parça ve onarım maliyetlerı Daha makul seviyelerde. Tabi renkler ve zevkler tartışılmaz. Motor benim için bir zevk işi.
Fanboyluk yapmayın.
Ne japon ne çin fark etmez, şahsi olarak test etmenizi geçtim yeterince kullanıcı incelemesi olmayan gelmemiş bir motoru savunmanın mantıgı yok.
Bir önceki motoru referans olamaz. Birebir aynı motorlarda bile farklı yıllarda malzeme kalitesinde değişimler yaşanırken aynı modelin bir üst versiyonunda aynı malzeme kalitesi / motor kalitesi kalacağı belirsizdir.
[/COLOR][QUOTE=arndiol;4565049]Fanboyluk yapmayın.
Emriniz olur.
Ne kadar çok çinli seven var bu forumda yahu? ilk üye olduğum zamanları özledim, çinlinin kafasına kafasına vururduk. o zamanlar tek çinli hyasungdu tabi ( en çok tercih edilen ) bak noldu, oda eridi.
akıllı olun azcık 0,03 oy alan adam bile bazen doğru konuşuyor ama hala çinli öyle böyle diyenler var.
ben rx3i alırken arkadaşlarım yapma etme yanarsın dediler, ben başımı yaktım siz yakmayın. az kalsın benzin döküp yakacaktım.
30,000 rx3i yeni kasaya vereceğine vstrom 250 alabilirsin.
30,000 rx3i yeni kasaya vereceğine inazuma 250 alabilirsin.
cbr alabilirsin, r25 alabilirsin, ninja 250 ve 250sl alabilirsin. hatta az daha üstüne koyup bmw 310 bile alabilirsin.
40 küsür bin 380 cc çinliye vereceğine de git tofaş al kardeşim.
azıcık da akıllı ol, 0,03 kadar akıllı ol. çinliden uzak dur.
heeeee yok ben vibrasyon seviyorum hatta evde vibr*atörüm var diyorsan, al canım hoşuna gidecektir.
Bazan bazı sözler maksadını aşarya buda böyle oldu
Mondial Marka motor alıp bineceğime, 40K ya motor şekli verir binerim daha sağlam olur bu arada.
2 sene çinli mondial kullanmış birisi olarak gülüyorum size.
markayı asagılarken insanları da asagılıyorsunuz.
2 sene sıkıntısız vulture e binerken ybr den illallah eden insanlar vardı etrafımda.
çinli genel olarak japona göre kalitesiz ancak her çinli de aynı değil.
her japonun süper olmadıgı gibi.
Ride2word iki ybr ile birlikte dünyayı gezdi
atilla topal mondial rx3i titreşimi yüzünden istanbuldan şileye giderken g*tunde kıl dönmesi oldu motoru ayakta sürerek geri gelmek zorunda kaldı.
yahu ben bindim, sürdüm bak sıkıntısını derdini umursamıyorum, masrafini söylemiyorum. motor titreşimden hayattan soğutuyor ama sen hala gülüyorsun
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)